Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

6 minutes ago, HyperJack said:

Očitno se še nisi peljal mimo Starega loga....avtohtonske ciganske svinje lepo parirajo po cesti...in ja so res kosmatinci :D

Svinje, konji, psi,... marsikaj se najde tam. Ti ne bežijo pred odpadajočimi kardani... 

 

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, XTR pravi:

Svinje, konji, psi,... marsikaj se najde tam. Ti ne bežijo pred odpadajočimi kardani... 

 

Jaaa na tega avtohtonega Janeza sem tud pozabil ja....ko prascov ni doma, konji plešejo.. Uglavnem zdej vam je jasno katere "divje" živali prevladujejo v Kočevju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne vem kam naj dam tole vprašanje glede števca/obratomera pa bom dal kar tukaj ker ima več BMW modelov tak števec. Skratka gre se za BMW števce ki so sigurno na večini F800 modelov (vseh mogoče?, mogoče tudi na drugih modelih?), zgoraj večji za hitrost spodaj manjši za obrate, desno display, pomoje od letnikov tam nekje 2005 ali 2006 naprej? Vem da ga imata f800s in f800r cirka 2006-2010. No pa k vprašanju: kaj bi to bilo, če motorju daš kontakt, števca oba malo "potrokirata" gor dol (recimo pol centimetra do centimeter na oko), naredi tisti check to maximuma oba normalno, in ko je motor na tački, sepravi se ne premika, če ga malo na obrate daš gre zraven tudi števec za hitrost gor? Ne sorazmerno, ne gresta vzporedno. Samo ko je na obratih ga dvigne (tistega za hitrost), potem ko obrati padejo gre tudi hitrost na 0. Kaj mu dogaja? Akumulator je star in slab, če to kaj vpliva? V bistvu sta dva vprašanja, prvi zakaj potrokirata ob kontaktu in drugi zakaj se hitrostni dvigne če motor stoji na mestu? :)

Hvala za odgovore vnaprej.

Popravljeno . Popravil FatAndFurious
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, FatAndFurious pravi:

Akumulator je star in slab

Najprej bi menjal akumulator, če veš, da je slab!

pred 7 urami, FatAndFurious pravi:

BMW števce ki so sigurno na večini F800 modelov

Dash.jpg.7a17b6ca053364fc755f936b1958a008.jpg

Takšni števci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor stoji na centralnem stojalu in je zadnje kolo v zraku se le to zaradi vrtečih se delov v menjalniku, prične vrteti. In če je senzor za hitrost na prednjem verižniku, je logično, da pokaže neko hitrost premikanja. Bolj ga "turiraš" hitreje se vrti zadnje kolo, večjo brzino kaže. Ko obrati padejo in se olje v motorju že segreje, se tudi z. kolo neha vrteti.

Ps: nisem na netu preverjal, kje je montiran senzor za hitrost, zato je lahko vzrok tudi drugje, je pa eden od možnih.

Za trzanje kazalcev, je že zgoraj @MiNanapisal. S kabli priklopi avtomobilski aku vzporedno in testiraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, MiNa said:

Najprej bi menjal akumulator, če veš, da je slab!

Dash.jpg.7a17b6ca053364fc755f936b1958a008.jpg

Takšni števci?

Takšni ja. Samo da mislim da je spodnji krog (RPM) bel.

4 hours ago, raza said:

Če motor stoji na centralnem stojalu in je zadnje kolo v zraku se le to zaradi vrtečih se delov v menjalniku, prične vrteti. In če je senzor za hitrost na prednjem verižniku, je logično, da pokaže neko hitrost premikanja. Bolj ga "turiraš" hitreje se vrti zadnje kolo, večjo brzino kaže. Ko obrati padejo in se olje v motorju že segreje, se tudi z. kolo neha vrteti.

Ps: nisem na netu preverjal, kje je montiran senzor za hitrost, zato je lahko vzrok tudi drugje, je pa eden od možnih.

Za trzanje kazalcev, je že zgoraj @MiNanapisal. S kabli priklopi avtomobilski aku vzporedno in testiraj.

Motor nima centralnega stojala, sepravi sta na tleh obe kolesi vedno. Ni možno da bi se zadnje kolo vrtelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK nisi pa napisal, če motor (dobro bi bilo, da zapišeš še model in letnik) drugače normalno deluje. Se pravi ne dela težav pri zagonu (slab akumulator bi moral sicer biti vzrok za težak vžig) in normalno deluje v prostem teku.

