Jump to content

Triumph Daytona 675


jax

Recommended Posts

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cikadina

    35

  • hilton

    15

  • wind

    13

  • T-boy

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

še slikica

To je res ena bolj dolgočasnih tem na motosvetu Za popestritev ena posrečena slikca

:grim ostajam zvest

Posted Images

mal vtisov s predstavitve:

“Blimey it's hot here but you probably don't care about that so I'll tell you what the new Daytona is like instead. In short it's damn good and an instant rival for anything in the super sport class.

We've had a day at Sepang GP circuit yesterday and a day of road riding today and I've come away feeling it's very different from anything Triumph have built before but at the same time you know you're on a Triumph. It feels as small and as light as it looks, almost like a125 from certain angles and it leans for ever on the track with ground clearance fit for a race bike. The three-cylinder engine is a real surprise. There's a nice spread of torquey power, which gives it a different edge to any 600cc in-line four bikes, not better, just different. It makes even more sense on the road where you can use gears for longer and rely on a bit more welly than a CBR600RR, say, can offer.

Triumph won't have it that it is a direct competitor for the new Yamaha R6 or the Honda CBR600RR (or the pending 2006 Suzuki GSX-R600) but the comparison test between them all should be a hell of a battle. I can't wait.”

Link to post
Share on other sites

Dejstvo je, da je ta mala Daytona prav svez veter v dolgocasni ponudbi 600 cc motorjev. Tako po svoji obliki, motorju, zvoku, kot (baje) po sposobnostih...

Dej mi povej, maystr, v čem izstopa po obliki od "japončkov"? Ne vem, a mamo eni res tok zapacane oči...

Al je to samo zato, ker je Triumph?

Link to post
Share on other sites

Dej mi povej, maystr, v čem izstopa po obliki od "japončkov"? Ne vem, a mamo eni res tok zapacane oči...

Al je to samo zato, ker je Triumph?

Mhm, tudi zato.

Sicer pa kaj hoces? Popolno revolucijo? Da ima 3 kolesa, ali kaj? Motor je definitivno nekaj posebnega, zelo je ozek (evo, to je ena lastnost), zlobnezi pa lahko vedno na vsakem motorju najdejo kak "del" ki je "skopiran" iz japonckov. :photo:

Ampak to je moje subjektivno mnenje, tako kot je tvoje.

Link to post
Share on other sites

Sicer pa kaj hoces? Popolno revolucijo? Da ima 3 kolesa, ali kaj? Motor je definitivno nekaj posebnega, zelo je ozek (evo, to je ena lastnost), zlobnezi pa lahko vedno na vsakem motorju najdejo kak "del" ki je "skopiran" iz japonckov. :photo:

Saj za to gre. Ne me basat (ne mislim samo tebe), da po čem blazno izstopa od konkurenčne ponudbe japonarjev. Razen po imenu. :rolleyes: Celo malce zadaj je za trendi (auspuh) :grim . Pa da ne bi mislil, da sem nek hud pristaš trendov na motorinih...

Hecno mi je razmišljanje, da samo zato, ker je Triumph (oh&ah die hard fani), da pa seveda že po defaultu izstopa. Čeprav oblika (razen ozkosti, zaradi konstrukcije trivaljne mašine) ni čisto v ničemer nič posebnega, pač v stilu dandanašnjih sportakov. :yes:

Hočem povedati, da si še enkrat preberi svoj stavek, ki sem ga prej quotal..."Svež veter v dolgočasni ponudbi"....Ablebable

No ja, sicer je pa res, vsakemu svoje, samo ne pretiravat. B) B) B)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Prove >> 600 Supersport 2006 - Triumph vince in pista!

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/n...83?OpenDocument

Kar sem jest uspel razbrat iz špagetščine:

"Test motociklov kategorije 600 SS letnika 06 iz italjanske revije MOTOCICLISMO;

Testirani mopedi: ZX-6R, R6(nova), GSX-R600(nov),CBR600RR in Daytona 675.

