Skoči na vsebino

MOTO oprema - kakšna, kje kupovati...


maurina

Priporočene objave

35 kw je povsem dovolj, da se tudi v dvoje vozit na takšnem motorju. Ni tako hudo kot nekateri razlagajo.

Nisem pa vedel da so ure v Ljubljani tako drage. Jaz sem vse skupaj naredil za 250€ z zamenjavo vozniške.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia pegaso 650 ima isti agregat kot yamaha xt660r/x. Enak agregat sem imel na yamahi MT-03. Navora ima precej tudi za vožnjo v dveh, konjev je tudi dovolj. Problem je le avtocesta, če hočeš vozit 190, ker pač toliko ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cufa, hvala za te linke, nekatere sem že prebral :)

Glede izpita pa, 35€*11+20€ glavna +20 nova vozniška in sem že na 400€. Nevem, vedno bolj se prepričujem, da mi je za kot začetnika dovolj 35kw, sploh pa tak motor kot je tale Aprilia.

... in ja, še želva + obutev

Končno en pameten bodoči motorist ki ne hlepi takoj ko je imel APN4 za 200konjsko mrcino :OK: :OK: pravilno si se odločil saj boš za močnejše motorje imel časa še na pretek do takrat pa boš b rusil svoje vozniške sposobnosti.

Predstavil si 2 motorja in svetujem ti Pegasota,predvsem ker je za izlete in vožnjo v dvoje veliko boljša izbira kot Z,bolj udoben,boljša vetrna zaščita itd.....pa ne me razumet narobe tudi Z je dober motorček a vseeno.

Za ostalo so ti pa ostali povedali namige in nasvete.

P.S.Če se odločiš za pegasota ti svetujem preklopno čelado ,ki je zaradi boljše vetrne zaščite primernejša ,za Z pa integralno...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno en pameten bodoči motorist ki ne hlepi takoj ko je imel APN4 za 200konjsko mrcino :OK: :OK: pravilno si se odločil saj boš za močnejše motorje imel časa še na pretek do takrat pa boš b rusil svoje vozniške sposobnosti.

Predstavil si 2 motorja in svetujem ti Pegasota,predvsem ker je za izlete in vožnjo v dvoje veliko boljša izbira kot Z,bolj udoben,boljša vetrna zaščita itd.....pa ne me razumet narobe tudi Z je dober motorček a vseeno.

Za ostalo so ti pa ostali povedali namige in nasvete.

P.S.Če se odločiš za pegasota ti svetujem preklopno čelado ,ki je zaradi boljše vetrne zaščite primernejša ,za Z pa integralno...

Lp

takole bo prav. :D

Okoli čelade: Zunanja oblika čelade pogojuje glasnost in prepišnost modela. Če je čelada narejena za supersport model motorja, se na enduri ali motardu ne bo obnesla optimalno, ker je položaj sedenja na motorju drugačen in čelada zrak reže pod drugim kotom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se odločaš med tem:

motor - pegaso..ker se boš bistveno več lahko na tem naučil, kasnej lahk še zmer kakega močnejšega nakeda kupiš (pa še makadam ne bo problem)

obleka - cordura (ker je dovolj zaščite "vem o čem govorim" in ker je bolj udobna pa še s kavbojkam se lažje kombinira)

čelada - HJC je super, probaj še Schubert S3 (isti cenovni razred)

rokavice - za 40 evrov boš dubu super rokavice na polici 50% off

čevlji - 120 evrov razred bo čist zadost..

predlog - probej vse v eni trgovini kupit (se da)..boš videl da bo prihranek kr lep..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako kot ti sem doživljal letos v jeseni edina razlika je bila ta, da sem že pred kakšnim letom in pol kupil čelado. Vse skupaj nanese kar veliko denarja s tem, da nisem izbiral "top" zadeve pa sem bil hitro na 1000€. Sem bil pa isto v dilemi dvodelc ali jakna in hlače posebi nakoncu sem pri Louisu dobil tako poceni komplet dvodelca, (neki hudi popusti, je bil samo 270€ za začetek menim da bo O.k. je pa usnje veliko bolj trdo kot pa od kakšne priznane znamke upam, da se bo še zmehčal...) da sem ga kar kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super, najlepša hvala za vaše odgovore! Si že bolje predstavljam kaj in kako.

se pravi bi za tak motor bila primernejša preklopna čelada. Schuberth S3 ne nadem na googlu, predvidemam, da si mislil C3 biker77?

