stankolovski Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Vprasanje.. Er6n 2006 letnik.. A je normalno da moped tolko vibrira da po 100km voznje imas kar orng mravljince?.. Ima kdo podobne sitnosti in kako zadevo resiti?.. Najvec se zadeva cuti tam od 90 do 120km/h.. Vibrira sam mlincek-motor..
Snečer Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 prvi modeli so vibrirali bolj stankolovski 1
norc 16 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) pred 15 urami, stankolovski pravi: Vprasanje.. Er6n 2006 letnik.. A je normalno da moped tolko vibrira da po 100km voznje imas kar orng mravljince?.. Ima kdo podobne sitnosti in kako zadevo resiti?.. Najvec se zadeva cuti tam od 90 do 120km/h.. Vibrira sam mlincek-motor.. V kolikor imaš kovček namontiran probaj eno jiro brez njega. Popravljeno April 23, 2016. Popravil norc 16
Damo001 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Jaz sem mravljince čutil do sedaj enkrat, ko sem šel na Lisco. Tam je pa cesta totalno u pi..i, pol pa samo vijuganje, pa bolj pri nizkih obratih. Drugače pa nikoli ne čutim mravljincev po vožnji, je pa res, da vibracije se pri določenih obratih kar pojavijo. Vozim vedno z kufrom. Imaš blažilnike vibracij na krmilu?
stankolovski Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) Trenutno se ni kufra.. Tako da to crtamo.. Kako zgledajo blazilniki na krmilu? Kaksna fotka je dobrodosla.. Lp Popravljeno April 23, 2016. Popravil stankolovski
pohajač Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Evo..za letnik 06-09 upp, bentley in HyperJack 3
stankolovski Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n.. Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba.. Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?.. Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena..
DAMI34 Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Pravkar, stankolovski pravi: Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n.. Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba.. Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?.. Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena.. kako rešit ne vem, silikon? Igrajo pa blazno vlogo, na SXu sem dal malce lažje pa me je mravljinčilo po rokah, v bistvu je bilo kr zoprno Efendi 1
HyperJack Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 pred 5 minutami, stankolovski pravi: Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n.. Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba.. Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?.. Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena.. Čist simpl rešiš zadevo, povrtaš "pobran" navoj in vstaviš uteži, ki so narejene tako, da se ob vijačenju širi pritrditveni del in se tako "usidra" v luknjo...po domač povedano.. lahko pa predelaš kot je to narejeno na linku; http://www.motorcycleinfo.co.uk/index7bfd.html?fa=contentGeneric.nkyqiukevryeuzut&pageId=348003 Aljaz(gsr) in Efendi 2
smasher Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Hmm, glede na sliko bi lahko predlagam poceni rešitev, povrtaš kar je ostalo v ročki in kupiš v merkurju vložke za knauf ali beton (odvisno kolko je vložek manjši od cevi, imaš od M5 do M10 ) se opravičujem vsem motoristom ki jih "klošarske" rešitve motijo. LP Efendi in GoBobi 2
stankolovski Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Pomoje bom stvar prepustil profijom na servisu:) hvala za nasvete.. Upam da bo s tezjimi utezkami vsaj malo bolje..sedaj ima motor gor 30g alu.. So zlo lahke.. In vibrira kot sam satan.. Lp S.
MiNa Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 V krmilu je gumijast blok z matico. Uteži niso privijačene fiksno v konce krmila ravno zato, da dušijo vibracije. Ponavadi je pri motorjih, ki "zelo" vibrirajo tudi vpetje krmila v križih izvedeno z gumijastimi vmesniki. Pri mojem F-u je tako pa še pri kakšnem eno in dvocilindrašu je podobno. Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne. Na XTZ660, ki sem jo pred davnimi leti kupil rabljeno, je "junak" pred mano dal postružit utež iz plastike na desni strani (plin). Po 400km sem imel roko povsem otrplo skoraj do komolca. Rešitev je bila utež postružena iz RF palice in enake teže kot original. Nekaj variant dušilcev vibracij.... Kmet2, bajkr88 in Efendi 3
stankolovski Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 pred 2 urami, MiNa pravi: V krmilu je gumijast blok z matico. Uteži niso privijačene fiksno v konce krmila ravno zato, da dušijo vibracije. Ponavadi je pri motorjih, ki "zelo" vibrirajo tudi vpetje krmila v križih izvedeno z gumijastimi vmesniki. Pri mojem F-u je tako pa še pri kakšnem eno in dvocilindrašu je podobno. Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne. Na XTZ660, ki sem jo pred davnimi leti kupil rabljeno, je "junak" pred mano dal postružit utež iz plastike na desni strani (plin). Po 400km sem imel roko povsem otrplo skoraj do komolca. Rešitev je bila utež postružena iz RF palice in enake teže kot original. Nekaj variant dušilcev vibracij.... Sem dobil zadevo iz rocke ven.. Nisem vedel da je utez sestavljena iz gumi cevi nakoncu pa je matica ki se privije na imbus.. Mi lahko malo bolj po kmecko razlozis tole tvojo izjavo: Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne. Lp S.
