Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

opazil sem da se mi pri 07 GSA-ju pri 2000 in 3000 obratih pojavlja piskanje oz. zvok podoben turbini. v 6 prestavi in 3000 obratih je najbolj glasen in očiten. je pa hecno da ne vem od kod prihaja. včasih se mi zdi da iz mašine včasih pa od zadnjega dela (kardana).

se komu kaj svita?

Lp,

Anže

A mag gor mogoce Akrapovica z snetim dusilckom?

Na tisti luknji od vijaka prihaja do nekega cudnega piskanja.

Objavljeno

Ne je še vse original. Zvok je pri 3000 zelo moteč in glasen. Včasih izgine. No sem ga peljal na servis pa so mi povedali da je zato piskal ker je bila meglenka naslonjena na plastiko. hmmmm se mi je čudno zdelo vendar sem sprejel to razlago. Seveda še zmeraj piska. In sedaj mi je seveda prepozno da ga še enkrat peljem nazaj ker grem na krajšo pot. Skrbi me samo če so res ležaji na diferencialu, da ne bom ostal na cesti.

Objavljeno

Ne je še vse original. Zvok je pri 3000 zelo moteč in glasen. Včasih izgine. No sem ga peljal na servis pa so mi povedali da je zato piskal ker je bila meglenka naslonjena na plastiko. hmmmm se mi je čudno zdelo vendar sem sprejel to razlago. Seveda še zmeraj piska. In sedaj mi je seveda prepozno da ga še enkrat peljem nazaj ker grem na krajšo pot. Skrbi me samo če so res ležaji na diferencialu, da ne bom ostal na cesti.

Postavi ga na centralno stojalo in razbremeni zadnje kolo. Potem suči kolo na roko in če so kaki čudni zvoki že ob tem , je sigurno kotni prenos kriv (to ni diferencial). Poglej če ima kaj "lufta" kolo in če ni nič od tega, se mirno odpelji na pot.

V principu pa lahko tako in tako (vsaka stvar) crkne kadarkoli in brez posebnega najavljanja headbang.gif

Objavljeno

Zdravo,

opazil sem da se mi pri 07 GSA-ju pri 2000 in 3000 obratih pojavlja piskanje oz. zvok podoben turbini. v 6 prestavi in 3000 obratih je najbolj glasen in očiten. je pa hecno da ne vem od kod prihaja. včasih se mi zdi da iz mašine včasih pa od zadnjega dela (kardana).

se komu kaj svita?

Lp,

Anže

Ja,ležaj v alternatorju,ko so mi v garanciji zamenjali alternator "Avtoval Grosuplje", je piskanje izginilo.Vozim R 1200 GS/07 Lp

Objavljeno

Ja,ležaj v alternatorju,ko so mi v garanciji zamenjali alternator "Avtoval Grosuplje", je piskanje izginilo.Vozim R 1200 GS/07 Lp

pa previsok ti luč svet :P

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hi,

ker še nimam izkušenj z motocikli z zračnim hlajenjem agregata se obračam na vas.Razen seveda z frčetim,ATX,...-fajni časi nekoč-.

Torej me zanima kako kej dekuje ta sistem na BMW.Vrjamem da med vožnjo odlično,ampak kako pa kej ko stojiš v koloni ali počasna vožnja po puščavi.Ali kej vpliva na motor,Se lahko pregreje?

Sem veliko prebral glede omenjenega motocikla in me zelo zanima.Kolikor vem ima zračno-oljno hlajenje.Kar po moji logiki zadostuje med vožnjo.

Vem da je motocikel vrhunske izdelave in je vodilen v svojem razredu.

Zato vas prosim vse lastnike če ste že opazili da se vam je v toplih dneh kaj temperatura vode kej dvignila?Ali vam se je že mogoče pregrel?

Hvala za razumevanje.

Lep pozdrav Marcel.

Objavljeno

Zato vas prosim vse lastnike če ste že opazili da se vam je v toplih dneh kaj temperatura vode kej dvignila?Ali vam se je že mogoče pregrel?

Hvala za razumevanje.

Lep pozdrav Marcel.

