marcc Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Katere znamke in model ne vem,bo vrjetno povedal lastnik motocikla,spremla forum.Pobira jih pa kar hitro po asfaltu.Kolikor sem naredil kilometrov so bile kar vidne obrabe.Vrjetno bi z takšnimi gumami naredil okol 5000 km,nekaj takega. LPM
ada Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Prosim za podatek ali je na xtz-jki 660 na kakšen način mogoče nastavljat višino sedeža???? Hvala in lp
Janez123 Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Prosim za podatek ali je na xtz-jki 660 na kakšen način mogoče nastavljat višino sedeža???? Hvala in lp Serijsko nastavitev ni mogoča, možno pa je posebej kupiti nižji sedež (do 25mm) ali komplet za nižanje motocikla (ročica za vpetje zadnjega amortizerja).
Barth Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 na obstoječem ne, se pa da predelati sedež na višje ali nižje, ampak to stane kar precej. Jaz sem razmišljal, da bi ga par cm dvignil, pa ne dam 300 eur (zaenkrat)
ada Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 za lastnike xtz-jk 660. prosim vas za oceno, kako se motor obnese na malo daljšem potovanju, kot recimo balkanska tura do turčije in seveda nazaj. z potrebno opremo in v dvoje. lp hvala
Janez123 Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 za lastnike xtz-jk 660. prosim vas za oceno, kako se motor obnese na malo daljšem potovanju, kot recimo balkanska tura do turčije in seveda nazaj. z potrebno opremo in v dvoje. lp hvala Če hočeš, greš lahko s Tenerejko tudi okoli sveta, za polno otovrjeno potovanje v dvoje pretežno po asfaltu pa bi raje izbral kaj drugega ( BMW ?), saj bo 50 konjev težko vleklo vso težo, ki jo boš navlekel nanjo. Če te tovrstno mučenje motorja veseli, pa verjetno ne bo crknila, saj se mi zdi da je dokaj neuničljiva. RobiRoberto in ELO 2
ada Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 a kdo ve kje bi se dalo dobit bočne plastite za xtz 660 letnik 1997. Hvala lp
ada Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 lep pozdrav vsem zanima me, ali kdo ve kje se dobij: - bočne plastike za xtz 660 letnik 1997 olivno zelene barve (uradni zastopnik za yamaho to ima, je pa cena za komplet več kot 1k€? - stranske nosilce za isti motor hvala
Kremenčkovi Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 če koga zanima tenerka za 1000€ me lahk kontaktira. motor je v dobrem stanju, bo pa treba menjat zadnjo gumo...letnik 1993. info za resne : 051-832-858
ada Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 lahko prosim za še kakren podatek, pa slike ....
Kawl Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 tudi mene zanima kaj več in pa kakšna slika na email. LP
Kremenčkovi Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 nimam slik.....prodaja možakar v topolščici ,kjer trenutno delam....sem se pa peljal z motorjem, mašinca je zelo dobra, vizualno primern letom, brez posebnosti, le bremze so za moje pojme slabe (napram cestaku).
toxico Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Gre za letnik 1998.In vozim se zelo malo 2 na mesec in vsakih ko se grem peljat motor noče vžgat ker ne dobi bencina potem svečko odvijem dam notri nekaj bencina nazaj svečko in potem takoj vžge.
trebor Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Preglej dovod goriva do vplinjačev. Začni pri pipici in nadaljuj do vplinjačev. Očisti, če je kje kaj zasvinjano. Zamenjaj filter goriva, če ga imaš. Mogoče so tudi vplinjači za očistit. LP Robert
Butnglavc Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Ali ima črpalko za gorivo??? lp A
toxico Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Ali ima črpalko za gorivo??? lp A Ja oziroma en mi je rekel , da je vakum črpalka v kateri naj bi izhlapel bencin in ga potem ne more potegnit.In to naj bi bila serijska napaka in če zdaj jaz to zamenjam ali bi bilo potem vredu.
Vodnar Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Na motorju (letnik 1995) bi rad zamenjal verigo in zobnike ...pa lepo prosim tiste, ki ste to že delali, da mi pomagate pri dilemi: razdret cel zadnji del motorja po servisnih navodilih in vstaviti novo verigo brez veznega člena ali montirat verigo z veznim členom in dosti manj razdirat?
THOMPSON Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Brez veznega člena. Malo več dela, ampak precej več zanesljivosti. lp, andrej Vodnar 1
Vodnar Objavljeno November 25, 2012 Opozori Objavljeno November 25, 2012 Hvala ... gotovo imaš prav, razen glede "malo več dela". Tega bo kar krepko več ... Sem pa ugotovil, da je stara veriga tudi kar z veznim členom spojena. Še zbiram pogum, da se lotim ... Zamenjat bo treba tudi zadnjo gumo in sem spet pred dilemo: dat gor po navodilu 120/90 - 17 ali tako, kot jo je nataknil prejšnji lastnik ... 130/80 - 17 Kaj imate na vaših? Kaj priporočate? Mogoče tudi kakšen model ... poceni, za asfalt, pa tudi malo terena ... L.P. Simon
Ni3ous Objavljeno November 25, 2012 Opozori Objavljeno November 25, 2012 Jaz imam hitri člen, pa se vlačim vsepovsod in zaenkrat sem zadovoljen. Vedno sem dajal gor tega in je ok. Če bi bil to nek resen problem, po moje tega ne bi bilo na opcijo. Lahko pa da se motim. LP Vodnar 1
THOMPSON Objavljeno November 25, 2012 Opozori Objavljeno November 25, 2012 Za dva primera vem, da je odletel varnostni zatič, pa je bil sigurno pravilno gor dan. (ni šlo za Yamaho)
Ni3ous Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 Ja, bi verjel. Verjetno sem imel tudi nekaj sreče, da mi še ni odpadlo, ker res rijem z verigo marsikje in funkcionira ok. Kaj pa če bi ta zatič zalotal na členek? Lot je kar močna stvar, ko enkrat prav prime in zelo verjetno prime dovolj, da prepreči snemanje. Edino previdno je za bit, da se tesnila ne pregrejejo.
THOMPSON Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 Potem nima več funkcije enostavnega razstavljanja ob menjavi ketne. Po moje je potem boljša opcija element, kateri se "zaneta/zatisne" lp, andrej
Ni3ous Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 Js mislim da ima, ker lotanje vzame 5 minut. Če hočeš razdret, pa spet pogreješ in lot spusti, kar je spet v 5 minut narjeno.
golnar Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 če se mi spomin še ni izkrivil, se lot topi pri nekje 280°C, torej lotaš pri nekje 300°C, zdej pa je kar dobro vprašanje kaj se zgodi z o-ringi in mastjo pri tej temperaturi. O-ringi pomoje nebi zdržal...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se