DAMI34 Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 pa Ferrarist...mislim da se pravkar ubada z "menjalnikom" shark90 1
Snečer Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 vsak, ki ima bemfla nekaj časa sicer pa bolje to sam razdirat in zrihtat, ker servis ti po moje taki račun izstavi...
shark90 Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 Ja sem vprašal tudi serviserja... Svetoval mi je z tem orodjem to pa je vse, sicer pa oni samo zamenjajo cel menjalnik (2800€)
Borutt Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 pred 5 urami, shark90 pravi: Ja sem vprašal tudi serviserja... Svetoval mi je z tem orodjem to pa je vse, sicer pa oni samo zamenjajo cel menjalnik (2800€) Ferrarist bo vedel. Kontaktiraj ga.
ludiluka Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 13 hours ago, shark90 said: Ja sem vprašal tudi serviserja... Svetoval mi je z tem orodjem to pa je vse, sicer pa oni samo zamenjajo cel menjalnik (2800€) Jaz delam te stvari s takim orodjem in prešo
MiNa Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 (popravljeno) Nabavi, če še nimaš "reprom" za svo motor. Večkrat se zgodi, da je pri demontaži-montaži poleg "brute force" zadevo potrebno tudi greti ali ohlajati. Pri menjavi ležejev v zadnjem kolesu (F650GS/800), sem po navodilih ležaje pred montažo hladil, kot je zapisano v "reprom". Brez "sile" in nabijanja so lepo padli v ležišča. Popravljeno Oktober 4, 2016. Popravil MiNa nofla 1
shark90 Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 7 hours ago, MiNa said: Nabavi, če še nimaš "reprom" za svo motor. Večkrat se zgodi, da je pri demontaži-montaži poleg "brute force" zadevo potrebno tudi greti ali ohlajati. Pri menjavi ležejev v zadnjem kolesu (F650GS/800), sem po navodilih ležaje pred montažo hladil, kot je zapisano v "reprom". Brez "sile" in nabijanja so lepo padli v ležišča. Mam to in ni kaj pametnega, samo kako se odstrani menjalnik in kako se v njem zamenjajo menjalne vilce. To pa je vse glede menjalnika
Nearrain Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 12 minutes ago, shark90 said: Mam to in ni kaj pametnega, samo kako se odstrani menjalnik in kako se v njem zamenjajo menjalne vilce. To pa je vse glede menjalnika Si probal pogret zobnik?
shark90 Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 1 hour ago, Nearrain said: Si probal pogret zobnik? ravnokar probal in ne spusti..
ludiluka Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 22 minutes ago, shark90 said: ravnokar probal in ne spusti.. Ne rabiš greti če nima nobenega segerja, ... samo preša in gas pa glej da razdiraš piramido s prave stvari ker grejo zobniki z gredi dol sam na eni strani ponavadi
Ferrarist Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 pred 46 minutami, ludiluka pravi: Ne rabiš greti če nima nobenega segerja, ... samo preša in gas pa glej da razdiraš piramido s prave stvari ker grejo zobniki z gredi dol sam na eni strani ponavadi Nope, iz ene IN druge strani
shark90 Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Na tej piramidi gredo samo na eni strani dol, ker na drugi strani je os debelejša kjer je ležišče.
motolover Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Iz delov, ki se za stare BMWje še brez težav dobijo, so sestavili novega R90S. http://www.bikeexif.com/new-bmw-r90s C eagle, siks, MiNa in 3 others 6
tomash Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 Ob 4.10.2016 at 19:54, shark90 pravi: Na tej piramidi gredo samo na eni strani dol, ker na drugi strani je os debelejša kjer je ležišče. kako je zdaj? Si rešil zadevo al ne?
ludiluka Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 Gledam 800gs 2015 pa me zanima ali imajo tej letniki kakšne znane napake na katere je treba biti pozoren pr nakupu.
Kmet2 Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 pred 52 minutami, ludiluka pravi: Gledam 800gs 2015 pa me zanima ali imajo tej letniki kakšne znane napake na katere je treba biti pozoren pr nakupu. Fantastičen motor ! Bmflar in MiNa 2
izibajker Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 ciciban, gsxf750 in Bmflar 3
Bear Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Se je ze kdo na svojem bmw-ju posluzil tega ? https://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-K-1300-S/Alu-High-grade-Steel/High-up-Kit.html Na servisu mi trdijo da bi kardan zaradi drugega kota prevec trpel
MiNa Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Kardan ne, mogoče edino ležaji na križih v kar pa dvomim, če je dvig cca 2-3cm.
motolover Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Ali ima kdo BMW Service Repair manual za GS in GSA 2013- ?
MiNa Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Za zračno hlajene (niso zastonj, se pa tudi najde) za tekočinsko pa ne najdem...
motolover Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 26 minutes ago, MiNa said: Za zračno hlajene (niso zastonj, se pa tudi najde) za tekočinsko pa ne najdem... So na Ebayu, samo me zanima kaj sploh je notri in ali je navadnemu smrtniku razumljivo. http://www.ebay.com/sch/abatar67/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=
Cartman Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 4 hours ago, Bear said: Se je ze kdo na svojem bmw-ju posluzil tega ? https://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-K-1300-S/Alu-High-grade-Steel/High-up-Kit.html Na servisu mi trdijo da bi kardan zaradi drugega kota prevec trpel pa sej ga ne bi zabil u strop? hod omejuje amortizer, s tem samo delovno obmocje mal premaknes. Se ti zdi nizek zadaj? morda je bolš menjat feder. BTW,, dvig riti za 3cm je kar precej.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se