Sicer pa takole na daljavoje je vse skupaj tipanje v temi.

Ne da se vse preko "interneta" popravit!

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodba je taka, da ta motor kupujeva v bistvu jaz in prijatelj (se še dogovarjava kdo ga bo vzel ?), od njegovega znanca prijatelja, lastnik je njegov foter. Upam da približno razumete. ? U bistvu sva skoraj tako kot bi kupovala od xy osebe preko oglasa. No skratka motor je lep, zgleda super ohranjen. F800R 2009 ali 2010 (nisem ziher trenutno) z ABS itd. No ko sva bila tam, ker je ta model ki ga je vozil na poti, in se dlje časa ni vozil, je bil akumulator prazen popolnoma. Potem smo ga priklopili na tisti polnilec in ga vžgali, vžgal je lepo, iz prve. Pač opazila sva tiste "probleme" zgoraj, pa sem kasneje mu rekel da bom malo povprašal okrog. Malo razmišljam, ker moje poznavanje štroma = 0, da bi mogoče lahko bilo krivo da se je akumulator dejansko filal par minut preden smo ga vžgali? Mogoče to da se je vmes še naprej filal (nismo izstikali dol kablov)? Potem smo ga ugasnili in čez nekaj časa še enkrat probali, in je tudi srednje ogret lepo vžgal. V prostem teku teče kot urca. Vozila se nisva ker je motor odjavljen torej ni tablic pa tudi noben ni imel s sabo čelade, brez te pa na neznan motor ne grem. Malo sem čekiral po netu in ne najdem podobne težave. Našel sem:

-da je baje normalno da cagerja trzata ko motor ugasneš

-da je lahko kriv ravno akumulator

-da je lahko kriv stator

-da je lahko kriva zemlja da nekje "prebija"?

Majster ga je preden sva prišla tudi opral ker stoji v garaži in je verjetno bil malo prašen...torej mogoče tudi voda prišla kam kamor nebi smela? Tudi pod zicem je bilo mokro.

Če ima kdo še kakšno idejo kar prosim povejte. Koliko pride popravilo/nov stator če je slučajno to krivo? Set cagerjev sem gledal med 100 in 300 funti (cel sklop, tudi z LCD). Malo računam  če bi se slučajno odločil za nakup, koliko me lahko še udari po denarnici....?

Hvala vsem

Popravljeno . Popravil FatAndFurious
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne bi v prvi vrsti šel na menjavo in popravilo števca. Ne poznam BMW, vem pa da prazni akumulatorji znajo marsikaj narobe povzročati in ti problemi se odpravijo z zamenjavo accuja.

Test lahko narediš enostavno, nafilajte prav accu, vsaj čez noč naj se polni, priklopite in kresnite mašino. Če je slab accu, to ti je že Mina napisal, še vedno ne bo težava izginila, rešitev nov accu.

Če težava izgine, potem je problem rešen.

ps. če že kresneš moped, je pametno iztakniti polnilec. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

 

Predelava Givi kovčka na BMWjev ključ

V kolikor koga zanima, bi podal zanimivo predelavo kako se na motorju znebiti dodatnega ključa.

Sam sem zadevo izvedel in lahko potrdim, da deluje s ključem od GS-a letnik 2020, najbrž pa tudi s starejšimi.

Zemenjava je kolikor sem zasledil mogoča na "črnih" givi ključih, ki so na pogled podobni BMWjevim. 

Zadeva vzame za komplet predelavo cca 1 uro. 

Svetujem pa nakup dodatne ključavnice, v kolikor boste kdaj prodajali kovček, da ga lahko povrnete v original stanje. Cena ključavnice je 16€.

https://advrider.com/f/threads/how-to-re-key-givi-trekker-to-bmw-key.1205884/

 

p.s. Mogoče bi bilo zanimivo narediti kako temo z DIY predelavami oz dodelavami, da si izmenjamo ideje. Sam imam namreč tudi s 3D tiskalnikom izdelan nosilec za telefonski aparat z vgrajenim USB Quick charge napajalnikom, ki se namesti na original nosilec BMW navigacije, preko katerega dobi tudi napajanje. V kolikor koga zanima lahko objavim tudi ta projekt.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, madrider pravi:

 

Predelava Givi kovčka na BMWjev ključ

V kolikor koga zanima, bi podal zanimivo predelavo kako se na motorju znebiti dodatnega ključa.

