Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Mislim da bi vam znal pomagati uporabnik Brezmer ali Brumer. Sem pozabil zdaj točno kakšen ma nick.

Se bo pa zagoto javil v temi.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me kdo obnavlja glave za motorje.

Imam za obnovit dve glavi za BMW R-45, menjava vodila ventilov, sedeza in teflonov.

Pa še to me zanima, kje v SLO se dobijo najceneje rezervni deli za te stare BMWje, rabil bi še komplet tesnil za motor in batne obročke.

Lp

Vprašaj v splošni temi okoli šraufanja Sam svoj mehanik ali pa v splošni temi o BMW BMW razno .

Ne za vsako vprašanje odpirat svoje/nove teme.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spodnjem linku najdeš PN- part number in pokličeš na enega od Bmw servisov. Dele dobavijo v parih dneh. Na sploh ti je spodnji link fajn, da vidiš kaj paše "navzkriž".

IPC za BMWje

http://www.realoem.com/bmw/

Lojz ma po novem tesnila za BMWje: http://www.louis.de/_10d5be6fa848ac29ad0d361f0624632790/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=0355&list_total=30&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10042210

Poleg tega imaš še OnLine trgovine z original in nadomestnimi deli za starejše BMWje. recimo tale:

http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=R%20Series%202%20valve%20Twin

V Sloveniji je skoraj v vsakem kraju kakšen ljubitelj BMW "starin". Malo povprašaj. Na koncu te vsi napotijo k enemu gospodu v Ribnico. Sam z njim nimam izkušenj

Deli se dobijo tako da naj te ne skrbi preveč. A si delal test kompresije, da si ugotovil, da moraš obnovit ali si se prestrašil "spomladanskega" dima? Če starega BMWja pustiš na stranskem stojalu več kot en teden steče olje po vodilih v motor. Ko zaženeš potem zakadi pol ulice... Če se boš spravil obnavljat zgornji konec razmisli še o predelavi na neosvinčen bencin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bom sam javil ! jaz bi ti znal to naredit samo materijal bi moral sam priskrbeti.Sicer pa me pokliči po telefonu imaš ga v avtarju,še bolje bi bilo,če bi se s temi glavami oglasil kar pri meni in se vse dogovoriva,če ti ni v Nm predaleč.Materijal nebi smel biti problem saj se veliko tega najde na ebeyu in v Ribnici je en mehanik,ki ima čuda tega materijala za starejše BMW-eje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spodnjem linku najdeš PN- part number in pokličeš na enega od Bmw servisov. Dele dobavijo v parih dneh. Na sploh ti je spodnji link fajn, da vidiš kaj paše "navzkriž".

IPC za BMWje

http://www.realoem.com/bmw/

Lojz ma po novem tesnila za BMWje: http://www.louis.de/...tnr_gr=10042210

Poleg tega imaš še OnLine trgovine z original in nadomestnimi deli za starejše BMWje. recimo tale:

http://www.motobins....%20valve%20Twin

V Sloveniji je skoraj v vsakem kraju kakšen ljubitelj BMW "starin". Malo povprašaj. Na koncu te vsi napotijo k enemu gospodu v Ribnico. Sam z njim nimam izkušenj

Deli se dobijo tako da naj te ne skrbi preveč. A si delal test kompresije, da si ugotovil, da moraš obnovit ali si se prestrašil "spomladanskega" dima? Če starega BMWja pustiš na stranskem stojalu več kot en teden steče olje po vodilih v motor. Ko zaženeš potem zakadi pol ulice... Če se boš spravil obnavljat zgornji konec razmisli še o predelavi na neosvinčen bencin.

To z oljem - kajenjem nevelja pri Boxerjih SAMO pri STAREJšIH K-ajih do letnika 2005 in sploh ni nujno,da stoji en teden dovolj je že par minut ! NESTEČE pa olje po vodilih ampak pri vsisnih dročnikih in ko mašino zalaufaš potisne sam dročnik olje mimo vodila ventila in dročnika pri vsisnem taktu v cilinder !

