Boriss25 Objavljeno Junij 19, 2008 Opozori Objavljeno Junij 19, 2008 Lp! Imam kawasaki kle 500 letnik 2003, pa me samo zanima, če se da nekako predelati avspuh, da bi mel bolj globok glas? Sej veste kaj mislm ;).... Tale zvok zdaj, ko sem slišal par naked bikeou je edina stvar ki me moti na kleju... Hvala za odg..
Fireman Objavljeno Junij 20, 2008 Opozori Objavljeno Junij 20, 2008 Lp! Imam kawasaki kle 500 letnik 2003, pa me samo zanima, če se da nekako predelati avspuh, da bi mel bolj globok glas? Sej veste kaj mislm ;).... Tale zvok zdaj, ko sem slišal par naked bikeou je edina stvar ki me moti na kleju... Hvala za odg.. Mogoče kaj takega? :naughty: LP
PURPLE Objavljeno Junij 20, 2008 Opozori Objavljeno Junij 20, 2008 :topic: Imaš ti pravilno nameščeno pneumatiko?
gebre Objavljeno Junij 20, 2008 Opozori Objavljeno Junij 20, 2008 Sej jo ima pravilno, vsaj glede na profil :huh:
Boriss25 Objavljeno Junij 20, 2008 Opozori Objavljeno Junij 20, 2008 Fireman ja zgleda hudoo! :worship: Lahko malo več poveš, koliko si odštel za tale izpuh, si pridobil kaj na moči in kakšen je zvok? Imaš kak posnetek da se sliši zvok? In pa predvsem ali je to original izpuh za kle? Pa še vprašanje, ali se da z original izpuhom kaj narediti glede zvoka? Hvala za odg..
Bianchi Objavljeno Junij 21, 2008 Opozori Objavljeno Junij 21, 2008 Lep pozdrav Danes sem šel pogledat enega KLE-a. Motor izgleda O:K: samo zmotilo me je, da ima ročko od zavore malo drugačno obliko kot ročka od sklopke. Ali je to normalno . Lastnik je prvi in trdi da je to original in da motor ni bil nikoli na tleh.
Bianchi Objavljeno Junij 22, 2008 Opozori Objavljeno Junij 22, 2008 HI!Je bil Tale? Ne ni bil ta. Zakaj?
dmax Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Ročici naj bi bili enaki (vsaj moj KLE jih ima). LP
HyperJack Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Ročici naj bi bili enaki (vsaj moj KLE jih ima). LP Kot je rekel dmax, ročki morata biti enaki. Verjetno je bil motor samo položen in se je ročka zvila, ni potrebno dosti sile. Ravnati je pa tudi ni priporočljivo, ker poči in zato je verjetno tako pustil. Lahko bi pogledal bunkico na koncu ročke, in če je bil paden oz. kakorkoli položen bi videl, da je malo popraskano. Lep dan!
Fireman Objavljeno Junij 24, 2008 Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 Lahko malo več poveš, koliko si odštel za tale izpuh, si pridobil kaj na moči in kakšen je zvok? Imaš kak posnetek da se sliši zvok? In pa predvsem ali je to original izpuh za kle?Pa še vprašanje, ali se da z original izpuhom kaj narediti glede zvoka? cena je bila cca 100.000 SIT!, To sicer ni original, ta je v omari. Avspuh je od Honde CB 600 z nekaj predelave na spoju. S tem sem pridobil 5 Km. Glede originala pa le to, da se da dušilec vzet ven in imaš takoj drugačen zvok :whistle: LP IZ
MiNa Objavljeno Junij 24, 2008 Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 (popravljeno) Kako si pa nameril teh dodatnih 5 konjev :krneki: ?To je cca 11%!? Popravljeno Junij 24, 2008. Popravil MiNa
Matori Hanzo Objavljeno Junij 24, 2008 Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 Kako si pa nameril teh dodatnih 5 konjev ? Prešteješ kopita in deliš s 4. B)
Boriss25 Objavljeno Junij 24, 2008 Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 Pa ima, če dam dušilec ven dober zvok ali pa je razlika bolj tko tko? Da se ne matram brezveze.... :naughty:
Fireman Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Pa ima, če dam dušilec ven dober zvok ali pa je razlika bolj tko tko? Da se ne matram brezveze.... :naughty: Sam se vozim brez, ker je zvok boljši. ''Boljše'' je relativno. LP Iz p.s. Konje smo pa pomerili na merilni mizi.
