Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Katero olje je bilo prej v motorju ne vem, ker sem motor šele letos kupil. Računov iz servisa prejšnega lastnika pa nimam.

Najbolj me čudi da je pred servisom vse normalno delalo.

Zdej me zanima, če moram olje zamenjati, če se lahko kaj poškoduje v menjalniku, glede na to da tolk cukne.

Objavljeno

Poškodovat nimaš kej, olja ti pa tudi ni treba menjati, ker tale motul je v bistvu zelo dober. Preden prestaviš, se lahko malo odrineš naprej, manj cukne. Pa preveri še zračnost pogonske verige.

Objavljeno

OK, hvala za nasvete.

Sam še na bolše vreme počakam, pa da vidmo kako bo.

lp, Matej :rolleyes:

Objavljeno
Pozdravljeni,

Zadnje čase na mojem KLE500 opažam težave pri prestavljanju. In sicer ko je mrzel, ko dam v prvo, motor zelo zelo močno cukne. Včasih pa se tudi med vožnjo ne da prestavt. Recimo ko čakam na semaforju in dajem iz recimo trertje v prvo. Ko pritiskam ročko dol gre kar v prazno, potem moram pa malo popustiti sklopko, da spet motor mal skoč potlej se pa da normalno.

Te težave opažam od kar je bil motor na rednem servisu na 12000km. Menjal so pa olje (motul 5100 4T 15W50) pa filter pa svečke. Motor je pa letnik 2003

LP, Matej

Predno ga vžgeš stisni sklopko daj v prvo in ga rukni nazaj, da lamele popustijo kajti, ko je hladno zna biti kar problem za menjalnik.

Ajd

Objavljeno

Živjo!

Zanima me ,če je že kdo predeloval kle-ja na 60konjev?

Objavljeno

Salute folk...

Sem nov (na forumu, a glih tako "motorist", kajti imam jih 30 in kmalu koncam izpit za A), pa moram priznati, da je res fajn takole prebirati zanimivosti za KLE-500, kajti prav ta mi je v oko padla!

Z zeno bi kdaj pa kdaj odjadrala na kako voznjo in s tem (starejse ter zavistne) sosede malo podzgala in jaz bi verjetno kdaj pa kdaj ob lepem vremenu v sluzbo.

(verjetno bi s casom se kako drugo stvar z njim pocel :naughty: a ziher nic "norega").

No ja, ce v grobem dobro sklepam, bi mi zadeva (za priložnostno voznjo) kar pasala, right?

jossG

PS - sej bi tudi kak drug bike pogledu, tko da sem odprt za komentarje.

Objavljeno

Pred KLE-jem sem vozil Hondo Transalp (XL600V) in priznati moram, da KLE za tisto, kar je namenjen lepo služi. Moped je "nežen" in s svojimi 40 in 7-mimi konji lepo streže nezahtevnemu vozniku. Za "easy-ride" je tudi navora dovolj, saj motor od 3500 obratov lepo vleče, ni pa divjak... Pri 5500 pa postane živahen in z veseljem se zavrti tudi tja do 8500 RPM. Nad tem pa za moj okus postane preveč nemiren (beri trese).

Moped je torej namenjen predvsem vožnji v razponu med recimo 70 in 160 km/h, najbolje se pa (po moje ) počuti tam nekje od 100 do 140. Sploh naložen in s sopotnico zahteva maalo več prestavljanja, a navadno 5 prestava uspe opraviti delo... Redko ga je treba spustiti do 4-te prestave.

Poraba se vrti nekje med dobre štiri in slabih 5 litrov na 100 km-jev. Moped za svojo ceno ponuja dovolj in je namenjen predvsem tistim, ki radi uživamo na motociklu pri nižjih hitrostih. Odkupi se z lahkotnostjo, vodljivostjo in okretnostjo. Dva valja pa poskrbita tudi za dokaj gladko (zvezno) vožnjo. Pri višjih hitrostih se na trenutke v ovinkih zazdi, da ga "spodvija", pa tudi na tačko se ga kar prehitro spravi, ampak tega mu osebno ne zamerim. Moped se odlično obnese tudi na daljših furah, edino sedeža in zavor pa se je treba navaditi. Polno obtežen namreč malo leno zavira.

