skalaprava Objavljeno April 21, 2020 Opozori Objavljeno April 21, 2020 pred 58 minutami, TomyK pravi: Pozdravljeni vsi! Ali je kdo opažal isto kot jaz? Pri mojem RT1200, 2011 opažam, da če pospešujem od nizkih obratov(2000), slišim na levi strani spredaj, kot da vibrira neka "plastika". Pri približno 3100 pa se zadeva umiri.... full moteče... vsaj za moje uho. Se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Pomoje bom slekel levo stran plastik dol in probal brez... ? Hvala za mnenja. Tomaž V kakšnem položaju imaš šipo, ko ti to dela? Imaš čisto spuščeno? Ker šipa rada vibrira ob nizkih obratih in če je čisto spuščena ali skoraj spuščena, rada tolče po omejevalcu in se potem res sliši kot ropotanje plastike. DAMI34 1
TomyK Objavljeno April 21, 2020 Opozori Objavljeno April 21, 2020 Ne, šipo imam dvignjeno, 3/4 ali več. Zvok ni odvisen od položaja šipe. Bom skušal ugotoviti ali pa se navaditi. Samo, da ni kakšen "mehanski" vzrok. ??
rozzman Objavljeno Maj 21, 2020 Opozori Objavljeno Maj 21, 2020 Pozdravljeni, 10W navadne smernike sem zamenjal z LED, za normalno delovanje bi dodal 10W upore, ne vem pa kakšne - koliko Ohmov (prodajalci ponujajo 10 ali 39 Ohmov)? Hvala za odgovor
MiNa Objavljeno Maj 22, 2020 Opozori Objavljeno Maj 22, 2020 pred 9 urami, rozzman pravi: 10W navadne smernike sem zamenjal z LED, Za izračun uporov upoštevaj Ohmov zakon... solorider 1
rozzman Objavljeno Maj 22, 2020 Opozori Objavljeno Maj 22, 2020 sem probal pa ne vem točnih podatkov, ne najdem specifikacij za led-ke, so pa model original BMW... kakšen je tok (naj bi bil od 0.02A do 0.3A) oz. kakšne moči so led-ke (0.5W do 3.5W), na netu so različni podatki...izračuni za upornost (Ohmi) pridejo zelo različno, posledica napačnega upora pa verjetno slabša svetilnost ali močno segrevanje upora...
MiNa Objavljeno Maj 22, 2020 Opozori Objavljeno Maj 22, 2020 (popravljeno) Potem pa na servis, ti sprogramirajo LED ali pa nekdo ki ima GG911... Popravljeno Maj 22, 2020. Popravil MiNa Joker 1
LunaticFringe Objavljeno Maj 23, 2020 Opozori Objavljeno Maj 23, 2020 Ob 21. 5. 2020 ob 23:38, rozzman pravi: Pozdravljeni, 10W navadne smernike sem zamenjal z LED, za normalno delovanje bi dodal 10W upore, ne vem pa kakšne - koliko Ohmov (prodajalci ponujajo 10 ali 39 Ohmov)? Hvala za odgovor A ni bolj enostavna menjava releja, če se da. Ne poznam bavarcev.
