MiNa Objavljeno April 27, 2017 Opozori Objavljeno April 27, 2017 (popravljeno) F800GT/ST imata 85 Konjev kar je popolnoma zadosti tudi za dva z nekaj prtljage (posebej če nista težkokategornika). Seveda, ko se navadiš 150+ konjev je vse ostalo "crka". Najbrž imajo pri kakšnem zastopniku kaj od tega kar želiš za preizkusit. Preizkusi in bo odločitev potem lažja. Tule bomom tako "vlekli vsak na svojo stran". Je pa sigurna izbira v segmentu 1200 kubičnih rabljenih večja, kot kot pri 800 kubičnih motorjih. Popravljeno April 27, 2017. Popravil MiNa Scarabeo 500, pik1 in 3nity 3
_luke_ Objavljeno April 27, 2017 Opozori Objavljeno April 27, 2017 pred 1 uro, vandrovec pravi: Če so samo ti motorji na izbiro, potem bi za namen potovanja v dvoje tudi sam tega izbral. Ne, niti slučajno. Situacija je nanesla da sem se s kolegovim K1200R kr nekaj prevozu. In mi ta nemški 4 valnjik zelo všečen. F800 še nisem peljal. Izbira je v sloveniji zelo skopa. Sem kontaktiral motoFortuna v NG, kako bi bilo kaj z uvozom. Ja vsekakor bo treba s sopotnico poizkusit. K1200R Sport se mi zdi še najbolj ergonomičen....drža, vetrna zaščita, comfort...
Borutt Objavljeno April 27, 2017 Opozori Objavljeno April 27, 2017 pred 5 urami, _luke_ pravi: Ne, niti slučajno. Situacija je nanesla da sem se s kolegovim K1200R kr nekaj prevozu. In mi ta nemški 4 valnjik zelo všečen. F800 še nisem peljal. Izbira je v sloveniji zelo skopa. Sem kontaktiral motoFortuna v NG, kako bi bilo kaj z uvozom. Ja vsekakor bo treba s sopotnico poizkusit. K1200R Sport se mi zdi še najbolj ergonomičen....drža, vetrna zaščita, comfort... Primerjaš neprimerljiva motorja.
_luke_ Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 pred 9 urami, Borutt pravi: Primerjaš neprimerljiva motorja. Vem. Ampak od bavarcev se mi zdi serija F800 in K1200 edina primerna za moje potrebe....in budget seveda Morm rečt da že kr nekaj koristnih nasvetov! Hvala! Jutri grem pogledat enega K1200Sport pik1 1
3nity Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 (popravljeno) 800 je šparovček, na dolgi rok se to lepo pozna. In 85 konjev ni premalo za dva, se da čisto spodobno peljat. Če se ti pa gre samo za komfort, tudi jaz navijam za 1200. Popravljeno April 28, 2017. Popravil 3nity MiNa 1
pik1 Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 pred 5 urami, _luke_ pravi: Vem. Ampak od bavarcev se mi zdi serija F800 in K1200 edina primerna za moje potrebe....in budget seveda Morm rečt da že kr nekaj koristnih nasvetov! Hvala! Jutri grem pogledat enega K1200Sport .... čim manj razmišlaj ... ... in hitro kupi ... kar koli že ... ... dnar more krožit ... ps. ... če ti nau kej pasal boš pa prodal ... ... pa še tle gor se boš lahko hvalil kaj vse si že imel ... Quest, 3nity, igc1 in 4 others 7