Ps ti Ciciban kot "hobi" mehanik ni dobro, da nam poklicnim MEHANIKOM(z diplomo) v zelje hodiš ! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam ravno občutka, da bi ti hotu skakat v zelje. Pri bajti je R že kar lep čas, pa kadi kadar je dlje časa na stranskem, pa še to ne vedno. Tudi K je kadil na isto foro... Zakaj točno se nikoli nisem poglabljal. Imaš na netu kup žolčnik razprav na to temo. Verjetno so tolerance večje in ko je hladen motor steče mimo. Po eni razlagi pa so na Kjih batni obročki krivec, kar je BMW tudi poskušal popraviti leta 85. Očitno precej neuspešno, če si napisal, da K ne kadi od leta 2005. Nima se smisla prepucavat... Če boš rabil navodila za R45 od Mihe imam poskenirana...

BTW še vedno sem mnenja, da izobrazba ni merilo. Imam diplomo, pa glede na sedanjo kvaliteto strojnega faksa ni ravno stvar s katero bi se hvalil. Ko je treba doma WC kotliček popravit, mi pa tudi izkušnje ko sem delal kot inženir za sisteme na letalih en klinac prav pridejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil meglenke od SW Motech. Zadnjič sem jih zmontiral, vse potekalo brez problema, pol mi je pa ena zelena žica ostala.

Potem sem se po domače "vsral", saj nisem želel računalnika uničit, z kakšnim "pametnim" priklopom. Domnevam, de gre ta žica na kontakt ključavnice.

Je kak štromar tu, ki bi mi znal pomagat...

post-21816-0-31596700-1334062118.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil meglenke od SW Motech. Zadnjič sem jih zmontiral, vse potekalo brez problema, pol mi je pa ena zelena žica ostala.

Potem sem se po domače "vsral", saj nisem želel računalnika uničit, z kakšnim "pametnim" priklopom. Domnevam, de gre ta žica na kontakt ključavnice.

Je kak štromar tu, ki bi mi znal pomagat...

Jaz nisem štromar , pravilno pa se napiše "s kakšnim pametnim priklopom " :kva2: :kva2: :OK:

Popravljeno . Popravil bambi61
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil meglenke od SW Motech. Zadnjič sem jih zmontiral, vse potekalo brez problema, pol mi je pa ena zelena žica ostala.

Potem sem se po domače "vsral", saj nisem želel računalnika uničit, z kakšnim "pametnim" priklopom. Domnevam, de gre ta žica na kontakt ključavnice.

Je kak štromar tu, ki bi mi znal pomagat...

Moral boš kaj več napisat ali pripet kako šemo,ki si jo po vsej verjetnosti dobil zraven ! Iz vsake luči kot vidim gresta ven samo dva kabla in je eden plus(ponavadi rudeč ali pri lučeh plav) drigi je masa( rujav ali črn) ! Pravilno se veže meglenke tako, da gorijo pod kontaktom in to samo z parkirnimi in dolgimi lučmi,nesmejo goreti z zasenčeno lučjo ! Zato montažo potrebuješ: stikalo(najbolje dodatno za žmigavce(Luis) kot za kakega čoperja,relej in varovalko za tok št 30 iz + kleme akumulatorja.Na reley št.87 to je + izhod za obe meglenki,na reley št 85 daš +15 tok(to je kontakt) preko stikala meglenk in na št. relaya 86 daš tok zasenčene luči,če pa bi rad,da meglenke gorijo z vsemi lučmi kot dodatne luči potem daš namesto toka zasenčenih luči na št.releja 86 maso.Lako pa si pomagaš z vmesnim stikalom za žmigavce tako, da stikalo šalta enkrat tok zasenčenih luči drugič pa maso ! To se pravi sredino stikala za žmigavce vežeš na reley št 86 daš na(žmigavec levo) maso na(žmigavec desno) pa + tok zasenčene luči,ko pa je stikalo na sredini bojo meglenke ugasnjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Cenjeni kolegi, še eno gumarsko vprašanje.

Na mojem R1200R imam Metzeler Z8, DOT 1211. Lani avgusta jih je namontiral prejšnji lastnik in so do prihoda v moje roke oddelale dobrih 1000 km, sedaj jih imajo dobrih 5000. Videt so še čisto OK (čeprav so glede na gibanje motorja meni sumljive na strehco), profila je dosti in so enakomerno do slončkovih nog pobrane.

