P182 Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 To lahko narediš npr tudi pri CBR600 :) Pa še vzdrževanje je bistveno cenejše in poraba manjša :) pa tut bistveno manj užitkov B)
JMatic Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 ja, ce mas blokade notr :grim :grim
Kawl Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 pa nimaš probleme z italjani(bati,...) Ah to vzameš v zakup.Kar se ciklistike tiče pa samo :worship: Res pa je da bi vsem raje priporočal 4T, manjša poraba (v zadnjih časih kar prav pride ) , ter manjši stroški vzdrževanja.
balti Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Od katerega letnika dalje je RS250 mela katalizator?
RSmaniac Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Od 99 naprej, od takrat ko je dobila novo obliko .)
balti Objavljeno Julij 22, 2006 Opozori Objavljeno Julij 22, 2006 Je že kdo odstranjeval katalizator - zamenjal dušilec v katerem se nahaja katalizator? Zgleda, da je potrebno zamenjati tudi dize v uplinjačih. [attachmentid=76410]
Zok Objavljeno Julij 22, 2006 Opozori Objavljeno Julij 22, 2006 tako je. dvotaktniki so na to zelo obcutljivi, ce menjujes/predelujes izpuh, moras tudi uplinjac na novo nastaviti. isto je seveda s filtrom za zrak, ce spreminjas portmap cilindra, itd...
Aless Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Mene zanima ce ma RS250 iste celindre kot 125ka? NUJNO!
Zok Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 (popravljeno) ne. RS 250 ma masino ki je v osnovi enaka kot pri suzukiju RGV 250, le da je pri aprilii se prirejena. skonstruirali so jo v suzukiju. premer vrtine je 56 mm. Aprilia RS 125 ma masino Rotax Type 122/123. Skonstruirana je v Rotaxu. premer vrtine je 54 mm. ;) LP, Zok Popravljeno Avgust 7, 2006. Popravil Zok
balti Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Moja RS250 malo trokira med 7000 in 8000 obrati, drugače pa je ok. Ve kdo kaj o tem?
Original-One Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 (popravljeno) Moja RS250 malo trokira med 7000 in 8000 obrati, drugače pa je ok. Ve kdo kaj o tem? Se mi zdi, da je to normalno..Jst sm vozu zdej 2dni (kokr se je dal, zarad vremena) eno 250ko pa je tud trokirala mal med tm 6500 do 7500.. Popravljeno Avgust 7, 2006. Popravil Pleya
norc 16 Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Moja RS250 malo trokira med 7000 in 8000 obrati, drugače pa je ok. Ve kdo kaj o tem? iglo spusti za eno
dukeman Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Pa se da voziti to aprillio z izpitom A-2 za 25kW ? Ker ima neki dost konjov za 250ccm oO LP
balti Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 (popravljeno) iglo spusti za eno Ali govoriš iz lastnih izkušenj? Tvojo izjavo potrjuje pisanje na tujih forumih, da so tovarniško nastavljeni za prebogato mešanico - nižja temperatura obratovanja. Govorijo celo o menjavi diz. Tovarniška nastavitev je baje bolj "trotl ziher" za navadnega uporabnika. Še nekaj: premikanje igle ne vpliva na nič, če imamo gas do kraja, v tem primeru je rešitev samo menjava glavne dize! Popravljeno Avgust 7, 2006. Popravil balti
norc 16 Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Ali govoriš iz lastnih izkušenj? Tvojo izjavo potrjuje pisanje na tujih forumih, da so tovarniško nastavljeni za prebogato mešanico - nižja temperatura obratovanja. Govorijo celo o menjavi diz. Tovarniška nastavitev je baje bolj "trotl ziher" za navadnega uporabnika. Še nekaj: premikanje igle ne vpliva na nič, če imamo gas do kraja, v tem primeru je rešitev samo menjava glavne dize! igla igra samo vlogo v srednjih turah ko je pod polnimi tak dobi ful bencina. govorim iz izkušen na rs125 saj princip je enaki samo da ti imaš dva fergazerja.
Zok Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 igla je nekje v srednjem obmocju plina aktualna, ne glede na obrate. ;)
Aless Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Je kdo od vas ze kdaj menjo na 250ki cilindre?Namrec jaz bi rabo enga,pa ce je komu ob menjavi kaki ostal doma,pa da ni zariban,..... ...pa ce kdo prodaja sportne auspuhe bi blo tud dobro :D
Aless Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 ej justaboy...a 125ko maš še? ja...sej to sem kupo bol za zdivjat se,...pa ce bo kdo mel kaki plac na prikolici kdaj za na marof al pa grobnik it :D
no_name Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Glavna šoba določa količino goriva pri polnem gasu(maksimalna količina). Igla igra vlogo pri količini goriva pri gasu manjšem od ful, vendar je "delna" količina prav tako odvisna od glavne šobe. Igla določa gradient porasta količine goriva v odvisnosti od odprtja frgazerja...
Aless Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 Kam vi dajete 250ke sravfat?Ker jaz bi rabo enga majstra ko bi mi znal masino na motor dat,vse priklopit,nastavit,...... Na PM mi poslite kam vozite motorje,ce se vam da! Hvala!
BaHa Objavljeno Avgust 13, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2006 povsod pisete samo o batih cilindrih itd. o ojnici in gredi pa ne duha ne sluha kdaj se to kej menja itd. mal se razpiste ce ste ze kej menjal ...
GrCaR Objavljeno Avgust 13, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2006 povsod pisete samo o batih cilindrih itd. o ojnici in gredi pa ne duha ne sluha kdaj se to kej menja itd. mal se razpiste ce ste ze kej menjal ... a boš RS250 kupu al zakaj te zanima :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se