Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

Potreboval bi zavorno cev, ki pride na čeljust na zadnji zavori pri 1150 RT. Na servisu pride nova okoli 100€, je kje kakšna cenejša alternativa? Na internetu sem našel, da nekateri izdelujejo te cevi po meri, ima kdo kakšne izkušnje oziroma ve, če jih izdelujejo tudi za motorna kolesa (bmw)?

Objavljeno

še enmal pa bo predstavitev novega GS-a :-))

246410_339732019438146_1465180023_n.jpg

Objavljeno

Bo treba Nejc ene par let počakat,da ga minejo poporodni krči,po hitrem pogledu slike bo pa veliko starega motorja oz. delov.

Objavljeno

Bo treba Nejc ene par let počakat,da ga minejo poporodni krči,po hitrem pogledu slike bo pa veliko starega motorja oz. delov.

Ti dve sliki povesta, da je zgornja photoshop..

post-26467-0-44324100-1343230417_thumb.jpg

post-26467-0-83541100-1343230425_thumb.jpg

Objavljeno

Potreboval bi zavorno cev, ki pride na čeljust na zadnji zavori pri 1150 RT. Na servisu pride nova okoli 100€, je kje kakšna cenejša alternativa? Na internetu sem našel, da nekateri izdelujejo te cevi po meri, ima kdo kakšne izkušnje oziroma ve, če jih izdelujejo tudi za motorna kolesa (bmw)?

Na Viču v Lj sem dal delat zavorno cev za BMWja K75. Točnega naslova nimam. Verjetno ta gospod ni edini, ki bi ti naredil cevi po meri. Stvari so precej standardne in mislim, da bi ti praktično vsak tak mojster izdelal ustrezno alternativo. Zraven sem dobil papirje... A-test po domače. Narejeno tako kot se spodobi. Končna cena je odvisna od dolžine. Okvirno med 30-50orli za zadnjo oplaščeno cev.

Objavljeno

Hvala za odgovor, ampak sem že uredil. :) Ceno 100€ sem zasledil na Realoemu in je bila napačna, prava je 50€, skupaj z delom in zavornim oljem pa je menjava znesla 150€.

Objavljeno

Morda off topic, a vseeno.

Nisem si predstavljal, da je toliko motociklov znamke Bmw na cestah.

Danes sem bil v Trenti, Predilu, Vršič, Kranjski Gori....kot kolesar in sem imel med vožnjo čas opazovati....

Sploh Italiani, Nemci, Avstrici, In skandinavci...se v večji večini vozijo z Bmw znamko. Kar ne morem verjeti. Spotoma se sprašujem zakaj in čemu tako? Je res tako dober motocikel?

Objavljeno

Morda off topic, a vseeno.

Nisem si predstavljal, da je toliko motociklov znamke Bmw na cestah.

Danes sem bil v Trenti, Predilu, Vršič, Kranjski Gori....kot kolesar in sem imel med vožnjo čas opazovati....

Sploh Italiani, Nemci, Avstrici, In skandinavci...se v večji večini vozijo z Bmw znamko. Kar ne morem verjeti. Spotoma se sprašujem zakaj in čemu tako? Je res tako dober motocikel?

A se še vedno sprašuješ al kaj?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pejt okol in glej le motorje z tujimu tablicami in ne domačine in boš opazil da je skor polovica motorjev, ki imajo tablice od dlje kot 100km in niso "cafe racerji" ravno BMW-jev ;) Ali je kriva znamka ali kvaliteta je pa vprašanje za filozofe.

Objavljeno

Pejt okol in glej le motorje z tujimu tablicami in ne domačine in boš opazil da je skor polovica motorjev, ki imajo tablice od dlje kot 100km in niso "cafe racerji" ravno BMW-jev ;) Ali je kriva znamka ali kvaliteta je pa vprašanje za filozofe.

pač folk nima okusa in ne ve kaj bi in kupi najbolše :xx:

pa še mal črednega nagona (če je za soseda ok, pol bo tudi zame).....,

pa folk bi se vozil in ne šraufal .....

pa servis skoraj v vsaki vasi......

ja, je kar nekaj razlogov za vozit bavarca.... :OK:

Objavljeno

Zanimivo, da srečujemo na cestah res veliko BMW-jev in potem folk na forumih razglablja kako ma vsaki drugi GS-a, da motor nima karizme, originalnosti, etc ...

Potem pa prideš na nek motozbor pa vidiš tam parkiranih 20 CBR-k, pa 15 Z-jev, pa 14 VN-ov ... pa mogoče 3-5 GS-ov.

Zgleda, da je GS res za vozit, za kazat itak ni, ker je grd k' svina ... :evilgrin:

Objavljeno

Zanimivo, da srečujemo na cestah res veliko BMW-jev in potem folk na forumih razglablja kako ma vsaki drugi GS-a, da motor nima karizme, originalnosti, etc ...