Tako na hitro... Če pa te zanima še kaj, pa kar na dan z besedo.

Objavljeno (popravljeno)
Salute folk...

Sem nov (na forumu, a glih tako "motorist", kajti imam jih 30 in kmalu koncam izpit za A), pa moram priznati, da je res fajn takole prebirati zanimivosti za KLE-500, kajti prav ta mi je v oko padla!

Z zeno bi kdaj pa kdaj odjadrala na kako voznjo in s tem (starejse ter zavistne) sosede malo podzgala in jaz bi verjetno kdaj pa kdaj ob lepem vremenu v sluzbo.

(verjetno bi s casom se kako drugo stvar z njim pocel :naughty: a ziher nic "norega").

No ja, ce v grobem dobro sklepam, bi mi zadeva (za priložnostno voznjo) kar pasala, right?

jossG

PS - sej bi tudi kak drug bike pogledu, tko da sem odprt za komentarje.

Motorček je super za izlete na morje in mal čez mejo, kakšne daljše ture pa ravno. Čeprav midva z mojo sva skoraj celo Dalmacijo prevozila (Makarska, Hvar) brez problema. Sicer si pa lahko vse slabosti in prednosti prebereš par strani nazaj...

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

Ma TO sem zelel slisati PikiJapok !

Moram priznat, da imam (glede na to da bom zacetnik) mali-milijon vprasanj, a mi trenutno nobeno ne kapne :)

Anyway, bom tocno to--lezerni, priloznostni motorist!

(na sreco moja zena ne mara prevelikih hitrosti :)

Je pa res, da lahko nekje do 3 - 3,5k euros dam za bike, kaj vec proracun ne dovoli.

Kakor-koli...dobro je imeti takle koticek, da se hitro kake zadevce preverijo in odpravijo!

Do slisanja!

jossG

Objavljeno
Motorček je super za izlete na morje in mal čez mejo, kakšne daljše ture pa ravno. Čeprav midva z mojo sva skoraj celo Dalmacijo prevozila (Makarska, Hvar) brez problema. Sicer si pa lahko vse slabosti in prednosti prebereš par strani nazaj...

Thanx CPU !!

Obvezno prelistam !

Objavljeno
Pred KLE-jem sem vozil Hondo Transalp (XL600V) in priznati moram, da KLE za tisto, kar je namenjen lepo služi. Moped je "nežen" in s svojimi 40 in 7-mimi konji lepo streže nezahtevnemu vozniku. Za "easy-ride" je tudi navora dovolj, saj motor od 3500 obratov lepo vleče, ni pa divjak... Pri 5500 pa postane živahen in z veseljem se zavrti tudi tja do 8500 RPM. Nad tem pa za moj okus postane preveč nemiren (beri trese).

Moped je torej namenjen predvsem vožnji v razponu med recimo 70 in 160 km/h, najbolje se pa (po moje ) počuti tam nekje od 100 do 140. Sploh naložen in s sopotnico zahteva maalo več prestavljanja, a navadno 5 prestava uspe opraviti delo... Redko ga je treba spustiti do 4-te prestave.

Poraba se vrti nekje med dobre štiri in slabih 5 litrov na 100 km-jev. Moped za svojo ceno ponuja dovolj in je namenjen predvsem tistim, ki radi uživamo na motociklu pri nižjih hitrostih. Odkupi se z lahkotnostjo, vodljivostjo in okretnostjo. Dva valja pa poskrbita tudi za dokaj gladko (zvezno) vožnjo. Pri višjih hitrostih se na trenutke v ovinkih zazdi, da ga "spodvija", pa tudi na tačko se ga kar prehitro spravi, ampak tega mu osebno ne zamerim. Moped se odlično obnese tudi na daljših furah, edino sedeža in zavor pa se je treba navaditi. Polno obtežen namreč malo leno zavira.

