GrCaR Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Od kdaj ima RS 125 25 kW? Tastare, katere niso ble zablokerane, so mele v prometni 23kW .)
BikeRBoY Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 jas mam 96 letnik pa mam v prometni 26 kw
RHonda Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Al pa rs 125, ki ma 25 kw, čez 3 leta pa neki druzga. Zablokiran 4t sicer ne vem kok zgleda za vozit, rs se pa zlo lepo pelje (in hitro za te kilovate). Ne, motim se. Jaz niti svoje z 24 kw nebi smel voziti, ker je razmerje med močjo in maso preveliko, 0,2 kw/kg, kar je več od dovoljenega. V bistvu jo lahko voziš z 21 leti, pa komaj 125 :P
Kawl Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 A loh prosim nehate z :topic: .In naj raje nekdo poda konkreten odgovor na moje vprašanje glede generalke RS250. Hvala LP
reesko Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 ja frend je dal 25k za en bat...pa je sam menju...tko da ga je kr pocen pršlo..
BaHa Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Od kdaj ima RS 125 25 kW? vsaka odprta .... :naughty: :kva2:
Kawl Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 ja frend je dal 25k za en bat...pa je sam menju...tko da ga je kr pocen pršlo.. Živjo! Mogoče veš, oziroma lahko vprašaš kolega koliko je imel km in ali je potrebno menjati tudi cilinder ali ga obnoviti.Ni mi več čisto nič jasno.Nekateri pravijo da zamenjaš samo bate, mi je pa čudno da cilinder pustiš pri miru.Drugi pravijo da zamenjaš bat in cilinder, itd. .Bi pa rad dobil en res konkreten odgovor od kakega lastnika RS250.Moj motor ima skoraj 30.000km.Sem pa drugi lastnik tako da ne vem kaj se je z motorjem počelo.Je pa vsekakor potreben servisa saj je na enem cilindru izgubil veliko kompresije.Praktično se samo iz enega izpuha kadi,iz drugega pa se kadi zelo malo, ubistvu več napljuva ven neizgorele mešanice in ta zrak je zelo topel. Vsi ki ste imeli kakršno koli podobno težavo, ali pa če temu lahko rečemo tudi neprijetno izkušnjo, vas lepo prosim za podrobne informacije.Lahko tudi na zasebno sporočilo.Bom pa vesel vseh odgovorov. Hvala in LP
reesko Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 jah če sta cilindra še kul pol pust pr mer..drgač pa daš mal obnovit..sej to je isto pr vseh motorjih...isto je delal njemu..sam čez enga vn ful kadil...čez druzga pa ful mn...pa je menu..pa gre k urca... :D srečno .)
borollety_4 Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Pred kratkim sm tud js menjal bate in me je vse skupi prišlo tam okol 70Ksit (2 bata, 2 tesnili za glavo celindra, 2 tesnili za spodnji del celindra). Menjava pa je potekala v domači garaži cel dan, počas pa po pamati :D Zaj pa dela u nulo. Sedaj pa me še samo čaka predelava orginalnih izpuhov al pa nakup kakih športnih, sam ka če jih pr nas tak težko dobiš. LP
Kawl Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Pred kratkim sm tud js menjal bate in me je vse skupi prišlo tam okol 70Ksit (2 bata, 2 tesnili za glavo celindra, 2 tesnili za spodnji del celindra). Menjava pa je potekala v domači garaži cel dan, počas pa po pamati :D Zaj pa dela u nulo. Sedaj pa me še samo čaka predelava orginalnih izpuhov al pa nakup kakih športnih, sam ka če jih pr nas tak težko dobiš. LP Si mašino vzel ven iz okvirja, da si zamenjal bate?Kakšne ključe si uporabljal za vijake na spodnjem delu cilindra (4 vijaki) dva nista problem, do dveh pa kot sem gledal je nemogče pridt oziroma je potrebno imeti vsaj po mojem mnenju poseben ključ. Hvala in lep pozdrav.
