Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ta naj bi še normalno deloval :naughty:

post-18324-1247349062_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Skoraj bi odpovedale zavore pri BMW 1200 GSA... :headbang:

Včeraj bi se moral z motorjem odpeljat na dopust, imel sem že vse naloženo, in tik pred odhodom sem opazil sledi rumene tekočine na desni strani motorja, nekaj že zasušene in nekaj kapelj ki so bile mastne. Izkazalo se je, da gre za zavorno tekočino, ki pušča iz voda sprednje zavore na spoju na zavorni sistem ki se nahaja pod rezervoarjem goriva. Ob močnejšem pritisku na zavorno ročko je olje kar konkretno prikapljalo iz spoja.

Ni mi preostalo drugega, kot da prtljago zmečem v avto in motor pustim doma...

Gre za model 2008, torej eno leto star motor, ki je še v garanciji, makadama (in hudih tresljajev) pa skoraj ni videl.

Poklical sem tudi servis prodajalca kjer sem motor kupil in povprašal če morebiti poznajo kakršnekoli težave s tesnostjo zavornega sistema, a mi je serviser odgovoril da mu kaj takega ni poznano.

Ker gre za zelo resno nevarnost sem malo pogooglal in našel kar nekaj člankov ki govorijo o tej problematiki, glej : http://de.indymedia.org/2007/11/199023.shtml

Čudi me, da BMW o tako resnih težavah ne seznani svojih distributerjev in strank!

Dva dni prej sem bil na Grossglocknerju in že takrat sem zaznal da nekaj ni čisto v redu, rdeča lučka zavor je svetila nekaj sekund dlje kot običajno, a ob pritisku ročke je ugasnila.

Predvidevam, da bi v primeru če napake ne bi zaznal gotovo prišlo do odpovedi sprednje, mogoče tudi zadnje zavore. Motor brez sprednje zavore ???? Ruska ruleta!

Tole je navedba izjave BMW:

«Wir nehmen dieses Thema natürlich ernst,», sagte BMW-Sprecher Rudolf-Andreas Probst am Donnerstag der Autogazette. «Doch bevor es zu einer kritischen Situation kommen kann, bemerkt es der Kunde, weil sich der Druckpunkt beim Betätigen des Bremshebels verändert. Zudem kann er im Kunststoffbehälter am Lenker sehen, dass die Füllmenge der Bremsflüssigkeit abnimmt»

v prostem prevodu: "Gotovo jemljemo tematiko resno", pravi PIAR BMW-ja Rudolf Andreas Probst za časnik Autogazette. "Vendar preden lahko pride do kritične situacije, bo stranka to opazila, ker se bo ročica zavor ob pritisku obnašala drugače. Poleg tega lahko v posodici z zavornim oljem zazna, da nivo tekočine upada"

Motor gre na servis po povratku z dopusta... a še razmišljam kako naj ga spravim do servisa.

LP, nduro

Objavljeno
Skoraj bi odpovedale zavore pri BMW 1200 GSA... :headbang:

Včeraj bi se moral z motorjem odpeljat na dopust, imel sem že vse naloženo, in tik pred odhodom sem opazil sledi rumene tekočine na desni strani motorja, nekaj že zasušene in nekaj kapelj ki so bile mastne. Izkazalo se je, da gre za zavorno tekočino, ki pušča iz voda sprednje zavore na spoju na zavorni sistem ki se nahaja pod rezervoarjem goriva. Ob močnejšem pritisku na zavorno ročko je olje kar konkretno prikapljalo iz spoja.

Ni mi preostalo drugega, kot da prtljago zmečem v avto in motor pustim doma...

Gre za model 2008, torej eno leto star motor, ki je še v garanciji, makadama (in hudih tresljajev) pa skoraj ni videl.

Poklical sem tudi servis prodajalca kjer sem motor kupil in povprašal če morebiti poznajo kakršnekoli težave s tesnostjo zavornega sistema, a mi je serviser odgovoril da mu kaj takega ni poznano.