Kako naj se temperatura VODE dvigne saj sploh nima vode in tudi ne indikatorja temperature motorja,lahko edino dodatno namontiraš indikator temperature olja, kar ti pa zelo malo pove o temperaturi npr. cilindrov ali glave motorja. Ta motor kot si že sam omenil je za vozit in ko stojiš dalj časa je najbolje da ga vgasneš.Večji problem je če npr.voziš (počasi)v hrib z previsoko prestavo tako da se mašina matra-pregreva in ko se spustiš v dolino se zelo hitro ohladi in to pri teh motorjih povzroča porabo olja.To moraš pri teh boxerjih vzeti v zakup vsi ostali modeli z vrstnimi dvo in štiri cilindeskimi mašinami pa imajo vodno hlajenje.

Objavljeno (popravljeno)

Hi,

jp za***u sm.Kje sm staknu vodo,še sm ne vem.Sori.Vrjetno sm bil tako navdušen nad pisanjem da sem se spozabil.

Da povzroča porabo olja še nisem nikjer zasledil,tudi v moto-testih ne.Hvala za to informacijo.

Lep pozdrav Marcel.

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno

Hi,

jp za***u sm.Kje sm staknu vodo,še sm ne vem.Sori.Vrjetno sm bil tako navdušen nad pisanjem da sem se spozabil.

Da povzroča porabo olja še nisem nikjer zasledil,tudi v moto-testih ne.Hvala za to informacijo.

Lep pozdrav Marcel.

Kar setiče porabe olja, vsi R-i (boxserji)porabijo na 1000 km ca 2-2,5 dl kar je popolnoma normalno,če več rabi je pač malo slabše takrat navzdol malo kadi kar pa nepomeni,da moraš popravljat.Sicer pa te mašine naredijo ogromno kilometrov samo poglej kaj počno z njimi policaji, kar pa nove Yamahe FJR nevem,če bojo zmogle!! :whistle:

Objavljeno

Kako naj se temperatura VODE dvigne saj sploh nima vode in tudi ne indikatorja temperature motorja,lahko edino dodatno namontiraš indikator temperature olja , kar ti pa zelo malo pove o temperaturi npr. cilindrov ali glave motorja. Ta motor kot si že sam omenil je za vozit in ko stojiš dalj časa je najbolje da ga vgasneš.Večji problem je če npr.voziš (počasi)v hrib z previsoko prestavo tako da se mašina matra-pregreva in ko se spustiš v dolino se zelo hitro ohladi in to pri teh motorjih povzroča porabo olja.To moraš pri teh boxerjih vzeti v zakup vsi ostali modeli z vrstnimi dvo in štiri cilindeskimi mašinami pa imajo vodno hlajenje.

ne vem zakaj bi moral imet še en indikator temperature olja yawn.gif

Objavljeno

Hi,

ja so stroji ki nimajo kokurence.Legende:trance_27_notworthy:.

Čeprav ne spada v to temo ampak vseeno kaj lahko vse počneš z njim.

Meni je zelo všeč in če bo šlo vse po načrtih bom "mogoče" lastnik kakšnega adventure.

Čeprav govorijo da je težak,neokreten in visok js rečem;ko se ga navadiš gre vsepovsod in tudi štorast ni.

Lep pozdrav Marcel.

Objavljeno

Meni je zelo všeč in če bo šlo vse po načrtih bom "mogoče" lastnik kakšnega adventure.

Čeprav govorijo da je težak,neokreten in visok js rečem;ko se ga navadiš gre vsepovsod in tudi štorast ni.

no ja kakšen lahkokategornik ravno ni (če primerjaš s kakim 450ccm motokros motorjem).

Jaz sem kupil (GS-a) kot prvi motor (prej nikoli vozil motorja) pa nisem imel tezav ne na cesti

in ne na terenu (je pa res, da ga nisem mogel sam potegniti iz vode - ko se je vkopal v dno struge).

drugace pa dobrodosel med GS(A) vozniki (da bo le slo vse po nacrtih). Ko ga dobis se pa podpisi na tale

link: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=14189&st=3030

l.p.

Objavljeno

Hlajenje ni problem. Razen če ga na mestu skoz v rdeče navijaš.