Ampak z njimi nisem zadovoljna oz. jim ne zaupam. Tlak je, kot piše v priročniku (2.2, 2.5), zadaj sem oni dan spustila na 2.4, ker je motor res nemiren. Pri prestavljanju navzdol kljub medgasu rita. Kar velikokrat. Pri izhodu iz ovinka pri blagem pospeševanju odnaša rit (ni bilo kačic, le par, res par zrnc peska... ki take izgube smeri vsekakor ne bi mogla povzročit).

Problem je, ker se mi ne ogrejejo... verjetno razlog tiči v previsokem hitrostnem razredu (W) ampak kaj, ko se te dimenzije v drugem ne dobi in pa v mojem čudnem načinu vožnje; namreč... po ravnini se načeloma kotalim do 100 na uro, tudi po odprtih ovinkih me boste redko vidli divjat. Rada imam serpentine tipa Planina in ostale bolj resne prelaze... tam pa bi v ovinku ogulila vse štrleče kose motorja. Zaradi predhodne počasne vožnje običajno pridem v ovinek s hladno gumo (segreje se do max 35 - 40 stopinj) in potem spusti in končam v strahu in solzah. Babe pač.

Ne mi rečt, da moram po ravnini peljat hitreje in gume po cestakarsko ogrevat. Za kaj takega bi kupila kakšno zdihano pritlikavo CBRko in ne uglajenega bavarca. In ne upam si hitreje, hitrost me moti, rada se nagibam. Sicer sem probala gume ogret po avtocesti pa moram reči da pri temperaturi okrog 20 stopinj ni posebno dobrih rezultatov.

Na teh gumah bom še nekaj prejokala, potem jih pa mislim zamenjat in sem vas hotla vprašat, kaj mislite o supersport gumah, ki so že "pri sobni temperaturi" veliko bolj mehke kot SportTouring, ki bi imele profil do roba za dobro odvodnjavanje? In kdo kaj takšne gume dela?

Hvala in LP,

BS in razgrajaški BMW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cenjeni kolegi, še eno gumarsko vprašanje.

Na mojem R1200R imam Metzeler Z8, DOT 1211. Lani avgusta jih je namontiral prejšnji lastnik in so do prihoda v moje roke oddelale dobrih 1000 km, sedaj jih imajo dobrih 5000. Videt so še čisto OK (čeprav so glede na gibanje motorja meni sumljive na strehco), profila je dosti in so enakomerno do slončkovih nog pobrane.

Ampak z njimi nisem zadovoljna oz. jim ne zaupam. Tlak je, kot piše v priročniku (2.2, 2.5), zadaj sem oni dan spustila na 2.4, ker je motor res nemiren. Pri prestavljanju navzdol kljub medgasu rita. Kar velikokrat. Pri izhodu iz ovinka pri blagem pospeševanju odnaša rit (ni bilo kačic, le par, res par zrnc peska... ki take izgube smeri vsekakor ne bi mogla povzročit).

Problem je, ker se mi ne ogrejejo... verjetno razlog tiči v previsokem hitrostnem razredu (W) ampak kaj, ko se te dimenzije v drugem ne dobi in pa v mojem čudnem načinu vožnje; namreč... po ravnini se načeloma kotalim do 100 na uro, tudi po odprtih ovinkih me boste redko vidli divjat. Rada imam serpentine tipa Planina in ostale bolj resne prelaze... tam pa bi v ovinku ogulila vse štrleče kose motorja. Zaradi predhodne počasne vožnje običajno pridem v ovinek s hladno gumo (segreje se do max 35 - 40 stopinj) in potem spusti in končam v strahu in solzah. Babe pač.

Ne mi rečt, da moram po ravnini peljat hitreje in gume po cestakarsko ogrevat. Za kaj takega bi kupila kakšno zdihano pritlikavo CBRko in ne uglajenega bavarca. In ne upam si hitreje, hitrost me moti, rada se nagibam. Sicer sem probala gume ogret po avtocesti pa moram reči da pri temperaturi okrog 20 stopinj ni posebno dobrih rezultatov.

