Skoči na vsebino

Yamaha YZF 600 R Thundercat


loyo

Priporočene objave

dans sem pa namontiral novo gumo dunlop_sportmax_qualifie RR, pa je vreme zanič, da ne morem stestirat... :naughty:

pa plastiko med repom vzadaj sem nekje zgubil :wallbash:

če kdo ve kje dobit drugo....?!

Kaj zdaj, porihtal Catko???

Kaka slika sestavljene nebi škodila grrr.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

a si ti zmontiral ta avspuh na njo? sem plačal kazen v avstriji...kak homologirat tega vraga?

nimam nekih pravih slik, je pa že dolgo sestavljena, lepo gre, malo se vidi po plastikah, ampak me ne moti.

post-9572-127758219267_thumb.jpg

post-9572-127758232126_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, to je že prvi lastnik dal gor...Imaš original akrapoviča, celoten izpušni sistem od mašine naprej... grim.gif

Homologirat ne gre žal, razen če se malo znajdeš, samo je kar nekaj dela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me ali se kej pr nas dobi take vijake (oz. matice v čepkih)

Mogoče vpraši na kakšnem Yamaha servisu????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bar end ogledala - a ma kdo izkušnje kako zgledajo (na TCju)? Kaj pa glede uporabnosti? A se da z njimi nadomestit navadna ogledala (glede tehničnega)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Torej...a ima kdo kakšno idejo kako homologirati kompletnega Akrapoviča na ThunderCat. Sem veliko v avstriji pa nebi rad plaćal kake kazni kot jo je moral isarajli.

@Isa...skoda da nisi pobarval obe strani zadka takrat ko si jo rihtal...bom zdaj še jaz moral drugo stran pobarvat, tak da bo simetrično :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

milan, z homologacijo bo problem, če nimaš kje kake veze. jaz vezo imam ,a ga nisem hotel, ker bi na koncu lahko "veza" nasankala...

pri jodlarjih sem plačal 55€ kazni, v ostalih sosednjih državah in v slo, pa nikoli.

avstrici znajo pobirat.....

rep sem ji zrihtal v nulo :P če rabiš isto barvo ,jo še menda mam v spreju.

nisem hotel na obeh straneh, ker je blo mišljeno le začasno, dokler ne pobarvam komlet motor. seveda v iste barve :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes peljem svojo mačko k serviserju ( iz 2. prestave meče oz. 2 prestave ni več) imam 35k km letnik 2004... Pravi da bo potrebno razdret celotno mašino, da pride do menjalnika potem pa vse "dihtunge" zamenat kar se tiče agregata... cena cca. 600 €

ko bo nazaj v garaži vam postrežem še s slikami.

lp, Lencdo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes peljem svojo mačko k serviserju ( iz 2. prestave meče oz. 2 prestave ni več) imam 35k km letnik 2004... Pravi da bo potrebno razdret celotno mašino, da pride do menjalnika potem pa vse "dihtunge" zamenat kar se tiče agregata... cena cca. 600 €

ko bo nazaj v garaži vam postrežem še s slikami.

lp, Lencdo

To pomeni, da je bila precej masirana pri prestavljanju iz prve v drugo, pa nekajkrat ni šlo do konca v prestavo :evilgrin:. Potem pa pri navijanju plina ven iz prestave vrže. Takrat najbolj trpijo vilice v menjalniku, ki se sčasoma zvijejo. Nato pa sledijo stroški :headbang:.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni, da je bila precej masirana pri prestavljanju iz prve v drugo, pa nekajkrat ni šlo do konca v prestavo :evilgrin:. Potem pa pri navijanju plina ven iz prestave vrže. Takrat najbolj trpijo vilice v menjalniku, ki se sčasoma zvijejo. Nato pa sledijo stroški :headbang:.

LP Robert

Nekaj takega plus to da imajo thundercat-ke rade napako na menjalniku...sploh pri malo bolj agresivnejši vožnji. Drugače je meni v 2. prestavi pri pretikanju navzgor takoj vrglo v ler (n) če pa sem pretikal navzdol in v 2. prestavi nisem dodal plina pa je ostalo v 2....ko sem plin dodal pa spet po stari zgodbi v LER. škoda da nima delta box menjalnika.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

