Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


Priporočene objave

Objavljeno

Verjetno je v tem primeru net res bolj primeren. Ampak je potrebno orodje zato.

Objavljeno

Hvala ... gotovo imaš prav, razen glede "malo več dela". Tega bo kar krepko več ... :cry: Sem pa ugotovil, da je stara veriga tudi kar z veznim členom spojena. Še zbiram pogum, da se lotim ...

Zamenjat bo treba tudi zadnjo gumo in sem spet pred dilemo:

  • dat gor po navodilu 120/90 - 17 ali
  • tako, kot jo je nataknil prejšnji lastnik ... 130/80 - 17

Kaj imate na vaših? Kaj priporočate? Mogoče tudi kakšen model ... poceni, za asfalt, pa tudi malo terena ...

L.P. Simon

Glede gum: sam imam 130/80-17 Metzeler Tourance EXP. Moram reči, da se mi zaenkrat še zelo dopade, res pa je, da sem z njo naredil šele 1000km. Za teren pa skrajno ni primerna. Pred tem sem imel Dunlop Trailmax. Guma je bila za moje pojme pretirano mehka (po 3500km jo je vzel hudič) je pa bila primerna za lažje terene (makadam, suha zemlja...)

Glede verige: Staro sem z brusilko snemal :) nova je pa kar z veznim členom, zaenkrat nobenega problema

Objavljeno

Dobil sem verigo, ki je bila kupljena kot "cela", pa je nekdo že izbil en členek ... tako da bom tokrat spojil kar z veznim členom, pa kar bo pa bo. Je bila pa tudi stara spojena z veznim členom, ne vem, kako dolgo, a je že čisto izrabljena. Motor je pri meni šele en teden.

Zadnja guma je tudi zamenjana. Dunlop Trailmax ... je mehanik rekel, da na hitro lahko samo to zrihra (110 EUR z montažao). Tudi prej je bila enaka. In spet mi je dal 130/80, namesto 120/90 ...upam, da se bo tudi lepo peljala. Je pa bila ta stara izrazito le po vrhu obrabljena, samo ne vem, če je to posledica načina vožnje prejšnjega lastnika, ali širše gume?

Objavljeno

Sorry, spet jaz ... zdaj, ko imam novo igračko, bom nekaj časa stalno kaj spraševal ...

Pri menjavi sprednjega verižnika (menda je bil prejšnji originalni) z DID verižnikom se izkaže, da je novi precej debelejši tam, kjer se natakne na gred.Pri prejšnjem je bila na gredi za zobnikom debela podložka vendar, če jo za novi zobnik dam stran, pa matica ne stisne zobnika. Ne vem. če sem dovolj razumljivo opisal stanje ... če me je kdo razumel, lepo prosim za pomoč, če se je kdo že srečal s tem problemom. Tudi nisem čisto prepričan, kako naj bo novi zobnik obrnjen. A mora bit številka vidna, ko je nataknjen?

Objavljeno

Sorry, spet jaz ... zdaj, ko imam novo igračko, bom nekaj časa stalno kaj spraševal ...

Pri menjavi sprednjega verižnika (menda je bil prejšnji originalni) z DID verižnikom se izkaže, da je novi precej debelejši tam, kjer se natakne na gred.Pri prejšnjem je bila na gredi za zobnikom debela podložka vendar, če jo za novi zobnik dam stran, pa matica ne stisne zobnika. Ne vem. če sem dovolj razumljivo opisal stanje ... če me je kdo razumel, lepo prosim za pomoč, če se je kdo že srečal s tem problemom. Tudi nisem čisto prepričan, kako naj bo novi zobnik obrnjen. A mora bit številka vidna, ko je nataknjen?

Sicer ne vem odgovora, ker o teh stvareh nimam pojma, me pa zanima zakaj ne stopiš do Trgomoto, ker si iz Krškega? Pred včerajšnjim sem se iz firbca oglasil tam in se kar nekaj časa pogovarjal s tipom ( šef, mehanik itd...). Popravlja tudi Yamahe izven garancijen in zdel se mi je zelo uredu tip. Tudi cene nima pretirane.