Objavljeno

Hi,

pomoje se tudi ne more kar tako pregreti.Saj je BMW,ki ima vrhunske materiale.Slišal sem pa samo enkrat da je nekomu zaribal GS.Na BMW-forumu.Baje mu je olja zmankalo,vsaj zdi se mi.

Ker na forumu nisem zasledil odprte teme o GS Adventure nasplošno.Lahko vse tukaj prišete.Tema ni namenjena samo hlajenju agregata.

Baje je dobil GS/GS Adventure novo kokurenco.enega zelenca,oz. prenovljenega :D .In to jenamreč Ducati Multistrada 1200 .Kot je bilo napisani v reviji;da se bo moral zelenec veliko izkazati preden bo skakal v zelje staremu mojstru.

Lep pozdrav Marcel.

Objavljeno

Saj je BMW,ki ima vrhunske materiale.

bmw nima nič drugačne materiale kot japonci in ostali evropejci.

Objavljeno

Nekatere dele (menda celo motornr valje?) je nedavno izdeloval Koperski Tomos!

Objavljeno

Nekatere dele (menda celo motornr valje?) je nedavno izdeloval Koperski Tomos!

ko sem jaz nekaj rabil za 1150gs so mi rekli, da nekaj malega delajo samo za 650gs in sem moral v Nemčiji naročit.

Objavljeno (popravljeno)

Hi,

to že res,ampak je bolj kvalitetne izdelave kot njegovi sotekmeci.Vsaj tako je bilo opisano v testih in tudi fotografije so svoje povedale razliko.Drugače je takšen kot ostali,motor na dveh kolesih.Ne me razumeti da ga kujem v zvezde in ostalo okoli njega je k***c.Vsak motor je mojstrovina.So pa seveda razlike med njimi.

Nimam toliko izkušenj da bi lahko tukaj pameten bil in govoril to in ono.Hočem samo čim več izvohati o teh motocilih.Ker se mi zdi zame primeren.

Tomos je ideloval valje zanj???A res??

Lep pozdrav Marcel.

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno

Ne me razumeti da ga kujem v zvezde in ostalo okoli njega je k***c.

Ne vem imam tak občutek kot da ravno to počneš.

Kaj iz tega razreda pa si sploh že probal?

Objavljeno

Hi,

sori ne bom več.

BMW 650f,KLR.....Kot sem napisal nimam veliko izkušenj.

Lep pozdrav Marcel.

Objavljeno

Hi,

to že res,ampak je bolj kvalitetne izdelave kot njegovi sotekmeci

Če gledaš mopede v istem cenovnem razredu, se mi zdijo kar primerljivi kar se izdelave tiče.

Objavljeno

Hi,

ker še nimam izkušenj z motocikli z zračnim hlajenjem agregata se obračam na vas.Razen seveda z frčetim,ATX,...-fajni časi nekoč-.

Torej me zanima kako kej dekuje ta sistem na BMW.Vrjamem da med vožnjo odlično,ampak kako pa kej ko stojiš v koloni ali počasna vožnja po puščavi.Ali kej vpliva na motor,Se lahko pregreje?

Sem veliko prebral glede omenjenega motocikla in me zelo zanima.Kolikor vem ima zračno-oljno hlajenje.Kar po moji logiki zadostuje med vožnjo.

Vem da je motocikel vrhunske izdelave in je vodilen v svojem razredu.

Zato vas prosim vse lastnike če ste že opazili da se vam je v toplih dneh kaj temperatura vode kej dvignila?Ali vam se je že mogoče pregrel?

Hvala za razumevanje.

Lep pozdrav Marcel.

Poglej na spodnja linka, ki ti bosta največ povedala.

Še to; o BMW-jih največ vedo lastniki.... japoncev :naughty:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=13369 o BMW-jih nasplošno in

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5950 o R 1200 GS

Upam, da se nam hitro pridružiš.

Objavljeno

Hi,

hvala za linke.Jp upajmo da čim prej.

Lep pozdrav Marcel.

Objavljeno

Hi,

nekaj me še zanima.Ali ima kdo to zadevo?

Mislim DVD?

Lep pozdrav Marcel.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!