Sam sem zadevo izvedel in lahko potrdim, da deluje s ključem od GS-a letnik 2020, najbrž pa tudi s starejšimi.

Zemenjava je kolikor sem zasledil mogoča na "črnih" givi ključih, ki so na pogled podobni BMWjevim. 

Zadeva vzame za komplet predelavo cca 1 uro. 

Svetujem pa nakup dodatne ključavnice, v kolikor boste kdaj prodajali kovček, da ga lahko povrnete v original stanje. Cena ključavnice je 16€.

https://advrider.com/f/threads/how-to-re-key-givi-trekker-to-bmw-key.1205884/

 

p.s. Mogoče bi bilo zanimivo narediti kako temo z DIY predelavami oz dodelavami, da si izmenjamo ideje. Sam imam namreč tudi s 3D tiskalnikom izdelan nosilec za telefonski aparat z vgrajenim USB Quick charge napajalnikom, ki se namesti na original nosilec BMW navigacije, preko katerega dobi tudi napajanje. V kolikor koga zanima lahko objavim tudi ta projekt.

 

 

bo kar tule prava tema..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 10 minutami, Stanislav Tusar pravi:

Pozdravljeni!

Prodam prednje platišče za omenjena modela.

lepo ohranjeno!

041675246 Slavko

CBB6E475-3759-4800-81C3-024BB7FE501D.jpeg

3F03D920-A0D4-438D-B78D-5A60C724C67E.jpeg

bo kar tule prava tema. Obstaja pa tudi rubrika mali oglasi:

 

https://motosvet.com/marketplace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni! Imam vprašanje glede nastavitve ventilov pri BMW boxer motorjih. Na našem forumu o tej temi nisem zasledil nič, na tujih forumih pa so mnenja glede tega različna.

Imam 2014 R1200 RT LC, pa zadnjih 40kkm od kar sem lastnik tega opravila nisem izvedel. Drugače osnovne zadeve pri vzdrževanju motorja opravim sam, od zamenjave motornega olja, zavorne tekočine, olja v kardanu, zamenjave zračnega filtra...

Mazanja kardana in nastavitve ventilov pa se še nisem lotil, nastavitve ventilov se najbrž tudi ne bom. Kakor sem videl iz posnetkov na Youtube, poleg specialnega orodja rabiš še zelo ostro oko.

Skladno s servisnimi intervali naj bi nastavitev ventilov izvedli vsakih 20kkm.

Kako je pri vaših motorjih z nastavitvijo ventilov? Kdo vam to dela, na koliko prevoženih km? Ali se vam to sploh zdi smiselno, če ni nobenih zunanjih znakov (klenkanje)? Kako se sliši, da je nastavitev potrebna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, mipros pravi:

Pozdravljeni! Imam vprašanje glede nastavitve ventilov pri BMW boxer motorjih. Na našem forumu o tej temi nisem zasledil nič, na tujih forumih pa so mnenja glede tega različna.

Imam 2014 R1200 RT LC, pa zadnjih 40kkm od kar sem lastnik tega opravila nisem izvedel. Drugače osnovne zadeve pri vzdrževanju motorja opravim sam, od zamenjave motornega olja, zavorne tekočine, olja v kardanu, zamenjave zračnega filtra...

Mazanja kardana in nastavitve ventilov pa se še nisem lotil, nastavitve ventilov se najbrž tudi ne bom. Kakor sem videl iz posnetkov na Youtube, poleg specialnega orodja rabiš še zelo ostro oko.

Skladno s servisnimi intervali naj bi nastavitev ventilov izvedli vsakih 20kkm.

Kako je pri vaših motorjih z nastavitvijo ventilov? Kdo vam to dela, na koliko prevoženih km? Ali se vam to sploh zdi smiselno, če ni nobenih zunanjih znakov (klenkanje)? Kako se sliši, da je nastavitev potrebna?

@MiNa, @skalapravapa še kdo, so strokovnjaki, ki sami vse to opravijo. Če se ne motim, je v določenih temah lepo opisano opravilo nastavitve/kontrole ventilov. Mogoče ti iskalnik lahko pokaže kake rezultate.

ps. kontrola mora bit, sicer 5 jurjev gor al dol, ampak mora bit.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 2. 2021 ob 8:20, mipros pravi:

Pozdravljeni! Imam vprašanje glede nastavitve ventilov pri BMW boxer motorjih. Na našem forumu o tej temi nisem zasledil nič, na tujih forumih pa so mnenja glede tega različna.

