Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem!

Pol se bom pa še jaz priklopil kar tukaj!

Namreč precej sem prebral na forumu in še posebej v tej temi glede same togosti geštela motorja KLE, motor naj bi se pod večjo obremenitvijo zvijal, a to drži in v kakšni meri se to dogaja (Ali se ga da ojačati)? Poleg tega me zanima tudi v kakšni meri je motor premehak, kakšna je dejanska nosilnost tega motorja in do kakšne mere se da motor normalno uporabljat, ne da bi drsal v vsakem ovinku. Kako je dejansko s temo "premalo konj"?

Vsa ta vprašanja se mi nmreč porajajo, ker se mi motor kot tak vizualno zelo dopade, tudi sicer sem slišal precej hval predvsem na račun njegove hvaležnosti, varčnosti in ekonomičnosti. Razmišljam o nabavi motorja tam okrog letnika 2002. Porajajo pa se mi pomisleki predvsem zato ker spadam med tistih nekaj ljudi, ki imamo blizu 200 cm in 125kg.

Koliko bi lahko na tak motor še doložil, da bi bilo vse skup še v mejah normale.(razmišljam da bi naložu še mojo, ki pa na srečo nima mojih kil.)

Kaj je v primeru da KLE tem obremenitvam ni kos, kaj je alternativa (mislim cenovno približno v istem rangu).

Sicer že približno 15 let nisem imel svojega motorja, prej pa sem vozil razna jajčka v smislu TOMOS

Electronic, CTX, MZ, in samo občasno kak normalen motor z vsaj 50 KM (Seveda sem imel pred 15 leti tudi 20 kg manj).

Torej prosil bi vse, ki imate čim več izkušenj s tem motorjem, da poveste, kako bi se ta motor odzival na zgoraj navedene obremenitve in da ima človek na koncu še kaj od njega.

Glede na to, da se je sezona za vas motoriste te dni odprla v polni meri, bi vsem skupaj zaželel predvsem veliko užitkov in pa predvsem sreče na cesti!

Že v naprej hvala za konkretne odgovore.

Pozdrav,

polagamo ga do tačke.prva zavora bi lahko bla mal boljša.

Zvijanje okvirja.kater se pa ne,mora bit elastičn.

Nosilnost mislim okol 160 kg,ampak mojih 100 + kar vredu vleče zadovoljen z njim zelo

lp

post-12908-1176398221.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

polagamo ga do tačke.prva zavora bi lahko bla mal boljša.

Zvijanje okvirja.kater se pa ne,mora bit elastičn.

Nosilnost mislim okol 160 kg,ampak mojih 100 + kar vredu vleče zadovoljen z njim zelo

lp

Če ga že prodajaš bi lahk vsaj mal bol reklamo zanjga naredu.

Sicer pa zakaj ga ti sploh prodajaš, če si znim zadovoljn zelo?

Če je maximalna dovoljena nosilnost res nekje okol 160kg pol bo verjetno kar prehitro preobremenjen in bo moral od doma še predno se ga bom dober navadu. (Očitna ta motor za dva sploh ni?!) :doze: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je maximalna dovoljena nosilnost res nekje okol 160kg pol bo verjetno kar prehitro preobremenjen in bo moral od doma še predno se ga bom dober navadu. (Očitna ta motor za dva sploh ni?!) :doze: :cry:

Max. nosilnost jemlji z rezervo. Ob upoštevanju tolerance bi 200 kg lahko šlo gor bp, seveda pri turistični vožnji. Bolj ko bo obtežen, bolj se bodo deli obrabljali, ampak to je hudič le pri agresivni ali terenski vožnji. Nenazadnje lahko vložiš nekaj denarja, kupiš aftermarket zadnjo vzmet (npr. od Ohlinsa) in bo nosilnost gotovo večja (da ne govorim o voznih lastnostih). Skratka, če bosta gor dva odrasla s skupno maso 200 kg, ne bi smelo nič počiti ali se ukriviti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, kje bi se dal na Gorenjeskem ali kje blizu čimprej dobit zajlo za sklopko????

