motolover Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Pojdi v Gradz(Avstrija) zelo uslužni,ti znese celo paleto kombinezonov,oz. kar želiš. Je bla v A-Cosmos ista pesem............ja če naročimo moraš uzet.........ja mačka v žaklju. V Avstriji sem dobil tudi zelo dober popust,tukaj pri nas,znanstvena fantastika. Pomeriš v Münchnu, naročiš pa v Cosmosu. Preverjeno najcenejše, Nemci nočejo nič slišati o popustih. Seveda, če ne šteješ poti v Nermčijo, jaz sem tam službeno vsak teden.
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 1000km za probat obleko,drag špas denarno in časovno.Prav zdaj imam probleme s KTM,po katalogu naročil kombinezon ,ki mi je premajhen,zamenjava za istega večjega me pride 150€ več,čeprav sem plačal v naprej,svinjarija da ni primere!!! daneb 1
ciciban Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 Mi zna kdo razložiti, v čem je razlika pri omenjenem modelu N (27 km) in pa S (35 km)? Preko interneta sem izvedel le to, da je različica "N" bila namenjena nemškemu trgu, "S" pa za vse ostale trge. Je razlika v uplinjačih ali kje drugje, glede na to, da je ista prostornina? Hvala Krivec, da je imel en model več konjev kot drug je bilo zavarovalništvo. Premer vplinjačev je različen. Enak je bil zračni filter in odmična gred. Skoraj bi si upal staviti, da so enaki tudi ventili. BMW je bil kar se tega tiče precej praktičen/len. Vsi motorji so imel enako ohišje. Različno moč so potem dobil z večjimi/manjšimi cilindri, različnimi premeri vplinjačev in ventilov. Za tavelke bokserje je bila ena odmična za tamale druga. Da so tisti presežek konjev spremenili v več hitrosti, so prestavno razmerje določili z zadnjim diferencialom. Menjalnik je bil pri vseh enak. Seveda je tudi nekaj specifike. Pri tamalih je najbolj očitna ta, da so tam okol leta 82 naredil revizijo. Motorji so dobil kvadraten zračni filter in izgubil nožni zaganjač. Opazen je tudi odmik od miselnosti, da mora biti vse kovinsko in narejeno za večno. Ohišje zračnega filtra je recimo že iz plastike... Pa razna exsperimenti z "novimi" materiali. Največja bedarija je bila tista guma okoli števcev.
Ata Slon Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 sam da fotko prlimam od mojga novga BMW R 80 scramblerja, več o njem si pa lahk preberete v postu v Galeriji.. lp, Matej blazius, jami65, mitreber in 2 others 5
_luke_ Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Ata slon, kapo dol. Sicer sem pristaš cafe, mi je ta tvoj scrambler zelo všečen! Povej še kak detajl...kolk časa si rabu za zrihtat zadevo v stanje kot je, mogoče slika pred predelavo? Tehnični kak problem al niso nič komplicirali? (kar se tiče svetil me predvsem zanima)?
Ata Slon Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Ata slon, kapo dol. Sicer sem pristaš cafe, mi je ta tvoj scrambler zelo všečen! Povej še kak detajl...kolk časa si rabu za zrihtat zadevo v stanje kot je, mogoče slika pred predelavo? Tehnični kak problem al niso nič komplicirali? (kar se tiče svetil me predvsem zanima)? sama predelava je trajala cca. tri mesece, seveda ob popoldnevih in vikendih. Kar se tiče homologacije so pri nas bolj papeški od papeža, v Nemčiji in Avstriji rabiš pol manj papirjev da spraviš vse skozi. Ampak tudi pri nas se da, samo moraš pazit že ob nakupu delov (še posebej svetil), da poleg E-znaka zahtevaš tudi certifikat ( ki ga ponavadi ni priloženega, ampak se moraš zanj extra pomatrat ). Zato sem se tudi odločil obdrzati originalno luč ( ki je bila v oklepu od starega RTja popolnoma ohranjena - kot nova ) in zadnji del auspuhov. no, za ilustracijo pa nekaj before - in the middle - after slikic motozajebant, Kmet2, TakeALookAround in 2 others 5
Xcode Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Kakšni so bili stroški? Ali si ga registriral kot starodobnika?