Presenečenje leta - zmagal na pisti je Triumph, tko de zastopniki, uvozniki, serviserji ali karkoli že zbrihtite se, ta motor bodo po vsej verjetnosti tudi Slovenceljni hoteli imet.

Cena v Italiji 10.390€."

p.s.: Če slučajno kdo zna Italjansko naj še kaj prevede iz linka.

post-8779-1141368733_thumb.jpg

post-8779-1141368746_thumb.jpg

post-8779-1141368976_thumb.jpg

post-8779-1141368991_thumb.jpg

post-8779-1141369012_thumb.jpg

post-8779-1141369026_thumb.jpg

post-8779-1141369043_thumb.jpg

post-8779-1141369067_thumb.jpg

post-8779-1141369089_thumb.jpg

post-8779-1141369129_thumb.jpg

post-8779-1141369148_thumb.jpg

post-8779-1141369170_thumb.jpg

Edited by Kölm
Link to post
Share on other sites

Kolikor sem se pogovarjal z prodajalcem, je kvota za slovenijo, hrvasko, srbijo in romunijo 5 motorjev, od cega sta v sloveniji prodana ze 2...

Tako je rekel, mogoce me me nap****... :blush:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

v sloveniji naj bi jih bilo prodanih 7 in za te se bo čakalo do junija baje. kaj dosti več se nej jih nebi sploh dobili čeprav bi se verjetno najdel še kakšen .)

je pa res super motor pa še trovaljnik :OK:

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

citiram.

Triumph Daytona 675 wins International Bike of the Year

November 30, 2006 Triumph’s Daytona 675 triple has taken out the ultimate accolade with victory in the prestigious International Bike of the Year (IBOTY) award. The 2006 poll, voted on by 15 of the world’s leading motorcycle magazines, saw the Daytona 675 win by a huge margin, scoring 26 votes, well ahead of Yamaha’s YZF-R6 (11) and the Kawasaki ZX-14 (9). The Triumph seems a particularly deserving winner this year, having also taken out victory in the Supersport class at the world’s biggest sportsbike shootout, Masterbike, (with 27 votes to the second-placed GSXR750R which scored 7 votes) and being awarded maximum votes (three) in IBOTY by six magazines – Australian Motorcycle News, Motorwereld (out of Belgium), Cycle Canada, KicXstart (Holland), Moto Motorcycle Magazine (Russia) and Cycle World (USA). The triple has also taken out numerous national magazine awards, winning, for example, the Two Wheels BOTY award from Australia’s highest circulation monthly magazine, plus the BOTY awards from Solo Moto (Spain), Moto Jornal (Portugal) 0300 (Greece), Moto! (Brazil), Moto 73 (Holland) and Moto Sport (Switzerland), none of whom were included in the above elite list of 15 journals. From a company that has teetered on the edge of extinction several times in the not-too-distant past, Triumph is to be recognised for its remarkable turn around.

Link to post
Share on other sites

Hola!

nič ne rečem, zelo všečen, verjamem da tud zlo hud motorček, do sedaj sem le sedel na njem pa mi je bil položaj kar všeč - takoj ko bo prilika ga bom sprobal z največjim veseljem :whistle:

ampak tale primerjava, z motorji ki imajo 75 ccm manj je IMHO čisto mimo... če bi Triumphatorji zares radi triumphirali, naj bi ga postavili ob bok enakim ali hujšim konkurentom, npr GSX-R 750, ki ima "samo" 75 ccm več :naughty: ne pa šibkejšim

sicer pa ne vem zakaj se sploh pritožujem nad testom, lahko bi ga primerjal tud z ER-6 (f, seveda) in CBF600 ABS :slap: kjer bi najbrž tud zmagal :lol:

  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites

ampak tale primerjava, z motorji ki imajo 75 ccm manj je IMHO čisto mimo... če bi Triumphatorji zares radi triumphirali, naj bi ga postavili ob bok enakim ali hujšim konkurentom, npr GSX-R 750, ki ima "samo" 75 ccm več :naughty: ne pa šibkejšim

Poanta je v stevilu valjev: glede na to, da ima 3 valje, je nekje vmes med 600 ccm 4 valjnimi motorji in 2 valjnimi 750 ccm motorji. Mislim, da je primerjava kar na mestu... Motorcek je pa hudicevo dober...

