Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Jap, šivajo jih v okolici Sarajeva, v Kraljevu v Srbiji ter Romuniji.....pa hudo kontrolo končnega izdelka imajo.

uuuh bi bli fino dobit kako linijo s skladiščniki, če splah majo skladišča. . . (balkanacumenitežkoumire press) :yea1:

Popravljeno . Popravil Cartman
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede na to da material ne delajo dol ampak ga dobijo od drugje in da ima BMW kar strog nadzor ne verjamem da se lahko kar zgubi nekaj kvadratov materiala in celi kompleti ščitnikov :naughty: :naughty:

Verjetno morajo še vse odpadke in izdelke z napako poslati na BMW, kjer ukrepajo naprej. Drugače bi videl po bosni masikakšnega kmeta ki bi imel hudo dobro pastirsko jakno ki ne premoči cel teden :D :D

Objavljeno

Pozdrav, glede "ostankov" materiala in česa podobnega, verjetno ni problema za kaka dva ali tri artikle, ker tudi v Prekmurju- Planika Turnišče, delajo dve vrsti BMW touring čevljev, pa se včasih lahko kaj kupi po zeeelo ugodni ceni trance_25_naughty.gif

Lep trance_43_wavetowel2.gif iz Prekmurja

Objavljeno

Hola, lastniki K1200 in K1300 modelov!

novička iz Motorrada (03/2011, 21.1.2011): na strani 6 je objavljena novica za vpoklic 80.000 BMW motorjev - vsi modeli K1200 in K1300, narejeni od konca leta 2003 dalje

napaka je na vpetju zadnjega blažilnika, ki se lahko zlomi zaradi korodiranegaa ležaja, ker menda ni dovolj dobro zaščiten pred vodo - piše da ležaj lahko zariba in se posledično zlomi... akcija/zamenjava naj bi se začela novembra, na servisu naj bi zamenjali kompleten vzvod vpetja, trajanje menjave je ocenjeno na 30 minut

Objavljeno

Hola, lastniki K1200 in K1300 modelov!

novička iz Motorrada (03/2011, 21.1.2011): na strani 6 je objavljena novica za vpoklic 80.000 BMW motorjev - vsi modeli K1200 in K1300, narejeni od konca leta 2003 dalje

napaka je na vpetju zadnjega blažilnika, ki se lahko zlomi zaradi korodiranegaa ležaja, ker menda ni dovolj dobro zaščiten pred vodo - piše da ležaj lahko zariba in se posledično zlomi... akcija/zamenjava naj bi se začela novembra, na servisu naj bi zamenjali kompleten vzvod vpetja, trajanje menjave je ocenjeno na 30 minut

Suzuki še enkrat srečno NOVO LETO! To novico je objavil že bmwslo par postov nazaj.

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster,

se opravičujem, sem spregledal :blush:

(hvala, tudi tebi lepe, zabavne in varne kmjčke v novem letu ;) )

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster,

se opravičujem, sem spregledal :blush:

(hvala, tudi tebi lepe, zabavne in varne kmjčke v novem letu ;) )

Vse skupaj si narobe napisal !!!

Prvi primer(garancije) je prednji ležaj(balance) križa,ki baje ni dobro zatesnjen in to zamenjajo v 30-tih minutah.

Drugo pa je kar zamenjajo, ampak samo pri določenih modelih in še to SAMO če je najedeno in sicer je to povezava med zadnjim blažilcem in nihalko to so samo dve aluminijasti povezavi-ploščici.Jaz sem to primeni že takoj novo pošrical z prozornim lakom in so po štirih letih še vedno kot nove!!!

Ps:pa še tole po 4-rih letih bojo zastonj zamenjali pri Yamahi V-maxu so ti ležaji bili po 4-rih letih popolnoma rujavi in sem jih moral zamenjat na lastne stroške !!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster,

mislim da sem novičko kar dobro prevedel - a ker je možno da precenjujem svoje znanje nemščine, prilagam skenirano novičko iz revije, pa si sami poglejte kaj so zapisali Nemci ;)

PS verjetno bo tudi slovenski uvoznik BMWjev obvestil vse lastnike...

post-163-0-73426500-1295978536_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Hola mojster,

mislim da sem novičko kar dobro prevedel - a ker je možno da precenjujem svoje znanje nemščine, prilagam skenirano novičko iz revije, pa si sami poglejte kaj so zapisali Nemci ;)

PS verjetno bo tudi slovenski uvoznik BMWjev obvestil vse lastnike...

