Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Se pravi: Metzeler Z8 ima dva tipa gumene zmesi IN 2 mehkobi karkase? Tako kot ostale? Še tukaj poklon vsem sodelujočim v debati, zelo ste uglajeni in v pomoč. V splošni temi od gum so znali samo to povedat, da sem se oni dan pretirano razveselila nejca, ki je pripeljal mimo rid in, da sem menda histerična in posledično slaba voznica. Ampak NEJC, js sm te bla res zelo vesela Res gre tema v gumah in res so v temi o gumah,pametovali spet eni te isti ,ki so alergični na BMW-jevo vetrnico,a strela mogoče sem mim usekal,a podobne težave sem imel na 800kubičnem GS-u z Bridgestone-Battle Wing pnevmatikami.....rešil sem jih z nastavitvijo zadnjega montizerja. Če sem prav razumel si probala tudi to že,probaj ga peljat Kirotu(Romanu)naj ti ga on nastavi,vzelo mu bo 5min ,sem bil tudi jaz pameten pa sem štelal montizer v tri krasne.....no Roman je rešu zadevo in zdaj z istimi gumami do komolcev No kar se tiče pa prestavljanja v nižjo.inj bremzanja.....se vedno dela pred ovinkom,v ovinek zapelješ z konstantno hitrostjo in probaš agregat obdržat v poziciji rahlega vleka,gasa ne spuščaš in pospešiš šele malo pred izhodom ko motor že ravnaš,pa saj to vrjetno veš ane. Jaz sem te vidu peljat večkrat in pelješ solidno in vsakič ko te znova srečam na cesti pelješ lepše,bolj tekoče,skratka mislim ,da ni napaka v tebi. Drugače so pa pnevmatike,ki jih imaš gor v redu,sam če niso prestare,sam sem imel probleme z staro Metzelerko,saj je postala plastična,težko se je segrela,ko pa se je je bila kot nova,razen deža nisem smel srečat,takrat pa ko po jajcih ker je resnično slajdala v ovinke... ^_^ Kdor pa pravi,da so Metzelerke slabe mu lahko osebno pokažem z GSA kravo po ridah do tačk in štenderja,ki so že lepo obrušeni....... dandanes slabe pnevmatike skoraj ni so samo tehnične težave,starost pnevmatike ali slab pilot,slednje kot sem že povedal mislim da nisi. BelaStrela 1
Demon Objavljeno Junij 13, 2012 Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Res gre tema v gumah in res so v temi o gumah,pametovali spet eni te isti ,ki so alergični na BMW-jevo vetrnico,a strela mogoče sem mim usekal,a podobne težave sem imel na 800kubičnem GS-u z Bridgestone-Battle Wing pnevmatikami.....rešil sem jih z nastavitvijo zadnjega montizerja. Če sem prav razumel si probala tudi to že,probaj ga peljat Kirotu(Romanu)naj ti ga on nastavi,vzelo mu bo 5min ,sem bil tudi jaz pameten pa sem štelal montizer v tri krasne.....no Roman je rešu zadevo in zdaj z istimi gumami do komolcev No kar se tiče pa prestavljanja v nižjo.inj bremzanja.....se vedno dela pred ovinkom,v ovinek zapelješ z konstantno hitrostjo in probaš agregat obdržat v poziciji rahlega vleka,gasa ne spuščaš in pospešiš šele malo pred izhodom ko motor že ravnaš,pa saj to vrjetno veš ane. Jaz sem te vidu peljat večkrat in pelješ solidno in vsakič ko te znova srečam na cesti pelješ lepše,bolj tekoče,skratka mislim ,da ni napaka v tebi. Drugače so pa pnevmatike,ki jih imaš gor v redu,sam če niso prestare,sam sem imel probleme z staro Metzelerko,saj je postala plastična,težko se je segrela,ko pa se je je bila kot nova,razen deža nisem smel srečat,takrat pa ko po jajcih ker je resnično slajdala v ovinke... ^_^ Kdor pa pravi,da so Metzelerke slabe mu lahko osebno pokažem z GSA kravo po ridah do tačk in štenderja,ki so že lepo obrušeni....... dandanes slabe pnevmatike skoraj ni so samo tehnične težave,starost pnevmatike ali slab pilot,slednje kot sem že povedal mislim da nisi. Vsi smo ti pisali, da GUME NISO KRIVE, vem da je bilo parkrat omenjeno tudi nastavljanje vzmetenja, in da moraš spremeniti način vožnje. In seveda zate je bilo to nesprejemljivo, dokler ti tega ni napisal še en BMW fahrer.... Hehehe, saj se boš naučila počasi, samo prisluhnit boš morala! :grim Cartman in Be wild 2