moravčan Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 Ob 27. 4. 2017 ob 10:00, _luke_ pravi: Prosil bi vas za en nasvet...v roku meseca imam namen kupit ALI F800ST ali F800GT K1200R ali K1200R Sport ali K1200S K1300R in S odpadeta zaradi cene.... To ne bo (ni) edini motor pri hiši, bo pa edini za potovanja v dveh. Govorim o min 300km dnevno, max 600km. Torej kaj želim od motorja...comfort v prvi vrsti, zame in za sopotnico. Sicer sva vajena vsega hudega, to je potrebno spremenit uglavnem. Prtljaga na nobenem od naštetih ni problem. Dovolj moči, da 160kg mene in sopotnice + 25kg prtljage normalno prehiti spredaj vozeči avtomobil oz kamjon. Ta pogoj postavljam malo pod vprašaj pri F800?? Lepo prosim za kak pameten nasvet. Če pa ima kdo namen v kratkem prodajat nej mi sporoči gt 1200 boljša vetrna zaščita višje krmilo bolj pokončna drža in udoben sedež za sopotnico veliko opreme tempomat esa gretje sedežev el pomično steklo bolj primeren za km ki jih navajaš
tomash Objavljeno April 30, 2017 Opozori Objavljeno April 30, 2017 Imam K1200R. Peljeva se tudi 600 km naenkrat in ni problema. Motor je dovolj močan, da prehiti vse. Skratka K1200R je čist OK. Bojda je varianta S bolj problematična za tovrstne podvige. Vsekakor, če ti je motor všeč, močno razmisli o K1300R. Obvezno pa ABS in ESA. DAMI34 1
_luke_ Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 Eno vprašanje za lastnike K1200R/S serije...kot primer. Vozim se v koloni. Druga prestava malo manj kot 2000Rpm. Motor je nemiren in zaletav. Ko dodam malenkost gasa se malo umiri, ampak ko je spet gas ročica na mestu na nizkih obratih ni miren. To sm občutu pr vseh ki sem jih probal. Vsi so meli več al manj več kot 40kkm. Vsi lastniki so potrdili da je to normalna zadeva pri k1200...je to res al je to kak luft na kardanu? Kakšen blažilec na kardanu? Če je to res se da to kako rešit? Hvala
tomash Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 pred 53 minutami, _luke_ pravi: Eno vprašanje za lastnike K1200R/S serije...kot primer. Vozim se v koloni. Druga prestava malo manj kot 2000Rpm. Motor je nemiren in zaletav. Ko dodam malenkost gasa se malo umiri, ampak ko je spet gas ročica na mestu na nizkih obratih ni miren. To sm občutu pr vseh ki sem jih probal. Vsi so meli več al manj več kot 40kkm. Vsi lastniki so potrdili da je to normalna zadeva pri k1200...je to res al je to kak luft na kardanu? Kakšen blažilec na kardanu? Če je to res se da to kako rešit? Hvala Isto pri meni. Se navadiš. Zamenjal sem tuljave, kar je mogoče vplivalo na manj cukanja. Očitno so ti motorji za vožnjo na visokih obratih.
DAMI34 Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 mogoče on-off efekt, večina motorjev ga ima. Rešitev prestava dol.
_luke_ Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 Ja sem prebral par stvari glede tuljav...nekateri so po menjavi dušilca naredili re-map in baje da zadeva funkcionira. En je sam svečke menjal pa da je boljše, en je menju akomulator pa je rešu stvar...res nevem Na kaj morem bit še pozoren pred nakupom? Gre za 07 K1200R Sport. Kar je tovarniških vpoklicov je rešeno. Prednje vilce imajo res minimalen luft v enem končniku. Motor ima rahlo nemiren prost tek (kar sem omenjal zgoraj), ko je hladen malo bolj, topel minimalno. Vžiga od šusa, hladen in topel. Bral sem o napakah na menjalniku (vilice), višji porabi olja? Hvala
_luke_ Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 Evo nakup uspel.... Zanima me ali na original nosilce bmw pašejo samo original kovčki (tista sportkoffer izvedba 25l) al gredo gor vsi bmw kovčki? Al je celo kak evro priklop da bi gor namontiral givi stranske?? Hvala za informacijo!
