Frips Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Fukish :evilgrin: , sam jst bi nalepko dal dol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Bo kar gor ostala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 :evilgrin: Se pozna kaj v nižjih obratih v odzivnosti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 (edited) A je že kdo namontiral podobne "rogove" za znižanje krmila? No, se je kdo igral kaj s tem ali podobnim? Torej znižanje krmila, ter menjava krmila. Edited October 26, 2007 by Frips Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 :evilgrin: Se pozna kaj v nižjih obratih v odzivnosti? Nisem ga še peljal zares, ker je še vse mokro. Zaenkrat uživam samo v zvoku in oblikovni lepoti. Čudovit je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 No, se je kdo igral kaj s tem ali podobnim? Torej znižanje krmila, ter menjava krmila. No to tudi mene zanima. Jaz bi mogoče dal tudi kakšen cm večjo širino. Ravno kar sem pisal v UK GP Shop za nekaj drobnarij, pa nisem pr njih našel nobenega krmila. A obstajajo kakšni testi na internetu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 (edited) No to tudi mene zanima. Jaz bi mogoče dal tudi kakšen cm večjo širino. Ravno kar sem pisal v UK GP Shop za nekaj drobnarij, pa nisem pr njih našel nobenega krmila. A obstajajo kakšni testi na internetu? Zelo fletno krmilo je od RIZOME, širine 760 mm, kar je malenkost širše od originala. Edited October 28, 2007 by Frips Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 V Louisu jih imajo od firme LSL. Širina 760 mm ali 810 mm stane 50 EUR. Kolko je že original širina? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Mislim da je brez uteži 680mm, z utežmi 760mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Sicer sem si pa nagledal od Rizome "rajzere" 42mm ter fat-bar krmilo 760mm, ki ga bi malenkost skrajšal (cca 10mm na vsaki strani). Stock krmilo mi vizualno ni všeč, pa malenkost previsoko mi je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Zakaj bi pa menjal za skoraj isto širino? Bom še malo premeril, v petek bom pa šel verjetno v Louisa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Širina me ne moti. Moti me višina ter položaj rok. Pri zamenjavi bi dobil nižjo višino ter rogove krmila obrnjene malenkost bolj proti meni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 SERVICE MANUAL za FZ1 S/N Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Širina me ne moti. Moti me višina ter položaj rok. Pri zamenjavi bi dobil nižjo višino ter rogove krmila obrnjene malenkost bolj proti meni. Jaz bi pa imel nižjo in širšo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Širina me ne moti. Moti me višina ter položaj rok. Pri zamenjavi bi dobil nižjo višino ter rogove krmila obrnjene malenkost bolj proti meni. Frips, a si menjal krmilo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maus Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Tukaj je test tisočakov... tudi FZ1S .. moja rdeča kapica :whistle: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/prim..._1000-9525.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAN Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Tukaj je test tisočakov... tudi FZ1S .. moja rdeča kapica :whistle: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/prim..._1000-9525.aspx Po tem testu in ostalih sodeč in glih neki :huh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Frips, a si menjal krmilo? Nisem še. Iščem kje najbolj ugodno dobiti "raiser-e". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Po tem testu in ostalih sodeč in glih neki :huh: Pej se v svoj peskovnik igrat. Zakaj so že za hondo napisal,da od voznika ne zahteva veliko znanja? :whistle: Treba znat zverino pelat :evilgrin: In spet ne moreš tok med seboj primerjat. Honda je usmerjena bolj touring, FZ1 pa športni vožnji. Ti testi so itak bolj tko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Hola mojstri, zgolj v vednost in ravnanje vsem, ki razmišljate o zamenjavi balance: pred leti, ko so bili še vsi motorji nakedi :) smo pri "športnih" predelavah najrajši posegali po t.i. "M-lenkerjih", balancami v obliki črke "M"... ti so imeli čudežno lastnost, da si jih lahko po potrebi obrnil in tako izbiral športen (nižji) ali turing (višji) položaj (je pa res, da smo jih večinoma imeli vsi ves čas obrnjene v nižjem, športnem položaju) kako to izgleda, tudi mere veliko veselja pri predelavi :) SharpNinja, freya and Gladiac 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Ja sj tako bi dal, sam moram nabavit nižje "raiser-e" - recimo od Rizome in belanco kar stane cca 180 ojrov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rude Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Ja sj tako bi dal, sam moram nabavit nižje "raiser-e" - recimo od Rizome in belanco kar stane cca 180 ojrov. Al pa zamenjaš za R1 pa maš končno motor pri hiši :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
maus Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Pej se v svoj peskovnik igrat. Zakaj so že za hondo napisal,da od voznika ne zahteva veliko znanja? :whistle: Treba znat zverino pelat :evilgrin: In spet ne moreš tok med seboj primerjat. Honda je usmerjena bolj touring, FZ1 pa športni vožnji. Ti testi so itak bolj tko. :beer2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko55 Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Al pa zamenjaš za R1 pa maš končno motor pri hiši :P Še dobro da njegova lady ve kaj je to motor... :evilgrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Ja sj tako bi dal, sam moram nabavit nižje "raiser-e" - recimo od Rizome in belanco kar stane cca 180 ojrov. Bi pa res rad videl kako izgleda Fazerka s tako belanco. Za probat pa definitivno je. Test pa do kurca. FZ 1 primerjat s Hondo CBF ne gre. Honda je čisto drug motor. Le zakaj smučarski testi ne primerjajo turne smuči s veleslalomskimi?! :naughty: Ni za resno vzet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now