Ni3ous Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 Verjetno je v tem primeru net res bolj primeren. Ampak je potrebno orodje zato.
cvile Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 Hvala ... gotovo imaš prav, razen glede "malo več dela". Tega bo kar krepko več ... Sem pa ugotovil, da je stara veriga tudi kar z veznim členom spojena. Še zbiram pogum, da se lotim ... Zamenjat bo treba tudi zadnjo gumo in sem spet pred dilemo: dat gor po navodilu 120/90 - 17 ali tako, kot jo je nataknil prejšnji lastnik ... 130/80 - 17 Kaj imate na vaših? Kaj priporočate? Mogoče tudi kakšen model ... poceni, za asfalt, pa tudi malo terena ... L.P. Simon Glede gum: sam imam 130/80-17 Metzeler Tourance EXP. Moram reči, da se mi zaenkrat še zelo dopade, res pa je, da sem z njo naredil šele 1000km. Za teren pa skrajno ni primerna. Pred tem sem imel Dunlop Trailmax. Guma je bila za moje pojme pretirano mehka (po 3500km jo je vzel hudič) je pa bila primerna za lažje terene (makadam, suha zemlja...) Glede verige: Staro sem z brusilko snemal nova je pa kar z veznim členom, zaenkrat nobenega problema Vodnar 1
Vodnar Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 Dobil sem verigo, ki je bila kupljena kot "cela", pa je nekdo že izbil en členek ... tako da bom tokrat spojil kar z veznim členom, pa kar bo pa bo. Je bila pa tudi stara spojena z veznim členom, ne vem, kako dolgo, a je že čisto izrabljena. Motor je pri meni šele en teden. Zadnja guma je tudi zamenjana. Dunlop Trailmax ... je mehanik rekel, da na hitro lahko samo to zrihra (110 EUR z montažao). Tudi prej je bila enaka. In spet mi je dal 130/80, namesto 120/90 ...upam, da se bo tudi lepo peljala. Je pa bila ta stara izrazito le po vrhu obrabljena, samo ne vem, če je to posledica načina vožnje prejšnjega lastnika, ali širše gume?
Vodnar Objavljeno November 30, 2012 Opozori Objavljeno November 30, 2012 Sorry, spet jaz ... zdaj, ko imam novo igračko, bom nekaj časa stalno kaj spraševal ... Pri menjavi sprednjega verižnika (menda je bil prejšnji originalni) z DID verižnikom se izkaže, da je novi precej debelejši tam, kjer se natakne na gred.Pri prejšnjem je bila na gredi za zobnikom debela podložka vendar, če jo za novi zobnik dam stran, pa matica ne stisne zobnika. Ne vem. če sem dovolj razumljivo opisal stanje ... če me je kdo razumel, lepo prosim za pomoč, če se je kdo že srečal s tem problemom. Tudi nisem čisto prepričan, kako naj bo novi zobnik obrnjen. A mora bit številka vidna, ko je nataknjen?
Fadil Objavljeno November 30, 2012 Opozori Objavljeno November 30, 2012 Sorry, spet jaz ... zdaj, ko imam novo igračko, bom nekaj časa stalno kaj spraševal ... Pri menjavi sprednjega verižnika (menda je bil prejšnji originalni) z DID verižnikom se izkaže, da je novi precej debelejši tam, kjer se natakne na gred.Pri prejšnjem je bila na gredi za zobnikom debela podložka vendar, če jo za novi zobnik dam stran, pa matica ne stisne zobnika. Ne vem. če sem dovolj razumljivo opisal stanje ... če me je kdo razumel, lepo prosim za pomoč, če se je kdo že srečal s tem problemom. Tudi nisem čisto prepričan, kako naj bo novi zobnik obrnjen. A mora bit številka vidna, ko je nataknjen? Sicer ne vem odgovora, ker o teh stvareh nimam pojma, me pa zanima zakaj ne stopiš do Trgomoto, ker si iz Krškega? Pred včerajšnjim sem se iz firbca oglasil tam in se kar nekaj časa pogovarjal s tipom ( šef, mehanik itd...). Popravlja tudi Yamahe izven garancijen in zdel se mi je zelo uredu tip. Tudi cene nima pretirane. Vodnar 1
Vodnar Objavljeno November 30, 2012 Opozori Objavljeno November 30, 2012 Sicer ne vem odgovora, ker o teh stvareh nimam pojma, me pa zanima zakaj ne stopiš do Trgomoto, ker si iz Krškega? Pred včerajšnjim sem se iz firbca oglasil tam in se kar nekaj časa pogovarjal s tipom ( šef, mehanik itd.. .). Popravlja tudi Yamahe izven garancijen in zdel se mi je zelo uredu tip. Tudi cene nima pretirane. Sem večkrat tudi pri njemu s Hondo in je tako, kot praviš ... tista je dokaj nova, pa se je ne lotevam kaj dosti sam šraufat ...pa je niti ni treba. Bi pa tole staro Yamahco rad sam temeljito spoznal in znal tudi popravit ... tako kot nekoč davno Tomosa.