rozzman Objavljeno Maj 23, 2020 Opozori Objavljeno Maj 23, 2020 nima releja...možnost so upori ali sprogramiranje...sem se že dogovarjal na FB za sprogramiranje pa bi raje dodal upore, ker so smerokazi sicer kot original BMW ampak brez oznak nič, bom moral enega priklopiti na baterijo in dati izmeriti tok, pa dobim tudi potrebno vrednost za upore LunaticFringe 1
MiNa Objavljeno Maj 23, 2020 Opozori Objavljeno Maj 23, 2020 (popravljeno) pred 8 urami, rozzman pravi: ker so smerokazi sicer kot original BMW So takšni? Ti dela funkcija AutoOFF? Na BMW-jih z CanBus sistenom ni nobenih varovalk in relejev. Zato je tudi edina elegantna rešitev programiranje. Razno "striženje" žic in izolirtrak je recept za probleme. Po določenem času pride vlaga do žic, ki preperijo... Popravljeno Maj 23, 2020. Popravil MiNa Joker 1
Bostjan L Objavljeno Junij 14, 2020 Opozori Objavljeno Junij 14, 2020 Lepo je videti kako deluje bokser motor MiNa, Bmflar in marincspeedshop 3
MiNa Objavljeno Julij 22, 2020 Opozori Objavljeno Julij 22, 2020 Takole je glede avtomatskega izklopa smerokazov na modelih, ki imaja CAN-Bus... Nastavitev časa za antomatski izklop... Nastavitev razdalje avtomatskega izklopa... Imam nastavljeno na 10s in 210m. ALEŠ M, Joker, sebenc in 6 others 8 1
Endlich Objavljeno Avgust 29, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2020 BMW XR in RT Vem, da sta motorja precej razlicna ampak verjamem, da je se kdo, ki ga zanima ta tema. Trenutno vozim Rt in pocasi se nliza cas,ko bo treba razmisljati o menjavi ( starost 15 let). Zelo zanimiv mi je Xr. Probal sem sicer 900, slabih 100km. Kar nekaj ze obcutis na tej razdalji, ne pa dovolj. Seveda ima Rt precej boljso vetrno zascito, polozaj telesa mi nekoliko bolj odgovarja, ali sem pa ga samo bolj navajen. Xr je pa deloval zelo lahkotno, precej bolj okreten, bolj zivahen. Edino trdega sedeza ne razumem... Sem se pa teh 100km peljal z Xr pocasneje kot z Rt. Ker bi se ga moral bolj privadit. Zamima me mnenje koga, ki je oba tipa motorja vozil dalj casa.
DAMI34 Objavljeno Avgust 29, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2020 pred 38 minutami, Endlich pravi: BMW XR in RT Vem, da sta motorja precej razlicna ampak verjamem, da je se kdo, ki ga zanima ta tema. Trenutno vozim Rt in pocasi se nliza cas,ko bo treba razmisljati o menjavi ( starost 15 let). Zelo zanimiv mi je Xr. Probal sem sicer 900, slabih 100km. Kar nekaj ze obcutis na tej razdalji, ne pa dovolj. Seveda ima Rt precej boljso vetrno zascito, polozaj telesa mi nekoliko bolj odgovarja, ali sem pa ga samo bolj navajen. Xr je pa deloval zelo lahkotno, precej bolj okreten, bolj zivahen. Edino trdega sedeza ne razumem... Sem se pa teh 100km peljal z Xr pocasneje kot z Rt. Ker bi se ga moral bolj privadit. Zamima me mnenje koga, ki je oba tipa motorja vozil dalj casa. bo kar tule prava tema za debato. Vsekakor bi @skalapravavedel povedati mnogo na to temo, saj je imel prej RT in sedaj XR. Nekaj primerjav je opisal tudi v dotičnih temah motorja.
Popularna objava Loba Objavljeno Avgust 29, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 29, 2020 RT-ja sem imel pred leti in z njim sem prevozil ogromno, od Lizbone do Grčije. Uporabljal sem ga samo za potovanja, polno naložen v dvoje in ni bil edini motor v garaži, saj mi kot tak ni nudil nobenega fun faktorja. Osebno nisem ravno velik ljubitelj bokser motorjev, ampak sem imel takrat ugodno priložnost za nakup. Lahko pa povzamem primerjave; RT itak boljši na avtocesti, vetrna in dežna zaščita sta boljša. Fajn za dolga