MiNa Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Očitno deluje! Človek se celo življenje uči in butelj umre... LP / Bojan Pozdravljen! BMW-jev komplet za krpanje gum je povsem ok. Vse o tem sem že omenil v temi o "flikanju gum". Problematični so čepki, ki se radi trgajo, ko jih "tiščiš" v očiščeno in z lepilon namazano luknjo v gumi. Bolje se obnese komplet iz HG kevlarske nitke natopljene z gumo (kot debelejša vezalka) in zelo odporna na trganje. (bljižnica na prejšnji strani zapis #645) lp, Mirč
MariborBMW Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Mirč, v Louisu sem že lani kupil set za krpanje. Na prvi pogled se mi zdi mogoče celo boljši kot BMW-jev. Še enkrat, upam, da ti o praktičnem delu nikoli ne bom poročal LP / Bojan
MariborBMW Objavljeno December 25, 2009 Opozori Objavljeno December 25, 2009 Fanjtje, še eno vprašanje glede "filanja" baterije. Danes sem vzel ven baterijo in priklopil na Saito PROCHARGER Compact - glej foto. Zdaj pa ne vem ali lahko baterijo kar pustim na vzdrževalcu ali ne ? Kdo, ki ve ? LP / Bojan jebelacesta pa foto !!
bmwslo Objavljeno December 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 25, 2009 Mirno pustiš gor celo zimo. Vmes pa malo poglej če prvič filaš s tem polnilcem, da se slučajno kaj ne pregreva preveč
Guest Brumer Objavljeno December 25, 2009 Opozori Objavljeno December 25, 2009 Fanjtje, še eno vprašanje glede "filanja" baterije. Danes sem vzel ven baterijo in priklopil na Saito PROCHARGER Compact - glej foto. Zdaj pa ne vem ali lahko baterijo kar pustim na vzdrževalcu ali ne ? Kdo, ki ve ? LP / Bojan jebelacesta pa foto !! Malo težko je na tole vprašanje odgovorit;kot praviš je vzdrževalec baterij, po tej logiki ga lahko pustiš priklopljenega brez kakršnihkoli težav.Nevem pa, če že kupuješ nov polnilec-vzdrževalec nekupiš C-tekov pulzni vzdrževalec baterij,ki je tudi za CAN-BUS instalacijo za vse novejše BMW-eje vštekaš ga direkt v BMW-ejevo utičnico in stvar je urejena brez demontaže ali odključevanja akumulatorja.Moraš pa prebrati navodila mogoče je ta polnilec že PULZNI potem bi rabil samo originalni vtič(vmesni kabel) za BMW-eja! Ps.namreč,če polnilec ni pulzni in je navaden ti elektronika na motorju po ca 10 min. povezavo med vtičnico in baterijo izkluči in akumulator se nevzdržuje in po ca enem mesecu je akumulator popolnoma prazen,kar povzroči sulfatizacijo in tak akumulator sam brez pravega polnilca ali z serjsko povezavo sploh nemoreš več oživeti,če pa je prazen povrhu še zmrznil je z njim konec, neglede na starost akumulatorja!!! dore, maco47, Majesty in 3 others 5 1
MariborBMW Objavljeno December 25, 2009 Opozori Objavljeno December 25, 2009 To kar si Brumar napisal, sem izkusil takoj na začetku. Po določenem času mi je vzdrževalec prenehal s polnenjem. Zato sem danes lepo vzel baterijo ven in jo polnim na "klešče". Sem malo prej pogledal in zadeva lepo deluje. Glede vzdrževalca pa takole; prej ko sem imel starejšega RT-ja je to lepo delovalo, sedaj na GS-u pa je ta očitno pametnejši od mene. Še to, originalni BMW polnilec je približno 4-x dražji od mojega. Je pa res, da potem deluje tudi z vtičnico... LP / Bojan
Jozee Objavljeno December 25, 2009 Opozori Objavljeno December 25, 2009 Zakaj pa ne uporabiš tisti priključek na sliki levo, priklučiš ga direktno na akumolator in napelješ nekje pod sedež in ga potem ćez zimo uporabiš, drugač pa ga imaš pod sedežem skritega... tako imam jaz mojega C-teka in ni nobenih problemov (že na drugem motorju) in po mojem je ta varijanta boljša saj je priklopljen direktno na akumolator lp Jože
bmw Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Malo težko je na tole vprašanje odgovorit;kot praviš je vzdrževalec baterij, po tej logiki ga lahko pustiš priklopljenega brez kakršnihkoli težav.Nevem pa, če že kupuješ nov polnilec-vzdrževalec nekupiš C-tekov pulzni vzdrževalec baterij,ki je tudi za CAN-BUS instalacijo za vse novejše BMW-eje vštekaš ga direkt v BMW-ejevo utičnico in stvar je urejena brez demontaže ali odključevanja akumulatorja.Moraš pa prebrati navodila mogoče je ta polnilec že PULZNI potem bi rabil samo originalni vtič(vmesni kabel) za BMW-eja! Ps.namreč,če polnilec ni pulzni in je navaden ti elektronika na motorju po ca 10 min. povezavo med vtičnico in baterijo izkluči in akumulator se nevzdržuje in po ca enem mesecu je akumulator popolnoma prazen,kar povzroči sulfatizacijo in tak akumulator sam brez pravega polnilca ali z serjsko povezavo sploh nemoreš več oživeti,če pa je prazen povrhu še zmrznil je z njim konec, neglede na starost akumulatorja!!! mojster Brumer dovoli samo rahli popravek....impulzni polnilec/vzdrževalec priklopljen na original vtičnico na BMW-ju ne bo deloval....ravno tako ga bo ZFE (body kompjuter) odklopil, saj je bmw to zadevo malce zakompliciral....namreč originalni polnilec/vzdrževalec pošlje pulz velikosti cca 80V in razreda 40mA (seveda še dodatno moduliran) preko vtičnice in to ZFE prepozna kot priklop na polnilec zato vtičnice ne odklaplja.....starejši letniki BMW-jev s CAB BUS instalacijo načeloma teh problemov niso imeli, novejši (mislim da od letnika 2006) pa tega ne prežvečijo....tudi ko naročaš originalni polnilec za akumulator obvezno poveš VIN številko, saj sta oba polnilca identična, le eden ima pulzno polnjenje s komunikacijo, drugi pa ne....