Ata Slon Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 o stroskih na PM. registriran je navadno, je manj problemov tako, z OK bonusom in ostalimi kombinacijami ki so jih zavarovalnicarji danes polni pa tudi prides na ceno zavarovanja okrog 100 EUR tako da nima smisla komplicirat.
boych Objavljeno Maj 16, 2014 Opozori Objavljeno Maj 16, 2014 Prodam rokavice BMW Pro Summer Rokavice so iz kozjega usnja in so vodotesne. Rokavice so bile enkrat nošene, so kot nove. Kupljene so bile preko neta in so ženi na žalost pretesne. Velikost je 7-7,5. Cena 55 EUR. Več info na PM, lp
tonikoce Objavljeno Maj 19, 2014 Opozori Objavljeno Maj 19, 2014 (popravljeno) Evo, sem ga čakal, kdaj bo precurel kotni prenos, mater mu! Tu so ga pri BMW-ju res mimo usekali. In to se najprej znuca mali ležaj na koncu kardanskega prenosa, pol pa se posledično znucajo še ostali ležaji, v mojem primeru 3 od 4-ih v kotnem prenosu. Motor je 2006 letnik, ima pa 44.000 km. Me zanima, če bo BMW pripravljen kaj pokrit stroške, glede na to, da so omenjen mali ležaj od leta 2007 zamenjali z močnejšim? Sem upravičen do tega, da me ne odrejo z polno ceno popravila - ta bo nekje 400€ ? Kak primer? Popravljeno Maj 19, 2014. Popravil tonikoce
THOMPSON Objavljeno Maj 19, 2014 Opozori Objavljeno Maj 19, 2014 A ti še vedno verjameš v smrkce Mogoče bi v prvih dveh-treh letih še kaj dosegel, pa še to bolj pogojno.... Pri tej starosti mopeda pa bo vsaj po mojih izkušnjah zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelo težko Kljub potrjeni knjižici na uradnem servisu.
TakeALookAround Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Zdej se bo pa usipal..... :grim
u-r-o-s Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Ima kdo podatek, koliko pride preventivna menjava ležajev v kardanskem prenosu ?
skalaprava Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Ne vem, če je ravno smiselno samo zaradi preventive menjavati ležaje na kotnem prenosu. Moj kotni prenos recimo ima precej več kilometrov, kot jih ima prenos od "tonikoce", pa razen enega slabega semeringa ni bilo še nobene potrebe po kakem takem posegu (seveda se pa lahko že jutri kaj "usuje", saj je vendar BMW ) Kako to pribljižno izgleda, pa lahko pogledaš v linku: https://www.youtube.com/watch?v=z2f3WJ2OJBM Zlaganje nazaj pa nič manj zamudno, pa še pravo zračnost moraš določiti z izbiro pravilne debeline podložne pločevine (pozicija 10) Pa še to: kotni prenosi pri prejšnjih modelih (1150, 1100,.. ) so imeli zračni oddušek (da se ni ustvarjal nadtlak znotraj prenosa), ki pa ga serije 1200 nimajo več, zato je včasih olje prej prebilo semering. Na začetka serije 1200 (leta 2004) so tako v kotne prenose nalivali 220ml (celo 250ml), sedaj pa mislim da je samo še 180ml olja (morda tudi 190ml). To je količina, ki se nalije, če je samo menjava olja (ker ne moreš vse ven iztočiti). Če je bil kotni prenos razkopan, pa gre prvič noter 200ml olja. Naj me kdo popravi, če se motim. Pa redna menjava olja v kotnem prenosu tudi precej pripomore v daljši življenski dobi (nekateri namreč nikoli ne menjajo tega olja!). Se vedno kar precej stvari nabere na izpustnem čepu, ki je hkrati tudi magnet! Lp. BelaStrela in Kmet2 2
tonikoce Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Ja, redna menjava olja vsekakor podaljša življenjsko dobo ležajem, da se vsakih 10.000 km izločijo mini in mikro opilki, ki ob mazanju ležajev uničujejo ležaje. Ravno danes sem se skeširal omenjenih 400€ za menjavo treh ležajev, semeringov in ostalih pritiklinic iz kotnega prenosa. Na servisu so ki dejali, da lahko sicer pošljejo zahtevek BMW-ju za povračilo stroškov, a menda nima smisla, ker so to za svoje stranke v zvezi s takšno okvaro že nekajkrat storili, a so Bavarci neizprosni. Seveda imate prav, da je motor star že 8 let in ni šans za tovrstna pričakovanja. V zvezi z količino olja pa "skalaprava" dobro pišeš; pri 230ml olja je bilo preveč, ko se je segrelo, pa je potem prebijalo semeringe. Zato so kasneje šli na 180ml. Glavni krivec, ki je v mojem kotnem prenosu sprožil domino efekt uničenja še ostalih ležajev, pa je krivec ležaj št. 9 na spodnji sliki: (in tega so mi sedaj vgradili močnejšega, s čimer BMW priznava konstrukcijsko napako, mar ne?!)
