Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

Za te predelave, ki sem jih videl na linku,ki si ga pripisal bi moral nekdo kazensko odgovarjat. Pa saj to vendar ne morejo BMWjem delat !!!!!!! :headbang:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

BMW je predstavil motocikel za Superbike prvenstvo 190 ks/190 kg

S 1000RR s traction kontrolom.

Nekaj (1000) jih bo tudi v cestni izvedbi po ceni okrog 15 K€

post-5391-1208450872_thumb.jpgpost-5391-1208450880_thumb.jpg

post-5391-1208450887_thumb.jpgpost-5391-1208450893_thumb.jpg

Objavljeno

za bmw je dobr motor k¨!!!! :worship: :worship: je lep

Objavljeno

Zgleda da bi bil tvoj motor idealen V4 napram dumper trucku, :whistle:

Objavljeno

Zgleda da bi bil tvoj motor idealen V4 napram dumper trucku, :whistle: , dobra fora z podnapisi

Objavljeno
Zgleda da bi bil tvoj motor idealen V4 napram dumper trucku, :whistle:

Boli,al mal heca ne preneseš......

Objavljeno (popravljeno)

S 1000RR

te vsaj ne tko zjebe :whistle: :whistle: :whistle:

post-18176-1209332910_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pjero
Objavljeno

Pjero smo te že prav pogrešali :krneki: , hvala za poročnje in javljanje :whistle: , pri nas imaš dobre reference

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem za kolega dvigoval neke delčke za BMW in dobil info, da se dobijo vsi rezervni deli in potrošni material v 1 - 2 dneh

Kje ? Selmar Celje

:rolleyes:

Objavljeno

Pa ne da si že mojo zajlo sklopke vzdignu :rolleyes: , drugi dan so me obvestili, da je material prišel, pohvalno!

Objavljeno
Pa ne da si že mojo zajlo sklopke vzdignu :rolleyes: , drugi dan so me obvestili, da je material prišel, pohvalno!

cirkulira,cirkulira ta material,

ga je več za rezervne dele kot pa za serijsko proizvodno.. :whistle: :whistle:

Objavljeno

Da nebom bral vse poste, kje se da kupit vtikač za vtičnico, ki je montirana na motorju?

Objavljeno

v trgovini. :evilgrin:

(ce sem lahko tako zleht/len, kot ti.)

Objavljeno
Da nebom bral vse poste, kje se da kupit vtikač za vtičnico, ki je montirana na motorju?

Baumax - vtičnica, ki ima rdečo glavico :naughty:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Baumax - vtičnica, ki ima rdečo glavico :naughty:

Si mislil tole? Domače delo za razne polnilčke. Preizkušeno na poti do UA.

post-7865-1212767952_thumb.jpg

post-7865-1212767966_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Sem nov lastnik kr-a (cca 3000 km) in z vsakim dodatnim km ga bolj ljubim!!! Vendar imam pa nekaj stvari, ki me malce begajo al pa strašijo:

nemiren in glasen motor (zveni preveč ala ducati); vse nekaj cingla; ropota v košu ko zaprem gas, poka iz auspuha (tudi ko zaprem gas), na štandgasu se malce zaganja in pada..., dokaj močne vibracije nad 6t obratov...

Kot sem omenil, preveč dučejevsko, duče pa to ni...? Upam, da ne bom pri serviserjih, ko poteče garancija.

Kot sem prej omenil, pa strašno uživam v tej zverini, če prav so me na začetku (ko sem se odločal kaj kupiti) malce prestrašili raznorazni filozofi o prebrutalnosti motorja, slabi vodljivosti v kratkih ovinkih itd... gre kot mu rečeš! :worship:

Objavljeno

Zdravo

Sem nov lastnik kr-a (cca 3000 km) in z vsakim dodatnim km ga bolj ljubim!!! Vendar imam pa nekaj stvari, ki me malce begajo al pa strašijo:

nemiren in glasen motor (zveni preveč ala ducati); vse nekaj cingla; ropota v košu ko zaprem gas, poka iz auspuha (tudi ko zaprem gas), na štandgasu se malce zaganja in pada..., dokaj močne vibracije nad 6t obratov...

