TomyK Objavljeno September 19, 2019 Opozori Objavljeno September 19, 2019 pred 9 minutami, fwcabrio pravi: Letos pomladi ko sem kupoval R1200RT, sem jih šel gledat jih je imel pet. Prvi vtis dober, lična garaža kjer se nahajajo, motorji očiščeni, urejeni skratka na 10 metrov vse odlično. Ko pa malo podrobneje pogledam na vseh aluminijasti deli oksidirani, vijaki na 4 od 5 rjavi. Kot bi nekje stali v neki vlagi dalj časa, izpušne cevi spolirane z nekim grobim šmirkom. Kasneje mi pove da so motorji z Anglije in so kao vsi odlični. Pa števec pri vseh polepljen z novo folijo ker original je v miljah- če to kaže točno ne vem. Razumem da se njemu ne splača kupit tam lep motor ker potem cenovno ni konkurenčen. Mene ni prepričal, lahko je pa tudi z mano kaj narobe, z mano je bil še kolega ki je bil istega mnenja. ? To je samo moje mnenje najboljše da se zapelješ do njega in sam pogledaš. Jaz sem ga nato sam šel iskat v Nemčijo, motor kot iz škatlice me je pa prišel nekaj eurov več. Hvala za iskren in izčrpen odgovor. Ali si vzel motor od privat prodajalca, ali od "hendlerja"?
fwcabrio Objavljeno September 19, 2019 Opozori Objavljeno September 19, 2019 Vzel sem ga na nekem Honda servisu. Zelo korektni prodajalci, ko sem ga kontaktiral za motor sem mu rekel če mi lahko pošlje še kakšno dodatno sliko, poslal mi je še enih 25 slik, vse podrobnosti, dobil mi je papir od servisa-zgodovina, tako da sem motor plačal brez da bi ga videl. Pri nas tako ne bi naredil.
KTMBMW Objavljeno September 20, 2019 Opozori Objavljeno September 20, 2019 Pozdravljeni, Nagibam se za nakup BMW R1200RT letnik 2007 z 100000km iz tujine in me zanima na kaj moram biti pri nakupu motorja s tolkimi km pozoren in ali je sploh pametno kupovati motor z tolikimi km. Motor je na videz kot nov, koliko km pa sploh zdržijo te masine? Hvala za odgovore, pa lep pozdrav.
car_freak Objavljeno September 22, 2019 Opozori Objavljeno September 22, 2019 Ob 19. 9. 2019 ob 9:39, fwcabrio pravi: Vzel sem ga na nekem Honda servisu. Zelo korektni prodajalci, ko sem ga kontaktiral za motor sem mu rekel če mi lahko pošlje še kakšno dodatno sliko, poslal mi je še enih 25 slik, vse podrobnosti, dobil mi je papir od servisa-zgodovina, tako da sem motor plačal brez da bi ga videl. Pri nas tako ne bi naredil. Dve leti nazaj, sem isto naredil direkt pri BMW AG. Nekaj dodatnih slik, plačal, pripeljal in to je to. Je pa res, da je motor bil skoraj nov-testen.
Zok Objavljeno September 22, 2019 Opozori Objavljeno September 22, 2019 On 9/19/2019 at 8:18 AM, fwcabrio said: Kasneje mi pove da so motorji z Anglije in so kao vsi odlični. Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi. basbas 1
Joker Objavljeno September 23, 2019 Opozori Objavljeno September 23, 2019 pred 10 urami, Zok pravi: Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi. Tole me pa res zanima zakaj?
