Guest Brumer Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 (popravljeno) Mene zanima, če ve kdo kako se menja zavorna tekočina pri r1200gs-u 2004. Nekaj sem že poskušal pri sklopljenem kontaktu klasično kot pri avtu pa ni skoraj nič priteklo iz ventilčka za prezračevanje, potem sem dal kontakt in poskušal še enkrat pa mi je abs spumpal zavorno tekočino iz abs-a tako, da mi je začelo pihati že zrak. Samo ne razumem, kako da se tekočina ni nič zmanjšala v posodi.Če kdo kaj ve bi prosil za pomoč. Lep pozdrav. Zavorno tekočino pri BMW-ejih(z ABE-som) se menja na servisu upam,da boš to kmalu,če že nisi ugotovil.Tudi hladilno tekočino pri novih Kajih(K-1200 vsi modeli) nemoreš več sam menjat (poseben postopek prezračevanja) pod pritiskom tako kot je potrebno motorje z ABE-som prezraćevati z aparatom za prezračevanje pod pritiskom in največkrat je potrebno prezračevat celo odspodaj navzgor tako,da sveže olje potiska iz zavornih klešč nazaj v zavorni cilinder,od tam pa iz rezervarčka izsevaš staro oljno tekočino. :hmm: Popravljeno September 20, 2008. Popravil Brumer grepavl, Coban in maco47 3
zanina Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 živjo Gledal sem slike novega k1300... Všeč mi je novi "avspuh"! Ali kdo ve, če bi to šlo k1200r in koliko mesnih burekov je vreden? :unsure:
bmwslo Objavljeno Oktober 11, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 (popravljeno) Tule je PDF MENJAVA_ZAVORNEGA__OLJA_INTEGRAL_ABS.pdf z navodilom za menjavo zavornega olja pri integralnem ABS-u Konkretno R 1150 RT. Da ne bo nepotrebnega smetenja okoli DA ali NE, smo po tem postopku zamenjali olje na mojem konjičku pred letom in pol. Hvala še enkrat mojstru, ki je to izvedel v domači delavnici seveda, jaz sem samo svečo držal. :beer2: :beer2: Popravljeno Oktober 11, 2008. Popravil bmwslo
Skiny Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 Hvala še enkrat mojstru, ki je to izvedel v domači delavnici seveda, jaz sem samo svečo držal. :beer2: :beer2: Srečko? LP, Skiny
Guest Brumer Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 živjo Gledal sem slike novega k1300... Všeč mi je novi "avspuh"! Ali kdo ve, če bi to šlo k1200r in koliko mesnih burekov je vreden? :unsure: To si sigurno neboš privoščil,namreč kolikor jaz vem že za K-1200-R stane original SAMO zadnjoi lonec ca 1700 EU novega Akrapoviča Hexagonal pa dobiš za ca 500 EU in še pridobiš + ca 11 PS. :whistle: Ps: nepozabi v originalnem locu je poleg vsega ostalega tudi katalizator,kar ga zelo podraži. maco47, grepavl in Coban 3
zanina Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 To si sigurno neboš privoščil,namreč kolikor jaz vem že za K-1200-R stane original SAMO zadnjoi lonec ca 1700 EU novega Akrapoviča Hexagonal pa dobiš za ca 500 EU in še pridobiš + ca 11 PS. :whistle: Ps: nepozabi v originalnem locu je poleg vsega ostalega tudi katalizator,kar ga zelo podraži. Ali to pomeni, da če dam gor Akrapoviča potem nimam katalizatorja?.....oz. kaj sploh to pomeni :blink:
Ice Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 katalizator v loncu: ce stric akrapovic ne vgrajuje katalizatorja v svoje lonce ga tudi ti ne bos imel, ce se odlocis zanj. posledicno motor izpusca "neociscene" izpuhe v zrak. katalizator pred loncem: vseeno, ce menjas samo dusilec.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Ali to pomeni, da če dam gor Akrapoviča potem nimam katalizatorja?.....oz. kaj sploh to pomeni :blink: Točno tako je in zato tudi pridobiš teh dodatnih ca 10 Ps samo z menjavo glušnika brez montaže kompletnega izpušnega sistama,ki stane za BMW-eja K-1200-R ca 1600 EU!Če bi slučajno se odločil za nov lonec apsolutno od Akrapoviča in naj bo v Karbonski izvedbi.Zakaj karbon zato ker se glušnik skoraj negreje se ne opečeš,ne sežgeš dežni kombi,sovoznik nepali gumijastih podplatov itd. maco47, Coban in grepavl 3
bmwslo Objavljeno Oktober 12, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Srečko? LP, Skiny Itaq :beer2: :beer2:
royal Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Kolega išče " regler" za BMW 650 L99 :? :yawn:
Guest Brumer Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Kolega išče " regler" za BMW 650 L99 :? :yawn: Slikaj ga mogoče je enak kot so Boschev za avto,namreč BMW-k 1200 RS ima Boschev avtomobilski. Npr. kaj takega! maco47, Coban in grepavl 3
Leteči Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Prečekiraj tukaj http://www.electrexworld.co.uk/ Jaz sem ga kupil na rezervo in ga dobil zelo ugodno.
