Ice Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 Zoki5 Novinec Član od: torek, 11.06.2002 9:13 Objav: 16 Kraj: Slovenia Objavljeno: 04 apr 2003 22:10 Zadeva: Termostat - hladen motor? -------------------------------------------------------------------------------- Na XTZ imam problem ogrevanja motorja; motor se med vožnjo noče segreti. Na kazalcu mi kaže temperaturo hladilne tekočine malo nad hladnim (zelo v levo). Preveril sem temostat v loncu vode in odpre ga pri 82 stopinjah, tako kot piše na njem. Res pa je, da je na temostatu luknjica. Voltmeter - cajger za temp. dela OK. Dobil sem nasvet, naj tisto luknjico zamašim, da je samo za odzračevanje pri dolivanju hladilne tekočine v hladilni sistem. ALI IMA KDO NA FORUMU KAKŠNE IZKUŠNJE S TEM. Prosim, samo resni odgovori, saj pljuvat, šimfat, debilne nasvete talat in ne vem kaj še vse znamo vsi. LP Zoki PS Se opravičujem moderatorju ampak mislim, da je 1/2 forumovcev zgrešilo temo - priklopijo naj se raje na temo "TRAČ".
Zok Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 poskusi del hladilnika prekriti s kaksnim kartonom (po moznosti tako, da se ne bo na tri kilometre videlo), tako da bo funkcioniral le del hladilnika, in moc hlajenja bo manjsa. upam, da je okrog hladilnika vsaj toliko plastik, da se tisti karton (po moznosti crne barve) ne bo videl.
D.J. Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 kaj pa če je preprosto samo senzor števca temperature (bimetal) za zamenjat??? ali ti po vožnji, ko bi moral biti motor že segret, ob !!!!!previdnem!!!!* odprtju pokrovčka na hladilniku sikne para in vroča voda ven?, če ti, je problem opisan zgoraj *z debelimi rokavicami in/ali cunjo še enkrat pa povem, ker vidim da je bil moj post zbrisan (za brez veze) vibracije na motorju so stvar navade, več na motorju, manj bo takšnega občutka
Zoki5 Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 Čisto nič več mi ni jasno. Isto se je zgodilo, ko sem zamašil luknjico. Hladilna tekočina se segreje tam na 70 stopinj, sem pravkar izmeril z digitalnim termometrom. Ni mi jasno, kje lahko hladilna tekočina kroži preko kilerja. Kilerja ne bom pokrival, ker hladilna tekočina ne sme krožiti preko njega, ko še ni dovolj segreta. - termostat dela (odpre pri 82 stopinjah C) - O - ring, ki tesni termostat, je OK - zunanja temperatura danes je bila 12 stopinj C - vozil sem se 90 - 100 km/h v 5 prestavi ( 4000 - 4500 o/min, rdeče polje pri 7000 o/min) - temperatura hladilne tekočine tam nekje okoli 70 stopinj C - pri semaforju, ali ko stojim na mestu začne temp. počasi rasti - cevi za hladilno tekočino približno enako tople (pred termostatom, za termostatom, pred kilerjem, za kilerjem) - preverjeno lastnoročno ----------------------------------------------------------------------------- Ali hladilna tečina kroži po sistemu. Kako lahko to preverim? LP Zoki
Zoki5 Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 A ni potrebnih vsaj tam nekje okoli 85 stopinj? LP Zoki PS Zakaj temperatura tako variira?
Zok Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 js ga zacnem terat pr 60... ...pa mi noce it cez 75... :? :D
Ice Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 temperatura vode bi naj bila nekje od 50-70°C dalje,do max. 90°C (to je "se" normalno). variira ti lahko zaradi premalo tekocine v sistemu,narobe mesanica tekocin v sistemu ali ker enostavno ni hladilnega ucinka vetra,ko motor dela na mestu; samo potem je najbrz st.2 vzrok. po mojih izkusnjah z drugimi motorji je bil vecinoma vzrok premalo tekocine v sistemu.