Potem pa prideš na nek motozbor pa vidiš tam parkiranih 20 CBR-k, pa 15 Z-jev, pa 14 VN-ov ... pa mogoče 3-5 GS-ov.

Zgleda, da je GS res za vozit, za kazat itak ni, ker je grd k' svina ... :evilgrin:

Mi se raj vozmo, kot pa da bi vikende na motozborih preživljali, tko da še dobr da tri vidiš

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zgleda, da je GS res za vozit, za kazat itak ni, ker je grd k' svina ... :evilgrin:

tut za kazat je, kar kliče da ga na cesto postaviš in se zapelješ okoli!!

Moj modri žrebec (GS) ... ni lepšega. Vsako jutro me v službo odpelje. Pašem gor v službeni odpravi al pa v motoristični, vedno se ujameva.

pa od kmeta kozolc (enkrat je tako ime dobil he he), ko se ti nalima zadaj in ga zagledaš v ogledalu, UF.... hudoooo :yes:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ti dve sliki povesta, da je zgornja photoshop..

Se samo meni zdi, ali so cilindri postavljeni precej višje kot v prejsnjih zracno-hlajenih modelih? :ninja: + hladilna tekocina s hladilniki postavljeni visoko...upam da se ne bo prevec poznalo v visjem teziscu.

Objavljeno

rabil bi pomoč... Kako naj odstranim zadnjo nihajno roko na bmw k1200r? odstranil sem že vijake na amortizerju, na roki ki drži kardan in pa na okvirju na obeh straneh kjer se giba.. Torej drži še mi kardan v mašino, tam so 4 torx vijaki ki je skoraj nemogoče priti do njih... kaj se mora tiste vijake odstraniti ali je kakšna druga možnost?

Objavljeno

Se samo meni zdi, ali so cilindri postavljeni precej višje kot v prejsnjih zracno-hlajenih modelih? :ninja: + hladilna tekocina s hladilniki postavljeni visoko...upam da se ne bo prevec poznalo v visjem teziscu.

Višje so postavljeni ,zaradi izpuhov,ki so zdaj namontirani na spodnji strani valjev in ne več na frontalni sprednji.....in ne sekiraj se zaradi težišča,Bavarec že ve kaj počne :grim

rabil bi pomoč... Kako naj odstranim zadnjo nihajno roko na bmw k1200r? odstranil sem že vijake na amortizerju, na roki ki drži kardan in pa na okvirju na obeh straneh kjer se giba.. Torej drži še mi kardan v mašino, tam so 4 torx vijaki ki je skoraj nemogoče priti do njih... kaj se mora tiste vijake odstraniti ali je kakšna druga možnost?

Ni druge,razen odlomt....poklič Bambita61 je majster za take reči :P
Objavljeno

Ni druge,razen odlomt....poklič Bambita61 je majster za take reči :P

sem že uredil, hvala ;)

Objavljeno

Zanimivo, da srečujemo na cestah res veliko BMW-jev in potem folk na forumih razglablja kako ma vsaki drugi GS-a, da motor nima karizme, originalnosti, etc ...

Potem pa prideš na nek motozbor pa vidiš tam parkiranih 20 CBR-k, pa 15 Z-jev, pa 14 VN-ov ... pa mogoče 3-5 GS-ov.

Zgleda, da je GS res za vozit, za kazat itak ni, ker je grd k' svina ... :evilgrin:

Zgleda, da res ne veš kaj je dobr, udoben motor...lepota je pa itak relativna...

Objavljeno

Zgleda, da res ne veš kaj je dobr, udoben motor...lepota je pa itak relativna...

Za mene je dober in udoben motor, ko po 700-800 prevoženih km/dan, stopim z motorja skoraj v takšnem stanju kot sem se spravil na njega.

Ker pa je po tvojih besedah GS slab in neudoben motor, pa bi bilo mogoče v redu, če napišeš kateri motor pa je dobr in udoben, da ne bom še naprej živel v zmoti ... :slap:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

......, če napišeš kateri motor pa je dobr in udoben, .....

K 1300 GT.

:whistle:

Objavljeno

Ps: in ne misli,da je predhodnik z identičnim agregatom in ca 15 Ps + slabši od tvojga potovalnika !

Objavljeno

Če kdo potrebuje imam doma originalni izpuh (zadnji lonec) za BMW R 1200 GS Adventure letnik 2008! Odlično ohranjen in poceni...

Objavljeno

Za BMW K 1200 LT podarim zajlo za gas in zajlo za tempomat.

z veseljem vzamem, mam ravno namen ročke menjat (stopljene :kva1: ), pa bi še zajle, če bo treba.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!