Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Priporočene objave

Hvala za odgovor. Razmišljam o tem da bi bila Tenerejka moj naslednji motor, pa preverjem porabo, ker kawaski kle 500 naj bi zelo veliko porabil. Na motorju bom verjetno sam in sem umiren voznik, tako da poraba po cesti bi morala biti pod 5, to se mi zdi kar sprejemljivo. Zanima me še kako pogosto si se ustavljal na črpalkah, kakšen je domet? In ali si imel kakeršne koli probleme namotorju oz. na kaj moram paziti ob nakupu.

LP

Še en odgovor iz prve roke. Tudi KLE-mpo je bil v moji posesti kar nekaj časa. Najdaljša pot je bila po Balkanu do Albanije. Tam sem uspel spraviti porabo celomalo pod 4l. Pri dobrih 15l v tanku je možno napravit do 300ali 320 km potem pa rezerva. Z Yamo ni bilo problema 400km. Vožnja z rezervo po neznanih krajih je bolj tako, skrbi te za bencin namesto, da bi užival v krajih, ki jih prvič vidič. Odkar sem menjal motor za večjo in težjo Bemburo je moj kolega še vedno na KLE-pu. Skupaj sva bila v Ukrajini, Romuniji in Celo do Armenije pa ni bilo panike. Mogoče Pri KLE-pu res fali kakšen liter za takšne poti, vendar je pri "panoramskih vožnjah" količina bencina povsem zadovoljiva. Problem je pri dolgih tranzitih kjer je ponavadi hitrost nekaj višja in se tudi poraba zviša tako, da je na rezervi že po cca 250km.

Problemov z Yamaho in Kawasaki-jem nikoli nobenih. Razen, na prvi 660-ki (1995), mi je potrgalo nekaj naper (špic) na zadnjem kolesu.

Na 7-8l pa lahko spraviš skoraj vsak motor....... Lažje kot nekatere pod 5.

Če najdeš dobro ne "zgarano" boš izredno zadovoljen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Tenerejka ima 20l tank ane? Je pa lepa Tenerejka na slikah ne "zgonena". Imam pa problem tvoje strani mi noče odpreti, tisto, ki jo imaš v podpisu. :( bi lahko kako drugače prišel do nje?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Tenerejka ima 20l tank ane? Je pa lepa Tenerejka na slikah ne "zgonena". Imam pa problem tvoje strani mi noče odpreti, tisto, ki jo imaš v podpisu. :( bi lahko kako drugače prišel do nje?

LP

Jap sem opazu strežnik je že nekaj dni OFF. Poskusi na tejle novi povezavi.

lp, Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Rabil bi kakršnokoli literaturo.Servis manuel,ovner manuel karkoli mi pride prav.Kakšen link .Ne najdem na netu nič uporabnega.

Se vnaprej zahvaljujem. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Jaz zdajle hočem po treh tednih zalavfat xtz tenere 97 in na noben način noče vžgati(še pred tem sem zamenjal kabel , ki je iz ročke za sklopko ,da naj nebi vžgal če imaš v prestavi ampak to sem 100% , da nisem nič narobe naredil).Prej ko sem ga na 2 tedna lavfav je še nekako zalavfav.Poleti je takoj brez problema vžgal.Zdaj pa noče na noben način pa verjetno mi je tudi svečko zalilo ker sem dolgo poskušal. :BUA: Pa spustu sem se po bregu pa nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz zdajle hočem po treh tednih zalavfat xtz tenere 97 in na noben način noče vžgati(še pred tem sem zamenjal kabel , ki je iz ročke za sklopko ,da naj nebi vžgal če imaš v prestavi ampak to sem 100% , da nisem nič narobe naredil).Prej ko sem ga na 2 tedna lavfav je še nekako zalavfav.Poleti je takoj brez problema vžgal.Zdaj pa noče na noben način pa verjetno mi je tudi svečko zalilo ker sem dolgo poskušal. :BUA: Pa spustu sem se po bregu pa nič.

Pogost problem pri "stari" 660, če dalj časa "stoji", imel sem dve takšni Yamahi pa je bil vedno problem pri vžiganju po dolgem počitku. Zalilo ti jo sigurno ni. Odvij svečko boš videl, da je popolnoma suha. Jaz sem v takem primeru zadevo reševal tako, da sem v posodico vplinjača skoti cevko za preliv z injekcisko iglo nalil nekaj bencina (bencin izhlapi). Pipica za bencin je podtlačna in tudi na poziciji (PRI) stalno odprta ne pomaga, po takem posegu pa je vedno sigurno vžgala.

Pomembno je tudi, da je akumulator res poln!!! Če ni si pomagaj z kabli in avtomobilom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogost problem pri "stari" 660, če dalj časa "stoji", imel sem dve takšni Yamahi pa je bil vedno problem pri vžiganju po dolgem počitku. Zalilo ti jo sigurno ni. Odvij svečko boš videl, da je popolnoma suha. Jaz sem v takem primeru zadevo reševal tako, da sem v posodico vplinjača skoti cevko za preliv z injekcisko iglo nalil nekaj bencina (bencin izhlapi). Pipica za bencin je podtlačna in tudi na poziciji (PRI) stalno odprta ne pomaga, po takem posegu pa je vedno sigurno vžgala.