potovanja, karakter bokserja ga naredi še bolj resnega - zrelega, tako, da te ne sili v hitro vožnjo. XR je nasprotje temu, po avtocesti se da ravno tako potovati polno naložen v dvoje, amapak te sili iz nje, ker komaj čakaš da ga poženeš nekam kjer si boš dal duška. XR motor te sili v to, da ga priganjaš, čeprav se da skozi naselja voziti v 5 in 6 prestavi. Seveda zaradi višine XR primeren tudi za makadamska brezpotja, čeprav sem se jaz z RT vozil tudi tam, kjer so se kolegi z GS-om. Na avtocestah boš na XR-u pogrešal RT-ja, to pa je tudi vse po moje. Na XR seveda bolj voziš motor ti, na RT-ju te vozi on, primerjava je skoraj kot da bi primerjal vožnjo osebnega avta (XR) z vožnjo kombija (RT). Spomnim se, da se v času ko sem imel RT-ja nanj nikoli nisem vsedel in se nekam odpeljal kam samo za užitek v vožnji, amapk je to bilo vedno daljše potovanje s polno obremenitvijo (ful naložen- dve osebi). XR je pa neka mešanica vseh motorjev ki sem jih imel in nudi obilo užitkov. Še najbolj, ko odložim vse kovčke in ga uporabim za solo vožnjo recimo po serpentinah. No, takrat pa spet pomislim, da bi bilo boljše kak naked zdaj imeti... joj, ma ni motorja ki bi bil primeren za vse, po drugi strani so pa itak vsi novi motorji noro dobri, vsak pa mora najti zase tak motor, ki bo kompromis vsega. Če povzamem: RT mi je bil zelo dolgočasen motor, čeprav zelo uporaben za potovanja, ampak nič več od tega, XR pa me naredi spet mladega... Vem pa, da so tukaj na forumu taki, ki imajo oba hkrati, morda ti @skalaprava svetuje več. Quest, MiNa, Synth in 7 others 9 1
Popularna objava skalaprava Objavljeno September 3, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno September 3, 2020 Evo da še jaz zapišem svojo primerjavo. Res si trenutno lastim RT letnik 2007 in XR letnik 2015. @Loba je že zelo dobro povzel primerjavo, bi pa pristavil še svoj pogled. Z RT sem naredil preko 250.000 km in če se nebi letos pretežno vozil z XR-om (jebiga, je le nova igračka ), bi že letos prebil številko 300.000 km na števcu (trenutno je pri 290k km). Res da RT ni namenjen dinamičnemu premikanju, pa vendar sem ga sam premikal veliko tudi v takem režimu vožnje (kakor je bilo tukaj tudi večkrat zabeleženo ) Ampak ker sam voziš RT, ti ne bom govoril kakšen je RT, ker to veš sam...no, tukaj bi samo omenil, da recimo meni pa RT je nudil "Fun factor", morda tudi zato, ker ga nisem uporabljal samo za potovanja, ampak je večji del oddelal na cestah tipa Dvor-Kočevje in Jadranka in to ni bilo ravno turistično premikanje....in če lahko povem, je kar fajn občutek, ko s tako kravo včasih letiš mimo sportakov @Endlich, nisem sedaj prepričan o katerem XR-u razmišljaš, ker pišeš, da si preizkusil novega F900XR. Tega meni na žalost še ni uspelo preizkusiti, tako da ti ne morem podati razliko za malega XR-a. Ampak če primerjam velikega XR-ja in RT, je razlika ogromnaaaaa! Oba sta sicer segment sport touring, ampak XR je v bistvu sport, RT pa pretežno touring. XR-ja sem prvič testiral že leta 2015, ko je prišel ven in takrat me je navdušil. Ampak ko sem se letos začel voziti z njim, ni bila ravno ljubezen na prvi pogled. Naspram RT je bilo kar nekaj stvari, ki so me motile in to je recimo za mene nenormalno trd sedež, veliko slabša vetrna zaščita, (da ne govorim, da moji sopotnici zadaj še danes ne ustreza in ima RT mnogo rajši), veliko trše vzmetenje, visoko frekvenčne vibracije na balanci, ki ne samo da jih čutiš, ampak tudi v ogledalih vidiš vse megleno, da se je že pri nizkih obratih agregat oglašal mnogo glasneje kot RT