Tako na hitro... Če pa te zanima še kaj, pa kar na dan z besedo.

Res dobra endurca toda le za enega oz. dva peresno lahka in za nabiranje izkušenj. Za dva se mi zdi Transalp veliko boljša izbira tle ni debate.

Ajd

Objavljeno

Menda se kle500 več ne dela.

Ker Versys ne more biti naslednik, Kawasaki pa se debelega kosa

pogače nebo odpovedal, je vprašanje kaj pripravlja!

Kdo kaj ve? :hmm:

Objavljeno
Menda se kle500 več ne dela.

Ker Versys ne more biti naslednik, Kawasaki pa se debelega kosa

pogače nebo odpovedal, je vprašanje kaj pripravlja!

Kdo kaj ve? :hmm:

Dvomim, da so jih nehal izdelovat,saj je nov model zunaj komaj dobri dve leti,pa še cenovno je zelo ugoden!

Objavljeno
Thanx CPU !!

Obvezno prelistam !

Ja tako pač je tle gor. Če se stvari ponavljajo se hitro oglasijo moderatorji...saj se boš hitro navadil :topic:

Objavljeno

Da malo pomagam jossgood-u....(z beginner vprašanji) :book:

Kako zgleda tisto slavno zvijanje okvirja o katerem vsi govorijo (bodisi KLE ali drugi motocikli)? Kaj ti to rit vleče na eno stran, balanco pa na drugo?!? :blink: :cry: :eek:

Kak vpliv ima višina sedeža na voznika? Jst mam namreš 1.75m pa eni pravjo da je sedež ravno prav visok, eni da je previsok (pegaso ma dosti nižjega, sam ne vem kako se tistih 5cm na višini pozna pri sedenju).

Glede na to, da je motor kar nizek (višina od tal) me zanima a je že kdo poizkusil kak mehkejši makadam ali slabše gozdne ceste in kako se motorček obnese na takem terenu.

Objavljeno

Hja... se malo pa bo treba pricet zapiske delat na kaj vse je treba biti pozoren :)

Upam, da ne bom tak fejst v krizi, ko si motor nabavim in da me potem vse mine, ha?

Hocem rec, sej bo potem se cas, da kako stvar izves, se naucis in v skrajni sili motor prodas, s tem prevec denarja ne izgubis in si kaj drugega nabavis?

(ceprav po odzivu cutim, da bo to vseeno prava nabava!)

-- ko smo ze glih pri nabavi; ko sem nazadnje avto kupil, mi je po 6 mesecih menjalnik razgnal in kuplo sem moral zamenjat, pa je slo nekaj denarja, ampak danes (ga se imam) sem kar zadovoljen ! (eni smo pac baksuzi :)

do slisanja.

urgh!

Objavljeno

Živjo!

A mogoče kdo ve katero olje je najbolj priporočljivo za kle 500.Zanima me znamka in viskoznost.Sem že gledal po netu pa nisem dobil konkretnega odgovora.

Hvala!

Objavljeno
Hja... se malo pa bo treba pricet zapiske delat na kaj vse je treba biti pozoren :)

Upam, da ne bom tak fejst v krizi, ko si motor nabavim in da me potem vse mine, ha?

Hocem rec, sej bo potem se cas, da kako stvar izves, se naucis in v skrajni sili motor prodas, s tem prevec denarja ne izgubis in si kaj drugega nabavis?

(ceprav po odzivu cutim, da bo to vseeno prava nabava!)

-- ko smo ze glih pri nabavi; ko sem nazadnje avto kupil, mi je po 6 mesecih menjalnik razgnal in kuplo sem moral zamenjat, pa je slo nekaj denarja, ampak danes (ga se imam) sem kar zadovoljen ! (eni smo pac baksuzi :)

do slisanja.

urgh!