kianalvane Objavljeno Junij 13, 2012 Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 (popravljeno) Je dobro to olje za 1150? http://tinyurl.com/7umb34y Popravljeno Junij 13, 2012. Popravil kianalvane
Bremzer Objavljeno Junij 13, 2012 Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Je dobro to olje za 1150? http://tinyurl.com/7umb34y Če ga firma Schnizer uporablja in predpiše potem je "sigurno " PERFEKTNO in stestirano olje.Tudi cena je prava ampak enkrat - dvakrat na leto to mašini lahko privoščiš ! Pa ne takoj obupat kajti od začetka ti bo sigurno malo več olja rabil kajti tako visoko kvalitetno olje z vsemi aditivi spere garež tudi izpod obročkov (sploh pri starejši mašini) zato se rado pojavi malo povečana poraba olja.Vedno pravim,ko ja mašina nova ji daj čim boljše olje,ko mašina enkrat začne rabit več kot ca 2-3 dl. na 1K kil. potem raje (zaradi stroška) voziti z slabšim oljem ampak vsaj s pol sintetiko,mineralec pa je samo za mašine,ki nevrtijo več kot ca 6 K o/min,to pa vsled trganja oljnega filma ! Kmet2 in Pips 2
BelaStrela Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Sej ne morte vedet, kdo je kriv in kdo je kaj rekel, če pa tle posti kar izpuhtijo... še dobro, da je dotični prebral in sprejel komplimente. So mi pa močno priporočili Bridgestone S20, menda nova guma... je že kdo kaj slišal o tem?
KeC Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Če ga firma Schnizer uporablja in predpiše potem je "sigurno " PERFEKTNO in stestirano olje.Tudi cena je prava ampak enkrat - dvakrat na leto to mašini lahko privoščiš ! Pa ne takoj obupat kajti od začetka ti bo sigurno malo več olja rabil kajti tako visoko kvalitetno olje z vsemi aditivi spere garež tudi izpod obročkov (sploh pri starejši mašini) zato se rado pojavi malo povečana poraba olja.Vedno pravim,ko ja mašina nova ji daj čim boljše olje,ko mašina enkrat začne rabit več kot ca 2-3 dl. na 1K kil. potem raje (zaradi stroška) voziti z slabšim oljem ampak vsaj s pol sintetiko,mineralec pa je samo za mašine,ki nevrtijo več kot ca 6 K o/min,to pa vsled trganja oljnega filma ! Vprašanje ... ali je to tipično tudi za K serijo, da začne piti olje? Če da, po koliko km?
sayo Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Kupijo si endure, pol pa cestne gume gor tlačjo
Kmet2 Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Kupijo si endure, pol pa cestne gume gor tlačjo Bela Strela nima endure.... :grrr
Kmet2 Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Vprašanje ... ali je to tipično tudi za K serijo, da začne piti olje? Če da, po koliko km? Mel K1200s in K1300s in f650gs twin ter f650cs.....na nobenemu se po 10.oookm ni spustil nivo olja do sredine,kaj šele do minimuma......in pr men se agregat vrti večinoma v zgornji meji obratov :yes:
BelaStrela Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Kupijo si endure, pol pa cestne gume gor tlačjo To je tako, kot bi gozdar obul balerinke je nekoč komentiral nekdo, ki ima na GSA Roadsmartke :grrr halls 1
shark90 Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Bom kar v tej temi vprašal.. Se morda da popraviti "armaturko" torej tisto plastiko ki je čez števce.. še slika
Ruf Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Bom kar v tej temi vprašal.. Se morda da popraviti "armaturko" torej tisto plastiko ki je čez števce.. še slika tale armaturka je pa po moje od Bremzer77, če je samo plastika uničena se jo da popravit, razdreš, vzameš polomljeno plastiko za vzorec, greš do nekoga, ki npr. dela svetlobne napise ( oni imajo največ različnega pleksija ) in ti odreže tvojo šipco.
