Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Po mojem bo ostalo ime ER....SX vem da bo ostal, Ninja bo po mojem kot vedno za Ameriški trg.

Kar pa se tiče dizajna, gre se še vedno za low budget moped v rangu 6-7 jurjev. Ni za pričakovati čudežev, čeprav meni osebno eden najlepših vstopnih modelov.

Za prtljago bodo očitno poskrbeli aftermaketarji aka givi, shad..

 

Objavljeno

er6-n bo verjetno ostalo ime, f model pa bo Ninja.

n ne bodo kaj spreminjali, bo na staremu okviru, če sem videl prav

počakajmo

glede versysa pa mislim, da letos kljub gornjim "razkritjem" ne bo nobenih sprememb razen farbe

Objavljeno (popravljeno)

Malenkost predrag za moje pojme, gre z mk1 model. Za tako ceno moraš dobiti mk2, ki ima odpravljene določene pomanjkljivosti.

Sicer pa korekten oglas, ki ne skriva, ene 3 jurje pa je vreden, če boš glihal.

p.s.

aja, ti prodajaš :) 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno (popravljeno)

Zelo lep tale novi model 2017

Sama oblika meni osebno lepša kot novi SX.

Takšen bi moral zgledat novi SX.  Še ta ninja 650 oz ER6F zgleda bolj športen kot SX. 

Novi SX mi vizualno ne potegne, verjetno zaradi sprednje (preveč pokončno in visoko ležeče) maske, z ne preveč posrečeno obliko.

Škoda, da ne naredijo še kakšno vmesno varjanto med 650 in 1000SX z isto obliko kot je tale 650, motor pa recimo kakšen 850-900 kubični z ~120KM.  recimo Z800F, še bolje kakšen novi Z900F:OK:

Še sreča, da so sanje dovoljene.:)

Drugače pa ta ER 650 motor je super,sem ga imel eno leto (naked verzijo),  za teh 72KM zelo živahten in predvsem varčen motor.

 

Lp

 

Popravljeno . Popravil renyy
dodana vsebina
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem danes odšraufal original uteži in ugotovil sledeče

- res je nekaj več tresljajev na bilanci

- zdi se pa mi tudi malo bolj upravljiv in obvladljiv motor, skratka, lepše sem ga vozil

Razmišljam da bi nabavil aftermarket lažje uteži in vmes dal gumo da pobira vibracije.

 

Prosim za vaša mnenja in izkušnje.

Objavljeno

Prosim za vaša mnenja in izkušnje na prejšnji topic.

Objavljeno
pred 2 minutami, Drosa pravi:

Prosim za vaša mnenja in izkušnje na prejšnji topic.

Ne vem kako ima tvoja kava pritrditev, vendar pri moji (SX) je bila fixna, kar pomeni, da ne gre vmes guma. Jaz sem tudi nabavil alu uteži, ki so bile (lične, rdeče barve) lažje od originala, ampak sem kaj kmalu montiral nazaj original, saj so me mikrovibracije hudo motile. Medtem ko pri original utežeh, teh vibracij ni bilo, oziroma so bile normalne in nemoteče.

Razlike v obvladljivosti motorja, pa nisem zaznal.

Objavljeno

Ja, saj tega se bojim, vibracij, drugače pa bi rad montiral rdeče malo lažje, sem iskal nekaj na ebay-u, vendar bom moral vseke še dodatno vštimati ker nobene ne pašejo na er6, ker nima votle bilance.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Drosa pravi:

Ja, saj tega se bojim, vibracij, drugače pa bi rad montiral rdeče malo lažje, sem iskal nekaj na ebay-u, vendar bom moral vseke še dodatno vštimati ker nobene ne pašejo na er6, ker nima votle bilance.

predlagam, da daš težo enako originalu in uteži namenske za er6

http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xer6+kawasaki+weight.TRS0&_nkw=er6+kawasaki+weight&_sacat=0

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Katere gume za er6 so vam se najbolj obnesle na tem motorju, original dunlop mi ni bil preveč všeč, sem pa bolj nagnjen touring vožnji z majhno dozo sporta.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest sm meu letos Mitas, pa sm bil bolj zadovoljen k z lanskimi Dunlop...spomlad gre gor nov komplet, najbrž kar Mitas. Neke tople vode ne mislim odkrivat s tem motorjem..

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kdo že kdo menjal sam svečke na tem motorju? Je zakomplicirano? Kakor sem gledal vodiče, je edini problem k ga vidim v samem dostopu do svečke - podaljšek. Kaj pa ostalo, kje je treba posvetiti večjo pozornost?

 

Objavljeno

Na versaču sem pogledal, je čisto isto.

Ni nek poseben poseg.

Tank moraš dol snet, pod sedež odviješ tista dva vijaka in tank tam prvo malo dvigneš, da odklopiš cevko iz benz pumpe (izvijač rabiš, da plastični zatič ven potegneš). Fajn je, če ti kdo pri tanku pomaga ga držat, ko odklapljaš, je še bolj simpl. Logično, da če bo poln, bo težje :) jaz sem ga izčrpal, ker sem sam delal.

Nato še malo dvigneš tank in odstraniš še druge gumijaste cevke, mislim iztakneš samo sponke in dol.

Tank v bistvu zadaj odviješ, ga zadaj dvigneš in potegneš ven, ker je spredaj vstavljen v vodilo (lej sliko). Pazi na gumice, da ne izgubiš kakšne, mislim gumice pod tankom.