Pri Panigazu moram čakat en teden... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mene pa neki druga zanima kupo sem kawasaki klr 600 dobro ohranjen vse do včeraj je delo ko sem ga zapalo ztri in ga zalaufo z zavgom je se blo ok zavk sem pocasi odvzemov kot vedno potem sem dav mal gasa in motor je vgasno počakav sem nekaj casa in spet se je zgodilo isto nato sem ga le vsposobiv in se peljav malce naokrok cirka 2 km ko sem se spusčal po hribo navzdol je nonstop ugasal nato mi je dokončno ogasnil nato se na mestu ucistil dizo in spustil nekaj bencina ven a je spet zalaufo pa sel neki casa čez kake 3 ure sem sel na dalso turo in motor je spet ogasno ko sem pred ovinkom se prpelo okrog 140 in začel pacasi spuscat plin in zavirat je motor ogasno in ne vzge več ka bi mi lahka kdo poago svečka ma čudno iskro enkrat ko dam v svečko bencin vzge drugič ne isto pr svečki eni novi ki je sicer od avta sam za probo je dobra enkrat v njej vzge bencin drugič ne

ka ve kdo ka bi blo plis sezona je tu rabim motor

res prosim za nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa neki druga zanima kupo sem kawasaki klr 600 dobro ohranjen vse do včeraj je delo ko sem ga zapalo ztri in ga zalaufo z zavgom je se blo ok zavk sem pocasi odvzemov kot vedno potem sem dav mal gasa in motor je vgasno počakav sem nekaj casa in spet se je zgodilo isto nato sem ga le vsposobiv in se peljav malce naokrok cirka 2 km ko sem se spusčal po hribo navzdol je nonstop ugasal nato mi je dokončno ogasnil nato se na mestu ucistil dizo in spustil nekaj bencina ven a je spet zalaufo pa sel neki casa čez kake 3 ure sem sel na dalso turo in motor je spet ogasno ko sem pred ovinkom se prpelo okrog 140 in začel pacasi spuscat plin in zavirat je motor ogasno in ne vzge več ka bi mi lahka kdo poago svečka ma čudno iskro enkrat ko dam v svečko bencin vzge drugič ne isto pr svečki eni novi ki je sicer od avta sam za probo je dobra enkrat v njej vzge bencin drugič ne

ka ve kdo ka bi blo plis sezona je tu rabim motor

res prosim za nasvet

toćka 1 piši čitljivo da te bomo razumeli kaj hočeš :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prijatelju je padel KLE- 500 po tleh in precej grdo poškodoval rezervoar pa me zaima če kdo pozna koga, ki prodaja omenjeni motor po delih. Namreč nov kestl je prav nesramno drag.

Dva sem našel na ebay-u pa ne vem kako se lotit nakupa.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj da busko izvlecti. tudi pise kako in kje v eni temi.

Sej se je pozanimal, ni variante namreš motor je pri padcu podrsal po drevesu in je preveč na ostro poškodovan (zafavdan). Potem ja še barvanje problem, delno srebrn drugače pa metalik črna.

Verjamem, da se da marsikaj narest samo vprašanje če se splača, ljubiteljsko tega skoraj nihče več ne dela.

Ajd, pa thanks!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem novopečeni lastnik KLE (letnik 2002) in "povratnik" (prej sem vozil Transalp-ko). Moped sem kupil lani jeseni in od takrat do danes nabral prbl. 5000 km-jev, tako da števec zdaj kaže 25 tisočakov. Sedaj pa k vprašanjem:

- koliko časa zdrži veriga na tem motorju, pri normalnem vzdrževanju (Motulov spray na cca. 2 rezervoarja, čiščenje pa na vsake nekaj 1000) in normalni potovalni vožnji (torej brez kakega brutalnega ravnanja z mopedom)

- ali je v praksi kaka (pokvarljiva) stvar na tem mopedu, ki je vitalnega pomena in je treba biti nanjo pozoren

- kje in na koliko km-jev delate "redne servise"

- kake so kaj cene "servisnega materiala" za dotični moped (veriga, verižniki, olje, filtri, zavorne ploščice, diski, ipd.)

- kake so vaše praktične izkušnje s tem mopedom na daljših (večdnevnih) potovanjih v dvoje (udobje, vzdržljivost, nasveti, pripombe, ...)