MiNa Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Po kmečko . Nebi rad žalu "kmete", ker so ponavadi zelo iznajdljivi. Kaj je sploh narobe z original matico, gumo, vijakom? Daj sliko davidim.
smasher Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 če ni nič narobe jo lahko uporabi, če ne more it to moto štacune, včasih niso glih za vsakim vogalom, merkur ali mercator tehnika pa je dostikrat v vsakem selu.
maus Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 12 urami, stankolovski pravi: S Predlagam, da na vložek natakneš kos gumi cevi primerne debeline, da bo med notranjo steno krmila in vložkom, ko se raztegne. Lp S. po moje je mislil, da guma ustreza fiju cevi in ko vijak zavijačiš notr, se ta razširi in ne pusti, da bi utež ven padla ... sicer sem pa vijačenje uteži videl kar nekaj variant .... eni9 vložki so podobni zidnim vložkom, le da so krajši in primerni fi-ji, da ko vijačiš notri, se vložek širi in fiksira utež. štekaš MiNa in stankolovski 2
Damo001 Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Kolk so pa sploh težke original uteži na tem motorju?
bentley Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 49 minutami, Damo001 pravi: Kolk so pa sploh težke original uteži na tem motorju? Meni se zdijo kar tezke, sem dal na tehtnico glede na to da sem imel ravno pri roki. Ena utez 252g. pred 21 urami, stankolovski pravi: Odkril problem kateri mislim da tudi povzroca neprijetne vibracije na er6n.. Matica v notranjosti leve rocke katera drzi imbus od utezke krmila se je losala.. Skace po rocki sem ter tja.. Zgleda da je pocena oz. nevem v cem tocno je problem da se ne drzi vec kot je treba.. Vglavnem sedaj nemorem leve utezke vec privijaciti ker ni vec matice notri in se imbus vrti v prazno.. Ideje?.. Servis?.. Mogoce kdo na forumu ki zna resiti zadevo?.. Mislite da tele utezke sploh igrajo kaj vloge pri preprecevanju vibracij na krmilo.. Mnenja so deljena.. Nisem tocno razumel kaksen problem imas, je navoj v balanci prevec pobran? Original vijak je se namazan z loctitom. Spodaj so slike moje original balance in utezi. Se eno nepovezano vprasanje, kako da si motor toliko spustil v krizih?
stankolovski Objavljeno Maj 3, 2016 Opozori Objavljeno Maj 3, 2016 Ob 25. 4. 2016 at 17:26, bentley pravi: Meni se zdijo kar tezke, sem dal na tehtnico glede na to da sem imel ravno pri roki. Ena utez 252g. Nisem tocno razumel kaksen problem imas, je navoj v balanci prevec pobran? Original vijak je se namazan z loctitom. Spodaj so slike moje original balance in utezi. Se eno nepovezano vprasanje, kako da si motor toliko spustil v krizih? Motor sem kupil za partnerko tak kot je.. Nisem ga nic spuscal v krizu.. Ima nizan sedez in drugo povisano krmilo.. Zgleda pa takole luknja ob strani.. Se pravi original utezke ne bi sle tukaj notri?
Lipstick Objavljeno Maj 3, 2016 Opozori Objavljeno Maj 3, 2016 Podrejaj pušo ( ustrezna dimenzija glede na balanco ) v njej navoj ( po sliki sodeč M8 ), pušo zabiješ v balanco in priviješ utež ( lohka tud original, lohko pa podrejaš tud uteži po lastnem designu ). Lohko pa malo zakompliciraš, v balanco ( po sliki je premer balance iz slike 22 mm ) izvrtaš luknjo 16,3 vanjo urežeš navoj M 18X1,5 izdelaš ustrezno navojno pušo ( z navojem M8 ) priviješ pušo v balanco, v pušo pa priviješ utež. Simpl ko pasulj .
upp Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 Bi bil mogoče nekdo, ki ima tail tidy na svojem er6n/f tako prijazen, pa mi ga malo poslikal da vidim kako izgleda? Samo da dobim eno predstavo kako ga izdelati. Hvala:))
Damo001 Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 (popravljeno) Ob 3. 5. 2016 at 13:49, stankolovski pravi: Motor sem kupil za partnerko tak kot je.. Nisem ga nic spuscal v krizu.. Ima nizan sedez in drugo povisano krmilo.. Zgleda pa takole luknja ob strani.. Se pravi original utezke ne bi sle tukaj notri? Jaz imam isto balanco. Kupil sem uteži za krmilo in samo podrejal tisti rob da paše v to luknjo. Mislim da je notranji fi 14mm. Prav tako sem podrejal tisto gumo, ki gre v luknjo in potem drži utež. Popravljeno Maj 14, 2016. Popravil Damo001
robot Objavljeno Junij 30, 2016 Opozori Objavljeno Junij 30, 2016 V servisnem manualu ne najdem kje ima ER 6 čep za izpust hladilne tekočine in ali je potrebno odzračit pri menjavi.
DAMI34 Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 (popravljeno) Uf..novi lepotci za 2017 nova armaturka, potovalni računalnik, števec brzin....še pa još Popravljeno Oktober 5, 2016. Popravil DAMI34 bugy2004, HyperJack, hajoktejn in 3 others 6
Snečer Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Res je lep, so končno tudi zadnjo nihajko malo posodobili. Škoda za sprednje vilice, da niso vizualno "prave", pa tudi niso nič mislili na prtljago zadaj... Pohvalno je -19kg Skupen imenovalec = zelo lepa Ninja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se