Sem pa razmišljal da bom najbrž opremo kupil vse na enem mestu. En dan si bom vzel čas in po moto štacunah gledat. Če pa nebo nič pametnega pa k sosedom v avstrijo ali trst...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

C3 ja seveda..je tišja kot hjc ma pa mal klinčevo prezračevanje, ampak če vzameš ven bradni del je kul..

sej si iz ljubljane..maš 3 štacune 10 min narazen kjer dobiš vse..in težko boš v avstriji dobil cenej..razen v louisu, pa še tam samo določene stvari..

mogoče v italiji, sam se moraš še peljat tja..

cenej ni vedno boljše..to vemo vsi..ampak včasih je pocen zelo dobro!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupoval usnje je najbolš uzet dvodelca. Še useeno daš lahko gor samo zgornji del in pa želvo pa je za po centru dovolj (se ne pelješ glih 130km/h). Probej it čimprej v TC-ja al pa BS-a ker imajo zimske popuste in boš dobil dost stvari zelo ugodno. v BS-u sem videl HJC-jko spet v akciji tko da pejt pogledat možakar se ti pa pri nakupu zelo posveti in pa svetuje (vsaj jest mam take izkušnje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Pegaso stil vožnje in tvoj prvi kombinezon kupi kakšen Cordura komplet jakne in hlač. Usnje je vredu ampak bolj za daljše turce, ko si vzameš dan in greš po svoje. Pri Corduri pa vzameš jakno, spodaj malo boljše jeans hlače, čevlje čez gležen in greš v službo. Ko maš turco pa oblečeš hlače in zapneš z zadrgo na jakno. Motor je precej praktičen in ga boš lahko vozil tudi v bolj mrzlih dneh. Pri tekstilu imaš ponavadi spodaj še flis, ki ga lahko za poleti snameš, v mrzlih dneh pa pride kar prav.

HJC RPHA čelada je vredu samo ne vem, če se ti bo obnesla pri temu motorju. Kakor je že Cufa rekla je pri teh sport čeladah precej odvisno kakšen položaj imaš na motorju, veterno zaščito oziroma kako gre veter čez čelado. Sam imam to čelado na xj6 in sem jo po 14 dneh nesel nazaj, ker je enostavno preveč pihalo. V BSu sva jo z Borisom pogledala, je malo popravil tesnenje šipce in svetoval naj dam na motorju glavo malo nižje. Sem probal in je bilo vredu potem. Ker mi je čelada drugače zelo vredu sem najprej hotel kupiti večji vizir spredaj za motor, ki bi preusmeril zrak malo višje, samo sem potem dal na motorju balanco v položaj dva, ki je malo bolj naprej in zadeva funkcionira.

Za prvo opremo glej, da je praktična in uporabna v različnih vremenskih pogojih. Za usnjene kombinezone in podobne stvari bo še čas. Tako ali tako se ti bo z leti nabralo stvari za omaro nafilat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede čelad je tako,vsaj pri meni,tudi če bi mel športno čelado bi bilo vseen drek,saj je vetrna zaščita taka oz. sem jo tako priredil,da tudi mušice ne dobim v vizir.Se pravi je popolnoma vseeno kakšno čelado bi imel,seveda pogojeno z vetrno zaščito motorja!

Vozim tudi Shoei XR1000 pa nimam prav nobenih problemov z kakšnim vetrom pa držo pa........

Tako ,da mladenič kupi si čelado ki ti bo sedla na betico in ti bo udobna pa naj bo to integralna ali pa preklopna,nisi težek profesionalec kakor tudi večina nas in ne boš sploh porajtal kakšna je razlika med eno in drugo čelado na Pegasotu razen glasnosti.

In če se ne misliš vozit po pistah in kot si rekel kratki izleti v dvoje,ti vseeno bolj svetujem preklopno,saj ko se ustaviš v poletni vročini in pri počasni vožnji in mogoče še koga kaj vprašaš na poti ji boš zelo hvaležen!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se moje mnenje glede opreme:

 

- Celada nova, dobre kvalitete in lahke teze (ce bos imel kdaj tezave z vratno hrbtenico, bos hvalezen nasveta naj bo celada cim lazja)

Grem letos na HJC ki ima 1200g, do sedaj sem bil pa na Arai 1400g. Z veliko kilometrine se pri meni pozna vsak gram. 300€

- Dragging jeans, pod njimi sčitniki za kross in tekstilna jakna. To bi blo za vroce dni in kratke relacije po Lj. Kupi novo. 250€

- Dvodelni usnjeni kombinezon pa za dalse relacije. (Najdi na bolhi, pomeri in ga daj v cistilnico, bo kot nov in prisparal bos se pa jos) 250€

- Rokavice usnjene, najbolje ene zracne za motokros in druge toplejse, bolj zascitene za dolge fure. 100€

- Skornji z veliko zascite v predelu gleznja. 200€

 

Pa srecno na cesti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druščina... en kup vas malo, en kup pa krepko pretirava... ubogega fanta želite oblečt kot astronavta, ali vsaj MOTOGP tekmovalca...

