Jump to content
  • Sign Up
bmwslo

BMW razno

Recommended Posts

TomyK
pred 9 minutami, fwcabrio pravi:

Letos pomladi ko sem kupoval R1200RT, sem jih šel gledat jih je imel pet. Prvi vtis dober, lična garaža kjer se nahajajo, motorji očiščeni, urejeni skratka na 10 metrov vse odlično. Ko pa malo podrobneje pogledam na vseh aluminijasti deli oksidirani, vijaki na 4 od 5 rjavi. Kot bi nekje stali v neki vlagi dalj časa, izpušne cevi spolirane z nekim grobim šmirkom. Kasneje mi pove da so motorji z Anglije in so kao vsi odlični. Pa števec pri vseh polepljen z novo folijo ker original je v miljah- če to kaže točno ne vem. Razumem da se njemu ne splača kupit tam lep motor ker potem cenovno ni konkurenčen.  Mene ni prepričal, lahko je pa tudi z mano kaj narobe, z mano je bil še kolega ki je bil istega mnenja. 😔 To je samo moje mnenje najboljše da se zapelješ do njega in sam pogledaš. Jaz sem ga nato sam šel iskat v Nemčijo, motor kot iz škatlice me je pa prišel nekaj eurov več.

Hvala za iskren in izčrpen odgovor.

Ali si vzel motor od privat prodajalca, ali od "hendlerja"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
fwcabrio

Vzel sem ga na nekem Honda servisu. Zelo korektni prodajalci, ko sem ga kontaktiral za motor sem mu rekel če mi lahko pošlje še kakšno dodatno sliko, poslal mi je še enih 25 slik, vse podrobnosti, dobil mi je papir od servisa-zgodovina, tako da sem motor plačal brez da bi ga videl. Pri nas tako ne bi naredil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTMBMW

Pozdravljeni,

Nagibam se za nakup BMW R1200RT  letnik 2007 z 100000km iz tujine in me zanima na kaj moram biti pri nakupu motorja s tolkimi km pozoren in ali je sploh pametno kupovati motor z tolikimi km.

Motor je na videz kot nov, koliko km pa sploh zdržijo te masine?

Hvala za odgovore, pa lep pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
car_freak
Ob 19. 9. 2019 ob 9:39, fwcabrio pravi:

Vzel sem ga na nekem Honda servisu. Zelo korektni prodajalci, ko sem ga kontaktiral za motor sem mu rekel če mi lahko pošlje še kakšno dodatno sliko, poslal mi je še enih 25 slik, vse podrobnosti, dobil mi je papir od servisa-zgodovina, tako da sem motor plačal brez da bi ga videl. Pri nas tako ne bi naredil.

Dve leti nazaj, sem isto naredil direkt pri BMW AG. Nekaj dodatnih slik, plačal, pripeljal in to je to. Je pa res, da je motor bil skoraj nov-testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 9/19/2019 at 8:18 AM, fwcabrio said:

 Kasneje mi pove da so motorji z Anglije in so kao vsi odlični.

Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 10 urami, Zok pravi:

Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.

Tole me pa res zanima zakaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 minutami, Joker pravi:

Tole me pa res zanima zakaj?

po mojem zarad podnebja, pa ker niso preveč skrbni

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Kot prvo je potrebno na motorjih za britansko tržišče žaromet zamenjat, že to je strošek.....vsaj žaromet za RT je kar drag. Vem, ker sem kupoval dve leti nazaj po karambolu. Pa še zanimivost...na ebayu je bilo veliko angleških verzij žarometov, ki pa so vsi po vrsti cenejši, kot je pa naša verzija za promet po desni....:hmm:

Zato ob tej priliki previdnost pri nakupu moto žarometov preko ebaya, ker ponavadi taki prodajalci sicer poslikajo serijsko številko žarometa, ne napišejo pa eksplicitno, da je to žaromet za vožnjo po levi strani! In seveda je prodaja po principu "no return". Če bi se zajebal, ti reče, da je bila serijska številka, iz katere se razbere da gre za levi žaromet, jasno razvidna in da torej ni zavajal!

No, pa tudi tisti števec z dvojno skalo v km/h in mph mi že vizualno ne potegne....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Da bo nekaj iz prve roke...

Jaz sem z "angleškim" GSA naklepal 100 000km... Ponj sem šel sam. Gledal sem 3 in vsi so bili kot novi (do 2 leti, do 10 000 milj).

Poznam kar nekaj "angleških" motorjev pa z nobenim ni kaj posebnega narobe. Vsaj ne kaj takšnega, kar ne bi bilo tudi pri "naših".

Še o žarometu:

Za začetek samo to, da na starem GS1200 sveti tako ali tako tulk za en kurc, da je povsem vseeno, ali je EU ali pa Angleški...:BUA: Niti motiti ne more nikogar. Še dolga ne...

Sem pa kupil rabljenega za 100€. Še to mi je bilo v začetku žal. Za homologacijo bi si ga lahko enostavno sposodil. Še dobro, da sem ga razbil. Sem vsaj vedel, zakaj sem dal 100€.