THOMPSON Objavljeno November 30, 2012 Opozori Objavljeno November 30, 2012 Če me spomin ne vara, mora biti močnejši (debelejši, daljši,...) element zobnika obrnjen proti motorju. Rabiš pa seveda tudi zobniku ustrezno matico.
Vodnar Objavljeno Marec 6, 2013 Opozori Objavljeno Marec 6, 2013 (popravljeno) Zdaj pa težave z žarometom (dvojnim, dvojne težave :mellow: ). Letnik 1996. Oba v zgornjem delu precej migata oziroma ju lahko za kakih 10 do 15 mm s prstom porinem noter, pa nisem prepričan, da je to v redu. Stvar sem razdrl: Na zgornjem delu je pri vsakem od žarometov en daljši vijak, ki naj bi držal vsak žaromet in zdi se mi, da bi ta vijak moral bit od znotraj podložen s kako vzmetjo, da bi se žaromet sicer lahko porinil noter, pa bi sam skočil nazaj ven ??? Ampak pri meni te ni na nobenem od žarometov. Kako bi to moralo bit prav sestavljeno ??? Ima mogoče kdo kako izkušnjo s tem? Saj verjetno je še tudi pri kakih drugih motorjih podobno. Pa še slike ... Popravljeno Marec 6, 2013. Popravil Vodnar
Vodnar Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 No, tole smo rešili. Sem se v četrtek oglasil pri Bremzerju v delavnici in mi je prijazno svetoval pa še podaril vzmeti, ki fino pašejo na vijake in žarometi nič več ne migajo ven pa noter. Hvaaaala še enkrat.
Vodnar Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Zdaj pa cevna zaščita motorja ... dobil sem eno "malo rabljeno", Hepco Becker, ki pa ni kompletna ... Manjka mi tisto ploščato železo, ki povezuje levi in desni del. Iz slike, ki jo prilagam, pa ni videt, če jo to čisto običajno ravno ploščato železo, ali je mogoče kaj več .... Bi mi lahko nekdo, ki nekaj takega ima, povedal, če je to res le ravno ploščato železo in kolika je razdalja med luknjami (centri) oziroma če je ta del kaj bolj kompliciran mogoče kako slikico. Verjetno ta vmesna povezava ni pritrjena na okivir ... ali pač? Hvala že vnaprej ... Simon
Agostini Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 miha89 dej poglej privatna sporočila (desno zgoraj na vrhu strani) LP
cvile Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Ima mogoče kdo izkušnje z menjavo svečke pri 3YF, zanima me namreč, s kakšnim orodjem se naj bi to naredilo?! Preizkusil sem že 4 različne ključe za svečko pa z nobenim ne pridem zraven. Upam, da ne bo potrebno snemati agregata...
toxico Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Motor je letnik 97 in odkar ga imam se ventilator na hladilniku še nikoli ni vklopil niti tisti kazalec za temperaturo se ni premaknil niti milimeter tudi če sem naredil več kot 100km na dan ni bilo nobenih težav.Zdajle se pa peljem 10km in začne motor cukat in zadušilo ga je če sem dodal malo gasa kazalec za obrate se je zmešalo dodal malenkost plina in kazalec pa gre do 6000rpm čeprav agregat ni imel toliko obratov. sem se pa brez problema peljal 40km in smrdelo je kot , da bi gume žgal.Zapeljem v garažo ugasnem motor.obrnem ključ in lučka za neutral sploh ne posveti skratka nič.Počakam 5 minut še enkrat obrnem ključ lučka posveti in vžge brez problema tudi ko sem dodal plin kot , da ni bilo nič.