Na teh gumah bom še nekaj prejokala, potem jih pa mislim zamenjat in sem vas hotla vprašat, kaj mislite o supersport gumah, ki so že "pri sobni temperaturi" veliko bolj mehke kot SportTouring, ki bi imele profil do roba za dobro odvodnjavanje? In kdo kaj takšne gume dela?

Hvala in LP,

BS in razgrajaški BMW

oprosti, skoraj 100% sem, da bo s supersport gumo še slabše. Ker gume toploto generirajo predvsem od znotraj, z gnetenjem karkase, bi morda lahko mal spustila tlak pod predpisano mejo? Meni je blo na starih metzelerkah (lasertec, ne stare po datumu izdelave) lepše vozit, če so se malo bolj mećkale. Ko sm postopoma dobival feeling za njih sem tlak dvignil do predpisanega. Prvi vtisi pa so bili definitivno zelo neprijetni.

Pa še ena za razmislek. Metzeler ima tekalno površino iz ene zmesi. Za daljšo življensko dobo in izogib pussy štrajfnu po sredini skrbi karkasa, ki je v sredinskem pasu zelo trda. Preprečuje (pre)gretje in preveliko obrabo. Prav to, kar tebi ne pusti uživat, je vprogramirano v metzelerke. Že v teoriji torej zahteva dinamično vožnjo, da se boki ogrejejo.

Bridgestone dunlop in michelin pa uporabljajo 2 ali več komponentno gumo.Karkasa po sredi ni tako čvrsta, ker za daljšo življensko dobo poskrbi trša zmes na sredini. Toplota pa se lepo rauliva tud na mehkejše boke.

Morda bi bila Roadsmart 2 bolš izbira. Za prvo generacijo vem, da je ogreta v zelo kratkem času in zelo ležerni vožnjiin znjo r1150r drsa po tleh z vsem možnim železjem.

Ne mi rečt, da moram po ravnini peljat hitreje in gume po cestakarsko ogrevat.

Pa še to. tisto wigl-wagl motoviljenje po cesti je ogrevanje butastih možganov, ne pa gum.

Brzina pa načeloma pomaga, če zrak ni prehladen.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednjo gumo obvezno izberi takšno, da bo imela ob strani mehkejšo zmes. Tudi sam nisem divjak in imam glede na opis podoben stil vožnje, pa nimam v ovinkih nobenih problemov z oprijemov (1150RT, Roadsmart 1), saj se guma zelo hitro segreje in dobro drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........še eno gumarsko vprašanje.

tale se ti bo lepo ogrela, tudi fino držala na mokrem in hladnem, pa tudi pesek na asflaltu je ne moti:

dimenzija gume conti TKC80; 180/55 B 17 M/C 73Q TL M+S

(pa še mal bo treslo in vibriralo)

pa še slikca:

http://www.conti-onl...ty=original.jpg

pa da ne bo preveč smeha:

evo BMW S1000RR z gumami TKC80

[media=]

http://media-cache-ec3.pinterest.com/upload/36451078204325081_2muIzKYt_c.jpg

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oprosti, skoraj 100% sem, da bo s supersport gumo še slabše. Ker gume toploto generirajo predvsem od znotraj, z gnetenjem karkase, bi morda lahko mal spustila tlak pod predpisano mejo? Meni je blo na starih metzelerkah (lasertec, ne stare po datumu izdelave) lepše vozit, če so se malo bolj mećkale. Ko sm postopoma dobival feeling za njih sem tlak dvignil do predpisanega. Prvi vtisi pa so bili definitivno zelo neprijetni.

Pa še ena za razmislek. Metzeler ima tekalno površino iz ene zmesi. Za daljšo življensko dobo in izogib pussy štrajfnu po sredini skrbi karkasa, ki je v sredinskem pasu zelo trda. Preprečuje (pre)gretje in preveliko obrabo. Prav to, kar tebi ne pusti uživat, je vprogramirano v metzelerke. Že v teoriji torej zahteva dinamično vožnjo, da se boki ogrejejo.

Bridgestone dunlop in michelin pa uporabljajo 2 ali več komponentno gumo.Karkasa po sredi ni tako čvrsta, ker za daljšo življensko dobo poskrbi trša zmes na sredini. Toplota pa se lepo rauliva tud na mehkejše boke.

