Cartman Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 (popravljeno) Jap, šivajo jih v okolici Sarajeva, v Kraljevu v Srbiji ter Romuniji.....pa hudo kontrolo končnega izdelka imajo. uuuh bi bli fino dobit kako linijo s skladiščniki, če splah majo skladišča. . . (balkanacumenitežkoumire press) Popravljeno Januar 9, 2011. Popravil Cartman
Andrej777 Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Glede na to da material ne delajo dol ampak ga dobijo od drugje in da ima BMW kar strog nadzor ne verjamem da se lahko kar zgubi nekaj kvadratov materiala in celi kompleti ščitnikov :naughty: :naughty: Verjetno morajo še vse odpadke in izdelke z napako poslati na BMW, kjer ukrepajo naprej. Drugače bi videl po bosni masikakšnega kmeta ki bi imel hudo dobro pastirsko jakno ki ne premoči cel teden :D boych 1
dore61 Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Pozdrav, glede "ostankov" materiala in česa podobnega, verjetno ni problema za kaka dva ali tri artikle, ker tudi v Prekmurju- Planika Turnišče, delajo dve vrsti BMW touring čevljev, pa se včasih lahko kaj kupi po zeeelo ugodni ceni Lep iz Prekmurja
suzuki Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Hola, lastniki K1200 in K1300 modelov! novička iz Motorrada (03/2011, 21.1.2011): na strani 6 je objavljena novica za vpoklic 80.000 BMW motorjev - vsi modeli K1200 in K1300, narejeni od konca leta 2003 dalje napaka je na vpetju zadnjega blažilnika, ki se lahko zlomi zaradi korodiranegaa ležaja, ker menda ni dovolj dobro zaščiten pred vodo - piše da ležaj lahko zariba in se posledično zlomi... akcija/zamenjava naj bi se začela novembra, na servisu naj bi zamenjali kompleten vzvod vpetja, trajanje menjave je ocenjeno na 30 minut Gabry18, SharpNinja, dotem in 1 other 3 1
MiNa Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Hola, lastniki K1200 in K1300 modelov! novička iz Motorrada (03/2011, 21.1.2011): na strani 6 je objavljena novica za vpoklic 80.000 BMW motorjev - vsi modeli K1200 in K1300, narejeni od konca leta 2003 dalje napaka je na vpetju zadnjega blažilnika, ki se lahko zlomi zaradi korodiranegaa ležaja, ker menda ni dovolj dobro zaščiten pred vodo - piše da ležaj lahko zariba in se posledično zlomi... akcija/zamenjava naj bi se začela novembra, na servisu naj bi zamenjali kompleten vzvod vpetja, trajanje menjave je ocenjeno na 30 minut Suzuki še enkrat srečno NOVO LETO! To novico je objavil že bmwslo par postov nazaj.
suzuki Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 (popravljeno) Hola mojster, se opravičujem, sem spregledal (hvala, tudi tebi lepe, zabavne in varne kmjčke v novem letu ) Popravljeno Januar 24, 2011. Popravil suzuki SharpNinja, dotem in She 2 1
Bremzer Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 (popravljeno) Hola mojster, se opravičujem, sem spregledal (hvala, tudi tebi lepe, zabavne in varne kmjčke v novem letu ) Vse skupaj si narobe napisal !!! Prvi primer(garancije) je prednji ležaj(balance) križa,ki baje ni dobro zatesnjen in to zamenjajo v 30-tih minutah. Drugo pa je kar zamenjajo, ampak samo pri določenih modelih in še to SAMO če je najedeno in sicer je to povezava med zadnjim blažilcem in nihalko to so samo dve aluminijasti povezavi-ploščici.Jaz sem to primeni že takoj novo pošrical z prozornim lakom in so po štirih letih še vedno kot nove!!! Ps:pa še tole po 4-rih letih bojo zastonj zamenjali pri Yamahi V-maxu so ti ležaji bili po 4-rih letih popolnoma rujavi in sem jih moral zamenjat na lastne stroške !!! Popravljeno Januar 24, 2011. Popravil Bremzer Urbii, maco47, Fritz in 1 other 2 2
