Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Danes sem pral motor in naenkrat zagledam eno cevko, ki je imela preveč zračnosti - oz je opletala. Gre za cevko, ki gre okoli posode zračnega filtra nekam pod akumulator - cevka se je snela. Zanima me ali se je komu že pripeti kaj takšnega. Sedaj v tej vročini se mi ne da šarit po motorju in šraufat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pips prav imaš! To je cevka, ki je izpadla iz akumulatorja.

Moj predlog je, da kljub vročini dvigneš "kestl" in jo namestiš nazaj, ker ti bo v nasprotnem prineru kislina, ki lahko kaplja iz "akuja" naredila grdo packarijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si že menjal akumulator sploh ni nujno, da ima akumulator ta priključek.Sicer pa ta cevka odvaja odvečno količino elektrolita SAMO takrat,če bi bilo v akumulatorju PREVEČ elektrolita ali če bi se akumulator vsled prevelikega polnenja akumulator segrel in bi odtekal odvečni elektrolit !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pips in Mina hvala za odgovor, čeprav sem razšraufal kr precej motorja, da bi ugotovil kje zaboga se bi snela cevka. Na srečo sme potem pogledal tukaj gor in mi je Pipsov odgovor pojasnil situacijo. 5 let že imam gelast akumulator, taprvo leto sem imel še starga kislinske in ko sem ga zamenjal sem preprosto to cevko moral nekam dat :) Sedaj ko je orilezla na plan se nisem več spomnil, da je bilo to to. Hvala vama še enkrat.

Lep pozdrav PURPLE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje glede zavornih diskov - počasi bo namreč čas za menjavo. Zanima me sledeče - ali je kakšna razlika med diski braz ABS in z ABS zavornim sistemom - ali imajo z ABS dodan samo obroček - " zobce, kateri štejejo pulze"? Gledam namreč Louisov katalog in vidim, da sta različni kataloški št. za model z in brez ABS.

Imam možnost dobit diske kjer je bil ABS na motorju montiral bi jih pa na motor brez ABSa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ni popolnoma enaka pritrditev, vendar kolikor se spomnem, je bil obroček za ABS privijačen direkt na pesto, tako, da ta bi bil lahko različen diski so pa enaki, tudi tukaj ni opomb, da bi bili različni (sta le levi in desni disk).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če sta ta "križa" vredu? sta pa od k1200r. vidi se kot da bi bilo malo zvito vendar nisem prepričan saj je tisti del gibljiv v vse smeri..

post-16842-0-64473600-1340963293_thumb.jpg

post-16842-0-55084200-1340963354_thumb.jpg

post-16842-0-55214800-1340963408_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule boš našel okvirne cene delov sicer v ($) vendar so kar točne ko preračunaš.

Sicer je v Celju trgovina z ležaji GITA mogoče poskusiš pri njih imajo zelo pester izbor mogoče najdeš pri njih.

ps, koliko km pa ima motor, da moraš menjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule boš našel okvirne cene delov sicer v ($) vendar so kar točne ko preračunaš.

Sicer je v Celju trgovina z ležaji GITA mogoče poskusiš pri njih imajo zelo pester izbor mogoče najdeš pri njih.

ps, koliko km pa ima motor, da moraš menjat?

Hvala. Motor ima 52kkm, k uničenju ležaja pa je pomojem dosti pripomoglo to, da se večinoma voziva v dveh s prtljago. Sicer pa nisem še popolnoma prepričan, včeraj se mi je med vožnjo skladno s povečevanjem hitrosti pojavljal podoben zvok kot pri uničenem ležaju (ne poneha ob stisnjeni sklopki), poleg tega pa se je zadnji disk nenormalno pregreval in obrabljal, pa tudi kotni prenos je bil res zelo vroč. Doma sem razdrl zadnjo čeljust in dela ok, tako da se mi zdi edino logično to, da je ležaj uničen in stoji zadnje kolo postrani in zato prijema disk. Zadnje kolo ima za 1mm lufta, če jo primem na vrhu in spodaj in poizkusim obremeniti.

Popravljeno . Popravil kianalvane
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule imaš nekaj opisano na temo okvare na kotnem prenosu GS-a, tudi kako se zadeva popravi.

ključne besede za iskanje pa so "R1150GS Final Drive Failure"

Poišči pa dobrega mojstra, ki ve kaj dela, ker je tole pri menjavi ležajev zelo pomembno!!

lp, Mirč

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu mislim, da ne bo ravno poceni. Ne spomnem se točno koliko, ko mi je en Nemec razlagal, da so mu ga rihtali na BMW servisu v Turčiji. Na žalost se mu je štorija ponovila po 500km. Jaz sem rihtal sam. Če bi moral še enkrat bi verjetno raje kupil rabljenega. Deli niso tako blazno dragi, samo na koncu vseeno nanese. Rabiš vsaj par setov tistih podložk, da zadaneš pravilno zračnost. Kotni prenos in kardan sta drugače fajn stvar dokler delata.

Preden dokončno obsodiš kotni prenos, poglej še enkrat zadnjo zavoro. Lahko, da je disk zvit. Če imaš priložnost poskusi "pošlatat" kakšen kotni prenos na kakem drugem BMWju, da vidiš če je "filing" na tvojem podoben. A motor se drugače pelje vredu? Na koncu ti še vedno ostane uradni servis, tam bodo že vedeli kako in kaj.

