Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jax

Triumph Daytona 675

Recommended Posts

P182

mal vtisov s predstavitve:

“Blimey it's hot here but you probably don't care about that so I'll tell you what the new Daytona is like instead. In short it's damn good and an instant rival for anything in the super sport class.

We've had a day at Sepang GP circuit yesterday and a day of road riding today and I've come away feeling it's very different from anything Triumph have built before but at the same time you know you're on a Triumph. It feels as small and as light as it looks, almost like a125 from certain angles and it leans for ever on the track with ground clearance fit for a race bike. The three-cylinder engine is a real surprise. There's a nice spread of torquey power, which gives it a different edge to any 600cc in-line four bikes, not better, just different. It makes even more sense on the road where you can use gears for longer and rely on a bit more welly than a CBR600RR, say, can offer.

Triumph won't have it that it is a direct competitor for the new Yamaha R6 or the Honda CBR600RR (or the pending 2006 Suzuki GSX-R600) but the comparison test between them all should be a hell of a battle. I can't wait.”

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Hude hvalnice ji pojejo. Ce je vsaj polovica tega res, bo to res odlicen sportak.

Materr, kako je lepa.. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

Dejstvo je, da je ta mala Daytona prav svez veter v dolgocasni ponudbi 600 cc motorjev. Tako po svoji obliki, motorju, zvoku, kot (baje) po sposobnostih...

Dej mi povej, maystr, v čem izstopa po obliki od "japončkov"? Ne vem, a mamo eni res tok zapacane oči...

Al je to samo zato, ker je Triumph?

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Dej mi povej, maystr, v čem izstopa po obliki od "japončkov"? Ne vem, a mamo eni res tok zapacane oči...

Al je to samo zato, ker je Triumph?

Mhm, tudi zato.

Sicer pa kaj hoces? Popolno revolucijo? Da ima 3 kolesa, ali kaj? Motor je definitivno nekaj posebnega, zelo je ozek (evo, to je ena lastnost), zlobnezi pa lahko vedno na vsakem motorju najdejo kak "del" ki je "skopiran" iz japonckov. :photo:

Ampak to je moje subjektivno mnenje, tako kot je tvoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

Sicer pa kaj hoces? Popolno revolucijo? Da ima 3 kolesa, ali kaj? Motor je definitivno nekaj posebnega, zelo je ozek (evo, to je ena lastnost), zlobnezi pa lahko vedno na vsakem motorju najdejo kak "del" ki je "skopiran" iz japonckov. :photo:

Saj za to gre. Ne me basat (ne mislim samo tebe), da po čem blazno izstopa od konkurenčne ponudbe japonarjev. Razen po imenu. :rolleyes: Celo malce zadaj je za trendi (auspuh) :grim . Pa da ne bi mislil, da sem nek hud pristaš trendov na motorinih...

Hecno mi je razmišljanje, da samo zato, ker je Triumph (oh&ah die hard fani), da pa seveda že po defaultu izstopa. Čeprav oblika (razen ozkosti, zaradi konstrukcije trivaljne mašine) ni čisto v ničemer nič posebnega, pač v stilu dandanašnjih sportakov. :yes:

Hočem povedati, da si še enkrat preberi svoj stavek, ki sem ga prej quotal..."Svež veter v dolgočasni ponudbi"....Ablebable

No ja, sicer je pa res, vsakemu svoje, samo ne pretiravat. B) B) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

Prove >> 600 Supersport 2006 - Triumph vince in pista!

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/n...83?OpenDocument

Kar sem jest uspel razbrat iz špagetščine:

"Test motociklov kategorije 600 SS letnika 06 iz italjanske revije MOTOCICLISMO;

Testirani mopedi: ZX-6R, R6(nova), GSX-R600(nov),CBR600RR in Daytona 675.

Presenečenje leta - zmagal na pisti je Triumph, tko de zastopniki, uvozniki, serviserji ali karkoli že zbrihtite se, ta motor bodo po vsej verjetnosti tudi Slovenceljni hoteli imet.