Morda bi bila Roadsmart 2 bolš izbira. Za prvo generacijo vem, da je ogreta v zelo kratkem času in zelo ležerni vožnjiin znjo r1150r drsa po tleh z vsem možnim železjem.

Pa še to. tisto wigl-wagl motoviljenje po cesti je ogrevanje butastih možganov, ne pa gum.

Brzina pa načeloma pomaga, če zrak ni prehladen.

Ni se mi treba opravičevat, tudi meni se zdi, če dobro premislim, da ne bi uspela SS gume ogret... ogreje jo vendar en resen cestni dirkač. Če bi jo utegnla segret jaz, bi se njemu pregrela?! Kaj pa zamenjava hitrostnega razreda? Jaz bom še enkrat preklicala vse večje vulkanizerje, če ima kdo 180 70 17 v V-hitrostnem razredu.

Zadaj imam za 0,1 bar nižji tlak kot je predpisano, spredaj pa po reglcih. Naj še spustim (zdaj je 2.4)?

Moj pussy štrajfn je precej majhen za joškate osebke: je le par milimetrov, pod pol cm. Res ga rada nagnem, ker se tako lepo nagiba... ampak ko je treba dat potem gas, je vse narobe. Gas je izjemno odziven, veliko bolj kot na Bulldogu, ki sem ga imela prej in mi ni rital nikjer, razen čez široke črte na AC (gor so bile BT 023, kr stare že). A nimajo vse gume karkase? A so različno trde? Kaj pa trdota gumene zmesi?

Moj ima na GSA-ju RoadSmart 2. Kot zagrizen nasprotnik Dunlopa je z njimi zelo zadovoljen, so ga lepo presenetile, ker jih je že dobil na motorju. Misliš, da bi bile tudi zame?

Eh meni se pa tako dopade tisti Metzelerjev slonček :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni se mi treba opravičevat, tudi meni se zdi, če dobro premislim, da ne bi uspela SS gume ogret... ogreje jo vendar en resen cestni dirkač. Če bi jo utegnla segret jaz, bi se njemu pregrela?! Kaj pa zamenjava hitrostnega razreda? Jaz bom še enkrat preklicala vse večje vulkanizerje, če ima kdo 180 70 17 v V-hitrostnem razredu.

Zadaj imam za 0,1 bar nižji tlak kot je predpisano, spredaj pa po reglcih. Naj še spustim (zdaj je 2.4)?

Moj pussy štrajfn je precej majhen za joškate osebke: je le par milimetrov, pod pol cm. Res ga rada nagnem, ker se tako lepo nagiba... ampak ko je treba dat potem gas, je vse narobe. Gas je izjemno odziven, veliko bolj kot na Bulldogu, ki sem ga imela prej in mi ni rital nikjer, razen čez široke črte na AC (gor so bile BT 023, kr stare že). A nimajo vse gume karkase? A so različno trde? Kaj pa trdota gumene zmesi?

Moj ima na GSA-ju RoadSmart 2. Kot zagrizen nasprotnik Dunlopa je z njimi zelo zadovoljen, so ga lepo presenetile, ker jih je že dobil na motorju. Misliš, da bi bile tudi zame?

Eh meni se pa tako dopade tisti Metzelerjev slonček :blush:

Jaz mislim da je roadsmart zadost dobra guma za vsaj 85% ljudi na slovenskih cestah.

sm tod 99% prepričan da hitrostni razred nima nič z ogrevanjem gume.

vse gume imajo karkaso, ki odločilno vpliva na njihovo obnašanje. So zelo zelo različne. Metzeler in Continental imata podobno filozofijo, ostali pa drugačno.

Metzeler ne dela gum z različno trdimi zmesmi. To počnejo Dunlop, Bridgrstone in Michelin. (za pirelli ne vem)

Pussy stripe očitno razumeva različno. zate je ostanek na robu gume, zame pa na sredini pobrana guma z bogato mesnatimi boki.

GSA z roadsmart? No če že maš v bajti motor z temi gumami, res ne vem, zakaj se ne greš pelat, in čez 20 minut že veš, kolk je ura.

