Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

jst mam 187 cm, pa me začne motit tam nekje od 120 naprej, drugač je pa men čist cool... drugač se pa mal sklonš pa je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo, zdaj je pa tudi meni ratalo narest kufre na mojo rikšo. Čaka jih sicer še barvanje v srebrno, načeloma je pa vse narejeno.

post-9909-1151398755_thumb.jpg

post-9909-1151398911_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kolar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj KLE mi je malenkost visok, predvsem pri počasnem manevriranju ali je kdo že kaj nižal npr. sedež...

in kako se kaj to obnese, skrbi me, da bo zadeva neudobna, če jo bom znižal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj KLE mi je malenkost visok, predvsem pri počasnem manevriranju ali je kdo že kaj nižal npr. sedež...

in kako se kaj to obnese, skrbi me, da bo zadeva neudobna, če jo bom znižal.

LP

Sprednja amortizerja v križu spusti za 1-2cm pa bo nekoliko nižji, pa še lepše se zapelje v ovinek. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj KLE mi je malenkost visok, predvsem pri počasnem manevriranju ali je kdo že kaj nižal npr. sedež...

in kako se kaj to obnese, skrbi me, da bo zadeva neudobna, če jo bom znižal.

LP

KLE je peresno lahek proti moji bivši XTZ 750, če ti je kaj v tolažbo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je komu že uspelo peljat oz. se ustavit, ne da se potem prevrneš z 165 cm višine? Čez celo temo je bil najden najnižji voznik s 170 cm ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je komu že uspelo peljat oz. se ustavit, ne da se potem prevrneš z 165 cm višine? Čez celo temo je bil najden najnižji voznik s 170 cm ;)

Morda ne bi bilo napačno razmisliti o nakupu rejverskih čevljev :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je komu že uspelo peljat oz. se ustavit, ne da se potem prevrneš z 165 cm višine? Čez celo temo je bil najden najnižji voznik s 170 cm ;)

Moja sestra ima KLE-ja pa je velika 168cm pa nima težav z višino, probaj pa boš videl, pomisli tudi na to da nismo vsi enako veliki... Eni imamo dalše noge, krajši zgornji del telesa in obratno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja sestra ima KLE-ja pa je velika 168cm pa nima težav z višino, probaj pa boš videl, pomisli tudi na to da nismo vsi enako veliki... Eni imamo dalše noge, krajši zgornji del telesa in obratno ;)

Da, eni imamo noge do tal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, eni imamo noge do tal :P

:lol1: :lol1: :lol1:

Zanima me, za koliko lahko z zrakom napolniš vilice spredaj? Koliko je tista max meja? Jaz imam mislima da 1, ampak mi je še kar nekako ful mehko... Drugače pa super, kar se vožnje tiče :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: :lol1: :lol1:

Zanima me, za koliko lahko z zrakom napolniš vilice spredaj? Koliko je tista max meja? Jaz imam mislima da 1, ampak mi je še kar nekako ful mehko... Drugače pa super, kar se vožnje tiče :OK:

Če se še dobro spomnim sem na tem forumu prebral 1,3 bara, je pa verjetno tudi odvisno od tipa motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi!

Tlak v vilicah po podatkih proizvajalca "atmosferic pressure", to vemo kaj pomeni :slap: .

Trdoto lahko lahko povečate z močnejšimi "tršimi" vzmetmi odzivnost pa z oljem drugačne viskoznosti.

IMHO :blush:

Na 21 strani je pdf strani navodil na kateri to piše (pod sliko nosilca zab kovčke).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj 9.7.2006 ob ~11.uri sem v Šentvidu (Lj-Šiška) videl črenega močno predelanega KLE-ja,

gor pa en fant pa ena pupa (se mi zdi).

Imel je lite feltne neke zlate barve gor pa cestne gume ornk široke. :eek:

Zgledal je hudo zanimiv. :yes:

Je komu kaj znano, kaj bi to bilo? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čau, mene zanima na koliko km se kaj menja veriga in zobniki pri tejle mašinci, pa kolk je to kaj približno v dinarčkih :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem menjal na 40.000km

Strošek 100EUR

:eek: :eek:

Jaz mam skoraj 28.000km pa bo treba menjat, serviser je rekel, da se praviloma sicer menja na 24.000, prišlo pa naj bi cca 40k SIT. A ti si to sam menjal, da je tolk prišlo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja menjal sem sam, samo menjava bi me takrat stala 7000SIT, pa je vsega skup pol urce dela.

Verižni komplet pa dobiš od DID-a v LOUISU, HG ali morda celo v TC-ju zelo poceni.

Če ti bo gor dajal original Kawasaki bo pa cena visoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja menjal sem sam, samo menjava bi me takrat stala 7000SIT, pa je vsega skup pol urce dela.

Verižni komplet pa dobiš od DID-a v LOUISU, HG ali morda celo v TC-ju zelo poceni.