Zoki5 Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 Kateri stroj imaš? Koliko ti kaže temperato, ko stoji kazalec navpično? Mimogrede, iz katere ponikve si. Iz te pri kamnolomu? Če si iz te, nisva daleč narazen. LP Zoki
Zoki5 Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 Nalil Motulovo mešanico do vrha (1,2l)) in v expanzijsko posodo malo pod oznako Max (0,3l). LP Zoki
Zoki5 Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 Hvala vsem za odgovore. Sem bil že mal v dvomih za jutrišnjo furo. Tako bo pa veselo, dokler bo bencina kej. Lepo motoristično nedeljo vam vsem želi Zoki. :lol:
Zok Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 ponikva pri šentjurju, tuki ni nbenga kamnoloma blizu... :? temperaturo mi kaze od 40 do 120°C, sredina je pri 80°C (cez 80 mi je slo le takrat, ko mi je sla dihtunga pri glavi, pa mi je vso hladilno tekocino pri ventilu vn vrglo), crpalko za olje mam pa tak nastelano da hladen malo kadi, ko se zagreje na delovno temperaturo pa ravno toliko da ne vec. Uporabljam TTSa (ne za dolgo), ce je pa crpalka bolj odprta, pa ga je se na 60° tezko dobit brez teranja (pr 60 ga sele zacnem terat - ce sploh ga).
oki Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Imel sem jo 5 let in bil z njo zadovoljen. Sedež sem znižal zaradi moje višine, žal se na dolgih vožnjah iskaže premalo moči in preutrujajoč sedež za sopotnico, pomagal sem si z pregrinjalom iz ovčje kože. Prekrhka plastika, posledica vibracij. Najdaljša enodnevna tura 700 km. Pred tednom sem jo prodal v TC-ju. Drugače varčen motorček toda kaj ko se ga vsakega po nekaj letih naveličaš in želiš spremembo.
bosstjan Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 Opažam, da se pri endurah tega razreda največkrat omenjajo: XT, XTZ, KLR, KLE. O kaki Hondi Dominator NX 650 ali pa suzuki Dr 650 se pa bol malo sliši. Zanima me, če ma kdo kaj izkušen s temi motorji. Kakšen je Dominator? V primerjavi z Xt-jko ima po tehničnih podatkih malo več navora in moči, a ima kljub temu manjši sprednji disk. Kako se obnese na terenu oz. avtocesti? Kaj pa glede motečih vibracij? V Slovenji mislim da jo ni več v prodaji.
Noise Objavljeno Oktober 1, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2003 Opažam, da se pri endurah tega razreda največkrat omenjajo: XT, XTZ, KLR, KLE. O kaki Hondi Dominator NX 650 ali pa suzuki Dr 650 se pa bol malo sliši. Zanima me, če ma kdo kaj izkušen s temi motorji. Kakšen je Dominator? V primerjavi z Xt-jko ima po tehničnih podatkih malo več navora in moči, a ima kljub temu manjši sprednji disk. Kako se obnese na terenu oz. avtocesti? Kaj pa glede motečih vibracij? V Slovenji mislim da jo ni več v prodaji. Saj smo govorili tudi o teh se mi zdi.. malo pobrskaj po starih temah...
mato Objavljeno Oktober 3, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2003 O Dr 650 samo tole: Motorcek sem pred par leti testiral na Kreti - v tistem casu sem imel doma XT-jko. DR se mi je zdel neprimerno boljsi motor za po terenu. Lazji (vsaj po obcutku) in BISTVENO mocnejsi - meni se je zdelo kot noc in dan. V tistih treh dneh se mi je motor res dopadel! Takoj bi ga zamenjal za XT! Je pa res da jih je pri nas silno malo videti!