Pomembno je tudi, da je akumulator res poln!!! Če ni si pomagaj z kabli in avtomobilom.

skratka zajebaval sem se včeraj danes pa nič pa tole z injekcijo sem spobaval pa nisem prepričan če sem skozi pravo cevkico dal bencin je pa skozi tisto cevko na dnu vplinjača tekel ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wtf še z vsakim moterjem sem imel največje probleme pri vžiganju.Tomos slc 15 ,midi moto 110ccm , aprilia tuaereg 600 wind , in zdaj bo še tale zejebaval.

kakšen ključ potrebujem za svečko.Imam jih kar nekaj a nobeden ni ustrezen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ti napisal. lotil si se pa težje variante. Sicer je pa pomembno, da mopek deluje.

lp, Mirč

ps, kakšen ključ za svečko si pa uporabil?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Številka 18 gedore tak podaljŠan.SmeŠno je to , da če nebi bilo tega foruma se mi tudi sanjalo nebi kaj bi lahko bi narobe.Kaj je to tovarniŠka napaka , ker to pomoje se nebi smelo naredit.Ali obstaja kakŠen način , da bi za večno reŠil ta problem.

Popravljeno . Popravil toxico
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ker sem v cvetu starosti, se vozim samo pri temperaturah nad 10 stopinj. Ne glede na kateri moped se vsedem.

Revmo imam že vsaj 25 let, išijas me daje redno vsako zimo, spremembo vremena napovem teden prej kot vremenarji na POP TV....

LP in čimprejšnjo pomlad :OK:

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Sem na novo na tem forumu zlasti zaradi tega,ker imam eno vprašnje in upam da mi bo kdo lahko pomagal .

Imam yamahin agregat xt 600 z tenere,in ni vmestega zobnika med zaganjačem in glavnim pogonom ki pol požene motor. Tip motorja je 1JV . Na netu sem zasledil podoben zobnik ampak je od motorja 3JV. Zanimam me, če je enak in če paše v moj motor. Hvala za odgovorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Sem na novo na tem forumu zlasti zaradi tega,ker imam eno vprašnje in upam da mi bo kdo lahko pomagal .

Imam yamahin agregat xt 600 z tenere,in ni vmestega zobnika med zaganjačem in glavnim pogonom ki pol požene motor. Tip motorja je 1JV . Na netu sem zasledil podoben zobnik ampak je od motorja 3JV. Zanimam me, če je enak in če paše v moj motor. Hvala za odgovorje.

Ker vidim, da še nisi dobil nobenega odgovora, ti povem, da je tole preveč sprecifično/ali premalo natančno vprašanje, kaka slika tudi ne bi škodila, za boljše razumevanje. Letnik motorja tudi ni zanemarljiv.

Po vsej verjetnosti pa bo najbolje da se obrneš na kakega serviserja Yamah in ti bo našel iz katalogov po kodah točno kaj potrebuješ in kaj vse paše skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ola,

sem že nekaj različnih tem o motorjih prebral tu gor,predvsem pa o enovaljnih Yamahcah(MT03,XT660RinX ter seveda Tenere XTZ660).

Po mnenjih in nasvetih ostalih forumašev,sem prišel do zaključka,da si bo treba omislit Tenerejko,seveda starejši model,ker za novejšega ni evričev.

Odločitev je padla predvsem zaradi moje višine(191cm)in zgleda,da vse ostalo razen XTXaliR odpade.

Na razpolago imam 3000€ in na znani spletni strani sem naletel na olivno zeleno Tenerejko,l.1997,s prevoženimi "sumljivimi"13.000km.

Zakaj sumljivimi?Zato,ker je drugi lastnik(če je),motor je star 15let in je skoraj nemogoče,da bi v vseh teh letih s takim motorjem naredil tako malo kilometrov.

Naj omenim,da lastnika nisem kontaktiral,nahaja se v območju 01,po slikah sodeč lahko,da ima resnično tako malo kilometrov,ker izgleda super ohranjen,vendar kot pravijo,videz vara.Prodaja pa se že kar nekaj mesecev,cena je 2.500€.

Preden pokličem lastnika,če se motor še prodaja,bi rad vedel,če mogoče kdo pozna lastnika oz.če je lastnik sam tu forumaš in bi mi lahko posredovali kaj več informacij o tej kobilici,katera me po slikcah mamljivo prepričuje naj jo vzamem za ženo,vendar me ne prepriča s kilometri,čeprav bi bilo super fajn,da jih ima res samo toliko.Časa za ogled v živo nimam veliko,zato naprošam,če je kdo tu gor,ki pozna ta motor,naj mi posreduje kakršnekoli info za lažjo odločitev.

Za odgovore se vsem zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa človek božji, zakaj ne vzameš une PREVERJENO dobre Tenerejke 660, ki je na voljo v KMC za 1150€???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa človek božji, zakaj ne vzameš une PREVERJENO dobre Tenerejke 660, ki je na voljo v KMC za 1150€???

Dr_Jakob pozdravljen,

veš kako je,ko kupuješ motor?Jaz ne,ker kupujem prvič motor v pravem pomenu besede in lahko mirno povem in priznam,das sem popoln laik na tem področju.

Z lahkoto me lahko spelješ na led,zato pa sem opisal zadevo,ki me zanima tu gor,da dobim kakšno informacijo,da ne trošim časa in denarja za brezveze,da bi se po celi Sloveniji vozil in iskal najprimernejše.

BTW sem opazil tudi tole Tenerejko pri KMCju,vendar mi je padla v oko seveda ta z "manj"kilometri in sem firbčnost o tem motorju preusmeril sem gor,če bi kdo tukaj mogoče poznal to Tenerejko oz.njenega lastnika,da mi pove kaj več,da ne trošim časa in denarja,če me razumeš!?

Drugače pa vseeno hvala za informacijo,bom poklical pa videl kaj točno ponujajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!