Cena v Italiji 10.390€."

p.s.: Če slučajno kdo zna Italjansko naj še kaj prevede iz linka.

post-8779-1141368733_thumb.jpg

post-8779-1141368746_thumb.jpg

post-8779-1141368976_thumb.jpg

post-8779-1141368991_thumb.jpg

post-8779-1141369012_thumb.jpg

post-8779-1141369026_thumb.jpg

post-8779-1141369043_thumb.jpg

post-8779-1141369067_thumb.jpg

post-8779-1141369089_thumb.jpg

post-8779-1141369129_thumb.jpg

post-8779-1141369148_thumb.jpg

post-8779-1141369170_thumb.jpg

Edited by Kölm

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Kolikor sem se pogovarjal z prodajalcem, je kvota za slovenijo, hrvasko, srbijo in romunijo 5 motorjev, od cega sta v sloveniji prodana ze 2...

Tako je rekel, mogoce me me nap****... :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pirrulz

Vse lepo in ok. Ampak a bo znal to kdo v Slo tudi (po)šraufat al bom mogu za vsako jebo v tujino hodit??

Jerman.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

v sloveniji naj bi jih bilo prodanih 7 in za te se bo čakalo do junija baje. kaj dosti več se nej jih nebi sploh dobili čeprav bi se verjetno najdel še kakšen .)

je pa res super motor pa še trovaljnik :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2384nsdf83

citiram.

Triumph Daytona 675 wins International Bike of the Year

November 30, 2006 Triumph’s Daytona 675 triple has taken out the ultimate accolade with victory in the prestigious International Bike of the Year (IBOTY) award. The 2006 poll, voted on by 15 of the world’s leading motorcycle magazines, saw the Daytona 675 win by a huge margin, scoring 26 votes, well ahead of Yamaha’s YZF-R6 (11) and the Kawasaki ZX-14 (9). The Triumph seems a particularly deserving winner this year, having also taken out victory in the Supersport class at the world’s biggest sportsbike shootout, Masterbike, (with 27 votes to the second-placed GSXR750R which scored 7 votes) and being awarded maximum votes (three) in IBOTY by six magazines – Australian Motorcycle News, Motorwereld (out of Belgium), Cycle Canada, KicXstart (Holland), Moto Motorcycle Magazine (Russia) and Cycle World (USA). The triple has also taken out numerous national magazine awards, winning, for example, the Two Wheels BOTY award from Australia’s highest circulation monthly magazine, plus the BOTY awards from Solo Moto (Spain), Moto Jornal (Portugal) 0300 (Greece), Moto! (Brazil), Moto 73 (Holland) and Moto Sport (Switzerland), none of whom were included in the above elite list of 15 journals. From a company that has teetered on the edge of extinction several times in the not-too-distant past, Triumph is to be recognised for its remarkable turn around.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

nič ne rečem, zelo všečen, verjamem da tud zlo hud motorček, do sedaj sem le sedel na njem pa mi je bil položaj kar všeč - takoj ko bo prilika ga bom sprobal z največjim veseljem :whistle:

ampak tale primerjava, z motorji ki imajo 75 ccm manj je IMHO čisto mimo... če bi Triumphatorji zares radi triumphirali, naj bi ga postavili ob bok enakim ali hujšim konkurentom, npr GSX-R 750, ki ima "samo" 75 ccm več :naughty: ne pa šibkejšim

sicer pa ne vem zakaj se sploh pritožujem nad testom, lahko bi ga primerjal tud z ER-6 (f, seveda) in CBF600 ABS :slap: kjer bi najbrž tud zmagal :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

ampak tale primerjava, z motorji ki imajo 75 ccm manj je IMHO čisto mimo... če bi Triumphatorji zares radi triumphirali, naj bi ga postavili ob bok enakim ali hujšim konkurentom, npr GSX-R 750, ki ima "samo" 75 ccm več :naughty: ne pa šibkejšim