Glej KLE je legenda, delajo ga že dolgo, najmanj deset let, in kakšni večjih napak ni. Mašina laufa, kakšno pretirano zvijanje okvirja jaz ne občutim pa imam 100kg. Stvarca dela, prednost pred drugimi (pegaso, BMW 650, Yamaha XT) je tud ta da ima dva cilindra in ni tolko vibracij.

Lp

Objavljeno
Živjo!

A mogoče kdo ve katero olje je najbolj priporočljivo za kle 500.Zanima me znamka in viskoznost.Sem že gledal po netu pa nisem dobil konkretnega odgovora.

Hvala!

Engine Oil:

Grade API SE, SF, SG or

API SH or SJ with JASO MA

Viscosity SAE10W-40

Capacity 3.4 L (3.6 US qt)

(tko piše v service manual)

post-15908-1181831239_thumb.jpg

Objavljeno
Da malo pomagam jossgood-u....(z beginner vprašanji) :book:

Kako zgleda tisto slavno zvijanje okvirja o katerem vsi govorijo (bodisi KLE ali drugi motocikli)? Kaj ti to rit vleče na eno stran, balanco pa na drugo?!? :blink: :cry: :eek:

Kak vpliv ima višina sedeža na voznika? Jst mam namreš 1.75m pa eni pravjo da je sedež ravno prav visok, eni da je previsok (pegaso ma dosti nižjega, sam ne vem kako se tistih 5cm na višini pozna pri sedenju).

Glede na to, da je motor kar nizek (višina od tal) me zanima a je že kdo poizkusil kak mehkejši makadam ali slabše gozdne ceste in kako se motorček obnese na takem terenu.

Hja... se malo pa bo treba pricet zapiske delat na kaj vse je treba biti pozoren :)

Upam, da ne bom tak fejst v krizi, ko si motor nabavim in da me potem vse mine, ha?

Hocem rec, sej bo potem se cas, da kako stvar izves, se naucis in v skrajni sili motor prodas, s tem prevec denarja ne izgubis in si kaj drugega nabavis?

(ceprav po odzivu cutim, da bo to vseeno prava nabava!)

-- ko smo ze glih pri nabavi; ko sem nazadnje avto kupil, mi je po 6 mesecih menjalnik razgnal in kuplo sem moral zamenjat, pa je slo nekaj denarja, ampak danes (ga se imam) sem kar zadovoljen ! (eni smo pac baksuzi :)

do slisanja.

urgh!

Ženka je visoka 1.71 pa brez večjih težav pelje najinega KLE-jčka. Spodvijanje KLE-jčka pa je - po mojem skromnem mnenju - tako: polno naložen - jaz in sovoznica, potovalne torbe in kovček, ovinek na "normalni" cesti, hitrost 120 km/h... Pa se mi včasih zazdi, kot bi se motor "zvijal na sredini", oz. bil nekako mehek.

Zanimivo pa je, da sem v tej temi bral, da nekateri pridejo z zaščito motorja do tal... Meni se to še ni zgodilo... Glede makadama pa tako... Ko sva šla za prvomajske po Hrvaški in BiH sva vozila po makadamu kakih 30 km, od Novega Šeherja preko Tešnja in Jelaha do Dragalovcev... Polno naložena v dvoje. Moped se je pri normalni vožnji po makadamu obnašal solidno in tudi ni "drsal po tleh", niti "plaval". Res pa je, da je bil makadam dobro utrjen.

Skratka, KLE je preizkušen in trdoživ motocikel, ki ne zahteva veliko in daje dovolj. Res pa je, da ni namenjen tistim, ki od motocikla pričakujejo "brutalnost". Dvovaljna mašinca zagotavlja zadostno mero uglajenosti in za skromno mašinco tudi zadostno mero navora. Sam ga nekako primerjam z nakupom golfa pri avtomobilih... Sicer nič posebnega, a dela in dela in dela. Glede na to, da je praktično enak agregat moč najti tudi v ER5, GPZ-ju in EN-u pa je samoumevno, da gre za soliden in dobro zasnovan agregat, kar je nekakšno jamstvo za trdoživo dolgotrajno delovanje brez okvar - ob "pričakovanem načinu uporabe" seveda.