T-ace ima enak problem z menjalnikom, če ne prestaviš pravilno (dovolj) v drugo prestavo. Takrat začne metati ven iz prestave. Najprej pri visokih obratih, ko pa se vilice bolj zvijejo pa pri čedalje nižjih. Na moji se je to dogajalo, po zadnjem servisu, ki sem ga naredil, pa je to postalo očitno in pogosto, zgleda, da je k temu pripomoglo tudi olje druge znamke. Ne vem kako bi se to metanje iz prestave nadaljevalo, če ne bi prej stolkel motorja :wallbash:. Je pa v tem vsaj ena dobra stvar: kupil sem nov motor, hehe.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa moram "potrkat". Moj menjalnik je na srečo vredu. Ali pa še jaz nisem probal dovol na "hard" prestavljat iz prve v drugo :D

Nekaj takega plus to da imajo thundercat-ke rade napako na menjalniku...sploh pri malo bolj agresivnejši vožnji. Drugače je meni v 2. prestavi pri pretikanju navzgor takoj vrglo v ler (n) če pa sem pretikal navzdol in v 2. prestavi nisem dodal plina pa je ostalo v 2....ko sem plin dodal pa spet po stari zgodbi v LER. škoda da nima delta box menjalnika.....

Btw...a ni Deltabox okvir in ne menjalnik?

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa moram "potrkat". Moj menjalnik je na srečo vredu. Ali pa še jaz nisem probal dovol na "hard" prestavljat iz prve v drugo :D

Btw...a ni Deltabox okvir in ne menjalnik?

kolikor je meni znano je deltabox menjalnik...se pravi menjalnik "ločen" od agregata....nisem pa strokovnjak zato me popravite če se motim.

Spet pojem "hard" razložit..za nekater je hard 100km/h za nekatere 200km/h...Moja vožnja se bolj nagiba proti sport kot turing vožnji. Z motorjem sem odpeljal cca. 25k km + 150km grobnika. Kar je več kod 10k rpm menjam brez sklopke(navzgor). navzdol obvezno s sklopko in "medgasom"...sepravi ali je res napačen moj način vožnje ali pa ga je pojedel zob časa (menjalnik mislim)

Se pravi včeraj sem peljal mačko k "dohtorju" stvar je taka...agregat mora vzeti ven iz okvirja ter ga raztavit na "prafaktorje" da pride do menjalnika.

Seveda se pri tem menja še olje, oljni fiter, zračni filter ter gume.

In spet dilema..sedaj sem vozil conti sport attack sedaj pa bi probal conti race attack. Ima kdo izkušnje s temi gumami. Kakšen predlog gume enakega cenovnega razreda ter "športnosti" pnevmatike???

lp, Lencdo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe ste se nasmejal? lepo :winkiss:

Ni panike...vsak se kdaj zmoti. Važno je, da smo ugotovili zakaj se zares gre :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lep pozdrav. Pred kratkim sem kupila yamaho yzf 600r l.97. Ko se motor prižge, se skozi auspuh kadi bel dim. To traja kar nekaj časa, če pa se peljem 10-15km, sčasoma zgine.Zanima me to, da je problem v tem,da mogoče uhaja voda v mašino ali pa mogoče celo olje. Če se kdo spozna, prosim za odgovor. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav. Pred kratkim sem kupila yamaho yzf 600r l.97. Ko se motor prižge, se skozi auspuh kadi bel dim. To traja kar nekaj časa, če pa se peljem 10-15km, sčasoma zgine.Zanima me to, da je problem v tem,da mogoče uhaja voda v mašino ali pa mogoče celo olje. Če se kdo spozna, prosim za odgovor. :(

V tem mrazu je to kar normalno.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor.

imam pa še eno vprašanje....čeima l.97 tako trdo ročico za sklopko oz. če se da uštimat, da bi bla bolj mehka.(ima to kaj veze z zajlo??) Hvala :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor.

imam pa še eno vprašanje....čeima l.97 tako trdo ročico za sklopko oz. če se da uštimat, da bi bla bolj mehka.(ima to kaj veze z zajlo??) Hvala :surrender:

Lahko da je zajla čist suha, pa jo je treba malce podmazat, lahko pa da je kje natrgana, pol je pa čas za menjavo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav. Pred kratkim sem kupila yamaho yzf 600r l.97. Ko se motor prižge, se skozi auspuh kadi bel dim. To traja kar nekaj časa, če pa se peljem 10-15km, sčasoma zgine.Zanima me to, da je problem v tem,da mogoče uhaja voda v mašino ali pa mogoče celo olje. Če se kdo spozna, prosim za odgovor. :(

Nič se nesekiraj to je za hladen motor NORMALNO,ko pa se segreje pomeni:

Bel dim = voda

Plav dim = olje

Črn dim = benzin (prebogata zmes)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!