Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

...

Do kam seže tisto srednje obvladovanje šraufanja (brez odpiranja bloka in raznih ojnic) in a se da pri tem motorju delat osnovne servise kar doma v garaži (do kakšne mere).

Uf... Tole mi je padlo v oči... Vsem toplo priporočam, da KLE-ja (pa tudi kateregakoli drugega) enkrat ali dvakrat letno odpeljejo na servis. Redni servis stane kakih 20 € + material, mehanična ura pa je v rangu 35 €... V teh dveh urah lahko izkušen mehanik ob omembi kake malenkosti oz. postavljanju kakega dodatnega vprašanja odpravi še kako napakico, ki je sam ne bi in tako prihrani mnogokatero nevšečnost ali bog nedaj celo nesrečo. :nono:

Zavedajmo se, da je motocikel v primerjavi z avtomobilom veliko bolj "izpostavljen" različnim vibracijam, ki (lahko) povzročijo razna popuščanja različnih vijakov/spojev, ki slabijo nudi vozne lastnosti, kar se lahko skozi čas tudi konča z nezaželenimi posledicami. Cca. 100 € (+ material) na leto pa ne sme biti nekaj, kar se nam zdi veliko, če smo si izbrali za hobi motociklizem. Če se nam zdi to preveč, potem bolje, da zamenjamo hobi. :hmm:

Sploh pa KLE... Res trpežen in hvaležen moped. In z rednim in skrbnim vzdrževanjem se odkupi z zanesljivostjo in trmasto kljubuje letom in tudi kilometrom na števcu le-teh, kar izpričujejo tudi različni oglasi... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi....če sem pravilno razumel; menjava olja, hladilne tekočine, zavornih ploščic in kontrola le teh je pogojno dopustna lastnikom, če ga vsake toliko (enkrat letno) zapelje k mehaniku, ki preveri tudi vse ostalo? :rolleyes:

Potemtakem, če pri nakupi vidiš da je motor kolikor toliko vredu (z izjemo raznih prask ki nastanejo z leti) se ga že skor splača kupit? :evilgrin: :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi....če sem pravilno razumel; menjava olja, hladilne tekočine, zavornih ploščic in kontrola le teh je pogojno dopustna lastnikom, če ga vsake toliko (enkrat letno) zapelje k mehaniku, ki preveri tudi vse ostalo? :rolleyes:

Potemtakem, če pri nakupi vidiš da je motor kolikor toliko vredu (z izjemo raznih prask ki nastanejo z leti) se ga že skor splača kupit? :evilgrin: :photo:

Got the point. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ste tapravi !

Zdej mi je navdusenje naraslo in sploh ne bom cakal, da koncam izpit... ze iscem zadevo :)

Drzi pa, da sem tocno to iskal... trpezno zadevo, s katero je povprecni "uporabnik" zadovoljen (in kot vidim vi ste :worship:

Urgh!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ste tapravi !

Zdej mi je navdusenje naraslo in sploh ne bom cakal, da koncam izpit... ze iscem zadevo :)

Drzi pa, da sem tocno to iskal... trpezno zadevo, s katero je povprecni "uporabnik" zadovoljen (in kot vidim vi ste :worship:

Urgh!

You're not alone :naughty:

Kolk pa ostali povprečneži naredite kilometrov na gumi....tako, umirjeno 80-120km/h?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ta teden sem na svojem KLEjčku obrnil 80.000 km, pa verjetno jih bom še ene par to sezono. Zdele gre še na en servis (olje, ventili in vplinjači), drugače je pa vse kar je bilo menjanega 3x verižni komplet, veriga ventilov pri 50.000,dvakrat svečke in letos vsi ležaji v zadnjem kolesu. To je to! Gume, olje, zavorne ploščice so pa tako ali tako potrošni material.

In če pogledam, da je v grobem šlo skozi motor 6 kubikov bencina se mi to ne zdi veliko posegov v agregat. Še posebej za letnik 95.

