Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

Brez pripomb, lepo vzdrževan, sam je punca denarnico odprla in so se mi odprla vrata višje za adventure :OK: .....zdaj pa nimam več o čem sanjat :D

LP

Kaj boš govoril :OK: zdaj so se šele začele sanje.... :worship:

Objavljeno

No, tukaj KLKNI pa

Snel.

Lep italijanski manualček.

Sličice lepe in nazorne.

:)

Kogar matra neznanje italijanščine, si lahko pomaga z angleškim priročnikom za R1150R. Iz italijanskega slike, iz angleškega besedilo.

Objavljeno (popravljeno)
Brumer za April maš že nekaj prjav in to

1. Giant

2. Brrrm

3. BMWSLO

Tetec kot vir dodatnih informacij :OK:

P.S.

Firbci in instrumentalisti niso všteti :beer1:

Mene stejte med firbce, bom samo poslusal in kej pomagal.

Pa ke mimo Dvora se bi tudi zapelu.....pa ce boste kej zabluzili sem tudi zdraven....

P.S. Moj GS je se v garanciji, zato ga mora se eno leto servisirat Valencic.

Popravljeno . Popravil bica
Objavljeno

Mene stejte med firbce, bom samo poslusal in kej pomagal.

Pa ke mimo Dvora se bi tudi zapelu.....pa ce boste kej zabluzili sem tudi zdraven....

P.S. Moj GS je se v garanciji, zato ga mora se eno leto servisirat Valencic.

Se men zdi fantje, da bo spomladi pri Brumerju en BMW motozbor :photo: :slap:

Objavljeno

Se men zdi fantje, da bo spomladi pri Brumerju en BMW motozbor :photo: :slap:

Brumer for President... :lol1:

Objavljeno

Brumer for President... :lol1:

:kva2: Do aprila je še daleč. Se je že začel predvolilni boj? A bo kej golaža? Če bo pa na koncu ( ko bomo končali z delom ) še kaka teta na štangi pol pa sploh ni več dileme. Brumer bo president :OK:

Upam pa da ne bo zahteval za svoje predsedovanje predsedniške plače :headbang:

Objavljeno

:topic: :topic: :topic:

Prosim, da se v resnih forumskih kategorijah držite teme. Nakladanje bo prestavljeno drugam (lahko tudi v smetnjak) :D

Objavljeno

OK OK smo že resni.

Evo Brrrm tole so pravi ščitniki za najin motor !!

Pa še ena zanimiva stvar, ki jo bom čimprej naročil kotni ventilčki

omogočajo lažji dostop pri pumpanju in kontroli pnevmatik :OK:

te ventile sem gledal tudi jaz in mislim, da jih bom nabavil (vsaj enega) :OK:

Objavljeno

:topic: :topic: :topic:

Prosim, da se v resnih forumskih kategorijah držite teme. Nakladanje bo prestavljeno drugam (lahko tudi v smetnjak) :D

Glede na to, da je to forum, ki je namenjen debatiranju bomo debatiral, če pa kako vmesno ven vržemo, pa mislim da ni kak poseben problem, če pa slučajno je, bom pač kot 90% forumovcev lepo tiho, malo bral, debatiral bom pa v domačem moto klubu ob pivu, pa še nobeden me ne bo sekiral. Če je pa komu na poti tole pisanje, ga naj pa kar lepo spravi v smetnjak. Mislim pa, da mu ne bo treba nobenega mojega posta več vreči vanj.

LP Tetec

Objavljeno

Pa še par slikic prilimam, mogoče komu kdaj kaj prav pride za pogledat, če se bo lotil podobnih popravil. Slikice so bile napravljene ob mojem predlanskem in lanskoletnem vzdrževanju motorja. Še malo da pokomentiram.

1. slika-menjava tesnil v prvih vilicah, motor stoji na kanalu, da se lahko izvlečejo teleskopi

2. slika-menjava sklopke ( 1. pogled)

3. slika-menjava sklopke ( 2. pogled)

4. slika-onovljena lamela sklopke

5. slika-nastavitev ventilov

6. slika-Modifikacija na motorju-zamenjava levega napenjalca verige ( stari tip ) z napenjalcem ( novi tip, kateri je nameščen na motorju serije BMW R. Na sliki je novi tip levo stari tip desno

7. slika-Zamenjava filtra goriva v rezervoarju goriva ( v roki držim original čistilec - samo za primerjavo )

Če je bo obodu filter samo za malenkost večji ne bo šel v rezervoar, ker je premajhna odprtina

Še ena slikca mi je nekam izginla, evo še to.

