Skoči na vsebino

Regulator napetosti - Regler


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

probi poklicat trgovino Voz-a (brez pomišljaja) pa vprašaj za regler; mene je koštal manj k iz Anglije, da o originalu ne govorim

Ok...bom probal. Zadnjič sem za finto klical v Delta Team (uvoznik yamaha) in je original regler "samo" 100€. Tak da kak neoriginal mora prav poceni bit za thundercatko :)

P.S.: A mi lahko daš kak link na pm, ker google vse živo ven flikne ko dam trgovina voz :D

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Objavljeno

pol pa res ni drag; fino zate :)

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

Objavljeno

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

 

 

Trižilni kabel z belo izolacijo,noter pa rjava modra in rumeno zelena žila.....saj se hecajo, ne? Pa ti tudi, se zezaš de bi to na motor navezal?

post-1354-0-24496900-1380007149_thumb.jpg

Objavljeno

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

 

Kupi original ;)

Objavljeno

OK ne vem zakaj bi dajal za original s pošnino vred 150 evrčkov, če lohk dobim dober fejk za 40 evrov. Regler ko regler.

Objavljeno

OK ne vem zakaj bi dajal za original s pošnino vred 150 evrčkov, če lohk dobim dober fejk za 40 evrov. Regler ko regler.

 

konec koncev, če je original zdržal 15 let in bo tudi ta še toliko, je to kr dobra cena.

Objavljeno

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

Oglasi se pri meni z originalnim reglerjem pa še vozniško s sabo prinesi pa ga naročimo pri mojem dobavitelju.Bo pa Chargo to je Nemški proizvod kopija orig. reglerja.Pokliči na GSM imaš ga v avtarju !

Objavljeno

Luka vem to, da so original rabljeni poceni, sam novo je pač novo, nikoli nisem še dajal al na motor al pa na avto rabljenih delov. Novo ma vsaj garancijo če ne druzga, Mislm da se bom kar v Zagreb zapelu.

Objavljeno

:kva2: še zdej nism nabavu. Ka kdo ve kaka je ralika v reglerju med SH579A-11 ter SH572A-12.

Objavljeno

:kva2: še zdej nism nabavu. Ka kdo ve kaka je ralika v reglerju med SH579A-11 ter SH572A-12.

SH579A-11 je originalni od Monstra letnika 1998.

Objavljeno

Reglerje imajo več ali manj vsi Ducatiji enake. Jaz sem imel od hypermotarda 796 identičen kot na moji 900tki

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo. Vem da je tema stara 9 let, sam tehnološko najbrž ni revolucije.

Evo, moj Burgman 650, so mu menjal regler pred 10 dnevi. Pripeljal je ene 120 km domov s servisa, pol je bilo deževno in sem se le enkrat peljal ca 8 km.

No, pa mi 3 dni nazaj po ca 10 km začne cukat, kot bi benza zmankovalo, in utripat lučka rdeč ključek (ta sicer utripa kadar je motor ugasnjen in brez ključa - kao opozarja na kodiran ključ). No, pol neha avtomatski menjalnik delat in se pelem kot bi turiral v prvi, In pol crkne. Skušam zaverglat in mrkne armatura. OK; prazen aku.

Žena s kabli pride, mal nafutram in se privlečem tisti km do doma. Na koncu je že cukal. Napolnim čez noč aku, Zjutraj hočem vžat, skuri 40A MAIN varovalko. Odmontiram in odklopim regler (smrdi kot zažgano vezje) in naročim novega (ebay).

Vprašanje za znalce: Kako vem, da je regler po 150 km crknil, ker so mi dali npr. napačen regler? Kako vem, da mi reglerja ne skuri napaka v alternatorju? Ali kaj drugega. Aku je od februarja in do sedaj tip-top.

Popravljeno . Popravil K a m e n
Objavljeno

Zdravo. Vem da je tema stara 9 let, sam tehnološko najbrž ni revolucije.

Evo, moj Burgman 650, so mu menjal regler pred 10 dnevi. Pripeljal je ene 120 km domov s servisa, pol je bilo deževno in sem se le enkrat peljal ca 8 km.

No, pa mi 3 dni nazaj po ca 10 km začne cukat, kot bi benza zmankovalo, in utripat lučka rdeč ključek (ta sicer utripa kadar je motor ugasnjen in brez ključa - kao opozarja na kodiran ključ). No, pol neha avtomatski menjalnik delat in se pelem kot bi turiral v prvi, In pol crkne. Skušam zaverglat in mrkne armatura. OK; prazen aku.

Žena s kabli pride, mal nafutram in se privlečem tisti km do doma. Na koncu je že cukal. Napolnim čez noč aku, Zjutraj hočem vžat, skuri 40A MAIN varovalko. Odmontiram in odklopim regler (smrdi kot zažgano vezje) in naročim novega (ebay).

Vprašanje za znalce: Kako vem, da je regler po 150 km crknil, ker so mi dali npr. napačen regler? Kako vem, da mi reglerja ne skuri napaka v alternatorju? Ali kaj drugega. Aku je od februarja in do sedaj tip-top.