DAMI34 Objavljeno September 23, 2019 Opozori Objavljeno September 23, 2019 pred 8 minutami, Joker pravi: Tole me pa res zanima zakaj? po mojem zarad podnebja, pa ker niso preveč skrbni
skalaprava Objavljeno September 23, 2019 Opozori Objavljeno September 23, 2019 Kot prvo je potrebno na motorjih za britansko tržišče žaromet zamenjat, že to je strošek.....vsaj žaromet za RT je kar drag. Vem, ker sem kupoval dve leti nazaj po karambolu. Pa še zanimivost...na ebayu je bilo veliko angleških verzij žarometov, ki pa so vsi po vrsti cenejši, kot je pa naša verzija za promet po desni.... Zato ob tej priliki previdnost pri nakupu moto žarometov preko ebaya, ker ponavadi taki prodajalci sicer poslikajo serijsko številko žarometa, ne napišejo pa eksplicitno, da je to žaromet za vožnjo po levi strani! In seveda je prodaja po principu "no return". Če bi se zajebal, ti reče, da je bila serijska številka, iz katere se razbere da gre za levi žaromet, jasno razvidna in da torej ni zavajal! No, pa tudi tisti števec z dvojno skalo v km/h in mph mi že vizualno ne potegne....
Joker Objavljeno September 23, 2019 Opozori Objavljeno September 23, 2019 (popravljeno) Da bo nekaj iz prve roke... Jaz sem z "angleškim" GSA naklepal 100 000km... Ponj sem šel sam. Gledal sem 3 in vsi so bili kot novi (do 2 leti, do 10 000 milj). Poznam kar nekaj "angleških" motorjev pa z nobenim ni kaj posebnega narobe. Vsaj ne kaj takšnega, kar ne bi bilo tudi pri "naših". Še o žarometu: Za začetek samo to, da na starem GS1200 sveti tako ali tako tulk za en kurc, da je povsem vseeno, ali je EU ali pa Angleški... Niti motiti ne more nikogar. Še dolga ne... Sem pa kupil rabljenega za 100€. Še to mi je bilo v začetku žal. Za homologacijo bi si ga lahko enostavno sposodil. Še dobro, da sem ga razbil. Sem vsaj vedel, zakaj sem dal 100€. Ko sem fasal kamen sem namontiral nazaj angleškega in nihče ni nikdar pogruntal, da je z njim nekaj narobe. Tudi na tehničnem ne. Na treh različnih lokacijah... Popravljeno September 23, 2019. Popravil Joker Kugelschreiber, MiNa, Rdeči in 3 others 6
Zok Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 21 hours ago, DAMI34 said: po mojem zarad podnebja, pa ker niso preveč skrbni Tocno to. Berem grozljive zgodbe na facebooku v grupi Aprilia Performance (oz. zdaj je AP Workshop, baje Griff ne sme vec uporabljati Aprilia logota) - na motorjih odpovedujejo stvari da kar joj - vse po vrsti. Tudi na motorjih, ki sploh nimajo dosti kilometrov, tudi pod 10.000. Pa to take banalne zadeve - lezaji mehanizma zadnjega vzmetenja recimo - v UK velja pravilo, da jih je treba razstaviti in ocistiti najkasneje na dve leti. Pa jaz imam dve aprilii z enakim mehanizmom, pa se nikoli nista bila narazen - skupaj imata 80k km. Cvile jih je na Capotu menjal pri 120 al 130k km. Nonstop imajo tezave z elektriko. Nonstop tezave z razpadlimi cevkami bypassa in odduska v tanku (niso odporne na etanol). Nonstop tezave z glavnimi cilindri sklopke. Nihce ne zna niti odzraciti zadnje zavore, Griffa pa zato kujejo v nebo (moj sanjski siht bi bil biti mehanik za Aprilie v UK). Potem pa gledas slike - pa saj jih 2/3 sploh nima garaz, motorji so parkirani pred bajto pod milim nebom, v dezju, pod snegom,... Se sploh ne cudim da je tako, kot je. Ce si kupil 2 leti star motor, je zadeva seveda malo drugacna. ;) DAMI34 1
basbas Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 Pri r 1150 r iz anglije mi je začela razpadati el napeljava ,videl pa suzuki bandit 1250 popolnoma korodiran. Kugelschreiber 1
basbas Objavljeno September 24, 2019 Opozori Objavljeno September 24, 2019 Kaj je pa tebi tukaj ,smešno.
