Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Pojdi v Gradz(Avstrija) zelo uslužni,ti znese celo paleto kombinezonov,oz. kar želiš.

Je bla v A-Cosmos ista pesem............ja če naročimo moraš uzet.........ja mačka v žaklju.

V Avstriji sem dobil tudi zelo dober popust,tukaj pri nas,znanstvena fantastika.

Pomeriš v Münchnu, naročiš pa v Cosmosu. Preverjeno najcenejše, Nemci nočejo nič slišati o popustih.

Seveda, če ne šteješ poti v Nermčijo, jaz sem tam službeno vsak teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000km za probat obleko,drag špas denarno in časovno.Prav zdaj imam probleme s KTM,po katalogu naročil kombinezon ,ki mi je premajhen,zamenjava za istega večjega me pride 150€ več,čeprav sem plačal v naprej,svinjarija da ni primere!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi zna kdo razložiti, v čem je razlika pri omenjenem modelu N (27 km) in pa S (35 km)?  Preko interneta sem izvedel le to, da je različica "N" bila namenjena nemškemu trgu, "S" pa za vse ostale trge. Je razlika v uplinjačih ali kje drugje, glede na to, da je ista prostornina?

 

Hvala :) 

 

Krivec, da je imel en model več konjev kot drug je bilo zavarovalništvo. Premer vplinjačev je različen. Enak je bil zračni filter in odmična gred. Skoraj bi si upal staviti, da so enaki tudi ventili.

 

BMW je bil kar se tega tiče precej praktičen/len. Vsi motorji so imel enako ohišje. Različno moč so potem dobil z večjimi/manjšimi cilindri, različnimi premeri vplinjačev in ventilov. Za tavelke bokserje je bila ena odmična za tamale druga.  Da so tisti presežek konjev spremenili v več hitrosti, so prestavno razmerje določili z zadnjim diferencialom. Menjalnik je bil pri vseh enak.

 

Seveda je tudi nekaj specifike. Pri tamalih je najbolj očitna ta, da so tam okol leta 82 naredil revizijo. Motorji so dobil kvadraten zračni filter in izgubil nožni zaganjač. Opazen je tudi odmik od miselnosti, da mora biti vse kovinsko in narejeno za večno. Ohišje zračnega filtra je recimo že iz plastike... Pa razna exsperimenti z "novimi" materiali. Največja bedarija je bila tista guma okoli števcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

sam da fotko prlimam od mojga novga BMW R 80 scramblerja, več o njem si pa lahk preberete v postu v Galeriji..

 

lp, Matej

 

post-1674-0-67852000-1399133445_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ata slon, kapo dol. Sicer sem pristaš cafe, mi je ta tvoj scrambler zelo všečen!

 

Povej še kak detajl...kolk časa si rabu za zrihtat zadevo v stanje kot je, mogoče slika pred predelavo? Tehnični kak problem al niso nič komplicirali? (kar se tiče svetil me predvsem zanima)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ata slon, kapo dol. Sicer sem pristaš cafe, mi je ta tvoj scrambler zelo všečen!

 

Povej še kak detajl...kolk časa si rabu za zrihtat zadevo v stanje kot je, mogoče slika pred predelavo? Tehnični kak problem al niso nič komplicirali? (kar se tiče svetil me predvsem zanima)?

 

sama predelava je trajala cca. tri mesece, seveda ob popoldnevih in vikendih. Kar se tiče homologacije so pri nas bolj papeški od papeža, v Nemčiji in Avstriji rabiš pol manj papirjev da spraviš vse skozi. Ampak tudi pri nas se da, samo moraš pazit že ob nakupu delov (še posebej svetil), da poleg E-znaka zahtevaš tudi certifikat ( ki ga ponavadi ni priloženega, ampak se moraš zanj extra pomatrat ). Zato sem se tudi odločil obdrzati originalno luč ( ki je bila v oklepu od starega RTja popolnoma ohranjena - kot nova :) ) in zadnji del auspuhov.