Menjajo te dva nosilca levi+desni,ki povezujeta nihaljko z blažilcem in vzmetjo ,na sliki izgleda kot kadminizirana pločevina (original je aluminij) privijačeno s tremi torx vijaki dva sta vidna enega pokriva zavorna cev.Ni videti NIKJER ležaja samo trije selen bloki (guma).Bom počakal,da dobim vabilo.Bral sem na Nemškem forumu,da morajo menjat pri določeni seriji ležaje krmila(križev) zaradi slabega tesnenja vode.Dokler menjajo pri zdaj že starih motorjih 5 let+ brezplačno se nesekiram!! :whistle:

Objavljeno

Hola mojster,

mislim da sem novičko kar dobro prevedel - a ker je možno da precenjujem svoje znanje nemščine, prilagam skenirano novičko iz revije, pa si sami poglejte kaj so zapisali Nemci ;)

PS verjetno bo tudi slovenski uvoznik BMWjev obvestil vse lastnike...

majstr, zal se ti je usmuknila napakica. ze res, da lezaj zariba, a potem se lahko zlomita nosilca (oz. dog bones) zaradi masivne preobremenitve materiala v primeru, ko lezaj "zmrzne". prevelik navor za dimenzioniran nosilec (oz. dva).

@ bremzer:

daj vsaj enkrat (pravilno) napisi kaj mislis; "selen blok" (ali kakor se ti pac zdi, da bi se moralo izgovoriti) in silent block (ali silentblock) (poenostavljeno: vijak ali matica v gumi, proti-vibracijski element) sta malenkostno dve razlicni stvari.

klik 1 klik 2 klik 3

Objavljeno

majstr, zal se ti je usmuknila napakica. ze res, da lezaj zariba, a potem se lahko zlomita nosilca (oz. dog bones) zaradi masivne preobremenitve materiala v primeru, ko lezaj "zmrzne". prevelik navor za dimenzioniran nosilec (oz. dva).

@ bremzer:

daj vsaj enkrat (pravilno) napisi kaj mislis; "selen blok" (ali kakor se ti pac zdi, da bi se moralo izgovoriti) in silent block (ali silentblock) (poenostavljeno: vijak ali matica v gumi, proti-vibracijski element) sta malenkostno dve razlicni stvari.

klik 1 klik 2 klik 3

Kdor je vsaj malo poznavalca mehanike ve kako je vpeta nihaljka kolesa na amortizer (extra zate blažilec),da boš razumel! pa reči temu vmesnemu kosu gume kakor hočeš :selen blok,selen block,silen blok,silen block,ali pa če bi napisal gumijasta čaura vsak pameten me je razumel. Vidim da bom moral samo zaradi tebe še slike pripenjat.Moje mnenje je, da bi bilo bolje, če bi se svojemu fohu posvetil in pustil mehaniko zato vsposobljenim ljudem !

Ps: če imaš malo časa se zdaj posveti slovničnim napakam !!post-27744-0-56839400-1296154465_thumb.jpg

Objavljeno

o, hvala za kompliment. si nisem mislil, da me imas za pametnega.:)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Da ne iščem po celotni temi oz. v drugih temah bom vprašal kr tukaj. Pred dnevi sem kupil ogrevane ročke Saito - Louis. Na škatli je narisana električna shema povezave vendar me zanima kako imate oz ste ostali zvezali priklopili zadeva. V mislim imam vezavo na prednjo luč oz nek by pass če se prav spomnim...

Hvala za bilo kakšnem nasvet, namig.

Lp

Objavljeno

Da ne iščem po celotni temi oz. v drugih temah bom vprašal kr tukaj. Pred dnevi sem kupil ogrevane ročke Saito - Louis. Na škatli je narisana električna shema povezave vendar me zanima kako imate oz ste ostali zvezali priklopili zadeva. V mislim imam vezavo na prednjo luč oz nek by pass če se prav spomnim...

Hvala za bilo kakšnem nasvet, namig.

Lp

Pozdravljen! Na kateri motor jih boš pa montiral? Ponavadi je najbolje, da dodatno električno opremo (dodatne luči, ogrevanje ročk, dodatne vtičnice...) priključiš preko varovalke in krmilnega releja direkt na ACU. To je najbolje zato, da ne posegaš v orginal el. napeljavo vozila, ker je v večini primerov presek žic preračunan na porabo standardnih porabnikov.

Če zadeve niso dobro narejene se ti lahko zgodi, da ti pregori najmanj kakšna varovalka ali pa celo "pogorijo" konektorji ali orginalno ožičenje, če so preobremenjeni. Pozoren bodi tudi na dodatno napeljavo, da se na kakšmem ostrem robu ali pregibu slučajno ne preriblje izolacija žic.

Na LUČ pa je posebno nevarno priklapljat karkoli. Zvečer, ko bo hladno, boš prižgal ogrevanje ročk, preobremenil napeljavo in kaj se bo zgodilo :eek::headbang:. Sigurno se to ne bo zgodilo na prvih nekaj vožnjah ampak vibracije, vlaga in čas na el. instalaciji motorja naredijo svoje.

Toliko sem ti namigal jaz mogoče ti bo še kdo kaj.

Objavljeno (popravljeno)

Da ne iščem po celotni temi oz. v drugih temah bom vprašal kr tukaj. Pred dnevi sem kupil ogrevane ročke Saito - Louis. Na škatli je narisana električna shema povezave vendar me zanima kako imate oz ste ostali zvezali priklopili zadeva. V mislim imam vezavo na prednjo luč oz nek by pass če se prav spomnim...