mihastopar Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Pozdrav! Mene zanima ali paše še od katerega modelnega leta plastika na mojga KLE-ja l.2003, ker mam levo počeno, desno pa opraskano! Pa kličem okol k zmešan pa nikjer ni za dobit plastike :unsure:
PikiJapok Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 Pozdrav! Mene zanima ali paše še od katerega modelnega leta plastika na mojga KLE-ja l.2003, ker mam levo počeno, desno pa opraskano! Pa kličem okol k zmešan pa nikjer ni za dobit plastike :unsure: 2002, 2003, 2004 so identični, 2005 pa je nov model... Če se prav spmnim.
s2k1 Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Pozdravljeni, zanima me kje bi lahko našel uporabniška navodila (owners manual) za KLE 500. Ker jih zraven motorja nisem dobil, bi jih potreboval. Na netu sem našel Service manual vendar v njih nisem našel povsem banalne stvari - kateri bencin tankat.
joshi Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Pa ima, če dam dušilec ven dober zvok ali pa je razlika bolj tko tko? Da se ne matram brezveze.... :naughty: Ima kolega doma porihtan lonec na KLE-ju. Pa je zadeva bolj tako slišat... Se pravi pri prostem teku, nekako tako kot neidentificirano ropotalo, pri gasu pa spet žalost.. Če veš kaj delaš, potem morda tudi rata kaj, če ne, pa raje pusti tako kot je.
perek Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 Citiram iz navodil za uporabo:"Priporočeno gorivo naj bo brez svinca,z oktansko vrednostjo nad 91OCT!" Drgač pa jest imam vse papirje,celo skripto o celotni sestavi-raztavi motoja do potankosti! janko64 1
Leteči Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 Pozdravljeni, zanima me kje bi lahko našel uporabniška navodila (owners manual) za KLE 500. Ker jih zraven motorja nisem dobil, bi jih potreboval. Na netu sem našel Service manual vendar v njih nisem našel povsem banalne stvari - kateri bencin tankat. Karkoli 0d 90 oktanov naprej. S svincem ali brez (če boš kdaj v tej dilemi).
s2k1 Objavljeno Oktober 16, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2008 Imam eno vprasaje: Po vožnji mi je zaradi moje nerodnosti KLE padel na desni bok, a na srečo na travi tako, da se ni nič poškodovalo. A že naslednji dan, ko sem hotel na vožnjo vidim, da se obe rdeči lučki (pritisk olja in tempertura antifriza) ne ugasneta, ko zaštartam motor. Pokličem znanca, ki pravi da se na KLE-ju lahko zgodi, da oljna črpalka trenutno ne uspe ustvariti zadosten pritisk, da bi se senzor za pritisk olja sprostil. Predlaga naj narahlo s plastičnim kladivom udarim ob karter na tistem delu kjer je izpust za olje. Tam naj bi bil iz notranje strani ventil (relief valve), ki se lahko zaskoči. Probam, vendar neuspešno. Naj še omenim, da je nivo olja ostal nespremenjen (olje ni odteklo). Probal sem tudi odklopiti senzor pritiska in zaštartati motor. Pri tem ni gorela nobena rdeča lučka. Zanima me ali je imel kdo podobne probleme in kako jih je rešil.
kalisto Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Pozdravljen Brez panike,tudi meni se je zgodil podoben problem,ko sem bil neroden in položil motor na tla. :) Kako najlažje rešiš problem? Pelješ se in po nekaj 100m lučke ugasnejo. Vsaj pri meni je delovalo.
perek Objavljeno November 26, 2008 Opozori Objavljeno November 26, 2008 Pri meni je blo enako kot je omenil kalisto!
s2k1 Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Pri meni je blo enako kot je omenil kalisto! Res deluje :) Hvala!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se