z akrapotom in brez DB killerjev, da je vsaj meni menjalnik na XR obupno trd naspram RT in prekratek v 5. in 6. brzini in da sem se moral spet privaditi sprejat verigo. Gretje ročič je veliko slabše kot na RT. Potem je tu tudi kar precej višja poraba goriva, vpetje original stranskih kovčkov izgleda kot Givi aftermarket, pa za moje noge predolga prestavna ročica, ki sem jo zamenjal za nastavljivo SW Motech ročico, vrtljivi gumb za navigiranje po menijih je v bistvu tudi nateg, saj je uporaben samo če dokupiš svinjsko drag BMW navigator V ali VI, ročica sklopke ni nastavljiva (k sreči je to že prejšnji lastnik zamenjal). Plasika je ubupno nekvalitetna.... pa seveda boš imel nekaj težav z žmigavci, saj je BMW med tem opustil svoj sistem prižiganja in ugašanja, ki je bil meni osebno bolj všeč od klasike, ampak to je moje mnenje. Aja, pa moj XR je tovarniško znižan, tako da ta vleče po tleh vse po vrsti, od centralca, do tačk, celo spodnjji del oklepa in prestavno ročico imam obrušene, ampak ajd vsaj cilindrov ne vleče po tleh........veliko motečih stvari pa sem sedaj verjetno še pozabil. Po teh minusih bi pomislil, da je to totalni mimosum od motorja...........AMPAK NIIII Ker potem sem počasi začel spoznavati čare tega motorja in to je predvsem športna nota.........in sedaj vsakič ko odprem ročico plina, se zgodi nekaj čudnega pod mojo čelado..............NAAAAAAAAAAASMEŠEEEEEEEEEEEEEEK do ušeš Največjo razliko boš čutil prav v performancah. Pred leti sem bil precej prepričan, da dober voznik GS-a lahko drži korak z vsakim na cesti, danes pa sem precej prepričan, da temu ni ravno tako. Ne me narobe razumeti, GS je za mene še vedno "the best all rounder" in je lahko hudičevo hiter. Ampak če bi kloniral sam sebe in bi moj klon sedel na XR in jaz na GS, se mi recimo na cesti Dvor-Kočevje moj klon odpelje na XR-u!!! Se opravičujem vsem GS fahrerjem, sem velik fan boxerja in z njim prevozil ogromno, ampak žal je to resnica.... No, XR definitivno lažje pada v zavoj kot RT in nova elektronika na XR je proti elektroniki na mojen 2007 letniku svetlobna leta naprej. Recimo proti zdrsna elektronika na RT dokaj grobo prekine vžig in občutiš delovanje, brez da bi videl utripanje lučke na armaturi. Pri XR je to res popeglano in moram priznati, da se sedaj včasih prav "afnam" in namerno sprožam utripanje TCS, tako dobro regulira zdrs. Ravno danes sem se po dveh mesecih ponovno na šiht peljal z RT.....sem mislil, moj bog, kaki "cegel" je to, kot da ne bi znal več vozit....ampak ......tudi danes sem prišel z nasmeškom v službo. Zjutraj me ni pihalo, lahko sem poslušal glasbo v čeladi brez šuma, ogrevane ročke so že na prvi stopnji dovolj grele, po cesti sem mehko požiral neštete neravnine med Dvorom in Kočevjem, po menjalniku sem se z veseljem sprehajal, pa čeprav brez quick shifterja,.....še vedno mi tudi RT nudi faktor zabave, le da zdaj nekoliko drugače. XR je pač huligan, ki te sili neprestano v visoke obrate, drugače povedan.....sili te, da delaš pizdarije na cesti , RT pa je zdaj za mene postal relaksacija....danes tudi enkrat nisem s tačkami potegnil po tleh, ne spomnim se zadnje vožnje, ko se to nebi zgodilo.... Moje mnenje, če si imel RT rad, boš nekaj časa po menjavi pogrešal določene komoditete, ki ti jih trenutno nudi RT. Ampak človek se tudi hitro privadi na novejše in "boljše"......pa smo tam, kaj sploh je "boljše"? Večje performance? Manj udobja, ali pa več udobja? In tu smo si različni. Eni obožujejo dvovaljnike, eni mrzijo pokončno sedenje, eni hočejo da jih na nagcih veter odpihne (no teh tudi jaz res ne razumem ).....eni hočejo imeti resice na rokavih, drugi pa hočejo imeti drsnike na kolenih in komolcih! Različni smo si in prav je tako! Jaz mislim takole......kakor koli se boš odločil....ni napačne odločitve! Motorist si, to je edino pomembno! Evo, dosti bluzenja iz moje strani Lp. Quest, Andrej P, car_freak in 16 others 15 3 1
