Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče teoretski. V praksi pa so šele z letnikom 2010 ukinili klasično nastavljanje z vijakom...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, Joker pravi:

V praksi pa so šele z letnikom 2010 ukinili klasično nastavljanje z vijakom..

pred 53 minutami, Kugelschreiber pravi:

SOHC glave, in verjamem de se je ventile štelalo z vijaki v klackalici, kasnej pa ne več. Pokrovi ventilov na SOHC glavah imajo 4 vijake. 

Kot je zapisal @Joker sprememba je bila leta 10.

Pred tem je pokrov ventilov takšen kot na spodnji sliki.

754383862_R1200GSPokrovventilov06-10.thumb.JPG.052efea1b9c0abee084fefa2eabf2240.JPG

Pritrjen z štirimi vijaki in pokrov svečice postavljen vzdolžno.

1755515677_R1200GSPokrovventilov10-13.thumb.JPG.b96f665c0476312a74fcdc322b76e79f.JPG

Najbolj vidna sprememba na zunaj je pokončni plastični ščitek svečice, kabel iz spodnje strani. Pokrov ventilov pritrjen samo z dvema vijakoma, več sprememb pa pod pokrovom.

1209875439_R1200GS10-13.thumb.JPG.c32afc5dcf848bcaac97209ea8b28ba7.JPG

Dve odmični gredi in po novem ni več klasičnih odmikačev (klackalic) na vijake ampak krmiljenje z nihali (8), ki jih potiska odmična gred. Odmik ventilov se nastavlja z "ploščicami", ki to niso ampak so podložke v obliki polkrogle (6).

1537066247_ploica.thumb.JPG.84cdd86a4e0e0de6660ffdfb2a2b1c56.JPG

V bistvu je kontrola in nastavitev lažja kot pri klasičnem načinu z vijakom, kjer je potrebno kar nekaj izkušenj. Preveriš zračnost in primerjaš z predpisano. Po potrebi menjaš polkroglico.

1499148967_ploica1.thumb.JPG.fb2061fbb4f39603633a34f3e879bbcb.JPG

Najtanjša je "visoka" 4,60mm najdebelejša pa 5,70mm. Kupijo se v koraku po 5 stotink milimetra. Cena posamezne pa cca 8€.

Enako imajo narejeno tudi agregati Rotax 800ccm "polkroglice". Je pa za menjavo teh polkroglic potrebno potebno malo več dela. Odmične gredi na 800ccm agregatih je potrebno umaknit...

Ja za tak poseg "vzamejo" kar nekaj €...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

Novi 850 agregati pa imajo dejansko okrogle ploščice (11) slika spodaj...

1970558810_ploica2.thumb.JPG.e5d88c1516699b06a4022593db52391f.JPG

1,72mm do 2,50mm korak pa 4 stotinke mm

446093299_VentiliF850.thumb.JPG.6e5386f5cb1129c4638e7627ae91a2af.JPG

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 20 minutami, MiNa pravi:

Novi 850 agregati pa imajo dejansko okrogle ploščice (11) slika spodaj...

 

Kot tudi 1200LC, o katerem pravzaprav teče beseda...

Objavljeno
pred 7 minutami, Joker pravi:

 

Kot tudi 1200LC, o katerem pravzaprav teče beseda...

Ja za LC RT je pa korak 2 stotinki mm od 1,72mm do 2,50mm.

Objavljeno
1 hour ago, Joker said:

Mogoče teoretski. V praksi pa so šele z letnikom 2010 ukinili klasično nastavljanje z vijakom...

Jp. Zajebal sem. DOHC je prisel (sele) 2010. Ostala teorija pa nekak drzi, ne? 

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hvala za vse informacije, ki ste mi jih dali. Ogledal sem si filme na Youtube in se odločil, da bom to zmogel sam narediti. Sedaj čakam še samo na lističe, pa krenem v akcijo.

V primeru, da jih bo potrebno nastaviti pa bom najbrž mogel najti strokovno pomoč.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

En zanimiv primerjalni test! Primerjali so olja iz različnih motociklov po utekanju novega agregata in potem analizirali, koliko trdnih delcev se je našlo po utekanju v olju....zelo zanimivi rezultati in bravo Royal Enfield ?