Ko sem fasal kamen sem namontiral nazaj angleškega in nihče ni nikdar pogruntal, da je z njim nekaj narobe. Tudi na tehničnem ne. Na treh različnih lokacijah...

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
21 hours ago, DAMI34 said:

po mojem zarad podnebja, pa ker niso preveč skrbni

Tocno to. Berem grozljive zgodbe na facebooku v grupi Aprilia Performance (oz. zdaj je AP Workshop, baje Griff ne sme vec uporabljati Aprilia logota) - na motorjih odpovedujejo stvari da kar joj - vse po vrsti. Tudi na motorjih, ki sploh nimajo dosti kilometrov, tudi pod 10.000. Pa to take banalne zadeve - lezaji mehanizma zadnjega vzmetenja recimo - v UK velja pravilo, da jih je treba razstaviti in ocistiti najkasneje na dve leti. Pa jaz imam dve aprilii z enakim mehanizmom, pa se nikoli nista bila narazen - skupaj imata 80k km. Cvile jih je na Capotu menjal pri 120 al 130k km. Nonstop imajo tezave z elektriko. Nonstop tezave z razpadlimi cevkami bypassa in odduska v tanku (niso odporne na etanol). Nonstop tezave z glavnimi cilindri sklopke. Nihce ne zna niti odzraciti zadnje zavore, Griffa pa zato kujejo v nebo (moj sanjski siht bi bil biti mehanik za Aprilie v UK).

Potem pa gledas slike - pa saj jih 2/3 sploh nima garaz, motorji so parkirani pred bajto pod milim nebom, v dezju, pod snegom,... Se sploh ne cudim da je tako, kot je.

Ce si kupil 2 leti star motor, je zadeva seveda malo drugacna. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
basbas

Pri r 1150  r iz  anglije mi  je začela razpadati el napeljava ,videl pa suzuki bandit 1250 popolnoma korodiran.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Viška imam GS911 USB (rumen) Enthusiast s samo enim porabljenim VIN-om.

Prodam za 200€ oz. najboljšemu ponudniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TomyK

Kupim šrauf za izpust olja  na kotnem prenosu R1200Rt 2011.

Ali kdo ve, kaka je cena. A je najbolš da ga naročim na orig servisu?

Ali je ta šrauf z magnetom al brez?Menjal ga  bom pa zato, ker je en "biser" pred mano odtegoval z bogsigavedičim in je šrauf zj.... u nulo.Upam da bo sploh šlo odtegnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Vijak je alu za inbus kljuc? Podmazes in zabijes/zapresas kvaliteten torx nastavek ki sluzi kot matrica. Ali pa pripelji do mene zrihtamo en dva tri

Share this post


Link to post
Share on other sites
TomyK

Js mislim da je thorx...ker so na Bmw vsi vijaki thorx, razen mislim da tisti za dolivanje olja v kotni prenos...pomojem ga je s kakim imbusom šraufal😢...

Ja saj odtegnil ga bom že...pol bi pa blo bolši nazaj novega dat.

10-15 € bom pa že izkašljal...😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Ta vijak ima magnet in O ring in ni iz alu. Kupi originalnega z magnetom. Tudi navoj na ohišju kotnega gonila je bolj fine sorte in ga hitro uničiš, če vijak ne prime navoj pravilno.

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Ob 10. 11. 2019 ob 22:19, TomyK pravi:

Kupim šrauf za izpust olja  na kotnem prenosu R1200Rt 2011.

Povprašaj na najbljižjem servisu....

Koda vijaka in tesnila za tvoj motor na sliki.

VijakOljaKP.JPG.b4ff7e7ad23ee7d4915033c26517120b.JPG

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • dobo
      Pozdravljeni! Zanima me za kašen denar in če je sploh motor Harley Davidson Electra Glide ultra classic tourer zanimiv za naš trg v Sloveniji. Imam priložnost zamenjat tak motor z mojo Corvetto. Motor je letnik 2008 in ima 56000km cena pa je 17500€. Prilagam tudi sliko.    Sam se velik oboževalec Harley motorjev , vendar potrebujem denar za izgradnjo hiše zato motor žal ne morem obdržati.    Hvala vam za vaše odgovore in lep pozdrav.   Luka
    • Akito
      LŠ je res bedna končniCA
    • Snečer
      to samo pomeni, da bodo sedaj lahko merili tam, kjer ni stacionarcev, na tripodih, sploh na takih stezah kot jih omenjaš  
    • hajamoto
      Je res. Radarji so itak samo v naseljih tako, da je še dost placa za užitke. Preddvor - železna Kapla še ni radarja pa sam dva ovinka. Tisk k se čez naselja ne more po omejitvi pelat naj pa bicikel kup pa naj se vozi po omejitvi če zmore. 😄😄😄😂
    • mato295
      Zdravo, S čim namazati kolesno os in semering (pri snemanju in nameščanju koles)? Je recimo taka mast OK?  https://www.merkur.si/mast-olma-olma-lis-mg-2-1-kg-6-p576-sw-tb/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!