MariborBMW Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Zakaj pa ne uporabiš tisti priključek na sliki levo, priklučiš ga direktno na akumolator in napelješ nekje pod sedež in ga potem ćez zimo uporabiš, drugač pa ga imaš pod sedežem skritega... tako imam jaz mojega C-teka in ni nobenih problemov (že na drugem motorju) in po mojem je ta varijanta boljša saj je priklopljen direktno na akumolator lp Jože Glej, pri RT-ju je bil dostop do baterije kar malo zakompliciran. Si moral kar dosti "pošraufati". Tam bi, v kolikor ne bi šlo "filanje" preko cigaretne vtičnice, zagotovo naredil. Pri GS-u pa baterijo tako hitro dobiš ven. Pa še lepo na toplem jo imam sedaj... Vseeno hvala za nasvet LP / Bojan
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 To kar si Brumar napisal, sem izkusil takoj na začetku. Po določenem času mi je vzdrževalec prenehal s polnenjem. Zato sem danes lepo vzel baterijo ven in jo polnim na "klešče". Sem malo prej pogledal in zadeva lepo deluje. Glede vzdrževalca pa takole; prej ko sem imel starejšega RT-ja je to lepo delovalo, sedaj na GS-u pa je ta očitno pametnejši od mene. Še to, originalni BMW polnilec je približno 4-x dražji od mojega. Je pa res, da potem deluje tudi z vtičnico... LP / Bojan Ko sem jaz pred ca 2-mi leti kupoval je orig. BMW-ejev stal ca 150 € nato sem bil pri Luisu in sem si kupil za 67€ C-tekov vzdrževalec, ki ima možnost preklopa(navadna ali can-bus inst.) kajti uporablja se lahko kot navadni ali pulzni vzdrževalec in mi normalno deluje na K-1200-R-u letnik 2007. Ps:original v sortimentu ima vse tri možnosti priključitve:šteker,kleščke in čevelčke. SCORPIONS, Coban in maco47 2 1
MariborBMW Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Ko sem jaz pred ca 2-mi leti kupoval je orig. BMW-ejev stal ca 150 € nato sem bil pri Luisu in sem si kupil za 67€ C-tekov vzdrževalec, ki ima možnost preklopa(navadna ali can-bus inst.) kajti uporablja se lahko kot navadni ali pulzni vzdrževalec in mi normalno deluje na K-1200-R-u letnik 2007. Ps:original v sortimentu ima vse tri možnosti priključitve:šteker,kleščke in čevelčke. Pa zdaj z C-tekom polniš preko cigaretne vtičnice ali na "kleme" ? Jaz sem za mojega Saito dal 29,- €.
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Pa zdaj z C-tekom polniš preko cigaretne vtičnice ali na "kleme" ? Jaz sem za mojega Saito dal 29,- €. Seveda preko vtičnice, sicer ga sploh nebi kupil, bi se pač odločil za originalnega, ker se mi res neda vsakič akumulatorja odključevat.Uporabljam ga en teden na BMW-eju z can-bus inst. in en teden na Kawasakiju z navadno inst. in ga sploh neprešaltujem na navadno polnenje tako, da tudi Kawasakija polnim pulzno in ravno tako deluje, po enem tednu je akumulator popolnoma napolnjen. biker77, dotem, maco47 in 3 others 3 3
Jozee Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Glej, pri RT-ju je bil dostop do baterije kar malo zakompliciran. Si moral kar dosti "pošraufati". Tam bi, v kolikor ne bi šlo "filanje" preko cigaretne vtičnice, zagotovo naredil. Pri GS-u pa baterijo tako hitro dobiš ven. Pa še lepo na toplem jo imam sedaj... Vseeno hvala za nasvet LP / Bojan Tud če je dostop do baterije zakompliciran to sam enkrat narediš in imaš priključek shranjen nekje pod sedežem. Tud pri men ni čist enostavno do akumolatorja prit, pa enkrat to narediš pa je... res pa je da ima moj priklop gumjasti pokrov ki ga namestim ko ni priključen... na koncu pa če je res tako enostavno akumolator ven vzet zakaj pa ne
MariborBMW Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Če kupim cigaretno dozo in jo vežem direktno na baterijo ali bi potem šlo polnjenje tudi z mojim vzdrževalcem ? V Louisu sem namreč videl tako dozo.