suzuki Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 (popravljeno) Hola mojster, mislim da sem novičko kar dobro prevedel - a ker je možno da precenjujem svoje znanje nemščine, prilagam skenirano novičko iz revije, pa si sami poglejte kaj so zapisali Nemci PS verjetno bo tudi slovenski uvoznik BMWjev obvestil vse lastnike... Popravljeno Januar 25, 2011. Popravil suzuki SharpNinja, dotem in She 2 1
Bremzer Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Hola mojster, mislim da sem novičko kar dobro prevedel - a ker je možno da precenjujem svoje znanje nemščine, prilagam skenirano novičko iz revije, pa si sami poglejte kaj so zapisali Nemci PS verjetno bo tudi slovenski uvoznik BMWjev obvestil vse lastnike... Menjajo te dva nosilca levi+desni,ki povezujeta nihaljko z blažilcem in vzmetjo ,na sliki izgleda kot kadminizirana pločevina (original je aluminij) privijačeno s tremi torx vijaki dva sta vidna enega pokriva zavorna cev.Ni videti NIKJER ležaja samo trije selen bloki (guma).Bom počakal,da dobim vabilo.Bral sem na Nemškem forumu,da morajo menjat pri določeni seriji ležaje krmila(križev) zaradi slabega tesnenja vode.Dokler menjajo pri zdaj že starih motorjih 5 let+ brezplačno se nesekiram!! maco47, Fritz, Coban in 1 other 2 2
Ice Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Hola mojster, mislim da sem novičko kar dobro prevedel - a ker je možno da precenjujem svoje znanje nemščine, prilagam skenirano novičko iz revije, pa si sami poglejte kaj so zapisali Nemci PS verjetno bo tudi slovenski uvoznik BMWjev obvestil vse lastnike... majstr, zal se ti je usmuknila napakica. ze res, da lezaj zariba, a potem se lahko zlomita nosilca (oz. dog bones) zaradi masivne preobremenitve materiala v primeru, ko lezaj "zmrzne". prevelik navor za dimenzioniran nosilec (oz. dva). @ bremzer: daj vsaj enkrat (pravilno) napisi kaj mislis; "selen blok" (ali kakor se ti pac zdi, da bi se moralo izgovoriti) in silent block (ali silentblock) (poenostavljeno: vijak ali matica v gumi, proti-vibracijski element) sta malenkostno dve razlicni stvari. klik 1 klik 2 klik 3
Bremzer Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 majstr, zal se ti je usmuknila napakica. ze res, da lezaj zariba, a potem se lahko zlomita nosilca (oz. dog bones) zaradi masivne preobremenitve materiala v primeru, ko lezaj "zmrzne". prevelik navor za dimenzioniran nosilec (oz. dva). @ bremzer: daj vsaj enkrat (pravilno) napisi kaj mislis; "selen blok" (ali kakor se ti pac zdi, da bi se moralo izgovoriti) in silent block (ali silentblock) (poenostavljeno: vijak ali matica v gumi, proti-vibracijski element) sta malenkostno dve razlicni stvari. klik 1 klik 2 klik 3 Kdor je vsaj malo poznavalca mehanike ve kako je vpeta nihaljka kolesa na amortizer (extra zate blažilec),da boš razumel! pa reči temu vmesnemu kosu gume kakor hočeš :selen blok,selen block,silen blok,silen block,ali pa če bi napisal gumijasta čaura vsak pameten me je razumel. Vidim da bom moral samo zaradi tebe še slike pripenjat.Moje mnenje je, da bi bilo bolje, če bi se svojemu fohu posvetil in pustil mehaniko zato vsposobljenim ljudem ! Ps: če imaš malo časa se zdaj posveti slovničnim napakam !! sayo, Gregc, maco47 in 4 others 5 2
Ice Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 o, hvala za kompliment. si nisem mislil, da me imas za pametnega.