Snečer Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 pred 4 urami, skalaprava pravi: Evo da še jaz zapišem svojo primerjavo. Res si trenutno lastim RT letnik 2007 in XR letnik 2015. @Loba je že zelo dobro povzel primerjavo, bi pa pristavil še svoj pogled. Z RT sem naredil preko 250.000 km in če se nebi letos pretežno vozil z XR-om (jebiga, je le nova igračka ), bi že letos prebil številko 300.000 km na števcu (trenutno je pri 290k km). Res da RT ni namenjen dinamičnemu premikanju, pa vendar sem ga sam premikal veliko tudi v takem režimu vožnje (kakor je bilo tukaj tudi večkrat zabeleženo ) Ampak ker sam voziš RT, ti ne bom govoril kakšen je RT, ker to veš sam...no, tukaj bi samo omenil, da recimo meni pa RT je nudil "Fun factor", morda tudi zato, ker ga nisem uporabljal samo za potovanja, ampak je večji del oddelal na cestah tipa Dvor-Kočevje in Jadranka in to ni bilo ravno turistično premikanje....in če lahko povem, je kar fajn občutek, ko s tako kravo včasih letiš mimo sportakov @Endlich, nisem sedaj prepričan o katerem XR-u razmišljaš, ker pišeš, da si preizkusil novega F900XR. Tega meni na žalost še ni uspelo preizkusiti, tako da ti ne morem podati razliko za malega XR-a. Ampak če primerjam velikega XR-ja in RT, je razlika ogromnaaaaa! Oba sta sicer segment sport touring, ampak XR je v bistvu sport, RT pa pretežno touring. XR-ja sem prvič testiral že leta 2015, ko je prišel ven in takrat me je navdušil. Ampak ko sem se letos začel voziti z njim, ni bila ravno ljubezen na prvi pogled. Naspram RT je bilo kar nekaj stvari, ki so me motile in to je recimo za mene nenormalno trd sedež, veliko slabša vetrna zaščita, (da ne govorim, da moji sopotnici zadaj še danes ne ustreza in ima RT mnogo rajši), veliko trše vzmetenje, visoko frekvenčne vibracije na balanci, ki ne samo da jih čutiš, ampak tudi v ogledalih vidiš vse megleno, da se je že pri nizkih obratih agregat oglašal mnogo glasneje kot RT z akrapotom in brez DB killerjev, da je vsaj meni menjalnik na XR obupno trd naspram RT in prekratek v 5. in 6. brzini in da sem se moral spet privaditi sprejat verigo. Gretje ročič je veliko slabše kot na RT. Potem je tu tudi kar precej višja poraba goriva, vpetje original stranskih kovčkov izgleda kot Givi aftermarket, pa za moje noge predolga prestavna ročica, ki sem jo zamenjal za nastavljivo SW Motech ročico, vrtljivi gumb za navigiranje po menijih je v bistvu tudi nateg, saj je uporaben samo če dokupiš svinjsko drag BMW navigator V ali VI, ročica sklopke ni nastavljiva (k sreči je to že prejšnji lastnik zamenjal). Plasika je ubupno nekvalitetna.... pa seveda boš imel nekaj težav z žmigavci, saj je BMW med tem opustil svoj sistem prižiganja in ugašanja, ki je bil meni osebno bolj všeč od klasike, ampak to je moje mnenje. Aja, pa moj XR je tovarniško znižan, tako da ta vleče po tleh vse po vrsti, od centralca, do tačk, celo spodnjji del oklepa in prestavno ročico imam obrušene, ampak ajd vsaj cilindrov ne vleče po tleh........veliko motečih stvari pa sem sedaj verjetno še pozabil. Po teh minusih bi pomislil, da je to totalni mimosum od motorja...........AMPAK NIIII Ker potem sem počasi začel spoznavati čare tega