Imam 2014 R1200 RT LC, pa zadnjih 40kkm od kar sem lastnik tega opravila nisem izvedel. Drugače osnovne zadeve pri vzdrževanju motorja opravim sam, od zamenjave motornega olja, zavorne tekočine, olja v kardanu, zamenjave zračnega filtra...

Mazanja kardana in nastavitve ventilov pa se še nisem lotil, nastavitve ventilov se najbrž tudi ne bom. Kakor sem videl iz posnetkov na Youtube, poleg specialnega orodja rabiš še zelo ostro oko.

Skladno s servisnimi intervali naj bi nastavitev ventilov izvedli vsakih 20kkm.

Kako je pri vaših motorjih z nastavitvijo ventilov? Kdo vam to dela, na koliko prevoženih km? Ali se vam to sploh zdi smiselno, če ni nobenih zunanjih znakov (klenkanje)? Kako se sliši, da je nastavitev potrebna?

Za nastavitev ventilov rabiš merilne lističe...drugo nič posebnega. Na Youtube imaš dovolj posnetkov, jaz sem jih že dvakrat ali trikrat, nisem še menjal tesnil na pokrovih, pušča še nič ne, ostalo zelo enostavno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Za nastavitev ventilov rabiš merilne lističe...drugo nič posebnega. Na Youtube imaš dovolj posnetkov, jaz sem jih že dvakrat ali trikrat, nisem še menjal tesnil na pokrovih, pušča še nič ne, ostalo zelo enostavno. 

Za nastavitev na LC potrebuješ ploščice!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za kontrolo pa lističe :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

za kontrolo pa lističe :P

 

 

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Za nastavitev ventilov rabiš merilne lističe...drugo nič posebnega. Na Youtube imaš dovolj posnetkov, jaz sem jih že dvakrat ali trikrat, nisem še menjal tesnil na pokrovih, pušča še nič ne, ostalo zelo enostavno. 

 

Ob 8. 2. 2021 ob 8:20, mipros pravi:

Pozdravljeni! Imam vprašanje glede nastavitve ventilov pri BMW boxer motorjih. Na našem forumu o tej temi nisem zasledil nič, na tujih forumih pa so mnenja glede tega različna.

Imam 2014 R1200 RT LC, pa zadnjih 40kkm od kar sem lastnik tega opravila nisem izvedel. Drugače osnovne zadeve pri vzdrževanju motorja opravim sam, od zamenjave motornega olja, zavorne tekočine, olja v kardanu, zamenjave zračnega filtra...

Mazanja kardana in nastavitve ventilov pa se še nisem lotil, nastavitve ventilov se najbrž tudi ne bom. Kakor sem videl iz posnetkov na Youtube, poleg specialnega orodja rabiš še zelo ostro oko.

Skladno s servisnimi intervali naj bi nastavitev ventilov izvedli vsakih 20kkm.

Kako je pri vaših motorjih z nastavitvijo ventilov? Kdo vam to dela, na koliko prevoženih km? Ali se vam to sploh zdi smiselno, če ni nobenih zunanjih znakov (klenkanje)? Kako se sliši, da je nastavitev potrebna?

 

Govora je bilo o nastavitvi! 

Oćitno so pri BMW-ju ugotovili, da se je to preveč počelo doma pa so nam malo zagrenili življenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal sem se pošalil, ampak nastavit jih ne moreš (oziroma ne veš koliko), če jih ne kontroliraš pred tem.

Drgač pa so vsi začel grenit "sam doma" delavnice z online servisnimi, garancijami in podobno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, Joker said:

Oćitno so pri BMW-ju ugotovili, da se je to preveč počelo doma pa so nam malo zagrenili življenje...


Morda ni bila samo žlehnoba. Teoretski bi rekel, da so na ploščice prešli leta 2005, ko so nardili prvi DOHC boxer. Spoznamo ga po pokrovu ventilov s samo dvema vijakoma. Pred 05 (1100, 1150 in 1200) so imeli SOHC glave, in verjamem de se je ventile štelalo z vijaki v klackalici, kasnej pa ne več. Pokrovi ventilov na SOHC glavah imajo 4 vijake. 
 

TEORETSKI.  Odmične od bmwja še nism vidu. Blajerco ja. ? Odmične ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!