toxico Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Katero olje in kateri filter olja in kateri filter zraka naj kupim +kateri akumulator za xtz tenere 1997.
toxico Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Zdajle ga na mestu segrejem , da se ventilator vklopi tudi kazalev temperature prav kaže , ko se greš pa peljat pa temperatura pade toliko ka gre kazalec čist v levo.Ali je možno , da je termostat zanič in je ves čas odprt do konca.
MiNa Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 (popravljeno) Je. Mogoče pa ga je celo kdo že odstranil. Popravljeno Maj 5, 2013. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Termostat je v ohišju in v slučaju da "zašteka" se motor pregreva. Mogoče ga je kakšen prejšnji lastnik zato enostavo odstranil. slika kako zadeva izgleda in kako preizkusiš delovanje na novejših 660-kah (podobno tudi na starejših letnikih 91-98). Za kompletna navodila pa vpiši v GOO....xtz660 tenere service manual.
toxico Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Aja zdaj mi šteka kaj misliš.Samo kupit se pa verjetno da samo celoten termostat (z ohišjem)
kitekatus Objavljeno Julij 4, 2013 Opozori Objavljeno Julij 4, 2013 Pozdravljeni! Ne vem,če sodim sem,ker je moja Tenerejka precej stara,vendar ni mi žal niti centa,ki sem ga dal zanjo;) Zanima me,kako vzdrževat ta motor,kakšni so servisni intervali,na kaj bit pozoren,.....Res,da nisem šel z njo še izven urejenih poti,v prihodnosti pa vsekakor imam naredit kakšen krog,da občutim ta avanturski značaj;)Motor ima 34.000 prevoženih kilometrov,tako,da mislim,da mi bo ob rednem vzdrževanju motor služil še mnoga leta,če ne bom js prej riknu:P Upam,da me vzamete za svojega in hvala v naprej za razne nasvete in komentarje;)
MiNa Objavljeno Julij 4, 2013 Opozori Objavljeno Julij 4, 2013 Imel dve taki "kobilici", če se ne motim imam še vedno nekje navodila za uporabnika (orginalna) pa tudi servisna navodila v elektronski obliki. Servisna navodila pravzaprav nisem nikoli rabil. Navodila ti pa lahko odstopim, če jih seveda želiš.
vandrovec Objavljeno Julij 4, 2013 Opozori Objavljeno Julij 4, 2013 (popravljeno) Olje kontrolirati in dolivati po potrebi, ker ga kuri, druge posebnosti ni. Se strinjam, zelo všečen motor, motor, ki ga ne bom nikoli pozabil.... Popravljeno Julij 4, 2013. Popravil vandrovec kitekatus 1
kitekatus Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Imel dve taki "kobilici", če se ne motim imam še vedno nekje navodila za uporabnika (orginalna) pa tudi servisna navodila v elektronski obliki. Servisna navodila pravzaprav nisem nikoli rabil. Navodila ti pa lahko odstopim, če jih seveda želiš. MiNa,zelo bi ti bil hvaležen,če jih "povlečeš",navodila seveda s podstrešja in mi jih odstopiš Lahko mi jih po pošti pošlješ ob priliki,ko boš našel čas in sicer na naslov Robert Čehovin,Ob vratih 13,6310 Izola,hvala;),drugače pa na mail robi0909@gmail.com.
kitekatus Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Olje kontrolirati in dolivati po potrebi, ker ga kuri, druge posebnosti ni. Se strinjam, zelo všečen motor, motor, ki ga ne bom nikoli pozabil.... Hvala vandrovec,prvo moram ugotovit,kje se sploh olje kontrolira:PDrugače pa je res igračka od motorja;)
MiNa Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Na ZS sem ti poslal uporabniška navodila... Mirč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se