CPU Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 Pozrav! Dones sm se registrirov, mogoče je ste ze to obdelal, nism use brav. Uglavnm kupu sm kle-ja. Zdj me pa zanima, a gre sedež dol al ne? Gledov sm pa nikjer opazu da bi sel lohka dol... lp Prav enostavno ne gre. Je treba pri krajeh plastike dol pobrat in par vijakov odtegnit... :trance_33_sleep:
butko Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Imam problem na KLE 500, kjer pri teku motorja voltaža na akumulatorju ni 14-15V. Iz tega sklepam, da je težava v reulatorju oz. v rotorju alternatorja. To bom še pomeril, da točno določim vzrok enega ali drugega. Se mi pa zdi, da je kriv regulator, ki je za moje pojme preveč vroč. Je imel že kdo podobne težave, ki so se začele, ko je motor pšri štartu dlje časa "verglal" in potem enkrat ni hotel niti zavrteti? Ima kdo mogoče kakšen regler za prodat?
CAPI Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Imam problem na KLE 500, kjer pri teku motorja voltaža na akumulatorju ni 14-15V. Iz tega sklepam, da je težava v reulatorju oz. v rotorju alternatorja. To bom še pomeril, da točno določim vzrok enega ali drugega. Se mi pa zdi, da je kriv regulator, ki je za moje pojme preveč vroč. Je imel že kdo podobne težave, ki so se začele, ko je motor pšri štartu dlje časa "verglal" in potem enkrat ni hotel niti zavrteti? Ima kdo mogoče kakšen regler za prodat? Kaj pa akumulator? si ga preveril? Koliko je star?
Cartman Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Živijo. frend gleda KLE, pa nevemo nič o tem motorju. A ve kdo na pamet, kdaj so se generacije menjale? Vem da ima veriga za odmične relativno kratko dobo, a se komu sanja kolko km? Zanima ga predvsem razlika med 1998 in 2002 letniki, je bil ta motor vmes resno predelan? Hvala za info!
CPU Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Živijo. frend gleda KLE, pa nevemo nič o tem motorju. A ve kdo na pamet, kdaj so se generacije menjale? Vem da ima veriga za odmične relativno kratko dobo, a se komu sanja kolko km? Zanima ga predvsem razlika med 1998 in 2002 letniki, je bil ta motor vmes resno predelan? Hvala za info! Samo plastika, agregat je skoz isti, neuničljiv, prenesen iz GPZ 500, dva cilindra. Kot prvi motor je super, edino spredaj ima samo en disk in pa ozek sedež :surrender: Kasneje je za vožnjo v dvoje enostavno prešvoh... Prodal pri 50k km in nobenih težav z verigo.
Leteči Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Super motor za enega voznika ali dva lahkokategornika. Agregat je več ali manj enak skozi ves čas. Doma imamo primerek s 65.000km in nobenih težav z verigo. Dela kot urca.
dzordze Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 Pozdravljeni! Pri kle-ju se mi je pojavil občasen problem; prestavljenje navzdol je namreč včasih izredno težko. Nisem ravno švoh (ne najdem lera med prestavami), pa vendar ob popolnoma stisnjeni sklopki se včasih zdi nemogoče, da se bo ročica menjalnika sploh premaknila. Nato dvignem nogo in večinoma po prvem ponovnem poskusu uspe. Res pa je, da je to večinoma pri nizkih obratih, čeprav se je zgodilo že tudi pri okrog 7k obratih. Se zdi, da je problem v meni, tako pač je, ali bi lahko bilo kaj drugega? Sklopka drugače deluje brezhibno... Hvala, LP
dzordze Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 Ja, pomaga pri nizkih obratih (čeprav bi lahko šlo brez, ane?), pri visokih pa ne, tudi če bolj navijem.
dzordze Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Vidim, da je od zadnjega povpraševanja po navodilih (ali podobno) za KLE minilo že precej časa, zato ponovno odpiram sezono . Se priporočam za karkoli v pdfju ipd. Hvala
Stevie Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Vidim, da je od zadnjega povpraševanja po navodilih (ali podobno) za KLE minilo že precej časa, zato ponovno odpiram sezono . Se priporočam za karkoli v pdfju ipd. Hvala Jaz imam celoten Service Manual za KLE 500 v pdf. obliki...
alime Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp
motofrik Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 (popravljeno) Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp Čestitke in srečno vožnjo. Mogoče na Louisovi strani kaj...? Laho kupiš nižjo, ali pa tisti nastavek gor priviješ, ko reguliraš naklon... Popravljeno Avgust 21, 2010. Popravil motofrik
alime Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Čestitke in srečno vožnjo. Mogoče na Louisovi strani kaj...? Laho kupiš nižjo, ali pa tisti nastavek gor priviješ, ko reguliraš naklon... Bom pogledal. Hvala
ferek Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Bom pogledal. Hvala Lahko pa jo tudi preprosto odrežeš: Snameš šipo, z alkoholnim flomastrom in krivuljnikom zarišeš konturo. Po risu iz obeh strani nalepiš selotejp in odrežeš z navadno modelarsko žagico, z bolj gostimi zobmi. Odstraniš selotejp, pobrusiš rob najprej z grobim potem z vedno bolj finim papirjem, na koncu spoliraš z usnjem in purolom ali čim podobnim. Motor, ki ga imaš je sicer neuničljiv trpežen in za čoperja zelo hiter (čez 170 kmh). Stroj je zelo poceni za vzdrževat. Se boš pa na njem najbolje počutil sam; v dvoje je malce prešvoh. Vsekakor srečno vožnjo!
motofrik Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Ferek, mislim da ima KLE, ne EN... Lahko pa da se motim. No, mašina je ista, trpežna.
dzordze Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp A ni v redu ta "tavisoka"? Jaz imam najnižjo, ki pa precej nabija v rame, pa sem razmišljal glede višje...
alime Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Ferek, mislim da ima KLE, ne EN... Lahko pa da se motim. No, mašina je ista, trpežna. Ja KLE imam. Šipice pa raje nebi sam rezal, ker se mi kaj takšnega ponavadi ne posreči...
Bremzer Objavljeno Avgust 21, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2010 Za vse motorje in modele se dobi šipe pri firmi MRA naslov je WWW.mra.de. Izbereš šipco jih zaprosiš, da ti pošljejo po meilu predračun skupaj z poštnino,znesek vplačaš preko banke na njihov račun,vseskupaj traja ca 10 dni.
ferek Objavljeno Avgust 22, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2010 ...sorry ja! KLE - endura.... sicer vse kar sem zapisal o vzdržljivosti je ravno tako res...
alime Objavljeno Avgust 23, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2010 A ni v redu ta "tavisoka"? Jaz imam najnižjo, ki pa precej nabija v rame, pa sem razmišljal glede višje... Ob vožnji z motorjem od prijatelja, ki ima nizko nisem opazil preveč vetra, ko se pa peljem z mojim pa ves zrak direkt v čelado piha in mi kar glavo premetava sem ter tja
KLE500 Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 Lastnik letnika 2004 že 3 dni in čist navdušen. Zanima me kje se da dobiti poceni nizko "šipico"? Sedaj imam gor tisto podaljšano in mi zrak čez njo nabija direkt v čalado... Mogoče kdo svojo prodaja? lp Pozdravljen, jaz imam originalno za letnik motorja 1997. Če še potrebuješ, me kontaktiraj. LP SV
KLE500 Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 Jaz imam celoten Service Manual za KLE 500 v pdf. obliki... Jaz pa bi potreboval knjižico za uporabo. Sedaj imam v nemški izvedbi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se