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ta teden sem na svojem KLEjčku obrnil 80.000 km, pa verjetno jih bom še ene par to sezono. Zdele gre še na en servis (olje, ventili in vplinjači), drugače je pa vse kar je bilo menjanega 3x verižni komplet, veriga ventilov pri 50.000,dvakrat svečke in letos vsi ležaji v zadnjem kolesu. To je to! Gume, olje, zavorne ploščice so pa tako ali tako potrošni material.

In če pogledam, da je v grobem šlo skozi motor 6 kubikov bencina se mi to ne zdi veliko posegov v agregat. Še posebej za letnik 95.

Lp T.

čestitam za tvoje kilometre ti verjamem, ker sem jih že več videl s tolikšnimi kilometri, pa še eno vprašanje jaz imam letnik 02, nekaj čez 25.000 km pa je tudi vse ok razen to da mi nekaj v izpušni cevi črička, pa sem že menjal tesnilo na začetku cevi. Ko dodam plin rahlo črička kako odpraviti težavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

LP! Pred kakim tednom sem kupil rabljenega KLEja letnik 2002 z 39000 km! Imam pa par vprašanj saj nimam glih iskušenj z motorji, pred tem sem imel samo avtomatika!

Imam pa kar nekaj vprašanj! :whistle:

1. Opazil sem da luči svetijo malo previsoko! Ali lahko to odpravim sam ali pa moram to narediti na servisu?

2. Zanima me katere gume priporočate za kleja in pa koliko mora biti zraka v gumi?

3. Visok sem 197 cm in ko se vsedem na motor moram vsakič, ko npr bremzam z zadnjo ali pa prestavljam malo dvigniti nogo! Ali bi lahko to bremzo in pa menjalnik sam odšravfal in nastavil nižje da mi nebi bilo treba dvigovati noge? Malo sem že gledal in vidim da bremzo ni problem sam pri menjalniku pa se malo bojim da ne bo kej odskočilo in pa ali lahko tudi pri bremzi kaj odskoči če tisto odšraufam? :rolleyes:

4. Sprednja bremza mi ko bremzam cvili in to ful naglas in je malo moteče ko me folk tm gleda! Kako bi to odpravil oz. zakaj se to dogaja? Ali je treba zamenjati bremzo?

5. Še zanima me ali se da malo oblaziniti in s tem tudi malo dvigniti sedež?

6. Kako kombinacijo alarma oz. ključavnice priporočate za ta motor?

7. Še ena nevmesna ampak vseeno katero orodje potrebujem oz. kje bi najceneje dobil orodje za ta motor če bi bilo potrebno kaj popraviti?

8. Ali je kdo v ljubljani, ki ima ta motor in je za to da smo malo v kontaktu! Lahko me doda na messenger borisball@hotmail.com !

Hvala za odgovore! :worship: :worship: :worship: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Luči svetijo previsoko - zgleda da je to splošna težava KLE ja

2. Gume: sami imam Metzeler Tourance, voziva se predvsem v dvoje in gume so po 6500 km-ji še vedno malo izrabljene. Predvidevam, da jih bom menjal nekje pri 15.000 glede na izrabo do sedaj. Guma ima za mojo vožnjo (4 - 7 tisoč vrtljajev) zelo dobre lastnosti (oprijem)

3. Pri 181 nimam teh težav in žal ne znam pomagati...

4. Zna biti, da so ploščice "skurjene". Poskusi z menjavo ploščic in zaviranjem na 40% (beri: nalahko) od začetka prvih nekaj dni (da se ploščice "uležejo")...