P.S. Nekaj so se med sabo pomešale boste že našli pravi redosled.

post-8893-1170313442_thumb.jpg

post-8893-1170313452_thumb.jpg

post-8893-1170313464_thumb.jpg

post-8893-1170313475_thumb.jpg

post-8893-1170313885_thumb.jpg

post-8893-1170313937_thumb.jpg

post-8893-1170314078_thumb.jpg

Objavljeno

Glede na to, da je to forum, ki je namenjen debatiranju bomo debatiral, če pa kako vmesno ven vržemo, pa mislim da ni kak poseben problem, če pa slučajno je, bom pač kot 90% forumovcev lepo tiho, malo bral, debatiral bom pa v domačem moto klubu ob pivu, pa še nobeden me ne bo sekiral. Če je pa komu na poti tole pisanje, ga naj pa kar lepo spravi v smetnjak. Mislim pa, da mu ne bo treba nobenega mojega posta več vreči vanj.

LP Tetec

:topic:

ker se tako uzaljenega in nepravicno obravnavanega pocutis (kot se vec bmw-voznikov, kenede brumer :devil: ):

ce bi vsak ob aktivnih clanov pisal po en nepotreben post na dan v resne teme je to samo ca. 3000+ objav, katere je potrebno odstraniti. ce racunas, da je za eno objavo potrebno ca. 30 sec dela..... bos v bodoce raje premislil prej kaj kje pises ?

demokracija je tako lepo dvosmerna cesta, pravice IN dolznosti (samo drugi del za IN vecina "pozabi" prebrati)

ce ti lahko se eno povezavo glede resnega dela foruma dodam: klik

:topic: end

Objavljeno
Pa še par slikic prilimam, mogoče komu kdaj kaj prav pride za pogledat, če se bo lotil podobnih popravil. Slikice so bile napravljene ob mojem predlanskem in lanskoletnem vzdrževanju motorja. Še malo da pokomentiram.

Svaka cast, dober si ga ti to razsravfal.

Objavljeno

Mene zanima za april, ko se dobimo, kak obseg del smo predvidli? Gre samo za menjavo olja, jaz bi namreč rabo še nastavitev ventilov in pregled za jermen, al je to že preveč? Sem menjal motor in bi rad prevero stvari da nebo kakih presenečenj kasneje...

LP

Objavljeno (popravljeno)

Mene zanima za april, ko se dobimo, kak obseg del smo predvidli? Gre samo za menjavo olja, jaz bi namreč rabo še nastavitev ventilov in pregled za jermen, al je to že preveč? Sem menjal motor in bi rad prevero stvari da nebo kakih presenečenj kasneje...

LP

Po moje je vse odvisno od časa in dogovora. Tudi jaz bi preveril jermen in ventile, ker tudi nisem 100 % da je vse, kar piše res, tko da se bo treba zgodaj zmenit, pujseka pa za bolj pozno naročit .

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno

Odgovoril bi Giantu in bmwslo. Zaenkrat se Brumer, ta čas, kar je dal predlog za enodnevno koriščenje njegove delavnice ni nič oglasil. Trenutno je to še njegova ponudba. Če bo to potrdil, da je to, kar je napisal definitivno,sem jaz obljubil, da dam še jaz svoje roke zraven. Tako, da poservisirati 5 motorjev v enem dnevu za dva ni ne vem kako velik problem. Vedeti morate da servis motorja ni samo zamenjava motornega olja, pa oljnega čistilca in svečk. To ni nič. Verjamem, da če bi znali in imeli prostor, bi vsak servis naredil doma, se nam ne bi bilo treba vozit na Dolenjsko, sicer pa ni smisel servisa samo servis, ampak druženje.

Pri 5-ih motorjih je bolj en drug problem. Dva motorja ne moreta bit naenkrat na dvigalu, ki je v bistvu predpogoj za kvalitetno opravljeno delo. Brumer ima po sliki sodeč dobro opremljeno delavnico, ki jo kar dobro koristi z veliko potrebnega orodja. Pod servis paše še: menjava zavornega olja, kontrola zavornih ploščic, po potrebi zamenjava ( na 25000 km kar računajte za prve,da so pri kraju ) nastavitev ventilov, sinhronizacija cilindrov, menjava ali kontrola oja v menjalniku, zadnjem pogonu.....