Link to post
Share on other sites

ampak tale primerjava, z motorji ki imajo 75 ccm manj je IMHO čisto mimo... če bi Triumphatorji zares radi triumphirali, naj bi ga postavili ob bok enakim ali hujšim konkurentom, npr GSX-R 750, ki ima "samo" 75 ccm več :naughty: ne pa šibkejšim

sicer pa ne vem zakaj se sploh pritožujem nad testom, lahko bi ga primerjal tud z ER-6 (f, seveda) in CBF600 ABS :slap: kjer bi najbrž tud zmagal :lol:

ne preveč sanjat :) , saj je nascal Gixxerja 7 za 20 pik (na enem drugem, res prestižnem ;) testu)...

citiram.

YZF-R6 (11) and the Kawasaki ZX-14 (9). The Triumph seems a particularly deserving winner this year, having also taken out victory in the Supersport class at the world’s biggest sportsbike shootout, Masterbike, (with 27 votes to the second-placed GSXR750R which scored 7 votes) a nd being awarded maximum votes (three) in IBOTY by six magazines

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

15 tock vec kot drugouvrsceni. Suverena zmaga... Pri nas neupraviceno zapostavljena, ampak to je pac na zalost odraz trga, ki raje prisega na nekaj, kar misli da je dobro, kot na nekaj, kar je dokazano dobro. Zli jeziki prio slovencih se zmerom prevec pomenijo...

post-6321-1169043158_thumb.jpg

post-6321-1169043441_thumb.jpg

Edited by wind
Link to post
Share on other sites

če bi prebral med vrsticami bi videl en napis: SARKAZM :OK:

Sicr pa kukr jest vem sem Daytono videl, tipal, božal, sedel na nji, mal je manjkalo da bi jo tudi slišal(prazn aku). In to v Slo v A-Cosmosu naprej od LPPja... In če je cena res tko nizka, nevem zakaj je nima noben...

Da imam dinar bi jo že mel :OK:

Niti slučajno. Daytono sem vozil in motorček je čudovit za vožnjo. Problem pa je, kot pri vsakem drugem, da je tudi najboljši motocikel, s slabim uvoznikom, ki mešetari s cenam med sezono in s še slabšem servisom, prav malo vreden. Kakšna bo cene? Nimam pojma. V Avstriji je prav grobo drag. Narobe si me razumel.

Link to post
Share on other sites

Niti slučajno. Daytono sem vozil in motorček je čudovit za vožnjo. Problem pa je, kot pri vsakem drugem, da je tudi najboljši motocikel, s slabim uvoznikom, ki mešetari s cenam med sezono in s še slabšem servisom, prav malo vreden. Kakšna bo cene? Nimam pojma. V Avstriji je prav grobo drag. Narobe si me razumel.

Hmm, na MSu sem prebral da je cena 2.5 miljona BSIT v Sloveniji...

Tudi prodajalec se mi je zdel zelo korekten in prijazen, prav lepo sva se pomenila...

Servisiraš pa prvo leto tam, potem pa drugje, če je že tko dlabo vse skup...

Tisto olje in filter pa tudi ni neka znanost, da ti bi lahko slabo naredil...

Kaj si mislil s "Niti slučajno."

Link to post
Share on other sites

Hmm, na MSu sem prebral da je cena 2.5 miljona BSIT v Sloveniji...

Tudi prodajalec se mi je zdel zelo korekten in prijazen, prav lepo sva se pomenila...

Servisiraš pa prvo leto tam, potem pa drugje, če je že tko dlabo vse skup...

Tisto olje in filter pa tudi ni neka znanost, da ti bi lahko slabo naredil...

Kaj si mislil s "Niti slučajno."

Niti slučajno nisem hotel biti ciničen. Moped mi je všeč. Full. 2,5 mio ali 10.500 eur se mi zdi še vedno preveč za ta razred. Servisna mreža pa mora biti. Ne bom se vozil v Ljubljano na servis.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!