MiNa Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 BMW VIN dekoder: http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Joker in Quest 2
builder Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 (popravljeno) pred 22 urami, Kawl pravi: To da je treba na 100.000 kardan menjat se meni ne zdi glih vzdržjivost.... Pri goldwingi še to zdrži 500.000km, verjetno pri vseh hondah s kardanskim prenosom...+ preventivno, človek veliko potuje in vse te Honde, ki jih omenjaš, je treba s sabo imeti rezervne dele, kardana pa res ni treba menjat, saj na avtovleki deluje BP moje izkušnje s Hondam so, da je najbolj nezanesljiv motor zmeraj ko smo potoval v skupini, če je kateri motor omagal, je bila to vedno Honda Popravljeno Avgust 5, 2017. Popravil builder Wakasaki 1
Wakasaki Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Ob 4. 8. 2017 ob 15:39, Kawl pravi: To da je treba na 100.000 kardan menjat se meni ne zdi glih vzdržjivost.... Pri goldwingi še to zdrži 500.000km, verjetno pri vseh hondah s kardanskim prenosom...+ da vidim z goldwingom opraviti en trip kot ga je član KMET2 ali podobno pa da vidmo kaj ostane od kardana in motorja po 500metrih ne 500000km. nimam nič proti hondam niti ostalimi znamkami, žena vozi hondo in je super in dela brez težav, ampak malo pa treba imet občutka kje in kako se vozi GSA-ne vsak, da se razumemo- in kje in kako se vozijo vsi GW kolikor mi je znano se tudi pri gw znuca kardan/prenos pa menjalnik pa.......sej noben motor, kot tudi ne avto ni nepokvarljiv DAMI34 in ALEŠ M 2
DAMI34 Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 37 minutami, Wakasaki pravi: da vidim z goldwingom opraviti en trip kot ga je član KMET2 ali podobno pa da vidmo kaj ostane od kardana in motorja po 500metrih ne 500000km. nimam nič proti hondam niti ostalimi znamkami, žena vozi hondo in je super in dela brez težav, ampak malo pa treba imet občutka kje in kako se vozi GSA-ne vsak, da se razumemo- in kje in kako se vozijo vsi GW kolikor mi je znano se tudi pri gw znuca kardan/prenos pa menjalnik pa.......sej noben motor, kot tudi ne avto ni nepokvarljiv pravkar se naši domačini vozijo po Rusiji, Ukrajini, Moldaviji, pa na Nordkapu, tako z GSi...kot z drugimi mopedi...žal nobenemu nč ne odpade, pa ni nobene drame prav, tako se je kup motosvetovcev letos tudi brez nekih hudih pretresov. Menih se pa fura po Kirgizistanu on s KTM 1190R, spremljevalka pa z GS800, pa vsaj po slikah ne vidim, da bi kumu kaj odpadlo Vse slikce so na FBju. Kaj hočem povedat, da se da, neglede na motor. In da se popolnoma strinjam s tem, da v kolikor človek obvlada in redno servisira, preventivno menja določene zadeve ni nekih razlik med mopedi. ALEŠ M, Wakasaki in skalaprava 3
Kawl Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 4 urami, Wakasaki pravi: da vidim z goldwingom opraviti en trip kot ga je član KMET2 ali podobno pa da vidmo kaj ostane od kardana in motorja po 500metrih ne 500000km. nimam nič proti hondam niti ostalimi znamkami, žena vozi hondo in je super in dela brez težav, ampak malo pa treba imet občutka kje in kako se vozi GSA-ne vsak, da se razumemo- in kje in kako se vozijo vsi GW kolikor mi je znano se tudi pri gw znuca kardan/prenos pa menjalnik pa.......sej noben motor, kot tudi ne avto ni nepokvarljiv Kakega hudega terena tudi R1200GS ne premore tako da nebi jaz o tem kje se vozi GS -večinoma po istih cestah kot GW... Vozniki GS so itak kasta zase , boljši, močnejši, najbolizkušeni motoristi, vse ostalo so nianse na cesti, to sem opazil tudi že z odzdravljanjem tistih na GS-ih. Wakasaki in pik1 1 1