Očitno sta ti in tvoj BMW z luštnimi slončki na gumah šolski primer, da najbolše na papirju, včasih v praksi, nit pod razno ni najbolše.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko malo razložiš razlike v filozofijah omenjenih proizvajalcev? Zaenkrat se agibam k RoadSmart II, menda ne bom falila... tudi testi so jim naklonjeni.

Na kaj pa po tvoje vpliva hitrostni razred?

Ja, sem ugotovila, da imava različno interpretacijo pusi štrajfna. Kolikor se meni zdi, so moje gume obrabljene kar enakomerno.

Eh, GSA z Roadsmart je kozolc. Ta motor je popolnoma neprimerljiv z R-om. Včeraj sva za par 10 km zamenjala... js sm ugotovila, da je GS totalno mehak, nežen, predvidljiv in posreden motor, da nimaš nobenga filinga o cesti... ne glede na to, kaj delaš, on vedno odreagira enako. Gasa skoraj ne dojema, ko šaltaš se ne pozibava, sklopka čist drugač prjemlje... bi lahko imel tudi lesene gume, če skrajšam. Mojga na R-u je zadela kap in je vprašal, kako sem po 500 km še vedno nasmejana hehehehehe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Vem, da se vam bo zdelo čudno ampak imam vprašanje v zvezi z nastavitvijo oz. spremembo števca na motorjih. Namreč želel bi števec s prevoženimi kilometri prestaviti naprej. Konkretno me zanima za BMW F 800. Prosim za pomoč oz nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi "serviserji" števcev poljubno izbirajo kilometrino, ki jo nastavljajo, števec ne ve ali je več ali manj po posegu. Torej vsak, ki ga zbije, ga lahko tudi nabije gor...

najdi takšnega, ki ti je blizu po ceni, kilometrih in znanju/zaupanju (da ne boš novih ur kupoval)

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednjo gumo obvezno izberi takšno, da bo imela ob strani mehkejšo zmes. Tudi sam nisem divjak in imam glede na opis podoben stil vožnje, pa nimam v ovinkih nobenih problemov z oprijemov (1150RT, Roadsmart 1), saj se guma zelo hitro segreje in dobro drži.

A nima Z8 ob strani mehkejše zmesi, kot po sredini?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler ne dela gum z različno trdimi zmesmi. To počnejo Dunlop, Bridgrstone in Michelin. (za pirelli ne vem)

priložene fotke o sestavi metzeler gume ...

post-26941-0-37632700-1339502779_thumb.jpg

post-26941-0-60328700-1339502786.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

priložene fotke o sestavi metzeler gume ...

Ja samo stari, to ni mišljena različna trdota gume, ampak različne trdote (napetosti) karkase. Torej, da je guma na sredini bolj "toga", na robovih pa bolj "voljna".. Guma sama po sebi je ista po celi tekalni površini. :grim

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

priložene fotke o sestavi metzeler gume ...

No, te fotke poznam, in govorijo o trdoti karkase, kar zelo lepo piše, če prebereš. M5 je single compound guma.

Žal pa sem res učil krivi vero, s trditvijo da Metz nima večkomponentnih gum. Moj post je temeljil na debati z metzelerjevimi možmi na EICMI v Milanu leta 2009? in Continentalovimi 2011 Takrat Metz in Conti nista delala 2 compound gum. je pa nova Z8 res več komponentna.

http://www.metzelerm...gy/default.page

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......Moj post je temeljil na debati z metzelerjevimi možmi na EICMI v Milanu leta 2009? ..........

leta 2009? jao jao jao, ni dobro "talat" in prepricevat ljudi z zgodovinske podatki (glede na to da pricakujemo najnovejse podatke ko se kupujejo nove gume).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi: Metzeler Z8 ima dva tipa gumene zmesi IN 2 mehkobi karkase? Tako kot ostale?

Še tukaj poklon vsem sodelujočim v debati, zelo ste uglajeni in v pomoč. :blush:

V splošni temi od gum so znali samo to povedat, da sem se oni dan pretirano razveselila nejca, ki je pripeljal mimo rid in, da sem menda histerična in posledično slaba voznica. :cry:

Ampak NEJC, js sm te bla res zelo vesela :bounce::winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!