Fajn zrihti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Motor ima 52kkm, k uničenju ležaja pa je pomojem dosti pripomoglo to, da se večinoma voziva v dveh s prtljago. Sicer pa nisem še popolnoma prepričan, včeraj se mi je med vožnjo skladno s povečevanjem hitrosti pojavljal podoben zvok kot pri uničenem ležaju (ne poneha ob stisnjeni sklopki), poleg tega pa se je zadnji disk nenormalno pregreval in obrabljal, pa tudi kotni prenos je bil res zelo vroč. Doma sem razdrl zadnjo čeljust in dela ok, tako da se mi zdi edino logično to, da je ležaj uničen in stoji zadnje kolo postrani in zato prijema disk. Zadnje kolo ima za 1mm lufta, če jo primem na vrhu in spodaj in poizkusim obremeniti.

Pri meni ni nič v okvari pa je po daljši vožnji zadnji disk in kotni prenos vroč.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede menjave ležajev v kotnem prenosu sem lansko leto vprašal po ceni na Mariborskem BMWju in mislim, da mi je mehanik reku ceno okoli min 350 do 450 evrov - ne me držat za besedo, cena me je zanimala informativno. Nekaj naneseta ležaja - drugače je delo ocenjeno po točkah teh pa nanese kr precej.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdrži pa kotni prenos koliko kilometrov ?? Pomoje dosti več kot verižni set, ki te vsakih 25-30kkm stane cca 200€. Vem da malo boli ko daš naenkrat 500€ ampak to le zato ker si prej v deset letih prišparal vsaj 600-800€.

Mene sedajle pri 60.000 čaka menjava jermena na mojem F800s. 320€ ni slišat malo ampak dejstvo da bo naslednjih 60.000km motor spet šel brez da bi rabil enkrat mazat ketno me kar potolaži. Samo kot zanimivost, jermen je še ok ampak ga bom preventivno menjal kar pravijo da ko enkrat gre gre nahitro pa nočem da se mi to naredi kje daleč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni ni nič v okvari pa je po daljši vožnji zadnji disk in kotni prenos vroč.

Ko je pri tebi zadnji disk vroč, predvidevam, da sprednji že žari? :D hitravožnja.press

Sem poklical naokoli in na Cosmosu pravijo, da je okvirna cena za popravilo okoli 300€, drugje malenkost več, seveda če je uničen samo en ležaj. Če sta oba je več, če so zraven še zobniki za prenos pa še dosti več. Danes je šel motor na servis, tako da upam, da bo čimprej popravljeno, Kako se bo rešilo pa sporočim. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdrži pa kotni prenos koliko kilometrov ?? Pomoje dosti več kot verižni set, ki te vsakih 25-30kkm stane cca 200€. Vem da malo boli ko daš naenkrat 500€ ampak to le zato ker si prej v deset letih prišparal vsaj 600-800€.

Kotni zdrži če imaš srečo cca 200K km. Tesnilo spusti že prej. Če pogledaš čisto tako laično z nekaj ZKP imajo avtomobili podoben problem rešen veliko bolj elegantno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK kar je je. Tule je opis, mislim, da eden boljših kako lako ugotoviš če je posredi FDF.

"A bit of movement can also just be a sign that your paralever bearings are on their way out. Mine had movement for 50,000 kms before they were replaced. It drove my service guy nuts because I kept saying 'No' as they weren't bad enough by my reckoning. Really depends on whether it's 12/6 or 9/3 movement and whether you are sure it's the wheel or the whole paralever. Also check the wheel's rotation with a slow rotation. If the big bearing in the drive is going, you MAY feel it or hear it, but it's a test that may not show the problem. If you can, pull the rear wheel and look for any oil staining around the rear drive seal. That's also a sign that the bearing may be moving. And last (or first), drop the rear drive oil out and see what's on the magnetic plug. You may find nothing. You may find metal. A bit of sludge on the mag plug can be normal if you don't do the diff oil often. Bottom plug to drain, top plug to fill, and 250 ml of any good GL5 gear oil. Re-use the old crush washers. Look for a silver sheen to the oil that comes out. It may also be cloudy or dirty if it's been there a while. Start changing it every 10,000 kms with your engine oil."

Sam sem na tak način preveril stanje glavnega ležaja ob vsaki menjavi olja.

ps, disk je po vsakem še posebej močnem zaviranju zelo vroč vendar se tudi hitro shladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je začel na rahlo tuliti (verjetno) glavni zadnji ležaj, ko grem v ovinek. Motor (1200RT) ima 67.000 km, na feltno pa mi občasno med vožnjo vrže malo olja iz kotnega prenosa.

Je čas za menjavo glavnega ležaja, tesnila, ali še česa drugega zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravljeno! :) Zelo zadovoljen, tako s popravilom, kot tudi s ceno.

Če koga zanima, je prišla menjava večjega ležaja v kotnem prenosu, sinhronizacija cilindrov, menjava pogonskega jermena in nastavitev ventilov + material (navedeno na računu: pogonski jermen, čep, filter goriva, vložek zračnega filtra, kotalni ležaj, tesnilo gredi, 2x tesnilni obroček, 2x cevna objemka) 350€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravljeno! :) Zelo zadovoljen, tako s popravilom, kot tudi s ceno.

Če koga zanima, je prišla menjava večjega ležaja v kotnem prenosu, sinhronizacija cilindrov, menjava pogonskega jermena in nastavitev ventilov + material (navedeno na računu: pogonski jermen, čep, filter goriva, vložek zračnega filtra, kotalni ležaj, tesnilo gredi, 2x tesnilni obroček, 2x cevna objemka) 350€.

Malo me begaš POGONSKI jermen imajo pri BMW-ejih SAMO nekateri F modeli - KOTNI prenos pa vsi boxerji in K-aji,omenjaš pa BMW-eja R-1150 to se pravi ima kotni prenos (dif.) in ne pogonski jermen kvečem mikro jermen za pogon alternatoja,ki se menja na vsakih 40K kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!