Ker gre za zelo resno nevarnost sem malo pogooglal in našel kar nekaj člankov ki govorijo o tej problematiki, glej : http://de.indymedia.org/2007/11/199023.shtml

Čudi me, da BMW o tako resnih težavah ne seznani svojih distributerjev in strank!

Dva dni prej sem bil na Grossglocknerju in že takrat sem zaznal da nekaj ni čisto v redu, rdeča lučka zavor je svetila nekaj sekund dlje kot običajno, a ob pritisku ročke je ugasnila.

Predvidevam, da bi v primeru če napake ne bi zaznal gotovo prišlo do odpovedi sprednje, mogoče tudi zadnje zavore. Motor brez sprednje zavore ???? Ruska ruleta!

Tole je navedba izjave BMW:

«Wir nehmen dieses Thema natürlich ernst,», sagte BMW-Sprecher Rudolf-Andreas Probst am Donnerstag der Autogazette. «Doch bevor es zu einer kritischen Situation kommen kann, bemerkt es der Kunde, weil sich der Druckpunkt beim Betätigen des Bremshebels verändert. Zudem kann er im Kunststoffbehälter am Lenker sehen, dass die Füllmenge der Bremsflüssigkeit abnimmt»

v prostem prevodu: "Gotovo jemljemo tematiko resno", pravi PIAR BMW-ja Rudolf Andreas Probst za časnik Autogazette. "Vendar preden lahko pride do kritične situacije, bo stranka to opazila, ker se bo ročica zavor ob pritisku obnašala drugače. Poleg tega lahko v posodici z zavornim oljem zazna, da nivo tekočine upada"

Motor gre na servis po povratku z dopusta... a še razmišljam kako naj ga spravim do servisa.

LP, nduro

če smem vprašati, kje ga pa servisiraš? namreč GS-i imajo servisni vpoklic za zavorne cevi in naši indijanci ne dajejo kaj dosti pomembnosti na to....na te stvari sem jih moral sam opozoriti....naj ti še pogledajo EWS (ring anteno če je na spisku) in kontroler bencinske pumpe.....

Objavljeno
če smem vprašati, kje ga pa servisiraš? namreč GS-i imajo servisni vpoklic za zavorne cevi in naši indijanci ne dajejo kaj dosti pomembnosti na to....na te stvari sem jih moral sam opozoriti....naj ti še pogledajo EWS (ring anteno če je na spisku) in kontroler bencinske pumpe.....

Servisiram v Grosupljem, vendar pa mali indijanci plešejo tako kot igra veliki poglavar, ki pa ga SLOvekistan z nekaj kosi prodanih mopedov očitno ne zanima preveč...

Hvala za namig glede EWS in pumpe.

Objavljeno
Servisiram v Grosupljem, vendar pa mali indijanci plešejo tako kot igra veliki poglavar, ki pa ga SLOvekistan z nekaj kosi prodanih mopedov očitno ne zanima preveč...

Hvala za namig glede EWS in pumpe.

Veliki poglavar že da servisni vpoklic po celem svetu....vendar indijančki ne ubogajo....

Če ni skrivnost, koliko km-je si že naredil s GS-om?

Objavljeno

15.500, ca 10k letno naštepam. Motor je sicer super....

Objavljeno (popravljeno)

Ima kdo idejo, kej bi lahko dobil šrauf na sliki spodaj obarvan z rdečo? Pri Selmarju so mi rekli, da se tamali šrauf za prezračevanje, da dobit pri njih kot rezervni del, tavelik kateri je prišraufan v čeljust pa ne. Gre se za zadnjo zavora GSa 1100.

post-12240-1250164247_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil PURPLE
Objavljeno
Ima kdo idejo, kej bi lahko dobil šrauf na sliki spodaj obarvan z rdečo? Pri Selmarju so mi rekli, da se tamali šrauf za prezračevanje, da dobit pri njih kot rezervni del, tavelik kateri je prišraufan v čeljust pa ne. Gre se za zadnjo zavora GSa 1100.

