Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Vprasanje.. Er6n 2006 letnik.. A je normalno da moped tolko vibrira da po 100km voznje imas kar orng mravljince?.. Ima kdo podobne sitnosti in kako zadevo resiti?.. Najvec se zadeva cuti tam od 90 do 120km/h.. Vibrira sam mlincek-motor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, stankolovski pravi:

Vprasanje.. Er6n 2006 letnik.. A je normalno da moped tolko vibrira da po 100km voznje imas kar orng mravljince?.. Ima kdo podobne sitnosti in kako zadevo resiti?.. Najvec se zadeva cuti tam od 90 do 120km/h.. Vibrira sam mlincek-motor..

V kolikor imaš kovček namontiran probaj eno jiro brez njega.

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mravljince čutil do sedaj enkrat, ko sem šel na Lisco. Tam je pa cesta totalno u pi..i, pol pa samo vijuganje, pa bolj pri nizkih obratih.

Drugače pa nikoli ne čutim mravljincev po vožnji, je pa res, da vibracije se pri določenih obratih kar pojavijo. Vozim vedno z kufrom.

Imaš blažilnike vibracij na krmilu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno se ni kufra.. Tako da to crtamo..

Kako zgledajo blazilniki na krmilu? Kaksna fotka je dobrodosla..

Lp

Popravljeno . Popravil stankolovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n..

Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba..

Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?..

Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. 

Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena..

20160424184230.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, stankolovski pravi:

Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n..

Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba..

Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?..

Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. 

Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena..

20160424184230.jpg

kako rešit ne vem, silikon?

Igrajo pa blazno vlogo, na SXu sem dal malce lažje pa me je mravljinčilo po rokah, v bistvu je bilo kr zoprno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, stankolovski pravi:

Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n..

Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba..

Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?..

Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. 

Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena..

 

Čist simpl rešiš zadevo, povrtaš "pobran" navoj in vstaviš uteži, ki so narejene tako, da se ob vijačenju širi pritrditveni del in se tako "usidra" v luknjo...po domač povedano..

lahko pa predelaš kot je to narejeno na linku;

renthalbarends3.jpg

http://www.motorcycleinfo.co.uk/index7bfd.html?fa=contentGeneric.nkyqiukevryeuzut&pageId=348003

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, glede na sliko bi lahko predlagam poceni rešitev, povrtaš kar je ostalo v ročki in kupiš v merkurju vložke za knauf ali beton

(odvisno kolko je vložek manjši od cevi, imaš od M5 do M10 ) 

kovinski-vlozek-za-votle-stene.jpg vlozki-za-betonske-stene--10x40mm-121702

se opravičujem vsem motoristom ki jih "klošarske" rešitve motijo.

 

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bom stvar prepustil profijom na servisu:) hvala za nasvete..

Upam da bo s tezjimi utezkami vsaj malo bolje..sedaj ima motor gor 30g alu.. So zlo lahke.. In vibrira kot sam satan..

Lp S.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V krmilu je gumijast blok z matico. Uteži niso privijačene fiksno v konce krmila ravno zato, da dušijo vibracije. Ponavadi je pri motorjih, ki "zelo" vibrirajo tudi vpetje krmila v križih izvedeno z gumijastimi vmesniki. Pri mojem F-u je tako pa še pri kakšnem eno in dvocilindrašu je podobno.

Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne.

Na XTZ660, ki sem jo pred davnimi leti kupil rabljeno, je "junak" pred mano dal postružit utež iz plastike na desni strani (plin). Po 400km sem imel roko povsem otrplo skoraj do komolca.

Rešitev je bila utež postružena iz RF palice in enake teže kot original.

Nekaj variant dušilcev vibracij....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

V krmilu je gumijast blok z matico. Uteži niso privijačene fiksno v konce krmila ravno zato, da dušijo vibracije. Ponavadi je pri motorjih, ki "zelo" vibrirajo tudi vpetje krmila v križih izvedeno z gumijastimi vmesniki. Pri mojem F-u je tako pa še pri kakšnem eno in dvocilindrašu je podobno.

Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne.

Na XTZ660, ki sem jo pred davnimi leti kupil rabljeno, je "junak" pred mano dal postružit utež iz plastike na desni strani (plin). Po 400km sem imel roko povsem otrplo skoraj do komolca.

Rešitev je bila utež postružena iz RF palice in enake teže kot original.

Nekaj variant dušilcev vibracij....

Sem dobil zadevo iz rocke ven.. Nisem vedel da je utez sestavljena iz gumi cevi nakoncu pa je matica ki se privije na imbus..