MariborBMW Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Fantje, še eno vprašanje Razbijam si glavo, kaj pomeni držalo čelade ? Glej foto Poz. 6 in 22
moto rider Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 To je kavelj, "ročka", hakeljc itd, kamor zahakljaš "trak" čelade, da ti jo barabe ne maznejo! Kje je, to je druga zgodba. Verjetno nekje pod sedežem, ali v tem delu motocikla... Želim ti uspešno iskanje...
MiNa Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Ćelado pri mojem juncu položim na zadnji sedež, v ta "hakeljc" zapnem verižico "oblečeno" v skrčno bužirko in in okoli bradnega dela integralne čelade. V zadjnem času se večkrat poslužim ključavnice za zaklepanje kolesa (na številke) tako, da čelado pripnem na prečko na krmilu "balanci".
Jozee Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Če kupim cigaretno dozo in jo vežem direktno na baterijo ali bi potem šlo polnjenje tudi z mojim vzdrževalcem ? V Louisu sem namreč videl tako dozo. Ne razumem zakaj bi na vsak način hotel polnit prek vtičnice, če že imaš (vsaj na tvoji sliki je videt) priključek ki ga priklopiš na baterijo in priklopiš direkt na tvoj vzdrževalec...
njofra Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Ne razumem zakaj bi na vsak način hotel polnit prek vtičnice, če že imaš (vsaj na tvoji sliki je videt) priključek ki ga priklopiš na baterijo in priklopiš direkt na tvoj vzdrževalec... To je pri Lojzu videl :naughty: anja37 1
MariborBMW Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Ne razumem zakaj bi na vsak način hotel polnit prek vtičnice, če že imaš (vsaj na tvoji sliki je videt) priključek ki ga priklopiš na baterijo in priklopiš direkt na tvoj vzdrževalec... Pol bi to dozo uporabil tudi za polnenje GPS-a To je pri Lojzu videl :naughty: :glare:
MiNa Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 (popravljeno) Ne razumem zakaj bi na vsak način hotel polnit prek vtičnice, če že imaš (vsaj na tvoji sliki je videt) priključek ki ga priklopiš na baterijo in priklopiš direkt na tvoj vzdrževalec... Brumer je lepo napisal, da ni treba šraufat! Pr` nekaterih motorjih je treba precej tud pr` mojem. Kestl dol...... Popravljeno December 27, 2009. Popravil MiNa
motofrik Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Če kupim cigaretno dozo in jo vežem direktno na baterijo ali bi potem šlo polnjenje tudi z mojim vzdrževalcem ? V Louisu sem namreč videl tako dozo. Da. Imam enako, Louisovo. Na ohranjevalec sem namontiral vtič od ene smrekice za avto, pa gre. Drugače pa vtičnica uporabna za GPS, GSM, polnjenje zračne blazine... Kar tako naredi. Če bi pa jaz imel polnilec, kot ga imaš ti, bi pa res nekje pod sedežen pustil ven priklop za polnjenje akomulatorja. Vtičnico pa tako in tako. Jo vedno rabiš.
bmwslo Objavljeno December 27, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 27, 2009 Sem zdajle na Discovery - ju gledal (žal samo zadnji del) oddaje o BMW motorjih. Zelo lepo prikazano, malo proizvodnje malo vožnje anja37 1
MiNa Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Sem zdajle na Discovery - ju gledal (žal samo zadnji del) oddaje o BMW motorjih. Zelo lepo prikazano, malo proizvodnje malo vožnje Pa mal filozofiranja..... Veeno zanimivo.
Guest Brumer Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Fantje, še eno vprašanje Razbijam si glavo, kaj pomeni držalo čelade ? Glej foto Poz. 6 in 22 Pri BMW-ejih imaš ponavadi celo dve možnosti za pripet sepravi dve čeladi(2X hakeljček) pod sedežem.In sicer snameš sedež in pod sedežem ali kje v orodju so še dve zajlici,ki jih zahkljaš pod sedežem(vsako na en hakeljček)en konec zahakljaš spelješ zajlico skozi čelado in še drugi konec zajlice prihakljaš na hakeljček pod sedežem, nato namontiraš sedež nazaj se sam zaklene in tako imaš obe čeladi lepo zaklenjeni.Jaz sam setega neposlužujem imam pa v ta namen kupljeno ključavnico prav za čelado v Luisu in si jo pripnem vedno na krž v sredini balance in je čelada tidi v primeru dežja lepo pokonci in zaprta! Majesty, dotem, sesir in 4 others 5 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se