Salieri Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 dans sem pa namontiral novo gumo dunlop_sportmax_qualifie RR, pa je vreme zanič, da ne morem stestirat... :naughty: pa plastiko med repom vzadaj sem nekje zgubil če kdo ve kje dobit drugo....?! Kaj zdaj, porihtal Catko??? Kaka slika sestavljene nebi škodila Kosho 1
Kamenko -( isa.. ) Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 a si ti zmontiral ta avspuh na njo? sem plačal kazen v avstriji...kak homologirat tega vraga? nimam nekih pravih slik, je pa že dolgo sestavljena, lepo gre, malo se vidi po plastikah, ampak me ne moti. Kosho in DINAMIK 1 1
Salieri Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Ne, to je že prvi lastnik dal gor...Imaš original akrapoviča, celoten izpušni sistem od mašine naprej... Homologirat ne gre žal, razen če se malo znajdeš, samo je kar nekaj dela... Kosho 1
planet23 Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Zanima me ali se kej pr nas dobi take vijake (oz. matice v čepkih)
MARJA Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Zanima me ali se kej pr nas dobi take vijake (oz. matice v čepkih) Mogoče vpraši na kakšnem Yamaha servisu???? Kosho 1
planet23 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Bar end ogledala - a ma kdo izkušnje kako zgledajo (na TCju)? Kaj pa glede uporabnosti? A se da z njimi nadomestit navadna ogledala (glede tehničnega)? Kosho 1
MilanAndonovski Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 Torej...a ima kdo kakšno idejo kako homologirati kompletnega Akrapoviča na ThunderCat. Sem veliko v avstriji pa nebi rad plaćal kake kazni kot jo je moral isarajli. @Isa...skoda da nisi pobarval obe strani zadka takrat ko si jo rihtal...bom zdaj še jaz moral drugo stran pobarvat, tak da bo simetrično Kosho 1
Kremenčkovi Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 milan, z homologacijo bo problem, če nimaš kje kake veze. jaz vezo imam ,a ga nisem hotel, ker bi na koncu lahko "veza" nasankala... pri jodlarjih sem plačal 55€ kazni, v ostalih sosednjih državah in v slo, pa nikoli. avstrici znajo pobirat..... rep sem ji zrihtal v nulo če rabiš isto barvo ,jo še menda mam v spreju. nisem hotel na obeh straneh, ker je blo mišljeno le začasno, dokler ne pobarvam komlet motor. seveda v iste barve Kosho in wix 2
Lencdo Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Danes peljem svojo mačko k serviserju ( iz 2. prestave meče oz. 2 prestave ni več) imam 35k km letnik 2004... Pravi da bo potrebno razdret celotno mašino, da pride do menjalnika potem pa vse "dihtunge" zamenat kar se tiče agregata... cena cca. 600 € ko bo nazaj v garaži vam postrežem še s slikami. lp, Lencdo
trebor Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Danes peljem svojo mačko k serviserju ( iz 2. prestave meče oz. 2 prestave ni več) imam 35k km letnik 2004... Pravi da bo potrebno razdret celotno mašino, da pride do menjalnika potem pa vse "dihtunge" zamenat kar se tiče agregata... cena cca. 600 € ko bo nazaj v garaži vam postrežem še s slikami. lp, Lencdo To pomeni, da je bila precej masirana pri prestavljanju iz prve v drugo, pa nekajkrat ni šlo do konca v prestavo :evilgrin:. Potem pa pri navijanju plina ven iz prestave vrže. Takrat najbolj trpijo vilice v menjalniku, ki se sčasoma zvijejo. Nato pa sledijo stroški . LP Robert
Lencdo Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 To pomeni, da je bila precej masirana pri prestavljanju iz prve v drugo, pa nekajkrat ni šlo do konca v prestavo :evilgrin:. Potem pa pri navijanju plina ven iz prestave vrže. Takrat najbolj trpijo vilice v menjalniku, ki se sčasoma zvijejo. Nato pa sledijo stroški . LP Robert Nekaj takega plus to da imajo thundercat-ke rade napako na menjalniku...sploh pri malo bolj agresivnejši vožnji. Drugače je meni v 2. prestavi pri pretikanju navzgor takoj vrglo v ler (n) če pa sem pretikal navzdol in v 2. prestavi nisem dodal plina pa je ostalo v 2....ko sem plin dodal pa spet po stari zgodbi v LER. škoda da nima delta box menjalnika..... malakai 1
trebor Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 T-ace ima enak problem z menjalnikom, če ne prestaviš pravilno (dovolj) v drugo prestavo. Takrat začne metati ven iz prestave. Najprej pri visokih obratih, ko pa se vilice bolj zvijejo pa pri čedalje nižjih. Na moji se je to dogajalo, po zadnjem servisu, ki sem ga naredil, pa je to postalo očitno in pogosto, zgleda, da je k temu pripomoglo tudi olje druge znamke. Ne vem kako bi se to metanje iz prestave nadaljevalo, če ne bi prej stolkel motorja . Je pa v tem vsaj ena dobra stvar: kupil sem nov motor, hehe. LP Robert
