Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Moj je šel cca 165 in za kaj vec tudi ni bilo želje, ker se je že pri 140 zvijal, valovil, tresel in še kaj podobnega.

Je pac grajen za nižje hitrosti in teren. Sem pa doživel veliko užitkov na gramoznih ovinkastih cestah. Za to je pa idealen!!!! :ninja:

LP MM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima, 1. če ma kdo kaj izkušenj z spuščanjem KLE-ja na zadnjem amortizerju, kako se motor obnaša če je malo nižji? ( ponavadi vozim sopotnico)

2. zadnjič mi je motor obstal, na poti na bencinsko, preklopim v rezervo, pa nič ???! a je možno, da si napačno razlagam oznake na pipci za odpiranje bencina??? ( NO - PRI - RES ) ? al pa je mogoče kaj narobe tam not?

Če ma kdo kaj izkušenj bi prosu pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2.  zadnjič mi je motor obstal, na poti na bencinsko, preklopim v rezervo, pa nič ???!  a je možno, da si napačno razlagam oznake na pipci za odpiranje bencina???  (  NO  -  PRI  -  RES  )  ? al pa je mogoče kaj narobe tam not?

Če ma kdo kaj izkušenj bi prosu  pomoč :)

ON - običajno

PRI - uporabiš samo za nekaj sekund, ko so uplinjači prazni (ko ti zmanjka benza, gre pa za direktni dovod goriva)

RES - rezerva

Skratka, preden ga daš v rezervo, ga pustiš nekaj sekund na PRI ...

LP, A :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ON - običajno

PRI - uporabiš samo za nekaj sekund, ko so uplinjači prazni (ko ti zmanjka benza, gre pa za direktni dovod goriva)

RES - rezerva

Skratka, preden ga daš v rezervo, ga pustiš nekaj sekund na PRI ...

LP, A  :)

Hm, se pravi, da pipco za dovod goriva uporabljam narobe, če imam skoz odprto na PRI ??? tko je to, če kupiš motor brez navodil za uporabo :) še posebej zanimivo je, ker je to moj 1. motor nad 50 ccm :) mi je kr nekak nerodno :)

Ve mogoče kdo, kje se dobi knjigica z navodili za uporabo, vsaj v angleščini?

LP, MAG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, 1.  če ma kdo kaj izkušenj z spuščanjem KLE-ja na zadnjem amortizerju, kako se motor obnaša če je malo nižji? ( ponavadi vozim sopotnico)

                          2.  zadnjič mi je motor obstal, na poti na bencinsko, preklopim v rezervo, pa nič ???!  a je možno, da si napačno razlagam oznake na pipci za odpiranje bencina???  (  NO  -  PRI  -  RES  )  ? al pa je mogoče kaj narobe tam not?

Če ma kdo kaj izkušenj bi prosu  pomoč :)

Živjo!

1.

Ti bi spustil KLE-ja ???????

Glej, menjal sem stikalo za tačko, zato ker sem z njim podrajsal, to je bilo jeseni in na motorju sem bil sam. Letos spomladi, dva na motorju, takoj spet ghrtr, šlo stikalo v maloro. Mi je tako tlak dvignilo, da se zdaj vozim s pinceto med kontakti, ker ne mislim vsakih 100km stikalo menjat. Poleg tega je spodnji oklep na krajih že kar načet in če bo šlo tako naprej bo kmalu luknja.

Torej, motor ima zelo mehko vzetenje, in na vsaki neravnini sploh nagnjen v ovinku spodaj vse praska, če sta dva na motorju je stvar še toliko večja. Ena od mojih redkih večjih zamer na tem motorju, ki me zelo, zelo moti.

Tako, da, res mi ni jasno zakaj bi ti spuščal motor? Sploh če bi imel original fedre.

LP

Simon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simon hvala za nasvet, sm si kr hitro premislu po teh tvojih besedah, nč ga ne bom spuščal :) študiral sem o spuščanju zato, ker morem stat na prstih, ko sem na motorju :) no, pa sj ni tok hudo:)

Ok, kaj pa glede kakšne dodatne opreme, ki bi pasala na KLE-ja, obstaja kaka vredu internet stran ? Namreč jst sm nor na razne dodatke, danes sem si montiral en čivkec za žmigovce ( ne morem se navadit izklopit tega vraga, lučke se pa slabo vidi podnev ), pa nosilc za GPS, zdj pa še kufer iščem, ve kdo za kakga rabljenga???