 

no, za ilustracijo pa nekaj before - in the middle - after slikic :)

 

post-1674-0-75937000-1399275437_thumb.jpg

 

post-1674-0-75153800-1399275464_thumb.jpg

 

post-1674-0-26737700-1399275483_thumb.jpg

 

post-1674-0-35362000-1399275557_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o stroskih na PM.

registriran je navadno, je manj problemov tako, z OK bonusom in ostalimi kombinacijami ki so jih zavarovalnicarji danes polni pa tudi prides na  ceno zavarovanja okrog 100 EUR tako da nima smisla komplicirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prodam rokavice BMW Pro Summer

Apparel-Ladies-ProSummer-Glove-by-BMW-Mo

Rokavice so iz kozjega usnja in so vodotesne. Rokavice so bile enkrat nošene, so kot nove. Kupljene so bile preko neta in so ženi na žalost pretesne.

Velikost je 7-7,5. Cena 55 EUR. Več info na PM, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sem ga čakal, kdaj bo precurel kotni prenos, mater mu! Tu so ga pri BMW-ju res mimo usekali. In to se najprej znuca mali ležaj na koncu kardanskega prenosa, pol pa se posledično znucajo še ostali ležaji, v mojem primeru 3 od 4-ih v kotnem prenosu.

Motor je 2006 letnik, ima pa 44.000 km. Me zanima, če bo BMW pripravljen kaj pokrit stroške, glede na to, da so omenjen mali ležaj od leta 2007 zamenjali z močnejšim? Sem upravičen do tega, da me ne odrejo z polno ceno popravila - ta bo nekje 400€ ? Kak primer?

post-25470-0-25433800-1400509039_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil tonikoce
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti še vedno verjameš v smrkce :lol1:

 

Mogoče bi  v prvih dveh-treh letih še kaj dosegel, pa še to bolj pogojno....

Pri tej starosti mopeda pa bo vsaj po mojih izkušnjah zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelo težko :headbang:

Kljub potrjeni knjižici na uradnem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zelo težko, nemogoče!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je ravno smiselno samo zaradi preventive menjavati ležaje na kotnem prenosu. Moj kotni prenos recimo ima precej več kilometrov, kot jih ima prenos od "tonikoce", pa razen enega slabega semeringa ni bilo še nobene potrebe po kakem takem posegu (seveda se pa lahko že jutri kaj "usuje", saj je vendar BMW :kva1: )

Kako to pribljižno izgleda, pa lahko pogledaš v linku: https://www.youtube.com/watch?v=z2f3WJ2OJBM

Zlaganje nazaj pa nič manj zamudno, pa še pravo zračnost moraš določiti z izbiro pravilne debeline podložne pločevine (pozicija 10)

post-35672-0-12174500-1400587236_thumb.png

 

Pa še to: kotni prenosi pri prejšnjih modelih (1150, 1100,.. ) so imeli zračni oddušek (da se ni ustvarjal nadtlak znotraj prenosa), ki pa ga serije 1200 nimajo več, zato je včasih olje prej prebilo semering. Na začetka serije 1200 (leta 2004) so tako v kotne prenose nalivali 220ml (celo 250ml), sedaj pa mislim da je samo še 180ml olja (morda tudi 190ml). To je količina, ki se nalije, če je samo menjava olja (ker ne moreš vse ven iztočiti). Če je bil kotni prenos razkopan, pa gre prvič noter 200ml olja. Naj me kdo popravi, če se motim.

Pa redna menjava olja v kotnem prenosu tudi precej pripomore v daljši življenski dobi (nekateri namreč nikoli ne menjajo tega olja!). Se vedno kar precej stvari nabere na izpustnem čepu, ki je hkrati tudi magnet!

 

Lp.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, redna menjava olja vsekakor podaljša življenjsko dobo ležajem, da se vsakih 10.000 km izločijo mini in mikro opilki, ki ob mazanju ležajev uničujejo ležaje.

Ravno danes sem se skeširal omenjenih 400€ za menjavo treh ležajev, semeringov in ostalih pritiklinic iz kotnega prenosa. Na servisu so ki dejali, da lahko sicer pošljejo zahtevek BMW-ju za povračilo stroškov, a menda nima smisla, ker so to za svoje stranke v zvezi s takšno okvaro že nekajkrat storili, a so Bavarci neizprosni.

Seveda imate prav, da je motor star že 8 let in ni šans za tovrstna pričakovanja.