Kolikor se vidi po katalogu, gre za samo en šrauf . Za vsak ziher mi pošlji WIN številko motorja na PM da preverim če hošeš !

post-5391-1250165062_thumb.png

post-5391-1250165070_thumb.png

cena pa okoli 7-8 €

Objavljeno

Problem s puščanjem je rešen. V grosuplju so mi namontirali "update kit" (zamenjava cevk) in posodobili software...

BMW je dejansko dal napako v seznam za brezplačno nadgradnjo, ki pa je pri meni na rednem servisu niso izvedli.

Na servisu so se izgovarjali da nimajo vpogleda v akcije ki jih morajo izvesti za določen motor in naj bi morali vsakič

za vsako konkretno serijsko številko preverjati pri BMW slovenija kaj je za napraviti...

Prosil sem za seznam akcij ki so bile narejene in ga shranil. Vsekakor se mi zdi pametno vsakič

že pri naročanju na servis zahtevati seznam odprtih akcij - nadgradenj za svoj motor, saj se na servis očitno ne moremo zanašati.

LP nduro

Objavljeno
Problem s puščanjem je rešen. V grosuplju so mi namontirali "update kit" (zamenjava cevk) in posodobili software...

BMW je dejansko dal napako v seznam za brezplačno nadgradnjo, ki pa je pri meni na rednem servisu niso izvedli.

Na servisu so se izgovarjali da nimajo vpogleda v akcije ki jih morajo izvesti za določen motor in naj bi morali vsakič

za vsako konkretno serijsko številko preverjati pri BMW slovenija kaj je za napraviti...

Prosil sem za seznam akcij ki so bile narejene in ga shranil. Vsekakor se mi zdi pametno vsakič

že pri naročanju na servis zahtevati seznam odprtih akcij - nadgradenj za svoj motor, saj se na servis očitno ne moremo zanašati.

LP nduro

bučke BMW serviserjev kot vedno....ko so akcije, bi morali serviserji za vsak motor ko ga pripelješ na servis sami preveriti po VIN številki, če je tvoj motor zajet v to in ne da jih ti opozarjaš.....

Objavljeno

na bmwju imam mini štekar - podoben avtomobilskemu vžigalniku le manjši. bi kdo vedel kje bi dobil adapter? ...original varjanta je malo draga, v lokalnih štacunah pa nisem našel.

hvala!

Objavljeno
na bmwju imam mini štekar - podoben avtomobilskemu vžigalniku le manjši. bi kdo vedel kje bi dobil adapter? ...original varjanta je malo draga, v lokalnih štacunah pa nisem našel.

hvala!

O tem smo že malo pisali, pa še enkrat. Vtikač, dobiš v Baumaxu , zgleda pa takole kot je naslikal MiNa

Tuje je to

Objavljeno
bučke BMW serviserjev kot vedno....ko so akcije, bi morali serviserji za vsak motor ko ga pripelješ na servis sami preveriti po VIN številki, če je tvoj motor zajet v to in ne da jih ti opozarjaš.....

:worship:

na bmwju imam mini štekar - podoben avtomobilskemu vžigalniku le manjši. bi kdo vedel kje bi dobil adapter? ...original varjanta je malo draga, v lokalnih štacunah pa nisem našel.

hvala!

elektro trgovine, Kondrad, To je pa res DRAGO :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal....

seveda intonacijo poplačam s....sokom seveda.

Popravljeno . Popravil bmw
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanimiv način sinhronizacije cilindrov pri boxerju. Pravo orodje za domače mojstre če ni pri roki merilnikov podtlaka.