O poceni ebay reglerjih se pogosto slisi da niso ravno zanesljivi. Alternator pa enostavno preveris z voltmetrom. Verjetno ima 3 enake zile. Najprej preveri ali so morda kake zile prebite in v stiku, ce niso, pomeri napetost. Vse tri zile morajo dajat enako/zelo podobno voltazo.

Objavljeno

Regler je original Regler / Gleichrichter ESR688 Suzuki AN 650, in ni poceni (111€ s poštnino)

151568772129_1.jpg

 

Nekje sem pobral, da naj bi bila tudi upornost teh treh žic zelo podobna?

Saj najbrž moram merit tri žice ki pridejo z alternatorja in ne teh na reglerju?

A se napetost z alternatorja da izmerit če reglerja ni. Mi je avto-štromar rekel, da brez reglerja alternator ne da nič od sebe - da se izklopi? :blush:

Objavljeno

Regler je original Regler / Gleichrichter ESR688 Suzuki AN 650, in ni poceni (111€ s poštnino)

151568772129_1.jpg

 

Nekje sem pobral, da naj bi bila tudi upornost teh treh žic zelo podobna?

Saj najbrž moram merit tri žice ki pridejo z alternatorja in ne teh na reglerju?

A se napetost z alternatorja da izmerit če reglerja ni. Mi je avto-štromar rekel, da brez reglerja alternator ne da nič od sebe - da se izklopi? :blush:

Seveda se da .Motor vžgi,pri okoli 4000 vrtljajev mora biti med vsako od treh žic,ki pridejo iz alternatorja okoli 50 V izmenične napetosti.Ne pozabi volt meter nastaviti na izmenično napetost.Če je razlike med žicami več kot par voltov,je velika verjetnost,da je problem v špulah.Seveda mora biti regler odklopljen od teh treh žic.

Lp

Objavljeno

Seveda se da .Motor vžgi,pri okoli 4000 vrtljajev mora biti med vsako od treh žic,ki pridejo iz alternatorja okoli 50 V izmenične napetosti.Ne pozabi volt meter nastaviti na izmenično napetost.Če je razlike med žicami več kot par voltov,je velika verjetnost,da je problem v špulah.Seveda mora biti regler odklopljen od teh treh žic.

Lp

Aja ,menjaj štromarja.

Objavljeno (popravljeno)

Če bi kupil original v slovenski trgovini, bi imel leto dni garancije.

 

Scarabeo

Popravljeno . Popravil Scarabeo 500
Objavljeno

Seveda se da .Motor vžgi,pri okoli 4000 vrtljajev mora biti med vsako od treh žic,ki pridejo iz alternatorja okoli 50 V izmenične napetosti.Ne pozabi volt meter nastaviti na izmenično napetost.Če je razlike med žicami več kot par voltov,je velika verjetnost,da je problem v špulah.Seveda mora biti regler odklopljen od teh treh žic.

Lp

Med vsako od treh... najbrž merim žica/masa? Ne od ene na drugo žico... :blush:

Ja vem, smešno sprašujem za enega ki ve. Samo nebi rad kaj skuril.

Objavljeno

Med vsako od treh... najbrž merim žica/masa? Ne od ene na drugo žico... :blush:

Ja vem, smešno sprašujem za enega ki ve. Samo nebi rad kaj skuril.

Meriš med žicami - med 1. in 2., med 2. in 3. ter med 1. in 3.

 

Pri 5000 obratih mora biti več kot 50V Izmenične (AC) napetosti na vsakem paru.

Objavljeno

Meriš med žicami - med 1. in 2., med 2. in 3. ter med 1. in 3.

 

Pri 5000 obratih mora biti več kot 50V Izmenične (AC) napetosti na vsakem paru.

hvala. javim rezultate ko izmerim.

Objavljeno (popravljeno)

EWO ga  :OK:

aku 12,94V DC

konektor 3 žice iz alternatorja: A-B   A-C  B-C 

1100-1200 obratov (stantgas) vse tri 19/20V AC

4200-4500 obratov                  vse tri 58-60V AC

upornost (ugasnjen)                vse tri 0,08 Ω

 

Če prav štekam, je to OK in samo priklopim nov regler, ko ga dobim.

 

Pa prosim če kdo ve, ali naslednje pije vodo:

Mehanik, ki je popravljal CVT, (ki naj bi crknil, ker je regler dajal ven 16,5 V),

pravi, da so mu poslali napačen regler in mi ga je skurilo prvo vročo uro vožnje po mestu. (120km po dežju, 19°C in avtocesta, je zdržal)

Menda ima Burgman zaradi velikega porabnika (elektromotorja v CVT), močnejši alternator in zato tudi poseben regler.

Reglerji, ki so OK za večino motorjev, se pri njem pregrejejo.

Popravljeno . Popravil K a m e n
Objavljeno

Burgman si po kataloških številkah sodeč deli regler s kar nekaj Suzukijevimi cruiser-ji večjih kubatur (1500-1800cc), pri katerih je morda prav tako predvidena večja električna obremenitev.

 

Tudi glavna varovalka, ki je pri mojem SV1000 30A, je pri Burgmanu 40A, poleg te pa ima še posebej 40A varobalko za CVT...

 

 

Tako da bi lahko pilo vodo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!