Objavljeno

Sicer ne vem odgovora, ker o teh stvareh nimam pojma, me pa zanima zakaj ne stopiš do Trgomoto, ker si iz Krškega? Pred včerajšnjim sem se iz firbca oglasil tam in se kar nekaj časa pogovarjal s tipom ( šef, mehanik itd.. .). Popravlja tudi Yamahe izven garancijen in zdel se mi je zelo uredu tip. Tudi cene nima pretirane.

Sem večkrat tudi pri njemu s Hondo in je tako, kot praviš ... tista je dokaj nova, pa se je ne lotevam kaj dosti sam šraufat ...pa je niti ni treba. Bi pa tole staro Yamahco rad sam temeljito spoznal in znal tudi popravit ... tako kot nekoč davno Tomosa.

Objavljeno

Če me spomin ne vara, mora biti močnejši (debelejši, daljši,...) element zobnika obrnjen proti motorju. Rabiš pa seveda tudi zobniku ustrezno matico.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdaj pa težave z žarometom (dvojnim, dvojne težave :mellow: ). Letnik 1996. Oba v zgornjem delu precej migata oziroma ju lahko za kakih 10 do 15 mm s prstom porinem noter, pa nisem prepričan, da je to v redu. Stvar sem razdrl:

 

Na zgornjem delu je pri vsakem od žarometov en daljši vijak, ki naj bi držal vsak žaromet in zdi se mi, da bi ta vijak moral bit od znotraj podložen s kako vzmetjo, da bi se žaromet sicer lahko porinil noter, pa bi sam skočil nazaj ven ???  Ampak pri meni te ni na nobenem od žarometov. Kako bi to moralo bit prav sestavljeno ??? Ima mogoče kdo kako izkušnjo s tem? Saj verjetno je še tudi pri kakih drugih motorjih podobno. Pa še slike ...

post-25362-0-06500800-1362598576_thumb.jpg

post-25362-0-86561100-1362598592_thumb.jpg

post-25362-0-15549100-1362598643_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Vodnar
Objavljeno

No, tole smo rešili. Sem se v četrtek oglasil pri Bremzerju v delavnici in mi je prijazno svetoval pa še podaril vzmeti, ki fino pašejo na vijake in žarometi nič več ne migajo ven pa noter. Hvaaaala še enkrat.  :worship:

Objavljeno

Zdaj pa cevna zaščita motorja ... dobil sem eno "malo rabljeno", Hepco Becker, ki pa ni kompletna ...

 

post-25362-0-52841500-1363032285_thumb.jpg

 

Manjka mi tisto ploščato železo, ki povezuje levi in desni del. Iz slike, ki jo prilagam, pa ni videt, če jo to čisto običajno ravno ploščato železo, ali je mogoče kaj več .... Bi mi lahko nekdo, ki nekaj takega ima, povedal, če je to res le ravno ploščato železo in kolika je razdalja med luknjami (centri) oziroma če je ta del kaj bolj kompliciran mogoče kako slikico. Verjetno ta vmesna povezava ni pritrjena na okivir ... ali pač? Hvala že vnaprej ... Simon

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

miha89 dej poglej privatna sporočila (desno zgoraj na vrhu strani)

 

LP :yea1:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima mogoče kdo izkušnje z menjavo svečke pri 3YF, zanima me namreč, s kakšnim orodjem se naj bi to naredilo?! :) Preizkusil sem že 4 različne ključe za svečko pa z nobenim ne pridem zraven. Upam, da ne bo potrebno snemati agregata...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Motor je letnik 97 in odkar ga imam se ventilator na hladilniku še nikoli ni vklopil niti tisti kazalec za temperaturo se ni premaknil niti milimeter tudi če sem naredil več kot 100km na dan ni bilo nobenih težav.Zdajle se pa peljem 10km in začne motor cukat in zadušilo ga je če sem dodal malo gasa kazalec za obrate se je zmešalo dodal malenkost plina in kazalec pa gre do 6000rpm čeprav agregat ni imel toliko obratov. sem se pa brez problema peljal 40km in smrdelo je kot , da bi gume žgal.Zapeljem v garažo ugasnem motor.obrnem ključ in lučka za neutral sploh ne posveti skratka nič.Počakam 5 minut še enkrat obrnem ključ lučka posveti in vžge brez problema tudi ko sem dodal plin kot , da ni bilo nič.