5. Da se... Sam delam s KLE-jem tudi po 800 km-jev na dan in razmišljam celo o nakupi komfortnga sedeža (cena cca. 250 - 300 €)

7. Uniorjevo orodje je zelo kakovostno, dobi pa se ga med drugim tudi v Merkur-jevih trgovinah

8. Sem iz Logatca... To je pol ure iz LJ proti primorski (oz. famoznim ridam) ;)

Upam, da ti bo kaj v pomoč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitam za tvoje kilometre ti verjamem, ker sem jih že več videl s tolikšnimi kilometri, pa še eno vprašanje jaz imam letnik 02, nekaj čez 25.000 km pa je tudi vse ok razen to da mi nekaj v izpušni cevi črička, pa sem že menjal tesnilo na začetku cevi. Ko dodam plin rahlo črička kako odpraviti težavo.

Tudi sam v zadnjem času slišim "čričkanje", za katero se zdi, da prihaja iz izpušnega lonca. Ampak nekako se mi zdi bolj verjetno, da bi lahko bili razštelani ventili. Jih bom dal nastavit in bomo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala piki za odg.

Je še kdo ki bi mi lahko odg. na vprašanja kod piki? Več glav več ve :winkiss: pa še kdo doda svoje mnenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pa še sam poskušal primakniti skledco.

Tudi jaz imam KLE, letnik 2003 :naughty:

Če grem kar po vrsti, ti glede luči ne morem kaj pametnega svetovat, kot da vprašaš na kakšen servis.

Na kolesih imam gume Michelin Anakee, s katerimi sem zelo zadovoljen. Za sabo imajo cca 9K km.

Glede višine (186 cm) nimam nobenih problemov ne pri stopalkan, niti pri bremzanju. Pa tudi bremzanja se ne sliši. Ravnokar pa sem bil v Luisu in Heinz Geriku, kjer sem nabavil komplet paken, ki jih bom moral jeseni, ko gre na servis, menjat.

Kar se tiče sedeža, pa tudi za ostale tehnične stvari, ti priporočam da si ogledaš še stran tega foruma: http://www.adventurer.com.hr/forum/index.php?topic=43.0 . Pa tudi okrog zaklepa je nekaj govora na omenjeni spletni strani. Sam sem se kar včlanil k njim in tako dobivam kakšno informacijo več. Stane pa tako nič. Jeseni imamo celo srečanje.

Za enkar sem uporabljal le orodje, ki je priloženo motorju.

Sicer pa sem iz Dravelj in ni problem za kontakt. :krneki:

LP

IZ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako imam v usesih, da je "crickanje" splosen fenomen teh kawasakijevih paralalenih dvocilindrov; tako EN, kot GPZ kot KLE vsi "crickajo", ko jih kje slisim.

je pa najbrz vprasanje jakosti tega zvoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP! Pred kakim tednom sem kupil rabljenega KLEja letnik 2002 z 39000 km! Imam pa par vprašanj saj nimam glih iskušenj z motorji, pred tem sem imel samo avtomatika!

Imam pa kar nekaj vprašanj! :whistle:

1. Opazil sem da luči svetijo malo previsoko! Ali lahko to odpravim sam ali pa moram to narediti na servisu?

2. Zanima me katere gume priporočate za kleja in pa koliko mora biti zraka v gumi?

3. Visok sem 197 cm in ko se vsedem na motor moram vsakič, ko npr bremzam z zadnjo ali pa prestavljam malo dvigniti nogo! Ali bi lahko to bremzo in pa menjalnik sam odšravfal in nastavil nižje da mi nebi bilo treba dvigovati noge? Malo sem že gledal in vidim da bremzo ni problem sam pri menjalniku pa se malo bojim da ne bo kej odskočilo in pa ali lahko tudi pri bremzi kaj odskoči če tisto odšraufam? :rolleyes:

4. Sprednja bremza mi ko bremzam cvili in to ful naglas in je malo moteče ko me folk tm gleda! Kako bi to odpravil oz. zakaj se to dogaja? Ali je treba zamenjati bremzo?

5. Še zanima me ali se da malo oblaziniti in s tem tudi malo dvigniti sedež?

6. Kako kombinacijo alarma oz. ključavnice priporočate za ta motor?

7. Še ena nevmesna ampak vseeno katero orodje potrebujem oz. kje bi najceneje dobil orodje za ta motor če bi bilo potrebno kaj popraviti?