No, tudi naši Bavarci so se dobro odrezali ?

Kdo je pogorel, pa preverite sami ?

 

Objavljeno

Res je. Jaz imam po prvi vožnji po servisu že fejst usrano olje :D Italjan je to predvidel in zato ga malo po malo kuri... in zato na vsakih 1000km dodam 0,2dcl frišnga, tako da imam vedno sveže olje v mašini :P (deluje nekako tako kot oiler za ketno) to pa ostali še neznajo :P 

Objavljeno
Ob 24. 3. 2021 ob 19:52, skalaprava pravi:

En zanimiv primerjalni test! Primerjali so olja iz različnih motociklov po utekanju novega agregata in potem analizirali, koliko trdnih delcev se je našlo po utekanju v olju....zelo zanimivi rezultati in bravo Royal Enfield ?

No, tudi naši Bavarci so se dobro odrezali ?

Kdo je pogorel, pa preverite sami ?

 

Nerelevanten amaterski test, s preveč neznankami in spremenljivkami..........tudi podatki, ki jih navaja niso neko merilo o kvaliteti agregata in njegovi dolgotrajnosti ali kvaliteti izdelave. Tako da HD-jevci nč bat :) 

  • Všeč mi je 2
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zračno hlajeni boxer od znotraj :)

 

 

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Narocil frisnega GSa,stari se prodaja,letnik 2019,38500 km.

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam težave s preveliko obrabo bokov 1. gume.

Original gume pri novem GS-u sem zaradi bočne obrabe 1. menjal pri 7k zadnja bi bila še vsaj za 3k.

Itak sem do sedaj vedno menjal v kompletu in nabavil Metzeler. Na bokih prišel do markerjev že po 3k. Mogoče naredim  na silo in riziko še 2k.

Nasvet: vozi počasneje

Ja vem OK samo z K1300 sem menjave delal zaradi obrabe zadnje (zvozil ene 877mpletov Mitask) kar se mi zdi bol normalno.

 

Objavljeno

Malo branja...

Močna obraba bokov sprednje gume je v večini primerov posledica močnega zaviranja globoko v ovinek.

 

Objavljeno

Vem ampak redko popravljam z zavoro v ovinku.

Podoben problem sem imel na K-ju ko sem imel enkrat touring gume.

Objavljeno
pred 13 urami, alko1 pravi:

popravljam z zavoro v ovinku.

To ni problem popravljanja. Bolj način vožnje. Motor se spredaj ne poseda med zaviranjem. Telelever ti zaradi te značilnosti dopušča zaviranje globoko v zavoj in to se potem pozna na gumi.

Objavljeno
pred 15 urami, alko1 pravi:

Imam težave s preveliko obrabo bokov 1. gume.

Original gume pri novem GS-u sem zaradi bočne obrabe 1. menjal pri 7k zadnja bi bila še vsaj za 3k.

Itak sem do sedaj vedno menjal v kompletu in nabavil Metzeler. Na bokih prišel do markerjev že po 3k. Mogoče naredim  na silo in riziko še 2k.

Nasvet: vozi počasneje

Ja vem OK samo z K1300 sem menjave delal zaradi obrabe zadnje (zvozil ene 877mpletov Mitask) kar se mi zdi bol normalno.

 

bom povedal moj primer, čeprav ni na bmwju, ma verjamem, da je nekaj povezave med načinom vožnje, geometrijo motorja (bolj na nos) in predvsem prerezom/obliko gume

S22 bridgestone je na sxu naredila 3000km in so bili boki fuč

Mitaska SF+ gladko naredi 6000km, potem so boki fuč in postane trikotna (gledano prerez), pa še jo lahko nategnem za ene 2 jurčka.