Vem, da so nekateri odgovori že bili podani, ampak želel bi si "sveže" informacije... .) Hvala za vaše odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem novopečeni lastnik KLE (letnik 2002) in "povratnik" (prej sem vozil Transalp-ko). Moped sem kupil lani jeseni in od takrat do danes nabral prbl. 5000 km-jev, tako da števec zdaj kaže 25 tisočakov. Sedaj pa k vprašanjem:

- koliko časa zdrži veriga na tem motorju, pri normalnem vzdrževanju (Motulov spray na cca. 2 rezervoarja, čiščenje pa na vsake nekaj 1000) in normalni potovalni vožnji (torej brez kakega brutalnega ravnanja z mopedom)

- ali je v praksi kaka (pokvarljiva) stvar na tem mopedu, ki je vitalnega pomena in je treba biti nanjo pozoren

- kje in na koliko km-jev delate "redne servise"

- kake so kaj cene "servisnega materiala" za dotični moped (veriga, verižniki, olje, filtri, zavorne ploščice, diski, ipd.)

- kake so vaše praktične izkušnje s tem mopedom na daljših (večdnevnih) potovanjih v dvoje (udobje, vzdržljivost, nasveti, pripombe, ...)

Vem, da so nekateri odgovori že bili podani, ampak želel bi si "sveže" informacije... .) Hvala za vaše odgovore.

Jaz sem menjal verigo na 28k km, bila je že kar pošteno stegnjena, mislim, da po service manualu se menja pri 24k nisem pa prepričan, lahko ti pošljem popoldne service manual, če želiš, mam pa drugače letnik 01.

Jaz vozim na servis k Panigazu v Kranju in nimam pripomb, ko sem menjal ketno pa zobnike pa še servis me je prišlo cca 60 starih tisočakov. Samo veriga pa zobniki so bili okoli 30 jurjev. Nazadnje sem utrgla zajlo za sklopko pri 30k km, tako da mogoče mal to preveri v kakšnem stanju je, kakšnih drugih težav pa jaz nisem imel. Če letos še nisi delal servisa, vsaj olje zamenjaj če ne drugega.

Glede udobja je pa tko, sedež je zelo ozek in zna biti na daljših vožnjah zelo naporno. Ko sem šel v enem šusu iz Splita do Kranja me je vse bolelo. Moraš imeti pa v mislih, da imaš sedaj spredaj samo en disk, kar se pozna pri zaviranju, še posebej če si TA navajen...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A-ha, torej sem pravilno "predvideval". V ponedeljek sem "konjička" naročil k "veterinarju" (Elisa v Domžalah), saj je bila veriga že "čisto fuč"... Zvečer sem se zapeljal na črpalko, da bo pripravljen za odhod na servis in veriga mi je "padla dol" (ni se pretrgala). Bemtiš, sem ga rinil do doma... :headbang:

Druga moteča zadeva, ki sem jo opazil je brenčanje nekje na desni strani mopeda v niskih obratih. Kljub temeljitem pregledu vijakov, nisem uspel najti vzroka. Kot bi malenkostno vibrirala ena izmed plastik. No, zadeva ni tako zelo glasna - malo sem picajzljast. :blush:

Ko sva šla na najin prvi daljši večdnevni izlet za prvomajske sva naredila dobrih 1600... Se mi je zdelo sicer vse OK, kar se mopeda tiče. Edino sedež tudi mene nekako ni prepričal. Se mi zdi, da zna biti več kot ena ura vožnje že kar boleča preizkušnja za voznikovo zadnjo plat, sovoznica pa je vendar v malenkost ugodnejšem delu sedala. :P

Glede zaviranja... hvala za opozorilo. Sem opazil. :grim Na srečo imam lepo navado držati varnostno razdaljo, tako da zaenkrat še nisem bil v kaki kritični situaciji in upam, da bo tako tudi ostalo, ker se tudi meni zdi, da zavore niso namenjene nekemu ekstremnemu pojemku.

Sicer pa se mi po prvih nekaj tisoč km-jih zdi dokaj hvaležen moped. Nekaj sem sicer razmišljal o naročilu z gelom polnjenega sedeža, a bom počakal še na poletno izkušnjo (cca. 5000 km imava v načrtu) za dokončno odločitev. .)

Če bi mi poslal "manual" bi pa bil zelo vesel in hvaležen. Se toplo priporočam. Če ima še kdo kak komentar pa dobrodošel. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

- kake so kaj cene "servisnega materiala" za dotični moped (veriga, verižniki, olje, filtri, zavorne ploščice, diski, ipd.)