8. Ali je kdo v ljubljani, ki ima ta motor in je za to da smo malo v kontaktu! Lahko me doda na messenger borisball@hotmail.com !

Hvala za odgovore! :worship: :worship: :worship: :naughty:

Luč lahko sam premikaš gor im dol plastičen vijak na levi spodnji strani luči,če ne pa odviješ dva spodnja vijaka luči in podložiš kakšno tanko podložko.

Jaz imam metzeler tourance in sem z njim zelo zadovoljen so pa 90% za cesto in 10% peščene površine.

Pri menjalni ročki je približno 4-5cm dolga paličica z njo premikaš ročico gor in dol.

Sedaj ne vem katere zavore imaš jaz sem zamenjal 2 kompleta lucas pa sta mi oba cvilila pravijo,da imajo pakne primešan želez za boljše hlajenje in,da je to vzrok.

V Vrbi je tapetnik kateri ti naredi sedež po želji in je finančno zelo ugoden.

Odstrani plastiko na desni strani mogoče imaš tam original orodje katero je za prvo pomoč zelo primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima, če kdo ve, kje bi se dalo dobiti višje vetrobransko steklo za KLE500 letnik 2002.

Namreč, pri hitrostih višjih od 100km/h, rata že kar muka. Kupil sem tudi drugo čelado (Nolan N84), pa je malo bolje ampak še vedno mi kr ornk trese glavo. Velik sem pa 192cm.

LP, Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Dejmo kej povedat, no! :unsure:

Da sem včeraj videl KLE-ja s plehnatimi kufri (prehitel me je v novi gorici) in morm rečt da od zadaj zgleda kot tank :naughty: ...daje videz ene 750 kubične mrcine s 60litrskimi kufri (čeprav je bilo vsega skupaj manj ampak optično pri tako ozki gumi vse skupaj zgleda mnogooo večje) :D

Je pa bil eden s tolminsko registracijo - če je slučajno na forumu...

mimogrede, kako je s temi homemade kovčki in nosilci...kaj pravi na to policija in drugi "organi pregona" :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hii...Pozdravljeni.Kot prvo moram pohvalit. Forum ker je res cool :worship: .

Ker tuki je dosti izkušenih motoristov ,mogoče bo kakšen vedel za moj problemček.Imam KLE500 in včeraj sem menjal olje in filter pri prodajalcu olj,filtrov,...itd (zraven ima še servis).

Problem je sledeč.Vmotorček mi je dal olje Motul 5100 10w40.Ampak se mi zdi čudno ,ker kjer je za gledat nivo olja ,je barva olja temno rjava :krneki: . Barva olja je ista kot od prejšnjega s katerim sem prevozil 6000km :unsure: .

Kar se mi zdi čudno za novo olje pomoje bi morala biti svetlo rumene barve :whistle: . Zanima me će je to normalno ali me je ta serviser nategnil :headbang: da je dolil staro olje noter za filter sem siguren da je nov ker je čist drugi.Aja na računu je bilo samo 3L olja (v motor naj bi šlo cirka 3,4L)

Če ima kdo izkušnje s tem oljem ,bi mu bil hvaležen za odgovor :rolleyes: ali kakšen nasvet...

Še slikca.

slika007162tw.jpg

L.P.

Popravljeno . Popravil Roki22
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motul je že nov bolj rjavkaste barve, tako da s tem ni nič narobe.

Olja gre pa v mašino vedno nekoliko manj kot piše, saj ga ob izpustu še nekaj ostane v mašini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je na servisu in odkrili smo napako:

Magnet na rotorju alternatorja je počil in se odlepil iz ohišja. Sedaj pa sprašujem če ima kdo slučajno doma razsuto mašino tipa KLE 500, ER5, GPZ, .... in prodaja po delih.

Info na PM

Lp Šarc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!