motorja in to je predvsem športna nota.........in sedaj vsakič ko odprem ročico plina, se zgodi nekaj čudnega pod mojo čelado..............NAAAAAAAAAAASMEŠEEEEEEEEEEEEEEK do ušeš Največjo razliko boš čutil prav v performancah. Pred leti sem bil precej prepričan, da dober voznik GS-a lahko drži korak z vsakim na cesti, danes pa sem precej prepričan, da temu ni ravno tako. Ne me narobe razumeti, GS je za mene še vedno "the best all rounder" in je lahko hudičevo hiter. Ampak če bi kloniral sam sebe in bi moj klon sedel na XR in jaz na GS, se mi recimo na cesti Dvor-Kočevje moj klon odpelje na XR-u!!! Se opravičujem vsem GS fahrerjem, sem velik fan boxerja in z njim prevozil ogromno, ampak žal je to resnica.... No, XR definitivno lažje pada v zavoj kot RT in nova elektronika na XR je proti elektroniki na mojen 2007 letniku svetlobna leta naprej. Recimo proti zdrsna elektronika na RT dokaj grobo prekine vžig in občutiš delovanje, brez da bi videl utripanje lučke na armaturi. Pri XR je to res popeglano in moram priznati, da se sedaj včasih prav "afnam" in namerno sprožam utripanje TCS, tako dobro regulira zdrs. Ravno danes sem se po dveh mesecih ponovno na šiht peljal z RT.....sem mislil, moj bog, kaki "cegel" je to, kot da ne bi znal več vozit....ampak ......tudi danes sem prišel z nasmeškom v službo. Zjutraj me ni pihalo, lahko sem poslušal glasbo v čeladi brez šuma, ogrevane ročke so že na prvi stopnji dovolj grele, po cesti sem mehko požiral neštete neravnine med Dvorom in Kočevjem, po menjalniku sem se z veseljem sprehajal, pa čeprav brez quick shifterja,.....še vedno mi tudi RT nudi faktor zabave, le da zdaj nekoliko drugače. XR je pač huligan, ki te sili neprestano v visoke obrate, drugače povedan.....sili te, da delaš pizdarije na cesti , RT pa je zdaj za mene postal relaksacija....danes tudi enkrat nisem s tačkami potegnil po tleh, ne spomnim se zadnje vožnje, ko se to nebi zgodilo.... Moje mnenje, če si imel RT rad, boš nekaj časa po menjavi pogrešal določene komoditete, ki ti jih trenutno nudi RT. Ampak človek se tudi hitro privadi na novejše in "boljše"......pa smo tam, kaj sploh je "boljše"? Večje performance? Manj udobja, ali pa več udobja? In tu smo si različni. Eni obožujejo dvovaljnike, eni mrzijo pokončno sedenje, eni hočejo da jih na nagcih veter odpihne (no teh tudi jaz res ne razumem ).....eni hočejo imeti resice na rokavih, drugi pa hočejo imeti drsnike na kolenih in komolcih! Različni smo si in prav je tako! Jaz mislim takole......kakor koli se boš odločil....ni napačne odločitve! Motorist si, to je edino pomembno! Evo, dosti bluzenja iz moje strani Lp. ne verjamem,da z rt letiš mimo cestaka
skalaprava Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 (popravljeno) pred 11 minutami, Snečer pravi: ne verjamem,da z rt letiš mimo cestaka Ok, ne letim..... happy? Popravljeno September 3, 2020. Popravil skalaprava WIPER 1
Snečer Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 pred 2 minutami, skalaprava pravi: Ok, ne letim..... happy? mislil sem v prenesenem pomenu, da težko pariraš ss projektilu s potovalnikom kolko maš na Grobniku z rt? če si bil seveda