Bremzer Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 (popravljeno) Evo, sem ga čakal, kdaj bo precurel kotni prenos, mater mu! Tu so ga pri BMW-ju res mimo usekali. In to se najprej znuca mali ležaj na koncu kardanskega prenosa, pol pa se posledično znucajo še ostali ležaji, v mojem primeru 3 od 4-ih v kotnem prenosu. Motor je 2006 letnik, ima pa 44.000 km. Me zanima, če bo BMW pripravljen kaj pokrit stroške, glede na to, da so omenjen mali ležaj od leta 2007 zamenjali z močnejšim? Sem upravičen do tega, da me ne odrejo z polno ceno popravila - ta bo nekje 400€ ? Kak primer?Kotni prenos.jpgKotni prenos.jpg NAJPREJ operi in šele nato boš videl,če res pušča olje in če pušča se zamenja SAMO semering in sploh ni tako velik strošek. Popravljeno Maj 20, 2014. Popravil Bremzer
Bremzer Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Ja, redna menjava olja vsekakor podaljša življenjsko dobo ležajem, da se vsakih 10.000 km izločijo mini in mikro opilki, ki ob mazanju ležajev uničujejo ležaje. Ravno danes sem se skeširal omenjenih 400€ za menjavo treh ležajev. Za 1/2 gnarja bi ti prodal v zameno kotni prenos(srebrne barve) od karamboliranega motorja z 12K kil. v 1/2 ure bi imela zamenjano ! Naslednjič kaj vprašaj ! ! Fritz in sayo 2
tonikoce Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Auuuuuu, Bremzer, nisi mi rabu to povedat, zdaj bom slabo spal, ker me bo grizlo... Mater, nisem niti pomislil na to možnost.
bmw Objavljeno Maj 20, 2014 Opozori Objavljeno Maj 20, 2014 Ne vem, če je ravno smiselno samo zaradi preventive menjavati ležaje na kotnem prenosu. Moj kotni prenos recimo ima precej več kilometrov, kot jih ima prenos od "tonikoce", pa razen enega slabega semeringa ni bilo še nobene potrebe po kakem takem posegu (seveda se pa lahko že jutri kaj "usuje", saj je vendar BMW ) Kako to pribljižno izgleda, pa lahko pogledaš v linku: https://www.youtube.com/watch?v=z2f3WJ2OJBM Zlaganje nazaj pa nič manj zamudno, pa še pravo zračnost moraš določiti z izbiro pravilne debeline podložne pločevine (pozicija 10) Kotni prenos BMW.png Pa še to: kotni prenosi pri prejšnjih modelih (1150, 1100,.. ) so imeli zračni oddušek (da se ni ustvarjal nadtlak znotraj prenosa), ki pa ga serije 1200 nimajo več, zato je včasih olje prej prebilo semering. Na začetka serije 1200 (leta 2004) so tako v kotne prenose nalivali 220ml (celo 250ml), sedaj pa mislim da je samo še 180ml olja (morda tudi 190ml). To je količina, ki se nalije, če je samo menjava olja (ker ne moreš vse ven iztočiti). Če je bil kotni prenos razkopan, pa gre prvič noter 200ml olja. Naj me kdo popravi, če se motim. Pa redna menjava olja v kotnem prenosu tudi precej pripomore v daljši življenski dobi (nekateri namreč nikoli ne menjajo tega olja!). Se vedno kar precej stvari nabere na izpustnem čepu, ki je hkrati tudi magnet! Lp. Samo da te malo popravim.....če se menjajo ležaji v kotnem prenosu, ostane pločevina enaka skalaprava in Fritz 2
ciciban Objavljeno Maj 21, 2014 Opozori Objavljeno Maj 21, 2014 Delno drži... če ti seveda tudi pločevine ne požre.
u-r-o-s Objavljeno Maj 21, 2014 Opozori Objavljeno Maj 21, 2014 Kaj je zdej z oljem Katero pol sintetiko 15w50, nasuti noter? Poleg Motorexa...
Bremzer Objavljeno Maj 21, 2014 Opozori Objavljeno Maj 21, 2014 Auuuuuu, Bremzer, nisi mi rabu to povedat, zdaj bom slabo spal, ker me bo grizlo... Mater, nisem niti pomislil na to možnost. To bi ti moral vedet "po toči zvoniti je prepozno" Lp Peter
tonikoce Objavljeno Maj 22, 2014 Opozori Objavljeno Maj 22, 2014 To bi ti moral vedet "po toči zvoniti je prepozno" Lp Peter Ja Peter, se vidiva pred naslednjo točo!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se