Zavorne ploščice (originalne) so nekaj čez 41 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam za prvomajske naredil 1100 km z sopotnico, brez problema. Na sedež se privadiš, da se ti tazadnja utrdi, vidim pa kako se kolegi, presedajo pogosteje na dosti udobnejših sedežih. Nekateri so vajeni dnevno delat x kilometrov z y postanki, nekateri recimo jas, 2x kilometrov z y/2 postanki.

Verigo sem menjal pri 29000 km z originalno DIDovo, poznalo se je da se je prvi lastnik vozil v paru. Gumo zadnjo Pirelli mt 90, zamenjal po skoraj 18000 km, sedaj imam trailmax 607, brez pripomb.

Motor je 02 letnik 39000 km, brez problema, servisi okoli 7 do 8000 km, odvisno od vožnje in dolžine tur, olje in filter sta pa tako standardna cena. Poraba vedno pod 5 litrov, sam ali 2 ni važno :D .

Prve ploščice je bilo potrebo zamenjat na 13000 km, prvi lastnik, bog si ga vedi kako je zaviral, sedaj so nekje blizu polovice obrabljenosti po 26000 km. Plačal sem takrat dobrih 10 tisočakov za orginalne.

Skratka, motor mi zelo dobro služi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Zdravo, mene pa zanima če ma mrbit kdo owners manual za KLE 500 v Pdf seveda.

Ker je večji od dovoljenih 4MB (skoraj 7MB), ga ne spravim mimo admina. Pošlji mi e-mail.

Popravljeno . Popravil Fireman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evp, pa sem se tudi jaz zaletel. V izoli je namreč voznik avtomobila pred menoj želel spremeniti smer vožnje za 180 stopinj ne da bi pogledal nazaj, kjer sem jaz vozil ene 20m stran. In to je fant naredil čez dve polni črti!!! s punco sva se mu čelno zaletela v njegov bok in poletela čez avto na drugo stran. Rezultat, na srečo samo zvin gležnja (gleženj je bil od punce). Tok sem bil jezen,da bi ga kar...

Imam KLE 500 (no sedaj ima malo zvite sprednje vilce). Mogoče kdo ve, koliko stanejo take vilce za KLE 500 oziroma kje bi se dobile? Upam da bo zavarovalnica dobrodušna, v kar močno dvomim, ker so mi ocenili totalko... (čakam še na uradno izjavo, koliko mi povrnejo škode).

Hvala in lp,

Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI!

Če je problem samo v zvitih ceveh (niso poškodovani križi in okvir motorja) ih zamenjaš.

Povprašan ja DKS uvoznik za KAWO. Ali pa na ebay ( išči gabel rohre za tvojega mopija sigurno kaj nadeš)

Začni na tejle strani.

http://fahrzeugteile.listings.ebay.at/Moto...ListingItemList

Hvala, bom poskušal kaj najti, imam pa tudi zvit križ in sprednjo feltno, tko da bom moral kar nekaj delov poiskati - zavarovalnica mi pa nažalost zdaleč ne pokriva uradnega popravila, grrrrrrr

lp,

Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Zadnje čase na mojem KLE500 opažam težave pri prestavljanju. In sicer ko je mrzel, ko dam v prvo, motor zelo zelo močno cukne. Včasih pa se tudi med vožnjo ne da prestavt. Recimo ko čakam na semaforju in dajem iz recimo trertje v prvo. Ko pritiskam ročko dol gre kar v prazno, potem moram pa malo popustiti sklopko, da spet motor mal skoč potlej se pa da normalno.

Te težave opažam od kar je bil motor na rednem servisu na 12000km. Menjal so pa olje (motul 5100 4T 15W50) pa filter pa svečke. Motor je pa letnik 2003

LP, Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to pomen da bi mogel zamenjati olje?

Ja kakšnega pa nej bi potlej notr dal? Sej tega so mi nalil na uradnem servisu za Kawasaki v Medvodah (Carman). Od takrat pa sem naredil približno 1000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je motor mrzel, je normalno da cukne ko daš v prvo. Verjetno bi bilo s 10w 40 bolje. Ko pred semaforjem dol prestavljaš a se premikaš, a miruješ? Ker če miruješ je nekako nerealno pričakovat, da se bo lepo prestavljalo.

Katero olje si imel pa prej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!