Če se bomo dogovorili za servisiranje, bom dodal še spisek rez. delov, ki naj bi se menjali, kaj boste pa menjali boste pa že sami ocenili. Pa še nekaj. Jaz dobro poznam BMW serije R, medtem, ko s K-ji nisem preveč domač, tam pa mislim da je bolj Brumer.

Pri RS in RT-jih vzame servis več časa, ker je potrebno demontirati plastike, za GS in ostale traja manj časa

Če bomo nastavljali ventile, je itak potrebno demontirati pokrov mikrojermena, da lahko vrtiš motor, tako da ni problem menjat še jermen, ki stane par EURO. Torej za tiste, ki imajo 40000 km in ga še niso menjali, jermen s sabo! Pred dvemi dnevi me je bmwslo kar malo spravil v dilemo, ko je napisal, da ima njegov motor 41000 km ter da je menjal jermen. Jaz sem imel nekako fiksno idejo da se menja na 60000 km. Tako da sem šel še enkrat gledat te moje knjige. Za vse sem spodaj pripopal dve slikce. Oba imava prav.

Kar se tiče obsega dela. Zame je servis servis. potrebno je narediti vse, kar je predvideno po navodilih proizvajalca za tiste kilometre. Valjda pripravljamo motor zase. Koliko in kako se bomo vozili je odvisno od vzdrževanja.

Sedaj pa, da me ne bo spet kdo napi.....l, da naj neham nabijat, evo slikc. LP Tetec

post-8893-1170333092_thumb.jpg

post-8893-1170333121_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Tu pa so KLIKNI še navodila v nemščimi za R1150RT.

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno (popravljeno)

Tu pa so KLIKNI še navodila v nemščimi za R1150RT.

lp

:worship: :worship: :worship: :worship:

Že vlečem dol

:OK: :OK: :OK:

(Je že dol)

Tetec ja maš kar prav, kar se tiče servisiranja, se strinjam.

Pod št 1 je druženje, je pa tudi dobro pridobiti malo izkušenj pri servisiranju, vsaj tiste osnovne stvari, ki jih človek res lahko nardi doma.

Mene tudi muči menjava zavornega olja , saj sem bil do sedaj navajen to menjati vsako pomlad. Ne vem pa, kako je pri tem motorju. Pri starem K-ju je bilo relativno enostavno.

Bomo pa sodelujoči seveda tvorno sodelovali, saj nobeden ne pričakuje, da bi samo motor dol pripeljal, pa da ti ga nekdo pošraufa. :grrr

Bomo sami pomigal kolikor se bo le dalo, tko da vsaj plastike dol pošraufat nebi smel bit problem :blush:

Se pa že veselim tega dogodka :OK:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno (popravljeno)
Tu pa so KLIKNI še navodila v nemščimi za R1150RT.

lp

Ej akj pa za R 1150GS, se da kej dobit.

P.S. sam ce bi bla v ANG, ker druzga ne znam.

Popravljeno . Popravil bica
Objavljeno

Ej akj pa za R 1150GS, se da kej dobit.

P.S. sam ce bi bla v ANG, ker druzga ne znam.

Jaz imam navodila za R model. Ker se gs najbrž ne razlikuje dosit mislim da bi morala bit OK . Bom poskušal obesit nekam pa sporočim kje in kako .

Objavljeno

Ne vidim težave.

Tudi če pošteno poservisiramo le en motor.

Drugi pa gledamo in potem to v manjših skupinah opravimo doma.

Ker, potem, doma, še vedno obstaja telefon:

Čuj, zašraufal sem se, pridi pomagat.

:)

Objavljeno

Ne vidim težave.

Tudi če pošteno poservisiramo le en motor.

Drugi pa gledamo in potem to v manjših skupinah opravimo doma.

Ker, potem, doma, še vedno obstaja telefon:

Čuj, zašraufal sem se, pridi pomagat.

:)

:OK:

Navodilo R 1150 R angleška

Objavljeno

Ne vidim težave.

Tudi če pošteno poservisiramo le en motor.

Drugi pa gledamo in potem to v manjših skupinah opravimo doma.

Ker, potem, doma, še vedno obstaja telefon:

Čuj, zašraufal sem se, pridi pomagat.

:)

Je tako. :OK: :yea1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!