Če ti bo gor dajal original Kawasaki bo pa cena visoka.

Sem klical k Čarmanu, pa je rekel da je komplet iz Louisa bolj tko, da ni prav dolgotrajen :?

Zgleda da bo treba kar deset jurčkov več dat pa bo boljš :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem poskušal od 0,0 do 1,0 bara, pa je najbolje čista nula, sprednja guma pa 1,5 bara, tako kot piše v papirjih, ker drugače motor skače kot koza, ker nima blažilnika na krmilu, sploh če se peljeta dva. Take se moje izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zadnja gumca mi je pri koncu (8.000km) pa me zanima menjava z drugo znamko.

Zdaj je gor orig., dal pa bi gor metzeler.

Bo to OK, s tem da bi seveda prvo še fural (tudi še orig. seveda) :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem klical k Čarmanu, pa je rekel da je komplet iz Louisa bolj tko, da ni prav dolgotrajen :?

Zgleda da bo treba kar deset jurčkov več dat pa bo boljš :hmm:

hehe in ti mu verjameš. v louisu prodajajo samo D.I.D in regina komplete verig in verižnikov...in za oboje mislim da so kvalitetni, mogoče celo bolj kot original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Sem nov član foruma, ter vozim KLEja.

Motor letnik 2002, prevoženih 31000km, brez problema. Prva guma (zadnja) orginal Dunlop, zdržala 13000 km. Zamenjal sem jo za Pirelli MT 90 Scorpion (22000 sit) mam prevoženih 18000 km, sledi čas menjave. Poraba goriva glede moje solo vožnje se giblje od 4,3 do 4,7 litra na 100km. Pri dveh od 4,8 do nekje 5,5, max. Tako, da na relacijski (solo) vožnji začnem iskat črpalko malo pred 300 km, prepeljal sem se že tudi 338 km z tankom (15 litrov). Hitrost vožnje je od 90 do 110, višja hitrost mi ne ugaja, razen na primernih odsekih ceste.

Problem pri dveh osebah je res nekoliko premehko vzmetenje, blažilec imam nastavljen na 3 od 5, posledica; nekajkrat sem podrsal s tačko po asvaltu. Priporočam trdnejšo nastavitev blažilca.

Sprednji amotizer mi ne predstavlja nobenega problema (debata o ustreznem tlaku), razen pri počasnji vožnji, kadar je potrebno sunkovitejše zavirati, mi je nekajkrat zmanjkalo tla pod nogami. Moja višina 174 cm. Motor res ni primeren za ljudi manjše rasti, primer. Videl sem žensko, ki je KLEja morala postaviti na tačko, da je lahko zlezna nanj, nadalnji komebtar ni potreben.

Glede servisev bi rekel, da dela vsak po svoje, kakor misli da je za motor najbolje, čeprav za nekatere stvari so mehaniki v pravem pomenu besede mehaniki.

Na motorju imam zadnji kovček 35l, 52l se mi osebno zdi prevelik za tak ozek motor, ter tank torbo. Razmišljam o nabavi stranskih 21l kovčkih, ki bi jih upravičil z dolgimi potovanju za več dni. Zaenkrat tega še ni bilo.

Zanima me, se, da dobit pri nas povišan vetrobran (kje), za Avstrijo vem, ter cena.

PURPLE

post-12240-1154976356_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vetrobrana: jaz sem mojega snel in ga nesel v Vrzdenec v firmo Krili, kjer so mo naredili povišanega za 18 cm, kakor sem hotel, le luknje je potrebno potem navrtati sam, da se ne zakvačkaš, ker če bi jih vrtal po originalu, ne bi nalegale. Sveder za les, pa nizke obraze, pa eno po eno, ne vseh naenkrat.....cena: 8 jurjev. Sliko lahko vidiš kakšno stran ali dve nazaj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na KLE-ju je ketna na sredini mašine med enim in drugim cilindrom.

Dol se vrže rezervar, cevi od hlajenja in pokrov ventilov.

Potem se spusti napenjalec in se zavrti mašino da ti pride spojka na zgornjo stran. Odklopiš spojko (paziš da ti ketnca ne zdrsne v mašino)!!!!!

Na en konc ketnce priklopiš novo ketnco in počasi vstiš mašino dokler ne pride ven cela stara ketnca. tako not ostane sam nova že na zobnikih.

Ketnco spojiš in nategneš šponer.

Montiraš kopkrov ventilov. Priklopiš cevi od hlajenja z novimi o-ring tesnili (ker čene ti bo špricala voda vsepovsod) in zalaufaš mašinco .....

Dela!

.)

Kolega ima KLE 500 in prevoženih 56 tkm ker vse skupaj nekam glasno, ga zanima pri kakšnih km je priporočljivo menjat verigo pogona odmičnih gredi da ne bi bilo prepozno?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!