Aja, pa mimogrede, ve kdo za kakšno močno čistilo, z katerim bi se dalo očistit špice na kolesu? ( prejšnji lastnik še vedu ni zanje) Probu sm celo z peno za čiščenje pečice, pa ni varijante?!

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa mimogrede, ve kdo za kakšno močno čistilo, z katerim bi se dalo očistit špice na kolesu? ( prejšnji lastnik še vedu ni zanje) Probu sm celo z peno za čiščenje pečice, pa ni varijante?!

Živjo

V vsaki navadni trgovini dobiš; Odstranjevalec talnih loščil, mislim da je od Ilirike, Šampionke al nekaj takega. Poizkusi, reč je kar močna, jaz z njim odstranjujem star "zapečen" šmir, pa razne zaščite okrog mašin in podobno, ga moraš pa mal razredčit, da ne bo flekov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simon hvala za nasvet, sm si kr hitro premislu po teh tvojih besedah, nč ga ne bom spuščal :) študiral sem o spuščanju zato, ker morem stat na prstih, ko sem na motorju :) no, pa sj ni tok hudo:)

Ok, kaj pa glede kakšne dodatne opreme, ki bi pasala na KLE-ja, obstaja kaka vredu internet stran ? Namreč jst sm nor na razne dodatke, danes sem si montiral en čivkec za žmigovce ( ne morem se navadit izklopit tega vraga, lučke se pa slabo vidi podnev ), pa nosilc za GPS, zdj pa še kufer iščem, ve kdo za kakga rabljenga???

Aja, pa mimogrede, ve kdo za kakšno močno čistilo, z katerim bi se dalo očistit špice na kolesu? ( prejšnji lastnik še vedu ni zanje) Probu sm celo z peno za čiščenje pečice, pa ni varijante?!

:)

Magellan, kolk si pa ti visok ?

Tud js se zanimam za nakup KLE- ja, pa me zanima, če je motor (višina sedeža 850 mm) sploh primeren zame (- višina 177 cm) in punco (- višina 171 cm) ?

A je boljš da gledam motorje k majo sedež pod 800 mm ? :hmm:

Lep pozdrav vsem na forumu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Magellan, kolk si pa ti visok ?

Tud js se zanimam za nakup KLE- ja, pa me zanima, če je motor (višina sedeža 850 mm) sploh primeren zame (- višina 177 cm) in punco (- višina 171 cm) ?

A je boljš da gledam motorje k majo sedež pod 800 mm ?  :hmm:

Lep pozdrav vsem na forumu !

Živ! Sam sem tudi lastnik KLE-ja pa imam samo 170 cm. Poleg tega sem dal sedež napolniti še z dodatno peno, da rit ne boli če se dost viziš. Zato moslim da ni potrebe po iskanju novega nižjega motocikla, pa tud nižat ga ni treba. Samo mal se ga je treba navadit pa gre. Pa tudi kadar se voziš s sopotnikom ni panike. Mal je problem takrat, ko gre sopotnik gor na motor al pa dol, drugač se pa navadiš.

Lp Matjaž

:yea1: :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od cistil, splosne dodatne opreme in do nizanja motocikla ze obstajajo teme, tako da ni potrebe po odkrivanju tople vode v vsaki temi posebej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

opral motor, tankal bencin, šel na furo po 50 km začelo nagajat

ko sem pritisnu hotu motor crknt ko spustu gas laufa tja do 3000 obratov

več pa hoče crknt.Po nekaj km spet v redu. pa spet 30 km isto.

drug dan naredu 100km brez problema.

tretji dan po 2 km isto sranje potem spet v redu

ali je problem dotok bencina, ali elektrika po mojem bencin če on laufa

do 3000obratov

Če se komu kaj sanja naj mi prosim pove ker zdele ne bom dobu nobenga serviserja par dni

najlepša vam hvala

Lp,

Emil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej bi jaz pogledal stnadardne stvari:

- Svečke

- Zračni filter

- Zamenjal bencin

- Očistil vplinjače

Ponavadi je nekaj od tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

a ma kdo izkušnje na KLE 500 glede sklopke motorja, mislim, da jo imam pri 20000 že čisto na koncu.

Dogaja se mi, da mi motor cukne naprej, če ga vžgem hladnega v brzini z stisnjeno sklopko. Ko je motor enkrat segret, ni več problema.

Drugače pri speljevanju nimam problemov, strah pa me je pri prestavljanju med brzinami, ker se mi zdi prestavljanje zelo trdo, skoraj na silo!!!

Ko je motor segret, je tudi prestavljanje bolj tekoče pa vendar ne takšno kot bi pričakoval.