Poanta je v stevilu valjev: glede na to, da ima 3 valje, je nekje vmes med 600 ccm 4 valjnimi motorji in 2 valjnimi 750 ccm motorji. Mislim, da je primerjava kar na mestu... Motorcek je pa hudicevo dober...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2384nsdf83

ampak tale primerjava, z motorji ki imajo 75 ccm manj je IMHO čisto mimo... če bi Triumphatorji zares radi triumphirali, naj bi ga postavili ob bok enakim ali hujšim konkurentom, npr GSX-R 750, ki ima "samo" 75 ccm več :naughty: ne pa šibkejšim

sicer pa ne vem zakaj se sploh pritožujem nad testom, lahko bi ga primerjal tud z ER-6 (f, seveda) in CBF600 ABS :slap: kjer bi najbrž tud zmagal :lol:

ne preveč sanjat :) , saj je nascal Gixxerja 7 za 20 pik (na enem drugem, res prestižnem ;) testu)...

citiram.

YZF-R6 (11) and the Kawasaki ZX-14 (9). The Triumph seems a particularly deserving winner this year, having also taken out victory in the Supersport class at the world’s biggest sportsbike shootout, Masterbike, (with 27 votes to the second-placed GSXR750R which scored 7 votes) a nd being awarded maximum votes (three) in IBOTY by six magazines

Share this post


Link to post
Share on other sites
gattolina

Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:

Triumph 675 Triple

In tudi podatek o moči:

Vir...

Še fotka:

Meni je všeč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

In več kot pričakovano! :worship: :OK:

Triumphatorski pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

15 tock vec kot drugouvrsceni. Suverena zmaga... Pri nas neupraviceno zapostavljena, ampak to je pac na zalost odraz trga, ki raje prisega na nekaj, kar misli da je dobro, kot na nekaj, kar je dokazano dobro. Zli jeziki prio slovencih se zmerom prevec pomenijo...

post-6321-1169043158_thumb.jpg

post-6321-1169043441_thumb.jpg

Edited by wind

Share this post


Link to post
Share on other sites
gattolina

če bi prebral med vrsticami bi videl en napis: SARKAZM :OK:

Sicr pa kukr jest vem sem Daytono videl, tipal, božal, sedel na nji, mal je manjkalo da bi jo tudi slišal(prazn aku). In to v Slo v A-Cosmosu naprej od LPPja... In če je cena res tko nizka, nevem zakaj je nima noben...

Da imam dinar bi jo že mel :OK:

Niti slučajno. Daytono sem vozil in motorček je čudovit za vožnjo. Problem pa je, kot pri vsakem drugem, da je tudi najboljši motocikel, s slabim uvoznikom, ki mešetari s cenam med sezono in s še slabšem servisom, prav malo vreden. Kakšna bo cene? Nimam pojma. V Avstriji je prav grobo drag. Narobe si me razumel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Niti slučajno. Daytono sem vozil in motorček je čudovit za vožnjo. Problem pa je, kot pri vsakem drugem, da je tudi najboljši motocikel, s slabim uvoznikom, ki mešetari s cenam med sezono in s še slabšem servisom, prav malo vreden. Kakšna bo cene? Nimam pojma. V Avstriji je prav grobo drag. Narobe si me razumel.

Hmm, na MSu sem prebral da je cena 2.5 miljona BSIT v Sloveniji...

Tudi prodajalec se mi je zdel zelo korekten in prijazen, prav lepo sva se pomenila...

Servisiraš pa prvo leto tam, potem pa drugje, če je že tko dlabo vse skup...

Tisto olje in filter pa tudi ni neka znanost, da ti bi lahko slabo naredil...

Kaj si mislil s "Niti slučajno."

Share this post


Link to post
Share on other sites
gattolina

Hmm, na MSu sem prebral da je cena 2.5 miljona BSIT v Sloveniji...

Tudi prodajalec se mi je zdel zelo korekten in prijazen, prav lepo sva se pomenila...

Servisiraš pa prvo leto tam, potem pa drugje, če je že tko dlabo vse skup...

Tisto olje in filter pa tudi ni neka znanost, da ti bi lahko slabo naredil...

Kaj si mislil s "Niti slučajno."

Niti slučajno nisem hotel biti ciničen. Moped mi je všeč. Full. 2,5 mio ali 10.500 eur se mi zdi še vedno preveč za ta razred. Servisna mreža pa mora biti. Ne bom se vozil v Ljubljano na servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!