PURPLE Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Da ne iščem po celotni temi oz. v drugih temah bom vprašal kr tukaj. Pred dnevi sem kupil ogrevane ročke Saito - Louis. Na škatli je narisana električna shema povezave vendar me zanima kako imate oz ste ostali zvezali priklopili zadeva. V mislim imam vezavo na prednjo luč oz nek by pass če se prav spomnim... Hvala za bilo kakšnem nasvet, namig. Lp
MiNa Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 Da ne iščem po celotni temi oz. v drugih temah bom vprašal kr tukaj. Pred dnevi sem kupil ogrevane ročke Saito - Louis. Na škatli je narisana električna shema povezave vendar me zanima kako imate oz ste ostali zvezali priklopili zadeva. V mislim imam vezavo na prednjo luč oz nek by pass če se prav spomnim... Hvala za bilo kakšnem nasvet, namig. Lp Pozdravljen! Na kateri motor jih boš pa montiral? Ponavadi je najbolje, da dodatno električno opremo (dodatne luči, ogrevanje ročk, dodatne vtičnice...) priključiš preko varovalke in krmilnega releja direkt na ACU. To je najbolje zato, da ne posegaš v orginal el. napeljavo vozila, ker je v večini primerov presek žic preračunan na porabo standardnih porabnikov. Če zadeve niso dobro narejene se ti lahko zgodi, da ti pregori najmanj kakšna varovalka ali pa celo "pogorijo" konektorji ali orginalno ožičenje, če so preobremenjeni. Pozoren bodi tudi na dodatno napeljavo, da se na kakšmem ostrem robu ali pregibu slučajno ne preriblje izolacija žic. Na LUČ pa je posebno nevarno priklapljat karkoli. Zvečer, ko bo hladno, boš prižgal ogrevanje ročk, preobremenil napeljavo in kaj se bo zgodilo . Sigurno se to ne bo zgodilo na prvih nekaj vožnjah ampak vibracije, vlaga in čas na el. instalaciji motorja naredijo svoje. Toliko sem ti namigal jaz mogoče ti bo še kdo kaj.
Bremzer Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 (popravljeno) Da ne iščem po celotni temi oz. v drugih temah bom vprašal kr tukaj. Pred dnevi sem kupil ogrevane ročke Saito - Louis. Na škatli je narisana električna shema povezave vendar me zanima kako imate oz ste ostali zvezali priklopili zadeva. V mislim imam vezavo na prednjo luč oz nek by pass če se prav spomnim... Hvala za bilo kakšnem nasvet, namig. Lp Grelne ročke moraš vezat preko releja.Reley pa krmiliš s tokom št 15(kontakt) lahko pa tudi z parkirno važno je samo,da ima tok samo takrat, ko motor laufa. Na reley pa daš: 1.)Na 30 daš Stalni + iz akumulatorja preko 15A varovalke 2.)Na 87 to je + tok za na stikalo grelnih ročk (rudeča žica) 3.)Na 85 (to je krmiljenje) daš + 15 kontakt ali kot si omenil parkirni tok nesmeš pa dat zasenčeno ali dolgo !! 4.)Na 86 daš - MASO Na stikalu pa imaš enkrat vhod + Rudeč iz releja št 87 in 2X izhod (dve stopnji)in verjetno tudi Maso. Ps: mislim,da sem ti stem malo pomagal sicer pa si poglej v temo grelne ročke !!! Pazi še tole če ima ta motor že Cam-bus instalacijo pridejo v poštev SAMO originalne grelne ročke od BMW-eja-sicer si boš nakopsal problemov !! Popravljeno Februar 17, 2011. Popravil Bremzer Coban, dotem, maco47 in 1 other 4
PURPLE Objavljeno Februar 18, 2011 Opozori Objavljeno Februar 18, 2011 Mina in Brumer hvala za nasvet. Montiral jih bom na 1100 GSa - ta še nima sploh kaj dosti elektronike... Pomagal mi bo itak štromar ampak vseno je dobro zvedet kaj koristnega, hvala.
