dukemb Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Pips. Ne pljuvam po motorju. Jaz žal nisem imel najboljših izkušenj. In kakšne so tvoje?
Pips Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Tudi moj še ni imel porabe manjše od 5,5l in v času garancije so mi preventivno zamenjali vse živo.Okvare še nisem imel res pa je ,da mi je po 45000 km požrl,le ~1,5 l olja ,kar dosežeš z zmerno vožnjo.Lp
dukemb Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Boxer agregati so znani po večji porabi olja.
MiNa Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 (popravljeno) Boxer agregati so znani po večji porabi olja. To misliš, pardon pišeš splošno ali samo BMW? Popravljeno Julij 8, 2009. Popravil MiNa
dukemb Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 To misliš, pardon pišeš splošno ali samo BMW? Koliko proizvajalcev motornih koles pa uporablja boxer agregate in zračno - oljno hlajenje?
MiNa Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Dnepr, IŽ, pa tud japonci so kopiral nekaj petk če najdem MR izpred 25 let bom kopiral sliko. Drugače pa tudi moj "JUNC" pije med 4,5 do 5,5l goriva. Tudi olje Castrol mu je šlo v tek 1,5-2 dl na 1kkm, še vedno daleč pod tistim kar je za boxer po podatkih proizvajalca v mejah normale. Pri zadnjih dveh menjavah pa uporabil orginal BMW olje in ugotovil, da je res kot nekateri pravijo (ni merljivo). Pa še to zadnja guma TOURANCE zdržala nekaj več kot 20kkm prednja pa še 10kkm več. Prednje ploščice so še orginal, zadnje sem menjal pri 51kkm. Tudi na zavorah se pozna koliko motor "požre" . Res pa je na cesti nisem najhitrejši napote pa tudi ne delam (vozim zmerno kot pravi Pips). Ajd toliko o farbanju.
dukemb Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Dnepr, IŽ, pa tud japonci so kopiral nekaj petk če najdem MR izpred 25 let bom kopiral sliko. Drugače pa tudi moj "JUNC" pije med 4,5 do 5,5l goriva. Tudi olje Castrol mu je šlo v tek 1,5-2 dl na 1kkm, še vedno daleč pod tistim kar je za boxer po podatkih proizvajalca v mejah normale. Pri zadnjih dveh menjavah pa uporabil orginal BMW olje in ugotovil, da je res kot nekateri pravijo (ni merljivo). Pa še to zadnja guma TOURANCE zdržala nekaj več kot 20kkm prednja pa še 10kkm več. Prednje ploščice so še orginal, zadnje sem menjal pri 51kkm. Tudi na zavorah se pozna koliko motor "požre" . Res pa je na cesti nisem najhitrejši napote pa tudi ne delam (vozim zmerno kot pravi Pips). Ajd toliko o farbanju. Glej prijatelj, to so nesmiselne razprave ki ponavadi prerastejo v merjenje moči. Nekaj let sem delal na BMW-ju, zato lahko o BMW motorjih povem kaj sem pač videl. Obstajajo zagriženi BMW - jisti kateri ne bodo nikoli in nikdar povedali kaj so in kaj vidijo na servisih. Koliko in zakaj žere olje - pač je tako. Nobeden ne sliši rad, da je njegov motor tak kot pač je - vsi imajo pluse in minuse. Osebno vem zakaj sem šel na Japonca. Ne rečem pa nikdar več ne bom imel Nemca ali Italijana. Skratka kaj se tiče porabe olja pa tako in tako lahko prebereš na forumu - seveda tudi o ostalih zadevah. LP
dotem Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Glej prijatelj, to so nesmiselne razprave ki ponavadi prerastejo v merjenje moči. Nekaj let sem delal na BMW-ju, zato lahko o BMW motorjih povem kaj sem pač videl. Obstajajo zagriženi BMW - jisti kateri ne bodo nikoli in nikdar povedali kaj so in kaj vidijo na servisih. Koliko in zakaj žere olje - pač je tako. Nobeden ne sliši rad, da je njegov motor tak kot pač je - vsi imajo pluse in minuse. Osebno vem zakaj sem šel na Japonca. Ne rečem pa nikdar več ne bom imel Nemca ali Italijana. Skratka kaj se tiče porabe olja pa tako in tako lahko prebereš na forumu - seveda tudi o ostalih zadevah. LP pa nisi doživel, kako je na bokserju pretrgalo ojnico(blajerco)... kolegu se je to zgodilo na r 1150 r pri 6 k km.
dukemb Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 pa nisi doživel, kako je na bokserju pretrgalo ojnico(blajerco)... kolegu se je to zgodilo na r 1150 r pri 6 k km. In kaj je bil vzrok?
MiNa Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 (popravljeno) Ravno to je problem, da vzroka niso iskal. Vzrok je najbrž bil to, da je bil BMW . Popravljeno Julij 9, 2009. Popravil MiNa
dotem Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 v 6 letih je zvozil toliko km... jaz jih naredim 20.000 letno, se to sigurno ne bi zgodilo lp
simonsi Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 In kaj je bil vzrok? če je pri tako nizkih kilometrih, potem je skoraj sigurno tovarniška napaka ali pri sestavljanju ali pa v materialu.
dukemb Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 če je pri tako nizkih kilometrih, potem je skoraj sigurno tovarniška napaka ali pri sestavljanju ali pa v materialu. Bilo je zgolj retorično vprašanje namenjeno tistim kateri trdijo, da je BMW superioren .
sesir Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Bilo je zgolj retorično vprašanje namenjeno tistim kateri trdijo, da je BMW superioren . A daj nehi...na novem ni delal štekal za smerokaze :evilgrin: kaj bo pol superioren
MiNa Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Za vklop smerokazov je ponavadi vgrajeno stikalo "šalter". "štekerji" so pa namenjeni nečemu drugemu. Najbrž ni cel motor zanič, če se pokvari stikalo . Če je nov je pa tako ali tako garancija. Res pa je to se dogaja tudi "najboljšim".