Napiši ali imaš original izpuh ali Akrapoviča z Akrapovičem bo sigurno pokal naprej in prosti tek je bolj nemiren kot pri originalnem auspuhu.Kar se tiče rožlanja je verjetno kriv šponer ketne odmične gredi saj so jih precej morali pod garancijo zamenjat-pozanimaj se na servisu.Glede vibracij pa takole vsi motorji ki se vrtijo tan nad 11K o/min imajo pri določenih obratih tresljaje in na teh obratih naj nebi vozil takrat prešaltaj v nižjo prestavo ali v višjo tako da te tresljaje nekako preskočiš.Moje mnenje je da boš moral na en dober servis npr:Valentinčič Grosuplje in ga prosi naj ti naloži novo različico softvera in boš z motorjem še bolj zadovoljen ,meni so to naredili na servisu pri 10K kil.Motor od takrat je popolnoma drugačen:lepši prosti tek boljši navor,višja končna.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, to so že nove informacije, namreč na servisu (prvih 1000km...v Celju) so mi delovali enako zmedeni kot jaz. Auspuh je originalen..nisem delala nobenih nadgradenj na motorju. Zadnjihč nisem napisal nič o menjalniku, namreč ta mi dela največ skrbi. Vsi pravijo, da je to normalno...bmv-jev "klonk" itd. Vendar

meni se to zdi bolj kot "tresk" :unsure: ! V prvih treh prestavah se pri šaltanju strese celi motor, malce mi postane tudi nerodno, ko se ljudje obračajo :blush: . Da pa to ne more bit normalno, pa mi govori dejstvo, da to ni vsakič. Neke finte sem že naštudiral kako menjati, ki pa tudi ne delujejo vsakič. Hočem reči, da pa včasih menjava prestave čisto kulturno :blink: ...torej nekaj ne štima. Ne bi rad, da mi en dan po izteku garancije vse skupaj zruži.

Objavljeno (popravljeno)

Zadnjič. ko sem se peljal čez Ljubelj sta me prehitela dva K1200 (enduro). Fanta sta tako zalagala, da sta s stranskimi kovčki drgnila po asfaltu :worship: :worship: :worship:

Popravljeno . Popravil Tomyboy
Objavljeno
...... poka iz auspuha (tudi ko zaprem gas), na štandgasu se malce zaganja in pada...

K-ji imajo zadnjih 25 let senzor zaprtega plina, tj. prekinitev dovoda goriva, ko zapreš gas, dokler ne pade pod 2000 obratov in se dovod ponovno odpre. To stikalo je potrebno sneti, WD40 in natakniti. Na ceglu je bil levo za motorjem, pri drugače obrnjeni mašini pa ne znam povedati. Iz auspuha poka zlasti, ko zapreš gas, če kaj ni v redu z njim.

Za vse ostalo pa Brumerja ubogaj.

Objavljeno (popravljeno)

CITAT(zanina @ 8 Sep 2008 @ 00:28)

...... poka iz auspuha (tudi ko zaprem gas), na štandgasu se malce zaganja in pada...

Bencin, tankaj 98 oz. 100 oktanskega.

Srečno

Tonček

Popravljeno . Popravil Toncek
Objavljeno
No, to so že nove informacije, namreč na servisu (prvih 1000km...v Celju) so mi delovali enako zmedeni kot jaz . Da pa to ne more bit normalno, pa mi govori dejstvo, da to ni vsakič. Neke finte sem že naštudiral kako menjati, ki pa tudi ne delujejo vsakič. Hočem reči, da pa včasih menjava prestave čisto kulturno :blink: ...torej nekaj ne štima. Ne bi rad, da mi en dan po izteku garancije vse skupaj zruži.

To je res da je pri šaltanju malo glasen do tretje prestave ampak vse je stvar navade.Mene to sploh več nemoti in že iz 1-ve v drugo šaltam neslišno in to brez sklopke samo navadit se moraš in to prešaltat takoj že pri ca 2-3k o/v min.V 1-vo prestavo pa je najbolje dat takoj ko dvigneš tačko in predno vžgeš motor.Problem pri teh motorjih je,da imajo precej visok prosti tek (1200 o/min) in sploh dokler je olje v motorju mrzlo bolj vizkozno (gosto)se težko šaltajo.To naj te nemoti in nedela skrbi saj tudi drugi motorji to počno sploh,če uporablajo boljša bolj vizkozna sintetična olja.

Ps: vaja dela mojstra!! :beer2:

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!