Hvala za bilo kakšnem nasvet, namig.

Lp

Grelne ročke moraš vezat preko releja.Reley pa krmiliš s tokom št 15(kontakt) lahko pa tudi z parkirno važno je samo,da ima tok samo takrat, ko motor laufa.

Na reley pa daš:

1.)Na 30 daš Stalni + iz akumulatorja preko 15A varovalke

2.)Na 87 to je + tok za na stikalo grelnih ročk (rudeča žica)

3.)Na 85 (to je krmiljenje) daš + 15 kontakt ali kot si omenil parkirni tok nesmeš pa dat zasenčeno ali dolgo !!

4.)Na 86 daš - MASO

Na stikalu pa imaš enkrat vhod + Rudeč iz releja št 87 in 2X izhod (dve stopnji)in verjetno tudi Maso.

Ps: mislim,da sem ti stem malo pomagal sicer pa si poglej v temo grelne ročke !!! :whistle:

Pazi še tole če ima ta motor že Cam-bus instalacijo pridejo v poštev SAMO originalne grelne ročke od BMW-eja-sicer si boš nakopsal problemov !!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Mina in Brumer hvala za nasvet. Montiral jih bom na 1100 GSa - ta še nima sploh kaj dosti elektronike... Pomagal mi bo itak štromar ampak vseno je dobro zvedet kaj koristnega, hvala.

Objavljeno

Še gasilci so se opremili z box motorjim :naughty:

Auspuh je od GS-a... :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Taprvo 1100 imamo v društvo že več kot 10 let - jo "dužim" - vzdrževanje ... Drugače pa imajo Rosenbauerjeve prenosne črpalke že iz 60. let boxer motorje - stari VW - imamo eno letnik 68 - delujočo.

Pred 1100 motorji so vgrajevali tudi R100 motorje - videl po društvih par teh črpalk.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Objavljeno (popravljeno)

Hi,

našel sem nekaj koristnega za vse domače mojstre ki si hočejo sami kaj postoriti.Velja za r 1150 gs in r 1200 gs.

OPOZORILO:na lastno odgovornost!

Menjava bremz olja za sprednjo zavoro in zadnjo zavoro (v rezervarčkih in v dovodnih ceveh do centrale).

Menjava bremz olja v sami centrali in odvodnih ceveh.

Sinhronizacija frgazerjev.

Menjava olja v menjalniku in menjava zračnega filtra.

Menjava olja za agregat.

http://www.youtube.c...u/4/kIxdCER3PxU

Menjava bencin filtra.

http://www.youtube.c...u/5/KOaopF7HaPA

Menjava olja v kardanu (pogon).

Nastavitev ventilov.

Mogoče sem kakšno napisal napačno zato prosim za razumevanje.Če sem kaj napačno napisal pripel pa prosim za popravek.

LPM

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno (popravljeno)

Zelo zanimivo marcc.

Jaz uporabljam servisni REP-ROM CD,kjer imaš vsa navodila in podatke in uporabljam še GS911 servnisni računalnik,ki je za BMW motorje.

post-19264-0-30812100-1298151014_thumb.jpg

post-19264-0-34444900-1298151033_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pip
Objavljeno

Hi,

js imam demo verzijo reprom-a.A maš ti oregional?Bi se dalo zmeniti za kopijo?Čeprav še nimam kje šrevfati ker še nimam bmw-ja,bo pa kmalu.Koliko si dal pa za adapter,za priklop motor-računalnik mislim.

LPM

Objavljeno

Hi,

js imam demo verzijo reprom-a.A maš ti oregional?Bi se dalo zmeniti za kopijo?Čeprav še nimam kje šrevfati ker še nimam bmw-ja,bo pa kmalu.Koliko si dal pa za adapter,za priklop motor-računalnik mislim.

LPM

Imam REP-ROM ki ni demo verzija.Za kopijo me kontaktiraj na PM.Glede "adapterja" GS911 je več različnih modelov,USB,Bluetooth,koliko različnih VIN kod šasij priključiš, zato so cene različne.Jaz imam profesional ki je 400+€

Objavljeno

Hi,

našel sem nekaj koristnega za vse domače mojstre ki si hočejo sami kaj postoriti.Velja za r 1150 gs in r 1200 gs.

OPOZORILO:na lastno odgovornost!

Sinhronizacija frgazerjev.

popolnoma napačen postopek....

Objavljeno

Menjava bremz olja za sprednjo zavoro in zadnjo zavoro (v rezervarčkih in v dovodnih ceveh do centrale).

Menjava bremz olja v sami centrali in odvodnih ceveh.

Sem imel čas in sem si na mojem motorju zamenjal zavorno olje po postopku, ki je na filmčkih in moram reči, da je stvar zelo enostavna in nimaš kaj falit.:):)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!