Denny Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 I am so happy...danes sem kupil zelo dobro XTZ-jko. Že naredil 110 km, seveda primerno oblečen. Zeblo nič. Nova nolanka s pinlockom se je zelo dobro obnesla. Rosi popolnoma nič in odlično dihta!!! Mislim, da bo pravi motor za raziskovanja meni še nepoznanih dežel drugo leto. Neverjetno koliko navora razvija mašinka, sem kar presenečen. Ko si na mestu oz. pri zelo nizkih hitrosti je kar občutna masa, ampak ko se zapeljes, se pelje kot moped-zelo lahkotno vodljiv. Udoben pa je udoben, komfort ala merđo. Kaj več po xxx kilometrih... Prosil bi za info... katero olje priporočate za XTZ 660? V navodilih piše SAE 20w40 (10w30) tip SE... Meni najprej pride na misel polsintetični Motul 5100... Kaj mi svetujete, a bi že sedaj menjal olje in filter ali bi drugo leto pred začetkom sezone. Olje je že ene (baje) 6.000 km. Sedaj ima 16.000 km, a bi peljal na servis preverit nastavitve ventilov, ali še ne? Nazadnje so bili prečekirani na 6.000 km (baje). Nujno rabim podrobnejša navodila za motor in naprošam za kakršnekoli info...( po možnosti v ang. ) Lep pozdrav!
Denny Objavljeno November 13, 2003 Opozori Objavljeno November 13, 2003 Iščem repair/service manual`s za XTZ 660... Če ve kdo za kak link, lepo prosim, da ga objavi Lep pozdrav!
Denny Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 A ima kdo zmontirano povišano šipco? Kako se obnese? Problem: Vceraj sem bil na dolgi turi (330km... uf je pasal :P ) in dokler sem uporabljal ušesne čepke je šlo...nato sem zaradi bolečin jih dal ven in sem vozil brez...hrup je mnooogoooo večji, pri večjih hitrostih ubijalski. Muka se je pelat 90-100km/h. S kombinacijo moje višine in sprednje maske mi ravno tok zraka tolče v čelado, ampak tudi če se skrčim dol za ene 5 cm ni bistveno bolje, tako da ne vem če bi bila povišana šipca res rešitev. Bom probal malo preizkušat z raznimi modeli iz plastik, ala made in home. BTW...trenutno uporabljam flip up čelado, za katero pravite da je ful glasna, itd. A je čelada vse kriva? A je to slabost takšnih motorjev? Lp
bLuZoNdEr Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 IMHO: Ce ti veter tolce v celado ti bi tisja celada le zmanjsala hrupnost tega tolcenja (bobnenje ostane le da je tisje), medtem ko bi se znalo zgoditi da bi ob menjavi sipce veter tolkel cez tvojo celado in bobnenja sploh ne bi bilo (ni pa nujno) ......se mi zdi :?