Mi lahko malo bolj po kmecko razlozis tole tvojo izjavo: 

Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne.

 

Lp S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni  nič narobe jo lahko uporabi, če ne more it to moto štacune, včasih niso glih za vsakim vogalom, merkur ali mercator tehnika pa je dostikrat v vsakem selu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, stankolovski pravi:

S

Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne.

 

Lp S.

po moje je mislil, da guma ustreza fiju cevi in ko vijak zavijačiš notr, se ta razširi in ne pusti, da bi utež ven padla ... sicer sem pa vijačenje uteži videl kar nekaj variant .... eni9 vložki so podobni zidnim vložkom, le da so krajši in primerni fi-ji, da ko vijačiš notri, se vložek širi in fiksira utež.

štekaš :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, Damo001 pravi:

Kolk so pa sploh težke original uteži na tem motorju?

Meni se zdijo kar tezke, sem dal na tehtnico glede na to da sem imel ravno pri roki. Ena utez 252g.

pred 21 urami, stankolovski pravi:

Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n..

Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba..

Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?..

Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. 

Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena..

20160424184230.jpg

Nisem tocno razumel kaksen problem imas, je navoj v balanci prevec pobran? Original vijak je se namazan z loctitom.

Spodaj so slike moje original balance in utezi. Se eno nepovezano vprasanje, kako da si motor toliko spustil v krizih?

IMG_1192.JPGIMG_1193.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 4. 2016 at 17:26, bentley pravi:

Meni se zdijo kar tezke, sem dal na tehtnico glede na to da sem imel ravno pri roki. Ena utez 252g.

Nisem tocno razumel kaksen problem imas, je navoj v balanci prevec pobran? Original vijak je se namazan z loctitom.

Spodaj so slike moje original balance in utezi. Se eno nepovezano vprasanje, kako da si motor toliko spustil v krizih?

IMG_1192.JPGIMG_1193.JPG

Motor sem kupil za partnerko tak kot je.. Nisem ga nic spuscal v krizu.. Ima nizan sedez in drugo povisano krmilo.. Zgleda pa takole luknja ob strani.. 

20160429132240.jpg

 

Se pravi original utezke ne bi sle tukaj notri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podrejaj pušo ( ustrezna dimenzija glede na balanco ) v njej navoj ( po sliki sodeč M8 ), pušo zabiješ v balanco in priviješ utež ( lohka tud original, lohko pa podrejaš tud uteži po lastnem designu ). Lohko pa malo zakompliciraš, v balanco ( po sliki je premer balance iz slike 22 mm ) izvrtaš luknjo 16,3 vanjo urežeš navoj M 18X1,5 izdelaš ustrezno navojno pušo ( z navojem M8 ) priviješ pušo v balanco, v pušo pa priviješ utež. Simpl ko pasulj :cool:.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bi bil mogoče nekdo, ki ima tail tidy na svojem er6n/f tako prijazen, pa mi ga malo poslikal da vidim kako izgleda? Samo da dobim eno predstavo kako ga izdelati.

Hvala:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 5. 2016 at 13:49, stankolovski pravi:

Motor sem kupil za partnerko tak kot je.. Nisem ga nic spuscal v krizu.. Ima nizan sedez in drugo povisano krmilo.. Zgleda pa takole luknja ob strani.. 

20160429132240.jpg

 

Se pravi original utezke ne bi sle tukaj notri?

Jaz imam isto balanco. Kupil sem uteži za krmilo in samo podrejal tisti rob da paše v to luknjo. Mislim da je notranji fi 14mm. Prav tako sem podrejal tisto gumo, ki gre v luknjo in potem drži utež.

Popravljeno . Popravil Damo001
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V servisnem manualu ne najdem kje ima ER 6 čep za izpust hladilne tekočine in ali je potrebno odzračit pri menjavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Uf..novi lepotci za 2017

nova armaturka, potovalni računalnik, števec brzin....še pa još

 

bg_17EX650K_44SGN1SRF00D_C.jpg

 

 

bg_17_EX650KHF_OG1_25278.jpg

bg_17_EX650KHF_BK1_29115.jpg

2016-10-04-16_46_36-Foto-Kawasaki-Salone

bg_17EX650K_44SOG1DRF2CG_C.jpg

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je lep, so končno tudi zadnjo nihajko malo posodobili.

Škoda za sprednje vilice, da niso vizualno "prave", pa tudi niso nič mislili na prtljago zadaj...

Pohvalno je -19kg

Skupen imenovalec = zelo lepa Ninja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!