Guest Brumer Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 če je pri tako nizkih kilometrih, potem je skoraj sigurno tovarniška napaka ali pri sestavljanju ali pa v materialu. Če pri tako majhnih kilometrih pride do loma je VEDNO tovarniška napaka, samo večkrat se to sploh neraziskuje.Bil sem zraven, ko je zlomilo glavno gred na Volvotu(244) in smo motor razstavili.Vzrok je bil zalomljen sveder v vrtini za mazanje ležaja zato je ležaj prijel in je odtrgalo glavno gred. maco47 in Coban 2
wix Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 No, torej če poenostavimo... Tudi najboljši grešijo! BMW je "glavni v boxer motorjih, Honda ima Goldwinga, ki ga nihče ne prekaša, Yamaha ima Rossija in izdeluje inštrumente, Kawasaki je pa najlepši zelene barve :evilgrin:
dukemb Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 No, torej če poenostavimo... Tudi najboljši grešijo! BMW je "glavni v boxer motorjih, Honda ima Goldwinga, ki ga nihče ne prekaša, Yamaha ima Rossija in izdeluje inštrumente, Kawasaki je pa najlepši zelene barve :evilgrin: Kaj se sekiraš, saj ti ne voziš BMW-ja :naughty: . Agregat imaš od Rotax-a, platišča in stopalke od Tomosa ( če ne verjameš poglej kaj gor piše ), elektroniko in bencinsko pumpo od Boscha.
wix Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Jah, saj vem, da je iz vseh vetrov skupaj... pa se niti ne sekiram. Vozi se lepo, je izjemno vodljiv pa še malo kuri. Mogoče res malo vzdihnem, ko se mimo pripelje kaka Honda CBF1000 ali pa kak GS Če kdo pozna kako varianto za tuning tega motorja pa se priporočam za informacije.
dukemb Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Jah, saj vem, da je iz vseh vetrov skupaj... pa se niti ne sekiram. Vozi se lepo, je izjemno vodljiv pa še malo kuri. Mogoče res malo vzdihnem, ko se mimo pripelje kaka Honda CBF1000 ali pa kak GS Če kdo pozna kako varianto za tuning tega motorja pa se priporočam za informacije. Nisem imel namena, da te užalim . Obilo varnih km ti želim . Ko pa boš 50KM prerasel boš pa zamenjal za motor. :yes:
dukemb Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 No, torej če poenostavimo... Tudi najboljši grešijo! BMW je "glavni v boxer motorjih, Honda ima Goldwinga, ki ga nihče ne prekaša, Yamaha ima Rossija in izdeluje inštrumente, Kawasaki je pa najlepši zelene barve :evilgrin: Glede Golda ti ne dam prav je LT dosti bolj vodljiv, zajebavata pa ga trd in nenatančen menjalnik in agregat zaradi katerega zakadi LT kot lokomotiva, če stoji na stranski tački.
wix Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Nisem imel namena, da te užalim . Obilo varnih km ti želim . Ko pa boš 50KM prerasel boš pa zamenjal za motor. :yes: Ah, daj no... kaka žalitev... sem šel popolnoma zavedno na tak motor. Sem si rekel: "Najprej začnem z nečim manjšim, da se navadim na vožnjo, položaj na cesti in da bom obvladal motor, vendar mora biti vseeno dovolj veliko, da bom lahko naložil nekaj prtljage in bejbo zadaj ter se peljal po omejitvah. Potem pa si kupim nekaj močnejšega, ker imam to težavo, da me radi zasrbijo prsti, ko gre za hitrost!" Mislim, da sem izbral, glede na trenutno stanje, kar dober motorček. Ni preveč živčen in poskočen pa vendar se počutim kot Krpan na svoji kobilici Ko me ne bo več strah na motorju pobrusiti tačk in bom res brez napak vozil pa že "šparam" za pravi motor. Konec koncev še noben doktor ni preskočil osnovne šole.
bmwslo Objavljeno Julij 10, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Če kdo pozna kako varianto za tuning tega motorja pa se priporočam za informacije. Precej stvari najdeš tule www.wunderlich.de (direktno tuning 650 http://www.wunderlich.de/Online-Shop/F650-...Schalldaempfer/ ) in www.turatech.de
suzuki Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Hola, zgolj v vednost in ravnanje: v zadnji številki Motorrada (15/2009, 3.7.2009, str. 7) je novička za vpoklic BMW K1300 modelov ki so bili izdelani od novembra 2007 do maja 2009; pri teh modelih lahko pride do penjenja zavorne tekočine v posodici prednje zavore, zato bo BMW v 10.000 prodanih motorjev dodatno vgradil mrežico v to posodico.
Guest Brumer Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Še jaz bom nekaj dodal.Pri vseh novejših K-ajih izdelani po letu 2005 se mora na vsakih 20K kilomertrov zamenjati olje v kardanu(dif.) nov dopis proizvajalca.Jaz sem ga kar sam zamenjal(par minut posla) in nalil Motula Gear-box SAE 80W90 Mineral z dodatkom grafita. Coban in maco47 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se