vandrovec Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 17 urami, Kawl pravi: Kakega hudega terena tudi R1200GS ne premore tako da nebi jaz o tem kje se vozi GS -večinoma po istih cestah kot GW... Vozniki GS so itak kasta zase , boljši, močnejši, najbolizkušeni motoristi, vse ostalo so nianse na cesti, to sem opazil tudi že z odzdravljanjem tistih na GS-ih. Predsodki? Vecinoma se vsi motorji vozijo po istih cestah, odlocajo le malenkostne razlike...pa brez zamere skalaprava in Gonca 2
Vito23 Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 18 urami, Kawl pravi: Kakega hudega terena tudi R1200GS ne premore tako da nebi jaz o tem kje se vozi GS -večinoma po istih cestah kot GW... Vozniki GS so itak kasta zase , boljši, močnejši, najbolizkušeni motoristi, vse ostalo so nianse na cesti, to sem opazil tudi že z odzdravljanjem tistih na GS-ih. Čudno..mene nobedn nikoli ne pozdravi iz Goldwinga. Je težko prstek stegnt iz kavča ali kako? Wakasaki, Joker in skalaprava 2 1
pik1 Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 18 urami, Kawl pravi: Vozniki GS so itak kasta zase , boljši, močnejši, najbolizkušeni motoristi ... . ... pa najdaljše imamo ... ps. ... pa še nam rastejo ... 3nity, ALEŠ M, DAMI34 in 4 others 7
skalaprava Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 19 urami, Kawl pravi: ...... to sem opazil tudi že z odzdravljanjem tistih na GS-ih. Daj ne bluzi! Nima znamka motociklov in pozdravljanje nobene zveze. Jaz vozim bemfo že kar nekaj časa, pa pozdravljam prav vsakega, če je le dovolj varno. In ugani kaj....ne odzdravljajo mi motoristi iz hond, yamah, kawasakijev, suzukijev, ducatijev, ktmov, aprilij, harlyjev,....in vsega ostalega po spisku, kar se vozi po cesti .....z izjemo maksiskuterjev, ki me vedno pozdravijo Se pravi, tisti ki ti ne odzdravi iz GSa, ti ne bo odzdravil tudi čega ga posadiš na Versysa ali kakega druge japonca, talijana, itd. Vito23, DAMI34, pik1 in 6 others 9
Kawl Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 pred 1 uro, skalaprava pravi: Daj ne bluzi! Nima znamka motociklov in pozdravljanje nobene zveze. Jaz vozim bemfo že kar nekaj časa, pa pozdravljam prav vsakega, če je le dovolj varno. In ugani kaj....ne odzdravljajo mi motoristi iz hond, yamah, kawasakijev, suzukijev, ducatijev, ktmov, aprilij, harlyjev,....in vsega ostalega po spisku, kar se vozi po cesti .....z izjemo maksiskuterjev, ki me vedno pozdravijo Se pravi, tisti ki ti ne odzdravi iz GSa, ti ne bo odzdravil tudi čega ga posadiš na Versysa ali kakega druge japonca, talijana, itd. Hehe - jaz sem tako nehal pozdravljat vse po vrsti - se pa strinjam tudi mene noben GW ne pozdravlja, mogoče zato ker imam prestaro GW in sploh ne vejo da je GW ALEŠ M in Wakasaki 2
luxsa Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 4 hours ago, vandrovec said: ozniki GS so itak kasta zase , boljši, močnejši, najbolizkušeni motoristi, vse ostalo so nianse na cesti, to sem opazil tudi že z odzdravljanjem tistih na GS-ih. Te majo za skuterista,pa te ne pozdravlajo,kup si bemflna. Kawl in Joker 1 1
ftp Objavljeno September 29, 2017 Opozori Objavljeno September 29, 2017 Vprašanje za lastnike BMW navigator V. A ima vaša naprava glas? Obstaja budilka, ki pa ne da glasa od sebe.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se