Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Pozrav!

Dones sm se registrirov, mogoče je ste ze to obdelal, nism use brav. Uglavnm kupu sm kle-ja. Zdj me pa zanima, a gre sedež dol al ne? Gledov sm pa nikjer opazu da bi sel lohka dol...

lp

Prav enostavno ne gre. Je treba pri krajeh plastike dol pobrat in par vijakov odtegnit... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Imam problem na KLE 500, kjer pri teku motorja voltaža na akumulatorju ni 14-15V. Iz tega sklepam, da je težava v reulatorju oz. v rotorju alternatorja. To bom še pomeril, da točno določim vzrok enega ali drugega. Se mi pa zdi, da je kriv regulator, ki je za moje pojme preveč vroč. Je imel že kdo podobne težave, ki so se začele, ko je motor pšri štartu dlje časa "verglal" in potem enkrat ni hotel niti zavrteti?

Ima kdo mogoče kakšen regler za prodat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem na KLE 500, kjer pri teku motorja voltaža na akumulatorju ni 14-15V. Iz tega sklepam, da je težava v reulatorju oz. v rotorju alternatorja. To bom še pomeril, da točno določim vzrok enega ali drugega. Se mi pa zdi, da je kriv regulator, ki je za moje pojme preveč vroč. Je imel že kdo podobne težave, ki so se začele, ko je motor pšri štartu dlje časa "verglal" in potem enkrat ni hotel niti zavrteti?

Ima kdo mogoče kakšen regler za prodat?

Kaj pa akumulator? si ga preveril? Koliko je star?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Živijo. frend gleda KLE, pa nevemo nič o tem motorju. A ve kdo na pamet, kdaj so se generacije menjale? Vem da ima veriga za odmične relativno kratko dobo, a se komu sanja kolko km?

Zanima ga predvsem razlika med 1998 in 2002 letniki, je bil ta motor vmes resno predelan?

Hvala za info!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo. frend gleda KLE, pa nevemo nič o tem motorju. A ve kdo na pamet, kdaj so se generacije menjale? Vem da ima veriga za odmične relativno kratko dobo, a se komu sanja kolko km?

Zanima ga predvsem razlika med 1998 in 2002 letniki, je bil ta motor vmes resno predelan?

Hvala za info!

Samo plastika, agregat je skoz isti, neuničljiv, prenesen iz GPZ 500, dva cilindra. Kot prvi motor je super, edino spredaj ima samo en disk in pa ozek sedež :surrender: Kasneje je za vožnjo v dvoje enostavno prešvoh...

Prodal pri 50k km in nobenih težav z verigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super motor za enega voznika ali dva lahkokategornika.

Agregat je več ali manj enak skozi ves čas. Doma imamo primerek s 65.000km in nobenih težav z verigo. Dela kot urca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Pri kle-ju se mi je pojavil občasen problem; prestavljenje navzdol je namreč včasih izredno težko. Nisem ravno švoh (ne najdem lera med prestavami), pa vendar ob popolnoma stisnjeni sklopki se včasih zdi nemogoče, da se bo ročica menjalnika sploh premaknila. Nato dvignem nogo in večinoma po prvem ponovnem poskusu uspe. Res pa je, da je to večinoma pri nizkih obratih, čeprav se je zgodilo že tudi pri okrog 7k obratih.

Se zdi, da je problem v meni, tako pač je, ali bi lahko bilo kaj drugega? Sklopka drugače deluje brezhibno...

Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vidim, da je od zadnjega povpraševanja po navodilih (ali podobno) za KLE minilo že precej časa, zato ponovno odpiram sezono :). Se priporočam za karkoli v pdfju ipd.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vidim, da je od zadnjega povpraševanja po navodilih (ali podobno) za KLE minilo že precej časa, zato ponovno odpiram sezono :). Se priporočam za karkoli v pdfju ipd.

Hvala

Jaz imam celoten Service Manual za KLE 500 v pdf. obliki...

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp

Čestitke in srečno vožnjo. Mogoče na Louisovi strani kaj...? Laho kupiš nižjo, ali pa tisti nastavek gor priviješ, ko reguliraš naklon...

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke in srečno vožnjo. Mogoče na Louisovi strani kaj...? Laho kupiš nižjo, ali pa tisti nastavek gor priviješ, ko reguliraš naklon...

Bom pogledal. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pogledal. Hvala

Lahko pa jo tudi preprosto odrežeš: Snameš šipo, z alkoholnim flomastrom in krivuljnikom zarišeš konturo. Po risu iz obeh strani nalepiš selotejp in odrežeš z navadno modelarsko žagico, z bolj gostimi zobmi. Odstraniš selotejp, pobrusiš rob najprej z grobim potem z vedno bolj finim papirjem, na koncu spoliraš z usnjem in purolom ali čim podobnim.

Motor, ki ga imaš je sicer neuničljiv trpežen in za čoperja zelo hiter (čez 170 kmh). Stroj je zelo poceni za vzdrževat. Se boš pa na njem najbolje počutil sam; v dvoje je malce prešvoh. Vsekakor srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, mislim da ima KLE, ne EN... Lahko pa da se motim. No, mašina je ista, trpežna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp

A ni v redu ta "tavisoka"? Jaz imam najnižjo, ki pa precej nabija v rame, pa sem razmišljal glede višje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, mislim da ima KLE, ne EN... Lahko pa da se motim. No, mašina je ista, trpežna.

Ja KLE imam. Šipice pa raje nebi sam rezal, ker se mi kaj takšnega ponavadi ne posreči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse motorje in modele se dobi šipe pri firmi MRA naslov je WWW.mra.de. Izbereš šipco jih zaprosiš, da ti pošljejo po meilu predračun skupaj z poštnino,znesek vplačaš preko banke na njihov račun,vseskupaj traja ca 10 dni. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sorry ja! KLE - endura.... sicer vse kar sem zapisal o vzdržljivosti je ravno tako res...:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni v redu ta "tavisoka"? Jaz imam najnižjo, ki pa precej nabija v rame, pa sem razmišljal glede višje...

Ob vožnji z motorjem od prijatelja, ki ima nizko nisem opazil preveč vetra, ko se pa peljem z mojim pa ves zrak direkt v čelado piha in mi kar glavo premetava sem ter tja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp

Pozdravljen, jaz imam originalno za letnik motorja 1997. Če še potrebuješ, me kontaktiraj.

LP SV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam celoten Service Manual za KLE 500 v pdf. obliki...

:rolleyes:

Jaz pa bi potreboval knjižico za uporabo. Sedaj imam v nemški izvedbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!