Objavljeno

Katero olje in kateri filter olja in kateri  filter zraka naj kupim  +kateri akumulator  za xtz tenere 1997.

Objavljeno

Zdajle ga na mestu segrejem , da se ventilator vklopi tudi kazalev temperature prav kaže , ko se greš pa peljat pa temperatura pade  toliko ka gre kazalec čist v levo.Ali je možno , da je termostat zanič in je ves čas odprt do konca.

Objavljeno (popravljeno)

Je. Mogoče pa ga je celo kdo že odstranil.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Termostat je v ohišju in v slučaju da "zašteka" se motor pregreva. Mogoče ga je kakšen prejšnji lastnik zato enostavo odstranil.

 

slika kako zadeva izgleda in kako preizkusiš delovanje na novejših 660-kah (podobno tudi na starejših letnikih 91-98).

Za kompletna navodila pa vpiši v GOO....xtz660 tenere service manual.

 

post-7865-0-72050500-1367765021_thumb.jpg

Objavljeno

Aja zdaj mi šteka kaj misliš.Samo kupit se pa verjetno da samo celoten termostat (z ohišjem) 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Ne vem,če sodim sem,ker je moja Tenerejka precej stara,vendar ni mi žal niti centa,ki sem ga dal zanjo;)

Zanima me,kako vzdrževat ta motor,kakšni so servisni intervali,na kaj bit pozoren,.....Res,da nisem šel z njo še izven urejenih poti,v prihodnosti pa vsekakor imam naredit kakšen krog,da občutim ta avanturski značaj;)Motor ima 34.000 prevoženih kilometrov,tako,da mislim,da mi bo ob rednem vzdrževanju motor služil še mnoga leta,če ne bom js prej riknu:P

Upam,da me vzamete za svojega in hvala v naprej za razne nasvete in komentarje;)

Objavljeno

Imel dve taki "kobilici", če se ne motim imam še vedno nekje navodila za uporabnika (orginalna) pa tudi servisna navodila v elektronski obliki. Servisna navodila pravzaprav nisem nikoli rabil.

Navodila ti pa lahko odstopim, če jih seveda želiš.

Objavljeno (popravljeno)

Olje kontrolirati in dolivati po potrebi, ker ga kuri, druge posebnosti ni.

Se strinjam, zelo všečen motor, motor, ki ga ne bom nikoli pozabil....

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Imel dve taki "kobilici", če se ne motim imam še vedno nekje navodila za uporabnika (orginalna) pa tudi servisna navodila v elektronski obliki. Servisna navodila pravzaprav nisem nikoli rabil.

Navodila ti pa lahko odstopim, če jih seveda želiš.

MiNa,zelo bi ti bil hvaležen,če jih "povlečeš",navodila seveda s podstrešja in mi jih odstopiš;)

Lahko mi jih po pošti pošlješ ob priliki,ko boš našel čas in sicer na naslov Robert Čehovin,Ob vratih 13,6310 Izola,hvala;),drugače pa na mail robi0909@gmail.com.

Objavljeno

Olje kontrolirati in dolivati po potrebi, ker ga kuri, druge posebnosti ni.

Se strinjam, zelo všečen motor, motor, ki ga ne bom nikoli pozabil....

Hvala vandrovec,prvo moram ugotovit,kje se sploh olje kontrolira:PDrugače pa je res igračka od motorja;)

Objavljeno

Na ZS sem ti poslal uporabniška navodila...

Mirč

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!