Odviješ škatlo z zračnim filterjem in začepiš luknje, da ti kaj not ne pade (lej sliko), uporabljaj magnetni izvijač :) ...

Menjaj tudi filter (kaseto odpreš in vstaviš filter), pride par eur pri Saplexu... al pa ga speri, je pralen. Pred tem moraš še dva kabla odklopit, ki potekata ob tanku, oziroma en je za o2, drugo pa je neka elektrika, simpl je, je vtikač.

Potem imaš prost dostop do kapic in svečk, uporabiš pa original ključ za svečke, ker z njim prideš poleg.

Original so not laser iridium svečke, to je za 50k km+.

In ne pozabi poglej tudi kontakte v kapicah, namaži, tam rado pokorodira, če se redko dol jemlje.

 

!cid_83E7FA8937AA4B1497233D73B1EE3102@Allin.jpg.cd85b7b59058d3082a51999347e6c73f.jpg

 

Objavljeno

http://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4236&detailid=7871

filter, sitniš 10 EUR

svečice pa se splača preko ebaya naročit, vsaj ko sem jaz, še imam na zalog, je blo ceneje takrat

http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-NGK-LASER-IRIDIUM-CR9EIA-9-6289-SPARK-PLUG-WHOLESALE-ZX1000C-NINJA-ZX10R-GSX-/161086352964?hash=item25817eae44:g:Y-4AAOxyVPJSLbHV

tule, 18 eur s pttjem obe, tu sem nabavil

saplex ma pa eno za 14 eur...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja do faze pranja filtra sem že lansko leto prišel brez težav, letos sem pa rekel da bi zamenjal še svečke, saj ne vem če jih je že kdo pred mano, glede na to da ima motor 50k km. Bolje zamenjat, pa sem miren glede tega. Kaj pa samo zategovanje svečke, najbrž po nekem pametnem občutku?

So svečke enake kot pri tvojem?

Objavljeno (popravljeno)

Če si prišel do filtra, te ločijo samo še 4 vijaki da vzameš dol zračni filter (škatlo) oziroma še pokrovček prvo odviješ, da prideš do vijakov...

Zategneš z roko po "občutku" :) saj to ni treba predivje zategovat.

Svečke in filter sta na versysu enaka, ker je enak agregat...

Kapice, not kontakt bo pa treba malo "pogledat" če še ni blo to doli.

Prvo odklopiš kabla od "kapic", jih potegneš ven in se lotiš svečk, malo je ozko, ampak gre.

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 2
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me kaksen je strosek odstranitve blokade za er6n in kje to delajo v blizini Koroske?

 

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni,  je imel kdo izkusnjo s tem, da mu je motor praznil baterijo? 

Meni na kawasakiju er6f (2014) baterija zvecer vzge, ko pridem zjutraj pa motor ne obrne vec, baterija pa je prazna. Kupil sem novo exide baterijo, napolnil jo je tudi uradni serviser za te baterije (jo tudi testiral in kaze da je ok). 

Je imel morda kdo taksen primer, da je bil na motorju kaksen stik, ki bi povzrocal praznjenje?

Objavljeno
pred 51 minutami, round pravi:

Pozdravljeni,  je imel kdo izkusnjo s tem, da mu je motor praznil baterijo? 

Meni na kawasakiju er6f (2014) baterija zvecer vzge, ko pridem zjutraj pa motor ne obrne vec, baterija pa je prazna. Kupil sem novo exide baterijo, napolnil jo je tudi uradni serviser za te baterije (jo tudi testiral in kaze da je ok). 

Je imel morda kdo taksen primer, da je bil na motorju kaksen stik, ki bi povzrocal praznjenje?

bo potrebno po poti izključevanja, najprej preveri če maš kake stalne uporabnike oziroma dodatne priključke, garmin, usb vtičnica...ti znajo lepo prazniti tudi v mirovanju, če tega ni so potem verjetno večji problemi in bo moral električist poiskati napako.

Objavljeno
pred 18 urami, round pravi:

Pozdravljeni,  je imel kdo izkusnjo s tem, da mu je motor praznil baterijo? 

Meni na kawasakiju er6f (2014) baterija zvecer vzge, ko pridem zjutraj pa motor ne obrne vec, baterija pa je prazna. Kupil sem novo exide baterijo, napolnil jo je tudi uradni serviser za te baterije (jo tudi testiral in kaze da je ok). 

Je imel morda kdo taksen primer, da je bil na motorju kaksen stik, ki bi povzrocal praznjenje?

ja, kakšno leto nazaj tudi jaz sem imel problemov z pražnenjem baterije, vendar ne tako hudo kot pri tebi, meni jo je v 3-4 tedne mirovanja izpraznilo.letos pa je ok, pač vozim se vsak teden vsaj enkrat.Pa nosilec za mobitel s polnilcam imam priklopljen.

ne vem, res prečekiraj pri elektrikarju.

Objavljeno

Poskusil sem se z eno baterijo in je ista pesem.

Sem pa opazil, da ko motor ugasnem in dam kljuc iz kljucavnice za vzig, lucka za nevtralno prestavo (N) na armaturi ne ugasne ampak se vedno malce sveti. Ce zavrtim zadnje kolo pa ta lucka utripa-morda je na kaksnemu senzorju slab stik ali pa tam kje masa prebija?

Ostalih aftermarket porabnikov (GPS, vticnica 12V ...) nimam. Lansko leto motorja nisem uporabljal in je samo stal. Vam sporocim kako se bo zadeva resila.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!