V zvezi z količino olja pa "skalaprava" dobro pišeš; pri 230ml olja je bilo preveč, ko se je segrelo, pa je potem prebijalo semeringe. Zato so kasneje šli na 180ml.

Glavni krivec, ki je v mojem kotnem prenosu sprožil domino efekt uničenja še ostalih ležajev, pa je krivec ležaj št. 9 na spodnji sliki:

(in tega so mi sedaj vgradili močnejšega, s čimer BMW priznava konstrukcijsko napako, mar ne?!)

post-25470-0-96862700-1400611959_thumb.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sem ga čakal, kdaj bo precurel kotni prenos, mater mu! Tu so ga pri BMW-ju res mimo usekali. In to se najprej znuca mali ležaj na koncu kardanskega prenosa, pol pa se posledično znucajo še ostali ležaji, v mojem primeru 3 od 4-ih v kotnem prenosu.

Motor je 2006 letnik, ima pa 44.000 km. Me zanima, če bo BMW pripravljen kaj pokrit stroške, glede na to, da so omenjen mali ležaj od leta 2007 zamenjali z močnejšim? Sem upravičen do tega, da me ne odrejo z polno ceno popravila - ta bo nekje 400€ ? Kak primer?attachicon.gifKotni prenos.jpgattachicon.gifKotni prenos.jpg

NAJPREJ operi in šele nato boš videl,če res pušča olje in če pušča se zamenja SAMO semering in sploh ni tako velik strošek.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, redna menjava olja vsekakor podaljša življenjsko dobo ležajem, da se vsakih 10.000 km izločijo mini in mikro opilki, ki ob mazanju ležajev uničujejo ležaje.

Ravno danes sem se skeširal omenjenih 400€ za menjavo treh ležajev.

 

Za 1/2 gnarja bi ti prodal v zameno kotni prenos(srebrne barve) od karamboliranega motorja z 12K kil. v 1/2 ure bi imela zamenjano !

Naslednjič kaj vprašaj ! !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Auuuuuu, Bremzer, nisi mi rabu to povedat, zdaj bom slabo spal, ker me bo grizlo... Mater, nisem niti pomislil na to možnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je ravno smiselno samo zaradi preventive menjavati ležaje na kotnem prenosu. Moj kotni prenos recimo ima precej več kilometrov, kot jih ima prenos od "tonikoce", pa razen enega slabega semeringa ni bilo še nobene potrebe po kakem takem posegu (seveda se pa lahko že jutri kaj "usuje", saj je vendar BMW :kva1: )

Kako to pribljižno izgleda, pa lahko pogledaš v linku: https://www.youtube.com/watch?v=z2f3WJ2OJBM

Zlaganje nazaj pa nič manj zamudno, pa še pravo zračnost moraš določiti z izbiro pravilne debeline podložne pločevine (pozicija 10)

attachicon.gifKotni prenos BMW.png

 

Pa še to: kotni prenosi pri prejšnjih modelih (1150, 1100,.. ) so imeli zračni oddušek (da se ni ustvarjal nadtlak znotraj prenosa), ki pa ga serije 1200 nimajo več, zato je včasih olje prej prebilo semering. Na začetka serije 1200 (leta 2004) so tako v kotne prenose nalivali 220ml (celo 250ml), sedaj pa mislim da je samo še 180ml olja (morda tudi 190ml). To je količina, ki se nalije, če je samo menjava olja (ker ne moreš vse ven iztočiti). Če je bil kotni prenos razkopan, pa gre prvič noter 200ml olja. Naj me kdo popravi, če se motim.

Pa redna menjava olja v kotnem prenosu tudi precej pripomore v daljši življenski dobi (nekateri namreč nikoli ne menjajo tega olja!). Se vedno kar precej stvari nabere na izpustnem čepu, ki je hkrati tudi magnet!

 

Lp.

Samo da te malo popravim.....če se  menjajo ležaji v kotnem prenosu, ostane pločevina enaka

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Auuuuuu, Bremzer, nisi mi rabu to povedat, zdaj bom slabo spal, ker me bo grizlo... Mater, nisem niti pomislil na to možnost.

To bi ti moral vedet "po toči zvoniti je prepozno" Lp Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi ti moral vedet "po toči zvoniti je prepozno" Lp Peter

Ja Peter, se vidiva pred naslednjo točo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!