MilanAndonovski Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 (popravljeno) Jaz pa moram "potrkat". Moj menjalnik je na srečo vredu. Ali pa še jaz nisem probal dovol na "hard" prestavljat iz prve v drugo Nekaj takega plus to da imajo thundercat-ke rade napako na menjalniku...sploh pri malo bolj agresivnejši vožnji. Drugače je meni v 2. prestavi pri pretikanju navzgor takoj vrglo v ler (n) če pa sem pretikal navzdol in v 2. prestavi nisem dodal plina pa je ostalo v 2....ko sem plin dodal pa spet po stari zgodbi v LER. škoda da nima delta box menjalnika..... Btw...a ni Deltabox okvir in ne menjalnik? Popravljeno November 10, 2010. Popravil MilanAndonovski malakai 1
Lencdo Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Jaz pa moram "potrkat". Moj menjalnik je na srečo vredu. Ali pa še jaz nisem probal dovol na "hard" prestavljat iz prve v drugo Btw...a ni Deltabox okvir in ne menjalnik? kolikor je meni znano je deltabox menjalnik...se pravi menjalnik "ločen" od agregata....nisem pa strokovnjak zato me popravite če se motim. Spet pojem "hard" razložit..za nekater je hard 100km/h za nekatere 200km/h...Moja vožnja se bolj nagiba proti sport kot turing vožnji. Z motorjem sem odpeljal cca. 25k km + 150km grobnika. Kar je več kod 10k rpm menjam brez sklopke(navzgor). navzdol obvezno s sklopko in "medgasom"...sepravi ali je res napačen moj način vožnje ali pa ga je pojedel zob časa (menjalnik mislim) Se pravi včeraj sem peljal mačko k "dohtorju" stvar je taka...agregat mora vzeti ven iz okvirja ter ga raztavit na "prafaktorje" da pride do menjalnika. Seveda se pri tem menja še olje, oljni fiter, zračni filter ter gume. In spet dilema..sedaj sem vozil conti sport attack sedaj pa bi probal conti race attack. Ima kdo izkušnje s temi gumami. Kakšen predlog gume enakega cenovnega razreda ter "športnosti" pnevmatike??? lp, Lencdo malakai 1
MilanAndonovski Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 kolikor je meni znano je deltabox menjalnik...se pravi menjalnik "ločen" od agregata....nisem pa strokovnjak zato me popravite če se motim. Deltabox Yamaha Deltabox Wikipedia Deltabox motosvet Glede na to, bi rekel, da je to okvir
Lencdo Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Deltabox Yamaha Deltabox Wikipedia Deltabox motosvet Glede na to, bi rekel, da je to okvir se posuvam s pepelom malakai in payback 1 1
Ice Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 pa ne pozabi na katran in telegrafstango. deltabox menjalnik...... ajoj. :grrr
Lencdo Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 pa ne pozabi na katran in telegrafstango. deltabox menjalnik...... ajoj. :grrr Hehe ste se nasmejal? lepo malakai in logarr 1 1
MilanAndonovski Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Hehe ste se nasmejal? lepo Ni panike...vsak se kdaj zmoti. Važno je, da smo ugotovili zakaj se zares gre
JanjaMikac Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Lep pozdrav. Pred kratkim sem kupila yamaho yzf 600r l.97. Ko se motor prižge, se skozi auspuh kadi bel dim. To traja kar nekaj časa, če pa se peljem 10-15km, sčasoma zgine.Zanima me to, da je problem v tem,da mogoče uhaja voda v mašino ali pa mogoče celo olje. Če se kdo spozna, prosim za odgovor.
dore Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Lep pozdrav. Pred kratkim sem kupila yamaho yzf 600r l.97. Ko se motor prižge, se skozi auspuh kadi bel dim. To traja kar nekaj časa, če pa se peljem 10-15km, sčasoma zgine.Zanima me to, da je problem v tem,da mogoče uhaja voda v mašino ali pa mogoče celo olje. Če se kdo spozna, prosim za odgovor. V tem mrazu je to kar normalno. Lp
logarr Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Drugače pa preveri nivo olja ter vode in če po furi nič ne manjka je vse ok.
JanjaMikac Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 hvala za odgovor. imam pa še eno vprašanje....čeima l.97 tako trdo ročico za sklopko oz. če se da uštimat, da bi bla bolj mehka.(ima to kaj veze z zajlo??) Hvala :surrender:
BIZIXXX Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 hvala za odgovor. imam pa še eno vprašanje....čeima l.97 tako trdo ročico za sklopko oz. če se da uštimat, da bi bla bolj mehka.(ima to kaj veze z zajlo??) Hvala :surrender: Lahko da je zajla čist suha, pa jo je treba malce podmazat, lahko pa da je kje natrgana, pol je pa čas za menjavo. gsx750f, JP77 in She 3
Bremzer Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Lep pozdrav. Pred kratkim sem kupila yamaho yzf 600r l.97. Ko se motor prižge, se skozi auspuh kadi bel dim. To traja kar nekaj časa, če pa se peljem 10-15km, sčasoma zgine.Zanima me to, da je problem v tem,da mogoče uhaja voda v mašino ali pa mogoče celo olje. Če se kdo spozna, prosim za odgovor. Nič se nesekiraj to je za hladen motor NORMALNO,ko pa se segreje pomeni: Bel dim = voda Plav dim = olje Črn dim = benzin (prebogata zmes) payback, suzuki in gsx750f 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se