Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

@MiNa, navodilo je spet za 1200 ne za 1150. Tisti "rdeči del" je nekakšna "varovalka" sam ne vem za kaj wallbash.gif Enostavno jo poravnaj, če nisi čisto odlomil, če ne pa odlomi do konca in si rešil zadevo.

Kolikr vidim, pride sicer tale varovalka še s kupom druge šare v kompletu skor 40 €, je pa po moje čisto nepotrebno tole .

post-5391-127149976701_thumb.png

@ Nemo trance_25_naughty.gif Nikol se ne ve kaj me prime whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema,bom probal razstavit,da vidim kaj je na stvari,saj zdaj ne morem kovčka niti zaklenit več,ker ni tistega železca več,ki drži zaklenjeno ključavnico,ko zakleneš kovček.Je težko to tazstavit,ali lahko to sam?Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema,bom probal razstavit,da vidim kaj je na stvari,saj zdaj ne morem kovčka niti zaklenit več,ker ni tistega železca več,ki drži zaklenjeno ključavnico,ko zakleneš kovček.Je težko to tazstavit,ali lahko to sam?Hvala za pomoč

Bmwslo drži!

Lupen, na googlu napiši (v angleščini) kako razdreti, kar že hočeš in najbrz boš našel kopico "plevela" bo pa tudi nekaj "zrnja".

Na Youtubu najdeš celo videoposnetke na željene teme.....

ajd lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmwslo drži!

Lupen, na googlu napiši (v angleščini) kako razdreti, kar že hočeš in najbrz boš našel kopico "plevela" bo pa tudi nekaj "zrnja".

Na Youtubu najdeš celo videoposnetke na željene teme.....

ajd lp.

Hvala Mina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema,bom probal razstavit,da vidim kaj je na stvari,saj zdaj ne morem kovčka niti zaklenit več,ker ni tistega železca več,ki drži zaklenjeno ključavnico,ko zakleneš kovček.Je težko to tazstavit,ali lahko to sam?Hvala za pomoč

Tisti rdeč hudič je samo kot opozorilo !! nima veze s samim zaklepanjem. Poglej na skico zgornjo, kako je sestavljeno. Če ti sedaj zapenja, ko želiš zaklenit, probaj samo poravnat. Jaz sem tako tudi polomil na zgornjem kovčku. Če se odlomi, nič hudega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo v opozorilo tistim,ki imate novejše kufre take kot ima npr.K-1200-R,S in R-sport in tudi novejši K-1300 modeli ,da sami niti pod razno negreste razdirat,če slučajno gdo razdre naj se obrne name,ker sem si izdelal posebno orodje, da sem lahko kllučavnico nazaj sestavil. :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz imam eno prošnjo za vse poznavalce znamke BMW. Zanima me kaj pomenijo oznake modelov (K, R, F,...) ter ali ali je podatek da se razlikujejo v zgradbi motorja pravilen. Te podatke potrebujem za krajšo predstavitev bmw motociklov šoli.

Preden me boste zasuli z nasveti naj uporabim google, naj povem da v slovenščini prav veliko podatkov ni, nemško znam bolj slabo, angleške članke na wikipediji pa pa rad preverim pri poznavalcih teme če se to le da. :rolleyes:

Hvala

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam eno prošnjo za vse poznavalce znamke BMW. Zanima me kaj pomenijo oznake modelov (K, R, F,...) ter ali ali je podatek da se razlikujejo v zgradbi motorja pravilen. Te podatke potrebujem za krajšo predstavitev bmw motociklov šoli.

Preden me boste zasuli z nasveti naj uporabim google, naj povem da v slovenščini prav veliko podatkov ni, nemško znam bolj slabo, angleške članke na wikipediji pa pa rad preverim pri poznavalcih teme če se to le da. :rolleyes:

Hvala

Nevem če ti bom veliko pomagal:

K = oznaka je za vse vrstne mašine tako za 3,4 in kmalu tidi 6 cilindrske mašine (motorje)

R = oznaka za vse 2-cilinderske boxserje

F = za vse vrstne 2-cilindrične motorje

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če ti bom veliko pomagal:

K = oznaka je za vse vrstne mašine tako za 3,4 in kmalu tidi 6 cilindrske mašine (motorje)

R = oznaka za vse 2-cilinderske boxserje

F = za vse vrstne 2-cilindrične motorje

Samo majhen popravek, K in R je prav, oznaka F pa je prišla v veljavo z enocilindričnim 650 Rotaxovim motorjem, ki so ga vgrajevali v F650ST, kasneje F650GS, kasneje tudi Scarver (SC). Sedanji F pa je res vrstni 2-cilindrični.

ajd

p.s. kar se Wikija tiče maš kar prav, zna bit kdaj kaka bedarija gor, samo pri BMW temi pomoje ni tako :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

bmw je sprozil vpoklic 122.000 motociklov narejenih med augustom 2006 in majem 2009 zaradi problema puscanja zavorne tekocine pri prednjih zavorah med voznjo zaradi vibracij, so potrdili pri bmw v torek.

ta problem se zadnje zavore ne tice.

vir: http://www.kleinezeitung.at/allgemein/automotor/motorrad/2356338/bmw-ruft-122-000-motorraeder-werkstaetten-zurueck.story

ce komu pomaga....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nova zanimiva diagnostična napravica za novejše BMW-je (1150 - 1200)

GS-911

trance_40_thumbup.gif

Živjo, tole napravico so precej nadgradili, jo ima kdo? Ve kdo iz prakse kako se obnese? :rolleyes:

http://www.hexcode.co.za/

LP.