Objavljeno

Zanimiv način sinhronizacije cilindrov pri boxerju. Pravo orodje za domače mojstre če ni pri roki merilnikov podtlaka.

Tole je res super, sem videl na lastne oci...

Objavljeno

Pozdravljeni.

Zanima me, če ima kdo kakšen aftermarket izpuh na svojem R 1200 GS....seveda homologiran. Glede na to, da kupujem novega, bi prej raje kakšnega videl in slišal....

seveda intonacijo poplačam s....sokom seveda.

Itak sam ena pametna odlocitev....

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/r-1200-gs-2004-2008/slip-on-9672ad36fc/

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/r-1200-gs-2004-2008/racing-33/

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/r-1200-gs-2004-2008/slip-on-6e647eae5b/

Objavljeno (popravljeno)

Zanimiv način sinhronizacije cilindrov pri boxerju. Pravo orodje za domače mojstre če ni pri roki merilnikov podtlaka.

Zakaj zanimiv? Poznaš natančnejšo napravo za sinhronizacijo valjev? To je idealen diferenčni manometer za sinhronizacijo dvovaljnika, večina merilnikov podtlaka mu ne seže niti do gležnjev, kaj šele do kolen... :)

Tisti, ki so mnenja, da je karkoli z mehanskimi manometri podtlaka (pri tem imam v mislih profesionalne zadeve, cenenih manometrov niti ne omenjam) zadovoljivo za natančno sinhronizacijo motorja "gumijaste krave", se prekleto motijo...

LP, Skiny

Popravljeno . Popravil Skiny
Objavljeno

OK, glede na to, da mi performanse ne igrajo vloge, raje bi ga videl in slišal v živo......pa ima kdo kakšne druge gor montirane, saj ne bi rad zmetal pravo bogatstvo za nekega škorpijončka....če kdo pozna kakšno drugo rešitev za nas s "cenejšimi vstopnicami"....

Objavljeno

Zakaj zanimiv? Poznaš natančnejšo napravo za sinhronizacijo valjev? To je idealen diferenčni manometer za sinhronizacijo dvovaljnika, večina merilnikov podtlaka mu ne seže niti do gležnjev, kaj šele do kolen... :)

Tisti, ki so mnenja, da je karkoli z mehanskimi manometri podtlaka (pri tem imam v mislih profesionalne zadeve, cenenih manometrov niti ne omenjam) zadovoljivo za natančno sinhronizacijo motorja "gumijaste krave", se prekleto motijo...

LP, Skiny

res je....drugače za te zadeve resni "serviserji" uporabljajo instrument TWINMAX, ki deluje na istem principu...

Objavljeno

Ta je pa najhujša kar sem jih našel na temo BMW-ja. Če se bo kdo spraševal zakaj mu je crknu menjalnik.....

"The BMW Motorcycles of today are specifically engineered to provide an extraordinary combination of durability, reliability and performance. This performance is insured through careful testing and evaluation utilizing both laboratory tests and extensive road testing by experienced riders. As explained in Service Bulletin 2851, performance anomalies, engine damage, and other engine-related complaints with BMW Motorcycles are caused by the use of non-approved parts and other modifications promoted by various individuals and rider organizations. Evidence now suggests that non-approved apparel is the primary cause of non-engine-related problems and complaints.

During extensive road testing performed prior to the release of new models, test riders use exclusively BMW-brand boots, gloves, and riding outfits. These products have been designed to properly interface with the seats, shifters, clutch levers, brake levers and pedals on BMW Motorcycles. By providing support while retaining tactile feel, these products assure the precise clutch and shifter manipulation necessary to achieve the quiet and smooth gear changes that BMW transmissions are noted for. Non-approved boots and gloves are causing clumsy, erratic shifts, which, in time, lead to transmission failure and clutch slippage. Non-approved riding outfits are causing complaints with seat comfort during longer rides. Seat discomfort distracts the rider's attention from road hazards, which is the primary cause of bent wheel rims.