Objavljeno
Engine Oil:

Grade API SE, SF, SG or

API SH or SJ with JASO MA

Viscosity SAE10W-40

Capacity 3.4 L (3.6 US qt)

(tko piše v service manual)

HVALA ZA PODATKE

Objavljeno

No sej ravno za takimi motorji se oziram(o) - k že vsi primerjate z avti; umirjen družinski hatchback :naughty: . Uglajen, zdrži s prometom, ne boji se če atek pritisne na pedal, vzdržljiv proti objestni rabi dam :whistle: pa ma majhno porabo :kva2: :kva2: :kva2: :kva1:

Kako je pa z nakupi rabljenih, ampak res RABLJENIH motorjev. Recimo (kot primer) na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)-u že nekaj časa visi en vijolčast 93-letnik za male pare (1800€, 50.000km). Kaj je za pričakovati pri takih, starejših, motorjih?

Kako je z vzdrževanjem in koliko časa bi preživel "pod njim" (no, to se itak lahko zgodi tudi pri novejših, k lastniki nimajo pojma ampak...) preden bi se lahko brezskrbi vozil po svetu?

Do kam seže tisto srednje obvladovanje šraufanja (brez odpiranja bloka in raznih ojnic) in a se da pri tem motorju delat osnovne servise kar doma v garaži (do kakšne mere).

(aja, pa če so kakšna vprašanja off-topic pa kar povejte; jih preselim drugam)

Velika vprašanja malih začetnikov... :zzz: :zzz:

Objavljeno

KLE 500 imam že 8 let.za mali denar ponuja veliko,je super za turistično vožnjo. pri obtežitvi nad 180kg pa se začne zvijati.zamenjal ga ne bom ker mi odlično služi. :OK:

Objavljeno
No sej ravno za takimi motorji se oziram(o) - k že vsi primerjate z avti; umirjen družinski hatchback :naughty: . Uglajen, zdrži s prometom, ne boji se če atek pritisne na pedal, vzdržljiv proti objestni rabi dam :whistle: pa ma majhno porabo :kva2: :kva2: :kva2: :kva1:

Kako je pa z nakupi rabljenih, ampak res RABLJENIH motorjev. Recimo (kot primer) na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)-u že nekaj časa visi en vijolčast 93-letnik za male pare (1800€, 50.000km). Kaj je za pričakovati pri takih, starejših, motorjih?

Kako je z vzdrževanjem in koliko časa bi preživel "pod njim" (no, to se itak lahko zgodi tudi pri novejših, k lastniki nimajo pojma ampak...) preden bi se lahko brezskrbi vozil po svetu?

Do kam seže tisto srednje obvladovanje šraufanja (brez odpiranja bloka in raznih ojnic) in a se da pri tem motorju delat osnovne servise kar doma v garaži (do kakšne mere).

(aja, pa če so kakšna vprašanja off-topic pa kar povejte; jih preselim drugam)

Velika vprašanja malih začetnikov... :zzz: :zzz:

z rabljenimi motorji je isto kot z avtomobili ,lahko dobiš tudi mačka v žaklju.glede šraufanja pa je odvisno od spretnosti in znanja za večje posege pa so servisi.

Objavljeno

http://web.vip.hr/nikola.mrakovcic.vip/bike/bike.htm

Na tejle strani poglej kaj lahko zdrži omenjeno živinče. Iz modela (KLE500) je razvidno, da ni ravno v rosnih letih.

Kadar kupuješ rabljenega je vedno uganka kaj so počeli z zadevo pred teboj.

Pri normalni uporabi zna omenjeni moto nuditi veliko dvokolesnih žitkov (post pred mano).

Meni tole služi odlično že III. sezono in 17Kkm. :worship:

post-7865-1181849255_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!