Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kolk pa majo te motorji kaj porabo,pa kolk km zdrzi bat?

preko 10L/100km...verjem da dobro vem :blush:

bat zdrži pa okol 10oookm...ubistvu bata zdržita...ker sta dva :P

Objavljeno (popravljeno)

preko 10L/100km...verjem da dobro vem :blush:

bat zdrži pa okol 10oookm...ubistvu bata zdržita...ker sta dva :P

V servisni knižici piše da jih menaš pri 13 000 km .) . Tko da če si lepo vozil motor lahko narediš vsaj še 2000 km :yes:

Popravljeno . Popravil JAN49
Objavljeno

jah zarad mene če na 30ooo menaš .)

prej k zamenaš bolš je .)

Objavljeno

prej k zamenaš bolš je

ja motor za 4T :doze:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo ve kam po šprtna izpuha za rs250?Pri uradnem prodajalcu se glih nebi kazal, ker bom bankrotiral :blink:

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

A mi lahko kdo pove a bi prva felna + oba diska pa žlajfi od RS 250ke šlo gor na RS 125ko???

HVALA! :worship:

Objavljeno

Zdej nism najdu kake dimenzije ma RS250 predna guma. Če ma 110/70 tko k 125, bi mogl pasat gor. Ampak ti tak la tak 2 diska nič ne nucata, ker maš ti naštimano samo za 1 disk bremzo. Za 2 diska bi blo treba speljat 2 cevki iz posodice za zavorno tekočino speljat, pa še eno dodatno zavorno čeljust... Brezveze

Objavljeno

Zdej nism najdu kake dimenzije ma RS250 predna guma. Če ma 110/70 tko k 125, bi mogl pasat gor. Ampak ti tak la tak 2 diska nič ne nucata, ker maš ti naštimano samo za 1 disk bremzo. Za 2 diska bi blo treba speljat 2 cevki iz posodice za zavorno tekočino speljat, pa še eno dodatno zavorno čeljust... Brezveze

komplet spredn konc cel drug (vilce, feltna, krmilo .... )

Objavljeno

Zdej nism najdu kake dimenzije ma RS250 predna guma. Če ma 110/70 tko k 125, bi mogl pasat gor. Ampak ti tak la tak 2 diska nič ne nucata, ker maš ti naštimano samo za 1 disk bremzo. Za 2 diska bi blo treba speljat 2 cevki iz posodice za zavorno tekočino speljat, pa še eno dodatno zavorno čeljust... Brezveze

nč ne pridejo dve cevke, je samo ena.....ampak gre cevka do ene čeljusti in potem imaš na tisti razdelilec, potem gre pa od ene čeljusti čez blatnik do druge

Objavljeno

Kako pa je z vilicami? Bo dovolj placa?

Objavljeno

Če bi hotla met 125z dvema diskoma bi kupila TZR- ko ima že pripravljeno za 2 diska. No, ok 1 cevka, nism še nikol vidu RS250 od blizu :blush:

Objavljeno

Original guma je 120/60/17.Verjetno pa nebi bil problem če dobiš feltno ter komplet napeljavo.Motor bi dobil tudi nekaj na teži, kar pa se pri tolk malo konjih takoj pozna.Če bi se to delalo samo zaradi izgleda potem uredu, drugače pa se ti ne splača saj se rs125 tudi z enim diskom ustavlja BP in zanesljivo.

LP

Objavljeno

resnicno me zanima ali je sploh mogoce da RS250 vozis z ispitom do 350ccm do 25KW?!

v tej temi sm ze nekaj prebral o tem, podan je biu tudi link do teme kjer se pogovarjajo v podobni situaciji sam tm ni blo nc konkretno povedan kako bi lahko to ustimu!

ce gdo ve s kasnim postopkom bi mi to ratal (blokade, sumljive kuverte pri tehnicnm pregledu morda? O:-) ) bi biu zelooo hvalezn :)

Objavljeno

resnicno me zanima ali je sploh mogoce da RS250 vozis z ispitom do 350ccm do 25KW?!

v tej temi sm ze nekaj prebral o tem, podan je biu tudi link do teme kjer se pogovarjajo v podobni situaciji sam tm ni blo nc konkretno povedan kako bi lahko to ustimu!

ce gdo ve s kasnim postopkom bi mi to ratal (blokade, sumljive kuverte pri tehnicnm pregledu morda? O:-) ) bi biu zelooo hvalezn :)

nima veze 350ccm ..... vazn je da je 25kw pa da je zadost tezak ... mislim da je ne mores voziti ker je prelahek ..... sploh pa ne vem ce bi se dalo zablokerat ... ?

Objavljeno

ne ne da se vozit. zablokirat se pa najbrz da

Objavljeno

ta zakon je tko sumljivo napisan :eek:

aprilie RS 250 ne morš vozt, medtem ko SS 600 ali 1000 lahko :lol1:

Objavljeno

ta zakon je tko sumljivo napisan :eek:

aprilie RS 250 ne morš vozt, medtem ko SS 600 ali 1000 lahko :lol1:

Lahko vozš vse troje, samo če ima več kot 157kg da usteza razmerju KW/kg in da nima več kot 25KW...

PO domače povedano se 2T ne splača vozt zablokiranga na 25KW, raje 600 4T

Objavljeno

PO domače povedano se 2T ne splača vozt zablokiranga na 25KW, raje 600 4T

true that !

:topic:

Objavljeno

seprav ce bi jo zablokeru jo pelu na tehnicnega in bi v prometni meu da je 25kW , potem odbolkeram in se vozim BP ? :)

Objavljeno

To lahko narediš npr tudi pri CBR600 :) Pa še vzdrževanje je bistveno cenejše in poraba manjša :)

Objavljeno

al pa r6,pa nimaš probleme z italjani(bati,...)

Objavljeno

kakšni so pa kaj stroski z blokiranjem šestotaka na 25kw??

Objavljeno

to ti bo znal pa stric burek iz lastnih izkušenj povedat .)

Objavljeno

kakšni so pa kaj stroski z blokiranjem šestotaka na 25kw??

to ti bo znal pa stric burek iz lastnih izkušenj povedat .)

v njegovmu primeru velki :D

Objavljeno

v njegovmu primeru velki :D

Ne še...

Računej da sm blokado dubu 24k sit ceneje .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!