marcc Objavljeno Februar 18, 2011 Opozori Objavljeno Februar 18, 2011 Še gasilci so se opremili z box motorjim :naughty:
boych Objavljeno Februar 18, 2011 Opozori Objavljeno Februar 18, 2011 Še gasilci so se opremili z box motorjim :naughty: Auspuh je od GS-a... :naughty:
PURPLE Objavljeno Februar 18, 2011 Opozori Objavljeno Februar 18, 2011 (popravljeno) Taprvo 1100 imamo v društvo že več kot 10 let - jo "dužim" - vzdrževanje ... Drugače pa imajo Rosenbauerjeve prenosne črpalke že iz 60. let boxer motorje - stari VW - imamo eno letnik 68 - delujočo. Pred 1100 motorji so vgrajevali tudi R100 motorje - videl po društvih par teh črpalk. Popravljeno Februar 18, 2011. Popravil PURPLE
marcc Objavljeno Februar 18, 2011 Opozori Objavljeno Februar 18, 2011 (popravljeno) Hi, našel sem nekaj koristnega za vse domače mojstre ki si hočejo sami kaj postoriti.Velja za r 1150 gs in r 1200 gs. OPOZORILO:na lastno odgovornost! Menjava bremz olja za sprednjo zavoro in zadnjo zavoro (v rezervarčkih in v dovodnih ceveh do centrale). Menjava bremz olja v sami centrali in odvodnih ceveh. Sinhronizacija frgazerjev. Menjava olja v menjalniku in menjava zračnega filtra. Menjava olja za agregat. http://www.youtube.c...u/4/kIxdCER3PxU Menjava bencin filtra. http://www.youtube.c...u/5/KOaopF7HaPA Menjava olja v kardanu (pogon). Nastavitev ventilov. Mogoče sem kakšno napisal napačno zato prosim za razumevanje.Če sem kaj napačno napisal pripel pa prosim za popravek. LPM Popravljeno Februar 18, 2011. Popravil marcc boych 1
pip Objavljeno Februar 19, 2011 Opozori Objavljeno Februar 19, 2011 (popravljeno) Zelo zanimivo marcc. Jaz uporabljam servisni REP-ROM CD,kjer imaš vsa navodila in podatke in uporabljam še GS911 servnisni računalnik,ki je za BMW motorje. Popravljeno Februar 19, 2011. Popravil pip
marcc Objavljeno Februar 19, 2011 Opozori Objavljeno Februar 19, 2011 Hi, js imam demo verzijo reprom-a.A maš ti oregional?Bi se dalo zmeniti za kopijo?Čeprav še nimam kje šrevfati ker še nimam bmw-ja,bo pa kmalu.Koliko si dal pa za adapter,za priklop motor-računalnik mislim. LPM
pip Objavljeno Februar 19, 2011 Opozori Objavljeno Februar 19, 2011 Hi, js imam demo verzijo reprom-a.A maš ti oregional?Bi se dalo zmeniti za kopijo?Čeprav še nimam kje šrevfati ker še nimam bmw-ja,bo pa kmalu.Koliko si dal pa za adapter,za priklop motor-računalnik mislim. LPM Imam REP-ROM ki ni demo verzija.Za kopijo me kontaktiraj na PM.Glede "adapterja" GS911 je več različnih modelov,USB,Bluetooth,koliko različnih VIN kod šasij priključiš, zato so cene različne.Jaz imam profesional ki je 400+€
bmw Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Hi, našel sem nekaj koristnega za vse domače mojstre ki si hočejo sami kaj postoriti.Velja za r 1150 gs in r 1200 gs. OPOZORILO:na lastno odgovornost! Sinhronizacija frgazerjev. popolnoma napačen postopek.... Pips in Gabry18 1 1
bmwr1200gs Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 Menjava bremz olja za sprednjo zavoro in zadnjo zavoro (v rezervarčkih in v dovodnih ceveh do centrale). Menjava bremz olja v sami centrali in odvodnih ceveh. Sem imel čas in sem si na mojem motorju zamenjal zavorno olje po postopku, ki je na filmčkih in moram reči, da je stvar zelo enostavna in nimaš kaj falit.:) Gabry18 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se