Denny Objavljeno Junij 28, 2004 Opozori Objavljeno Junij 28, 2004 Po xxx kilometrih bom pohvalil/grajal Dobro: -mala poraba (normalna lepa vožnja ~ 4,2-4,4 l/100km) -za malo denarja "veliko" motorja -v redu udoben za enega, za dva je malce problem, ampak ni kritično -zelo malo vibracij v primerjavi z ostalimi enocilindrasi -protivetrna zascita je kar OK, čeprav ne izgleda tako -dosti navora in moči za enega -nastavljiv amortizer po visini (premalo zame :angry: ) in po trdnosti -vzdrževanje z minimalnimi stroški Slabo: -visok sedež (865mm)-problem za majhne kot sem jaz...za pod 182cm ne svettujem, razen ce si bejbika z dolgimi nogami :D -neudoben sedez za dva na dolgi turi (pomagajo samo postanki, ali pa predelava sedeza)-trpi voznik -nerodna kontrola olja! -poraba olja (malo, ampak je!) -teža -premalo moči za dve osebi s prtljago -sprednja zavora! en disk in gumijasta cev...resitev je pletenica (cca. 60 eur) Ziher sem se kaj pozabil... Na splošno sem z motorjem zelo zadovoljen. Nabolj me moti visok sedež, prav zaradi tega bom v bliznji prihodnosti zamenjal motorcek. Da ne omenjam, da sem se zaradi tega ze dvakrat "skipal" na mestu. No sreca, da je bilo to na travi, tako da ni nic poskodb, razen par praskic. Do sedaj BP. Sem bral na tujih forumih, da s temi XTZ 660 in 750 delajo po 100.000 km in vec,brez generaln. Baje so zelo zdrzljivi. Lp
Tedybear Objavljeno Junij 28, 2004 Opozori Objavljeno Junij 28, 2004 Mogoče malo pozno...ampak me zanima, če ti je še hrupno.? Imel sem zelo podoben primer.... sem prej imel Diversion-ko in mi je bila po miljavžent poizkusih še vedno ubijalsko glasna, sem jo preprosto zamenjal za naked. Še prej sem poizkusil nižjo, višjo šipco, en tip čelade, drugi tip...šesti tip. Enako. Če ti bobni, gre najverjetneje za nesrečno kombinacijo tvoje višine in smeri zraka, ki gre preko sprednje šipce. Če pri sklonjenem položaju za ene 5-10cm ni nič boljše, ti ne bo pomagala nobena šipca. Poizkusi naslednje..ampak previdno. Takrat ko ti najbolj bobni, se dvigni, vstani. In če hrup preneha, oziroma postane znosnejši...je to to, kar sem napisal in ..zamenjaj motor. Moje izkušnje pač. Če pa si medtem zadevo že rešil...toliko bolje.
Denny Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 (popravljeno) Mogoče malo pozno...ampak me zanima, če ti je še hrupno.? yep, ampak s cepki je prav fino :D Imel sem zelo podoben primer.... sem prej imel Diversion-ko in mi je bila po miljavžent poizkusih še vedno ubijalsko glasna, sem jo preprosto zamenjal za naked. najboljse :D ...stvar resena...pa se cool motorcek imas :D Če ti bobni, gre najverjetneje za nesrečno kombinacijo tvoje višine in smeri zraka, ki gre preko sprednje šipce. Če pri sklonjenem položaju za ene 5-10cm ni nič boljše, ti ne bo pomagala nobena šipca. je boljse, kar se tice celnega trka zraka, ampak hrupa je se toliko, da vsekakor moras uporabljat cepke, ker se zrak vrtinci im mi udarja od strani. Pa se en velika fora je, ker uporabljam flip up celado, ki je dosti bolj glasna od integralne...sem gledal ene teste...pa se nekaj, moja celada ima ob straneh izbocen mehanizem za zapiranje/odpiranje vizirja, kar ful poslabsa vse skupaj. Fora se je v tem, ko s kolegom zamenjava motorje in greva na furo, on ne opazi oz. ne slisi nic motecega hrupa, res pa je da ima kar aerodinamicno integralno celado. Bom kmalu stestiral se integralno na tem motorju, ker do sedaj so te ugotovitve samo s flip up celado. Takrat ko ti najbolj bobni, se dvigni, vstani. In če hrup preneha, oziroma postane znosnejši...je to to, kar sem napisal in ..zamenjaj motor. Moje izkušnje pač. Če pa si medtem zadevo že rešil...toliko bolje. v tem primeru postane dosti boljse, pac se razbremeni tok zraka v celado.... Popravljeno Julij 1, 2004. Popravil Denny
Denny Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 aammmm tak vse mrtvo je tule.... kaj sem edini na forumu s tem motorjem :? :(
Denny Objavljeno Julij 6, 2004 Opozori Objavljeno Julij 6, 2004 (popravljeno) rally varianta za stari tip Popravljeno Julij 6, 2004. Popravil Denny
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se