A ma kdo takšne izkušnje ??

prosim za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj ima 3x več kilometrov kot tvoj in sklopka dela še brez problemov.

Morda bib ilo treba edino zadevo malo naštelat.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma kdo izkušnje na KLE 500 glede sklopke motorja, mislim, da jo imam pri 20000 že čisto na koncu.

Dogaja se mi, da mi motor cukne naprej, če ga vžgem hladnega v brzini z stisnjeno sklopko. Ko je motor enkrat segret, ni več problema.

Drugače pri speljevanju nimam problemov, strah pa me je pri prestavljanju med brzinami, ker se mi zdi prestavljanje zelo trdo, skoraj na silo!!!

Ko je motor segret, je tudi prestavljanje bolj tekoče pa vendar ne takšno kot bi pričakoval.

A ma kdo takšne izkušnje ??

prosim za pomoč

Problem je v tem ,da se ti pri mrzlem motorju zlepi sklopka:Meni se je na KLE-ju dogajalo enako(ko sem ga startal v nuli in sem hotel dati v prvo je motor crknil,isto kot da bi saltal brez sklopke)Problem sem resil tako , da sem motor startal nato na nekajkrat stisnil sklopko(cca 5-6 krat)na prazno sele nato sem prestavil v prvo.Na servisu so mi rekli , da ni nic narobe ter naj poiskusim z drugim oljem kar tudi sem, pa ni nic pomagalo, zato sem se enostavno navadil na par praznih stiskov sklopke pri hladnem motorju.Poiskusi pa bos videl , ce je to to.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AAAllloooooooooooo. Kako ste kaj ostali lastniki KLE-jev rešil problem s prtljago. Mam top case MAXIA 52L, tank torbo, zdej bi pa rad še nekaj šri strani namontirov, pa res ne vem kaj :cry:

Givi plastik varianta je kr mal drag (cca 260eur), za tekstilne torbe pa mal cvikam, da se mi ne bi kaj smodilo in žgalo med vožnjo.

Za vse predloge, izkušnje, nasvet bom več kot hvaležen :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DODATEK: Na auspuhu imam vso original zaščito, pa so mi pri HABATu in v TCju rekel, da mogoče tekstilne torbe vseen ne bi ble pametna rešitev :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl sem že Givijeve kufre na KLE-ju samo za moje pojme to ni motor na katerega boš obesil 3 maxie.

Če že potrebuješ več prostora si morda omisli Givijeve 21 litrske kufre ali pa tekstilne torbe ki bi bile po mojem še najboljša izbira.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl sem že Givijeve kufre na KLE-ju samo za moje pojme to ni motor na katerega boš obesil 3 maxie.

Če že potrebuješ več prostora si morda omisli Givijeve 21 litrske kufre ali pa tekstilne torbe ki bi bile po mojem še najboljša izbira.

LP

Leteči

Sej sm mel namen dat tekstilne torbe gor, pa so mi in v Habatu in TCju nekak odsvetoval, ker direkt na auspuh padejo. Jaz ne vek kolk kej tista zaščita na auspuhu pomaga...? :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla,

tkole zgledajo givi 21 litrov in maxia 52 na KLE-ju,

mislim da je velika prednost pred tekstilnimi torbami ta, da je se enostavno zaklenejo.Pa delujejo mi bolj kompaktno kot torbe tko da še mal noge ščitjo pri zdrsu, vsaj sopotnici - lohk pa da se motim, upam da ne bom nikoli probal :)

Slike niso preveč posrečene, so pa edine, ki jih imam trenutno na tem računalniku.

post-7825-1123093786_thumb.jpg

post-7825-1123093806_thumb.jpg

post-7825-1123093824_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hello!

Na KLE-ju imam zadaj Givi 52 l, ob straneh pa Givi 41 l. Stranska kufra sta na nosilcih Five Star. Motor kljub temu zgleda dobro, prostora pa je kar precej. Lahko pa ti pošljem tudi sliko. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla,

malce izven zadnje debate;

Kje bi se dal na netu snet service manual za KLE-ja v angleščini.

a ima kdo kakšno idejo?

Manuali

če to počasi prežuliš ga sigurno dobiš. obstaja tud nek FTP sam morš enmu človeku pisat da ti pošlje ID in pass (to piše nekje na 9 strani).

@ Tom & Jerry: ko boš napolnil oba kufra in zraven priložil še sopotnika bi prosil da poročaš o dejanski uporabnosti motorja (me zanima kr bi ga jst tud mel, sam se bojim da je prešvoh...)

Popravljeno . Popravil Staycool
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!