MiNa Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Pri brskanju po omari mi je prišlo pod roko tole. Navodilo za popravila in servisiranje R45/R65. Približno 300strani v sliki in besedi. Če kdo rabi naj me kontaktira. LP Mirč BMWR45_R65.pdf
PURPLE Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 Zanima me ima kdo v boxerju Denso svečke, kakšne izkušnje z njimi?
simonsi Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 baje še boljš kot ngk pri istem tipu svečke.
Bambi61 Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Mogoče ne bi smel tukaj, naj me moderator /prijazno / opozori: Prodam komplet prednje kolo za BMW R 1200 GS Adventure brez zav. diskov ! Kontakt na PM !
GRUNF Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 (popravljeno) Halo BMW-jaši.....ovega je pa moped jako razpizdo..... :evilgrin: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,135087.0.html Popravljeno April 22, 2009. Popravil GRUNF grepavl 1
suhi Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 Halo BMW-jaši.....ovega je pa moped jako razpizdo..... :evilgrin: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,135087.0.html kot še prenekaterega drugega že stari K1200s/r in R1200GS in F800S in F650cs in morda še kateri! Šment nimaš kaj - nauk - bolje stara gara od česarkoli, kot nov BMW! (pa ne preveč pljuvat po men, k sm mel 1150GS svoj čas, tako da nism povsem nedolžen ) ajd Coban 1
bmwslo Objavljeno April 22, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2009 Kdo že ima v podpisu tisto: Sto ljudi sto čudi, sto žena dvesto sisa sicer pa :
PURPLE Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Zanima me katero olje uporabljate v menjalniku, mogoče CASTROL MTX , ter kakšne gostote, SAE90, SAE75-140?
PURPLE Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 bilokerga gl5. In v čem je razlika med gl4 in gl5? Nekatera olja izpolnjujejo oba pogoja.
bmwslo Objavljeno Maj 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Zanima me katero olje uporabljate v menjalniku, mogoče CASTROL MTX , ter kakšne gostote, SAE90, SAE75-140? Jaz imam v menjalniku CASTROL Differential SAF-XJ SAE 75 -140 v kotnem prenosu (ala diferencial - mater bojo spet nabijal) pa VALVOLINE SYN POWER GL-4/5 TDL Gear Oil SAE 75W-90
Skiny Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Pri meni bo menjava tudi v kratkem na sporedu. Za menjalnik imam pripravljen Castrol MTX 75W140. Originalno je priporočeno olje SAE90 GL5, v več spletnih virih pa sem zasledil, da naj bi MTX 75W140 izboljšal prestavljanje sicer relativno zatikajočega in glasnega menjalnika. Glede na navedbo prejšnjega lastnika pa je že sedaj notri 75W140, tako da bistvene spremembe ne pričakujem. Za kotni prenos (@bmwslo: povsem pravilen izraz; zadeva nima nič skupnega z diferencialom) pa ravno tako 75W90 GL5 sintetika (Motul). Pri RTju včasih zelo enostaven poseg olajša prestavljanje in ga naredi manj zatikajočega: očistiti in rahlo namazati je potrebno drsno pušo pod gumico prestavne ročke. Seveda pa tega ni v nobenih navodilih ... LP, Skiny Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Skiny
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se