 

...prijazno je povedal, da je začetnik... In gremo lepo po vrsti... Čelada?   Nolan, probiker, nexo, airoh... od 150 do 200 ˇ€ je izbire preprosto preveč! In to ne najcenejše! glede na to kar piše, je arai schubert shoi čisto pretiravanje... kombinezon... ne se hecat!  Želva? ...nikol je ne bom imel - ne dirkam! ...namesto nje morda kdaj zaščitni telovnik 70 - 120 €, a spet ne ščitniki v stilu robocopa!

 

ko sem se po prvih letih znebil louis čoper usnjene opreme, sem nabavil prvo tekstilno jakno IXS, in hlače IXON... oboje sem našel kvalitetno, malo rabljeno, na Bolhi, za majhne gnarje skupaj cca 200 €... in uporabljam še danes...Da bi novo? kako pa naj vem če se bom not fajn počutil...

 

Poleti: lahka perforirana jakna ixon, motokavbojke, skupaj 200 €

 

Obutev?  sam mam usnjene čoper škornje 50 € (za kak zbor), ...ene hoferjeve motoškornje 30 €... pa luisove stretfigter visoke čevlje na vezalke cca 30 €... vsaka obutev za različne priložnosti... Vi bi ga pa oblekli v pancerje za na dirkališče? ...mislim no?

 

Rokavice?  ...tanke, čoper usnjene caffe racer... za kratek skok... louis 20 €... kvalitetnejše kenguru usnje cca 100 €.. zimske luis cca 30 €... poletne perforirane mesh... 15 €...

 

Ledvični pas cca 20 €...

 

In vse to je "prihajalo k hiši" v zadnjih 6 letih... in kljub obilni vsakoletni kilometrini, še nič ni strgano ali odsluženo!  Toliko o kvaliteti... aja zanimivo... prvo kar bo moral popravit je ravno šiv na najdražjih kengoro rokavicah spyke... pa ne morem rečt da so največ uporabljene...

 

Nekateri pozabljate, da je del vožnje tudi postanek, ogled, sprehod... in da se je tudi takrat potrebno fajn počutit... pa varnost gor ali dol!

 

Fant, poglej mal po bolhi!... ogromno je "manekenov" ki po nekaj letni kilometrini parih 1000 km prodajajo odlično ohranjena oblačila in čelade, ker preprosto "ni več in"... dosti takih manekenov pa morda tudi tukaj svetuje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo pogumno..hoferjeve čevlje za 30 evrov in brez ščitnika hrbtenice..in to v prometu..

zelo fini nasveti..upam da bo čim manj kretenov ki bo tole upoštevalo..

 

vsak "pancar" je prešvoh ko začne gležnje tret in vsak oklep okol hrbta premal ko vretenca pokajo..

ampak dejmo se v kratkih rokavih in teniskah okol vozit..

ker je tko zihr bolš..

 

kar pa se čelade tiče..raj mam svoj švic not kot od koga druzga ;)

Teniske le ob padcu.Sem pa ostal brez njih in zlomljen glezenj.Ledvicni pas za 600eu bolano dober a vseeno zlomlo hrbtenico a zdej vsaj vsaj hodim.Rokavice za 160eu raztrgalo a kao razen zloma dlani in zapestja vse ok.Mi je zal da nisem bil kr nag....lol Celada za 1296eu a sem ziv celada zanic.Tako da ja res kr vsi v lidl po opremo
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ferek casi so drugacni, vedno vec pleha, nestrpnosti, moznosti napak.

Ti imas sedaj toliko izkusenj, da se lahko tudi nezasciten vozis, znas bolje predvidevat in poznas kdaj in kje moras bit previden.

Je omenil, da je zacetnik.

Dobro opremo kupi. Dosti jih je ruknlo na samem startu in so hvalezni dobri opremi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako ,da mladenič kupi si čelado ki ti bo sedla na betico in ti bo udobna pa naj bo to integralna ali pa preklopna,nisi težek profesionalec kakor tudi večina nas in ne boš sploh porajtal kakšna je razlika med eno in drugo čelado na Pegasotu razen glasnosti.