borollety_4 Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 Si mašino vzel ven iz okvirja, da si zamenjal bate?Kakšne ključe si uporabljal za vijake na spodnjem delu cilindra (4 vijaki) dva nista problem, do dveh pa kot sem gledal je nemogče pridt oziroma je potrebno imeti vsaj po mojem mnenju poseben ključ. Hvala in lep pozdrav. Ne motor sem pustil v okvirju, kr ni potrebe, da bi ga dol vzel. Uporablal pa sem pač navadne ključe pa "gedore", kjer pa nisem zraven prišel, pa sm si pomagal z oni giblivim delom za gedore. Sploh ni panike, sam cajt pa živce rabiš pa gre vse. LP
borollety_4 Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 No zaj pa mi lasniki rs 250 (pač kolk nas je) povjete kolk gumo maste zadi: 150 al 160? Prišel je cajt, da bo treba zadno gumo menjat, zaj pa se odločujem za 150 al 160? Katere firme kaj priporočate? Kaj pravite na Pirelli Diablo? Sedaj mam gor Michelin pilot power in sm kr zadovoljen z njimi.
AlexS Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 Za tastare modele piše da daš lahko gor 150 al 160, za tanove modele pa piše da daš lohk samo 150 gor. Tko je v knjigci :naughty: , sam verjetn je pa vseen :OK: Mam pa dunlopke 207.
reesko Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 frend ma na rs250 pilot power 160 uzadi pa jih ne zamenja za nič :D
borollety_4 Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 Sam tud študiram da bo kr 160 padla gor, zaj pa še sam Diablo al Pilot power. Obe gumi sta super (Pilot power preverjena).
maher Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 mi lahko kdo pove keri letniki majo okrog 70KM :?
BaHa Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 Za tastare modele piše da daš lahko gor 150 al 160, za tanove modele pa piše da daš lohk samo 150 gor. Tko je v knjigci :naughty: , sam verjetn je pa vseen :OK: Mam pa dunlopke 207. sploh ni res !! itk da ni vseeno ..... uglavnm pazit moras da se ti vecja oz sirsa guma ne bo "prelomila" do se zgodi ce mas preozko feltno ... sej lepse je ze .... pa ni nobenih razlik ... razlik je samo v voznji in to v ovinku ko ne bos mogu tako dobr polozit ........
awake Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 mi lahko kdo pove keri letniki majo okrog 70KM :? ne priporočam da kopuješ te starejše kr imajo bistveno večjo porabo kot novi modeli (okrog 10-12 litrov!!), mašina je pa enaka kaj se moči tiče...Nova pa je meni pila v povprečju 6 litrov! Na novi moreš le športni izpuh kupit in bo šla enako če ne še bol, kr ima v originalnem katalizator in ima zato majnšo moč! Sem imel nekoč ta nov model z giannelliji in je šla 220 km/h in se je v 6. prestavi zavrtela skor do konca!
AlexS Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Ja ne vem kako gre enim 220, jz mam tud ta novo, pa giannellije gor, pa je šlo 206, mogoče da bi do 210 max prilezlo. Obrati se pa res niso do konca zvrtel, ampak do okol 11k.
awake Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 ne priporočam da kopuješ te starejše kr imajo bistveno večjo porabo kot novi modeli (okrog 10-12 litrov!!), mašina je pa enaka kaj se moči tiče...Nova pa je meni pila v povprečju 6 litrov! Na novi moreš le športni izpuh kupit in bo šla enako če ne še bol, kr ima v originalnem katalizator in ima zato majnšo moč! Sem imel nekoč ta nov model z giannelliji in je šla 220 km/h in se je v 6. prestavi zavrtela skor do konca! vse je odvisno od nastavitev in kako je bila ˝einfahrana˝,pa da nimaš 80kg+ :P ... meni je šla 210 vedno...
JAN49 Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 mi lahko kdo pove keri letniki majo okrog 70KM :? Do letnika 98, kar pomeni vključno še 97. Razen, če je kdo kupil star model leta 98 in pravi, da je 98 letnik. :P Pol ima lahko tudi 70KM :lol1: Aja še to, če koga zanima, prodajam RS 250, letnik 2001, samo 9000 km.
Aless Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 kolk pa majo te motorji kaj porabo,pa kolk km zdrzi bat?
JAN49 Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 kolk pa majo te motorji kaj porabo,pa kolk km zdrzi bat? To je čist relativno in je odvisno od tega kako ga voziš, tako poraba kot menjava batov. Drugače je uradno potrebno menjati bate, tako kot pri vseh 2T, to pomeni okoli 15k km.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se