shark90 Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 tale armaturka je pa po moje od Bremzer77, če je samo plastika uničena se jo da popravit, razdreš, vzameš polomljeno plastiko za vzorec, greš do nekoga, ki npr. dela svetlobne napise ( oni imajo največ različnega pleksija ) in ti odreže tvojo šipco. Tale je moja.. ja plastika je polomljena pa tisti papir je malo uničen, tega se pa povsod dobi...
Ruf Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Tale je moja.. ja plastika je polomljena pa tisti papir je malo uničen, tega se pa povsod dobi... drugač imaš pa tuki nekaj variant http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=Bmw+R+1200+Gs+tacho&_sacat=0&_odkw=Bmw+R+1200+Gs+armaturen&_osacat=0&_from=R40 Kmet2 1
shark90 Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 ja rabljena armaturka je 300€ tisti papir pa se dobi za 13€. pa potem če se vzame narazen pa menja steklo bo še tesnilo?
Ruf Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 ja rabljena armaturka je 300€ tisti papir pa se dobi za 13€. pa potem če se vzame narazen pa menja steklo bo še tesnilo? ma sej ti pravim, da ni problema menjat tiste plastike, zatesniš pa z Siko - tesnilna masa
TBoxer Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 tale armaturka je pa po moje od Bremzer77 , če je samo plastika uničena se jo da popravit :grrr
basbas Objavljeno Junij 16, 2012 Opozori Objavljeno Junij 16, 2012 Danes sem menjal zavorno olje pri 68.000km. in evo kaksna svinjarija je bla not. Ruf in Kmet2 2
GP ditech Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 Kje bi ugotovil podatek koliko se "pumpajo" pnevamtike na BMW R850RT? Prednja je 18 col zadnja 17 col.
Kmet2 Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 Kje bi ugotovil podatek koliko se "pumpajo" pnevamtike na BMW R850RT? Prednja je 18 col zadnja 17 col. Ponavadi pri praznem 2.2 in 2.5 in polno naloženem 2.5 in 2.9.......drugače pa poglej v servisno knjigico(navodila) imaš lepo vse napisano.
GP ditech Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 Žal nimam knjižice. Hvala za podatke!
BelaStrela Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 http://www.general-files.com/files-b/bmw-r850rt-service-manual-free-download/ Kmet2 in GP ditech 2
shark90 Objavljeno Junij 18, 2012 Opozori Objavljeno Junij 18, 2012 Tako, razstavil sem armaturko. Zdaj pa me zanima kako naj dobim steklo ven? In kako potem novo noter?
ataIBA Objavljeno Junij 19, 2012 Opozori Objavljeno Junij 19, 2012 Danes sem menjal zavorno olje pri 68.000km. in evo kaksna svinjarija je bla not. To je bila prva menjava zavornega olja ?
Cartman Objavljeno Junij 19, 2012 Opozori Objavljeno Junij 19, 2012 Tako, razstavil sem armaturko. Zdaj pa me zanima kako naj dobim steklo ven? In kako potem novo noter? jaz sem to počel na oldiju, in ne vem, kako je to z novim bmwjem. Steklo sem pač zdrobil in ga po kosih dobil ven. Očistit sem moral kanal kjer je bila leča pritrjena. Nove leče sem odrezal malenkost manjše kot original, in žleb napolnil z poluretanom in vanj zaril steklo. Ven porinjen poliuretan sem očistil z alkoholom. T, shark90 in Kmet2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se