Sta pa obe gumi kar različni po obliki (spet gledano prerez). Očitno ima SF+ več mesa na mestu, kjer jo največ trošim.

poskusi Terra force

Objavljeno
18 hours ago, DAMI34 said:

bom povedal moj primer, čeprav ni na bmwju, ma verjamem, da je nekaj povezave med načinom vožnje, geometrijo motorja (bolj na nos) in predvsem prerezom/obliko gume

S22 bridgestone je na sxu naredila 3000km in so bili boki fuč

Mitaska SF+ gladko naredi 6000km, potem so boki fuč in postane trikotna (gledano prerez), pa še jo lahko nategnem za ene 2 jurčka.

Sta pa obe gumi kar različni po obliki (spet gledano prerez). Očitno ima SF+ več mesa na mestu, kjer jo največ trošim.

poskusi Terra force

Pred kratkim sem zamenjaj spreddnjo gumo terraforce, ki je imela preko 20.000 km in je še imela 2mm na bokih.

Terraforce je res dolgoooprogaška guma :)

Objavljeno

Ma okoli mene na GS-ih vsi furajo Metzelerke. Dejansko dobro drži (do sedaj) obe gumi do roba brez pusija. 

Do Mitsak tera sem malo skeptičen (morda brez vzroka - jih še nisem probal) čeprav sem bil s SF+ mega zadovoljen

Objavljeno
pred eno uro, alko1 pravi:

Ma okoli mene na GS-ih vsi furajo Metzelerke. Dejansko dobro drži (do sedaj) obe gumi do roba brez pusija. 

Do Mitsak tera sem malo skeptičen (morda brez vzroka - jih še nisem probal) čeprav sem bil s SF+ mega zadovoljen

na ktm 1290super  advenčerje jih stavijo OEM. Pa ne delam reklame, če ostaneš na tem kar "vsi dajejo" bo pač tako kot je. Ampak v končni fazi, če je 5 jurjev dobra, pa 3 zanič, menjaš po 5ih jurjih. :D

 

Objavljeno

?

Ja vem pa mi ni jasno v čem je fora da se je nek KTM odločil za tovarniško vgradnjo no name firme 

Objavljeno
pred 24 minutami, alko1 pravi:

?

Ja vem pa mi ni jasno v čem je fora da se je nek KTM odločil za tovarniško vgradnjo no name firme 

k ne mara svojih kupcev :P

Mitas ni noname, je pa res, da bađ BMW težko prenese firmo nezvenečega imena, ma v ofroad programu je Mitas še kako dober igralec, pa tudi moto in skuter dirkah.

Poskusi Conti, nekateri so zadovoljni, poznam ljudi ki majo na 1250GSu Mitas TouringForce in so zelo zadovoljni (tudi jaz sem pilil zadnjo touring, no še jo, od SDGTja, do SXa)

Ampak, pazi, pomembno (stvar rejtinga) :D

Če pa maš BMW nardiš tako:

kupiš najdražjo gumo (samo tako lahko daš na najboljši stroj na sweti) pol pa če maš probleme si tiho kot rit, pa hvališ jo na vse pretege. Vedno moraš povedati tudi ceno.

Predlagam vedno začeti stavek s: ni to Mitas :P

Mal te šalim, a povedal sem realo. Ostalo je na tebi. :P

pss. tehnike vožnje ne boš spremenil, vzmetenja pri mopedu in geometrije tudi ne. Torej lahko samo drugo blagovno znamko pnevmatik poskusiš.

 

 

 

Objavljeno

????

Hudo dober odgovor.

Moj glavni problem je med vožnjo v glavi, ker imam ali dobim nek slab občutek, da tole pa ne bo držal ?? Ko se odločim za neke gume in v kolikor nisem imel nekih slabih izkušen enostavno nimam jajc, da bi jih menjal s kakšno drugo znamko. 

Nekaj podobnega kot vem da Dunlopa (Roadsmart - še z VFR-ko) ne bom vozil, ker mi je zadnja po Dolomitih ene parkrat malo zdrsnila in to brez, da bi kaj pretirava.

Ravno tako sem imel neke zadržke z Mitas ST. Pri širini gume 190 ima popolnoma drugačno krivuljo zadnje in nekako ni šla tako v ovinek kot sem bil vajen iz SF+.

Za pokonc vozit so pa vsake dobre.

Kakorkoli hvala za mnenja in širitev obzorja

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!