 

 

Ne vem, če bi se strinju. Pri motorjih kjer je slaba veterna zaščita se zelo čuti kako veter teče skozi čelado. Če čelada ni v optimalnem položaju za kakršnega je namenjena tudi pretok zraka skozi zračnike ni pravi. Ko je toplo tega niti ne čutiš in je vseeno kaj imaš na glavi. Pri bolj športnih čeladah je sploh problem, ker če nisi dovolj nagnjen naprej je brez veterne zaščite sprednji zračnik preveč na udaru, sprejema preveč zraka, zadnji pa premalo in ni prave cirkulacije. Zrak se ti ponavadi potem vrtinči ravno tam nekje okoli sinusov in čez 14 dni boli glava, zobje... Včasih je čelada za 150€ boljša kakor tista za 300€.

 

Sej ima večina trgovin nekaj testnih modelov, ki si jih lahko sposodiš in najbolje, da sam probaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se x-701 obnese na nakedih, endurah in cestakih. Mogoče zato ker ne razmišljam o "optimalnih" položajih čelade.

Za hladnejše vreme si namestim pinlock vložek proti rosenju in podbradni vložek proti pihanju. 

Če mi je vroče odprem zračnike, če me zebe jih pa zaprem.

 

Je pa res, da ko sem kupoval čelado, sem se jih pokril vsaj 20. Večina jih je bilo vredu, a le ena kot ulita, zato preizkusit čimveč čelad, različne oblike glav imamo.

 

V bistvu je ta čelada edina stvar ki sem si jo lastil v življenju in nimam pripomb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, sem pričakoval zelo različna mnenja.

 

Čelado bom definitivno dobro sprobal, ker se mi zdi najpomembnejši del opreme in tudi ne bom vzel najbolj "čip" vrjante. Pa saj, na koliko časa pa menjate čelado? ker se bom vozil samo v poletni sezoni, mislim, da bi mi lahko zdržala 5 let? pretiravam?

 

Kar se tiče opreme pa bo pomoje res tekstilna jakna, coudura...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, saj za čelado je napisal, da bo reskiral 450 evrov (če sem prav razumel), zelo pohvalno. Bom malo karikiral za ostalo opremo: vsaka, tudi najcenejša, je boljša kot nič. Glede onih Hoferjevih škornjev... 35 evrov so definitivno vredni. Jaz jih bom letos menjal -so mi služili štiri leta. Udobni za celodnevno vožnjo in hojo. To je velik plus. Prav gotovo pa nimajo tiste zaščite, kot na primer Alpinestars za 200 evrov. Rokavice? Treba je biti pozoren na notranje šive -da te ne začne ribati pri vožnji, zlasti med palcem in kazalcem. Vsekakor usnje. Kombinezon -usnje ali textil? Oba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, sem pričakoval zelo različna mnenja.

 

Čelado bom definitivno dobro sprobal, ker se mi zdi najpomembnejši del opreme in tudi ne bom vzel najbolj "čip" vrjante. Pa saj, na koliko časa pa menjate čelado? ker se bom vozil samo v poletni sezoni, mislim, da bi mi lahko zdržala 5 let? pretiravam?

 

Kar se tiče opreme pa bo pomoje res tekstilna jakna, coudura...

Če paziš na čelado kamod 5let...jakno eno tekstilno za na kavo in usnje za daljšo vožnjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumem zakaj bi mel usnje za daljšo vožnjo? mogoče zato, da te dež ujame in nimaš nobene zaščite? mogoče zato ker je enkrat mraz in drugič vroče in se tko tut ti počutiš? zakaj se pol (skor) vsi na daljše fure vozjo s corduro? zato da majo še eno delo več z zračniki?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No recimo jz sem 18let tako prakticiral.Jakna za na kavo in kombinezon,če se resno kam peljem

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumem zakaj bi mel usnje za daljšo vožnjo? mogoče zato, da te dež ujame in nimaš nobene zaščite? mogoče zato ker je enkrat mraz in drugič vroče in se tko tut ti počutiš? zakaj se pol (skor) vsi na daljše fure vozjo s corduro? zato da majo še eno delo več z zračniki?

če nimaš dežjaka je brezveze kam hodt, tud najboljši tekstil z dežno podlogo spusti vodo skoz;

glede na poletni čas v katerem je omenjal da bi se vozil je kakšen tfl cool precej boljši kot cordura;

jst se vozm v usnju, tud na daljše fure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!