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem če ti bom veliko pomagal:

K = oznaka je za vse vrstne mašine tako za 3,4 in kmalu tidi 6 cilindrske mašine (motorje)

R = oznaka za vse 2-cilinderske boxserje

F = za vse vrstne 2-cilindrične motorje

F prvotna oznaka za eno cilindrske rotaxove motorje si pozabil Maco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Kdo ve KDAJ in ČE pride v model R1200 GT novi motor, ki ima dve odmične gredi. Tak motor se po moji informaciji uporablja tako v S-u kot v GS-u. Samo GT ima pa še tastar motor. V preformansih ubistvu ni razlike samo pravijo da je novi motor še dosti bolj prožen in lepše enakomerno vleče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve KDAJ in ČE pride v model R1200 GT novi motor, ki ima dve odmične gredi. Tak motor se po moji informaciji uporablja tako v S-u kot v GS-u. Samo GT ima pa še tastar motor. V preformansih ubistvu ni razlike samo pravijo da je novi motor še dosti bolj prožen in lepše enakomerno vleče.

Ti misliš RT?!?

RT ga že ima...klik.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups RT ja :wallbash: :wallbash:

Zanimivo da na BMW strani pa še kar piše da ima enojno odmično gred :slap: :slap:

ESA II = elektronsko nastavljivo vzmetenje, elektronska prilagoditev vzmeti in vzmetnega števila (razmerje med delujočo silo in deformacijo vzmeti)

** DOHC motor = motor z dvema nad valjevo glavo pritrjenima odmikalnima gredema za pogon polnilnih in izpušnih ventilov

Tole piše na slovenski domači strani. Po slikah sodeč je motor sigurno DOHC.

ps, star motor je imel štiri vijake pokrova ventilov nov ima pa samo po dva in drugačno plastično zaščito svečic.

lp, M

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kje najbližje je salon, ki bi imel na zalogi kakšno jakno in ostale stvari iz Bmw kataloga na njihovi spetni strani?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLIK :OK:

EURO MOTORS GRAZ...kot je napisano tudi v temi zgoraj jih lahko samo pohvalim.

V sloeniji sem probal samo pri Selmarju in nimajo na zalogi tudi enega kosa opreme....vse po naročilu in če naročiš moraš vzet :wallbash: :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups RT ja :wallbash: :wallbash:

Zanimivo da na BMW strani pa še kar piše da ima enojno odmično gred :slap: :slap:

Saj ima eno (OHC).....to še ne pomeni, da ne more biti štiri ventiska tehnika :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla

Imam problem z mojim RT-jem.In to z ključavnico.Kot da ne pride elektrika iz ključavnice naprej.Najprej,ko sem dal kontakt,so zagorele vse lučke kot je treba,nato pa tema kot v rogu.Mi da lahko kdo kak nasvet?Baterija je v redu,saj ura na displeju dela kot je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla

Imam problem z mojim RT-jem.In to z ključavnico.Kot da ne pride elektrika iz ključavnice naprej.Najprej,ko sem dal kontakt,so zagorele vse lučke kot je treba,nato pa tema kot v rogu.Mi da lahko kdo kak nasvet?Baterija je v redu,saj ura na displeju dela kot je treba.

To nič nepomeni, če ti ura dela saj ona porabi zelo malo.Priključi npr.žarnico direkno na kleme akumulatorja ali volt meter in probaj, če ti Volti padejo ali lučka vgasne ko daš kontakt je akumulator defekten,če ti lučka ostane goret je nekje na instalaciji prekinitev,slab spoj ali slaba masa.Bolj malo verjetno je,da bi bila ključavnica.Lahko bi bila edino naprava WGS,če jo ta model ima to je takoimenovana WG-vegfar,S-sch(š)pere to je naprava, ki nedovoli vžiga z napačnim ključem neprebere podatke iz ključa!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima to kake veze z kakšno varovalko?Namreč,ko sem malo zdrmal okoli ključavnice,so mi zasvetile vse lučke in mi je motor vžgal,nato pa spet tema.Krmilo je bilo obrnjeno v levo,ko sem ga vzravnal,je motor spet ugasnu.Baterija je stara eno leto in močno dvomim,da je z njo kaj narobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!