BMW NA does not have the responsibility for determining whether some off-brand products may be functionally equivalent to BMW-approved apparel. As a result, the use of appropriate BMW-brand apparel items is necessary to avoid problems and prevent the denial of warranty claims by BMW NA. Non-approved apparel includes items specifically designed for the R1200C Cruiser when worn while riding another BMW model. The complete line of Cruiser apparel items were specifically designed exclusively for use with the R1200C.

Problems or customer complaints on motorcycles ridden using non-approved apparel will be the sole responsibility of the motorcycle owner. Your Retail Services Consultants will not authorize repairs or involvement by BMW NA in problem resolution on motorcycles where a causal relationship may exist between the complaint and non-approved apparel."

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ta je pa najhujša kar sem jih našel na temo BMW-ja. Če se bo kdo spraševal zakaj mu je crknu menjalnik.....

"The BMW Motorcycles of today are specifically engineered to provide an extraordinary combination of durability, reliability and performance. This performance is insured through careful testing and evaluation ........... relationship may exist between the complaint and non-approved apparel."

post-5391-125123710072.gifpost-5391-125123710072.gifpost-5391-125123710072.gif

Objavljeno

Ta je pa najhujša kar sem jih našel na temo BMW-ja. Če se bo kdo spraševal zakaj mu je crknu menjalnik.....

"The BMW Motorcycles of today are specifically engineered to provide an extraordinary combination of durability, reliability and performance. This performance is insured through careful testing and evaluation utilizing both laboratory tests and extensive road testing by experienced riders. As explained in Service Bulletin 2851, performance anomalies, engine damage, and other engine-related complaints with BMW Motorcycles are caused by the use of non-approved parts and other modifications promoted by various individuals and rider organizations. Evidence now suggests that non-approved apparel is the primary cause of non-engine-related problems and complaints.

During extensive road testing performed prior to the release of new models, test riders use exclusively BMW-brand boots, gloves, and riding outfits. These products have been designed to properly interface with the seats, shifters, clutch levers, brake levers and pedals on BMW Motorcycles. By providing support while retaining tactile feel, these products assure the precise clutch and shifter manipulation necessary to achieve the quiet and smooth gear changes that BMW transmissions are noted for. Non-approved boots and gloves are causing clumsy, erratic shifts, which, in time, lead to transmission failure and clutch slippage. Non-approved riding outfits are causing complaints with seat comfort during longer rides. Seat discomfort distracts the rider's attention from road hazards, which is the primary cause of bent wheel rims.

BMW NA does not have the responsibility for determining whether some off-brand products may be functionally equivalent to BMW-approved apparel. As a result, the use of appropriate BMW-brand apparel items is necessary to avoid problems and prevent the denial of warranty claims by BMW NA. Non-approved apparel includes items specifically designed for the R1200C Cruiser when worn while riding another BMW model. The complete line of Cruiser apparel items were specifically designed exclusively for use with the R1200C.

Problems or customer complaints on motorcycles ridden using non-approved apparel will be the sole responsibility of the motorcycle owner. Your Retail Services Consultants will not authorize repairs or involvement by BMW NA in problem resolution on motorcycles where a causal relationship may exist between the complaint and non-approved apparel."

faaaaakkkkk.....120.000 km na Cruiserju s Hein-gericke, Polo,Luis-oivimi in JNA čizmami, pa menjalnik še vedno dela....shit....bom napisal opravičilo v BMW Fabriken ker nisem vedel, da bi moral menjalnik iti v Valhalo....shit....ziher so krive JNA čizme....

sem pa pri 95.000 km menjal sklopko....verjetno bo to zaradi tega.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdrav !

Sem nov lastnik BMW 1100 RT, letnik 1997.

Mi lahko kdo pošlje link za service manual in microfishe.

Poznate kakšnega dobrega serviserja na Obali ali blizu.

Hvala !

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!