Joker Objavljeno Oktober 8, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2019 Viška imam GS911 USB (rumen) Enthusiast s samo enim porabljenim VIN-om. Prodam za 200€ oz. najboljšemu ponudniku. MiNa 1
TomyK Objavljeno November 10, 2019 Opozori Objavljeno November 10, 2019 Kupim šrauf za izpust olja na kotnem prenosu R1200Rt 2011. Ali kdo ve, kaka je cena. A je najbolš da ga naročim na orig servisu? Ali je ta šrauf z magnetom al brez?Menjal ga bom pa zato, ker je en "biser" pred mano odtegoval z bogsigavedičim in je šrauf zj.... u nulo.Upam da bo sploh šlo odtegnit.
marincspeedshop Objavljeno November 10, 2019 Opozori Objavljeno November 10, 2019 Vijak je alu za inbus kljuc? Podmazes in zabijes/zapresas kvaliteten torx nastavek ki sluzi kot matrica. Ali pa pripelji do mene zrihtamo en dva tri
TomyK Objavljeno November 11, 2019 Opozori Objavljeno November 11, 2019 Js mislim da je thorx...ker so na Bmw vsi vijaki thorx, razen mislim da tisti za dolivanje olja v kotni prenos...pomojem ga je s kakim imbusom šraufal?... Ja saj odtegnil ga bom že...pol bi pa blo bolši nazaj novega dat. 10-15 € bom pa že izkašljal...?
skalaprava Objavljeno November 12, 2019 Opozori Objavljeno November 12, 2019 (popravljeno) Ta vijak ima magnet in O ring in ni iz alu. Kupi originalnega z magnetom. Tudi navoj na ohišju kotnega gonila je bolj fine sorte in ga hitro uničiš, če vijak ne prime navoj pravilno. Popravljeno November 12, 2019. Popravil skalaprava
MiNa Objavljeno November 12, 2019 Opozori Objavljeno November 12, 2019 (popravljeno) Ob 10. 11. 2019 ob 22:19, TomyK pravi: Kupim šrauf za izpust olja na kotnem prenosu R1200Rt 2011. Povprašaj na najbljižjem servisu.... Koda vijaka in tesnila za tvoj motor na sliki. Popravljeno November 12, 2019. Popravil MiNa
TomyK Objavljeno November 12, 2019 Opozori Objavljeno November 12, 2019 Hvala za nasvet. Kličem na servis! MiNa 1
luxsa Objavljeno November 24, 2019 Opozori Objavljeno November 24, 2019 Plosco za povecanje tacke od wunderlicha za ADV 1200-1250,nova,prodam za 25 eur.
luxsa Objavljeno November 28, 2019 Opozori Objavljeno November 28, 2019 Podarim-senkam, zadnjo gumo za GS Pirelli scorpion trail 2,cca 7 mm profila.
dkee46 Objavljeno December 21, 2019 Opozori Objavljeno December 21, 2019 nekej stvari želim nabaviti za GS-a iz Wunderlich-a, pa me zanima mnenje od vseh, katere ste že kupovali kaj od njih. A ste vzeli kar direkt? so kakšni dodatni stroški? poštnina gledam da je cca. +20€? ali ste vzeli kje pri naših posrednikih? selmar? drugi?
Joker Objavljeno December 22, 2019 Opozori Objavljeno December 22, 2019 Jaz sem vse jemal direktno pri njih. B.P. solorider 1
TomyK Objavljeno April 21, 2020 Opozori Objavljeno April 21, 2020 Pozdravljeni vsi! Ali je kdo opažal isto kot jaz? Pri mojem RT1200, 2011 opažam, da če pospešujem od nizkih obratov(2000), slišim na levi strani spredaj, kot da vibrira neka "plastika". Pri približno 3100 pa se zadeva umiri.... full moteče... vsaj za moje uho. Se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Pomoje bom slekel levo stran plastik dol in probal brez... ? Hvala za mnenja. Tomaž
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se