Endlich Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 Fanta, res hvala za super razlago. Res detajlno sta predstavila razlike in verjamem, da bo se marsikomu zanimiva ta primerjava. To so res super uporabne informacije iz prve roke. Pred Rt sem imel hondo cbf in lahko recem, da se z Rt hitreje peljem. Meni pomeni tudi fun factor, z njim se lahko peljem dinamicno. Nisem divjak, ampak tudi jaz prehitim marsikoga in tudi kaksnega cestaka vmes. Tako, da popolnoma verjame Skalipravi, da prehiti marsikatera cestaka, ker je na precej visjem nivoju voznje kot sem sam. Edino tezavo mi delajo ostri ovinki kot Vršič. Ne vem ali sem jaz neroden, ali motor ali pa oba skupaj? Xr je bil tako lahek in pripraven. Res, da sem naredil samo 100km, ampak nekaj je. Vse bolj razmisljam v smeri, da bi tudi jaz imel dva motorja. Itak za mojega Rt letnik 2005, 120.000 km. Ne bi iztrzil prav veliko. In tocno vem, kako bi se moja polovica pritozevala, ko bi jo posedel na trd sedež Xr, haha. skalaprava 1
skalaprava Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 pred 34 minutami, Snečer pravi: mislil sem v prenesenem pomenu, da težko pariraš ss projektilu s potovalnikom kolko maš na Grobniku z rt? če si bil seveda Načeloma res ne moreš parirati......razen na odsekih cest, ki jih poznaš bolje kot svoj lastni žep. Relacijo Dvor-Kočevje poznam verjetno bolje od vseh drugih in to je edini razlog, da tam lahko pariram sportaku, ki se pelje recimo prvič ali pa redko na tej relaciji in zato težko parira tudi meni na RT! Enako pa grem jaz lahko z XR recimo na relacijo Kalce - Idrija, ki jo sploh ne poznam, pa me lahko lokalc na maxi skuterju opere....no, to velja seveda za motoriste, ki imajo na neznanih cestah v glavi vklopljeno varovalko v glavi. Sam se prištevam med take. Kdor te varovalke nima, je sicer lahko najhitrejši tudi na neznanih cestah, ampak...... vsi vemo kam to gre ponavadi.... Na pisti še nikoli nisem bil! Spasku in MiNa 2
Snečer Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 pred 9 minutami, skalaprava pravi: Načeloma res ne moreš parirati......razen na odsekih cest, ki jih poznaš bolje kot svoj lastni žep. Relacijo Dvor-Kočevje poznam verjetno bolje od vseh drugih in to je edini razlog, da tam lahko pariram sportaku, ki se pelje recimo prvič ali pa redko na tej relaciji in zato težko parira tudi meni na RT! Enako pa grem jaz lahko z XR recimo na relacijo Kalce - Idrija, ki jo sploh ne poznam, pa me lahko lokalc na maxi skuterju opere....no, to velja seveda za motoriste, ki imajo na neznanih cestah v glavi vklopljeno varovalko v glavi. Sam se prištevam med take. Kdor te varovalke nima, je sicer lahko najhitrejši tudi na neznanih cestah, ampak...... vsi vemo kam to gre ponavadi.... Na pisti še nikoli nisem bil! pa se na svoji stezi nič ne bojiš kosmatincev, da ti kateri pride navijat? se mi zdi,da so tam table "dežela medveda"
skalaprava Objavljeno September 3, 2020 Opozori Objavljeno September 3, 2020 pred 3 minutami, Snečer pravi: pa se na svoji stezi nič ne bojiš kosmatincev, da ti kateri pride navijat? se mi zdi,da so tam table "dežela medveda" Sem ga tudi že srečal... sva si pomahala, ampak ni bil impresioniran nad BMW. Mogoče ima na jedilniku rajši kawasakarje Andrej P, Endlich, tourer in 4 others 7
HyperJack Objavljeno September 4, 2020 Opozori Objavljeno September 4, 2020 pred 9 urami, Snečer pravi: pa se na svoji stezi nič ne bojiš kosmatincev, da ti kateri pride navijat? se mi zdi,da so tam table "dežela medveda" Očitno se še nisi peljal mimo Starega loga....avtohtonske ciganske svinje lepo parirajo po cesti...in ja so res kosmatinci XTR in Joker 2
Snečer Objavljeno September 4, 2020 Opozori Objavljeno September 4, 2020 pred 9 urami, skalaprava pravi: Sem ga tudi že srečal... sva si pomahala, ampak ni bil impresioniran nad BMW. Mogoče ima na jedilniku rajši kawasakarje po moje ni verjel,da se bmw tak pelje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se