Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem uživačem!

Zanima me kakšen poseg je menjava ketnice za odmično gred pri kawasaki kle-ju. A je treba celo mašino dol vzet al ne?? Kje bi se to dalo narest? Cena??

Uživejte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. si falil temo ... iskalnik ....

2. Načeloma ni zahtevno in mislim da se jo da menjat samo z odprtjem pokrova ventilov. Cena je ketnca+šponer in par ur dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. si falil temo ... iskalnik ....

2. Načeloma ni zahtevno in mislim da se jo da menjat samo z odprtjem pokrova ventilov. Cena je ketnca+šponer in par ur dela.

Dvomim, ponavadi je pogon verige izveden od odspodaj, preko zobnika na glavni gredi, preko napenjačev v glavo. Sicer pa najbolje, da na netu poskusiš poiskati service manuale ali pa vsaj mikrofishe za tvoj motor. Tam boš detaljno vse videl. Mogoče se te celo kak MSovec usmili, ki to že ima. In kot rečeno, pojdi spraševat v temu namenjeno temo.

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim, ponavadi je pogon verige izveden od odspodaj, preko zobnika na glavni gredi, preko napenjačev v glavo.

Na KLE-ju je ketna na sredini mašine med enim in drugim cilindrom.

Dol se vrže rezervar, cevi od hlajenja in pokrov ventilov.

Potem se spusti napenjalec in se zavrti mašino da ti pride spojka na zgornjo stran. Odklopiš spojko (paziš da ti ketnca ne zdrsne v mašino)!!!!!

Na en konc ketnce priklopiš novo ketnco in počasi vstiš mašino dokler ne pride ven cela stara ketnca. tako not ostane sam nova že na zobnikih.

Ketnco spojiš in nategneš šponer.

Montiraš kopkrov ventilov. Priklopiš cevi od hlajenja z novimi o-ring tesnili (ker čene ti bo špricala voda vsepovsod) in zalaufaš mašinco .....

Dela!

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na KLE-ju je ketna na sredini mašine med enim in drugim cilindrom.

Dol se vrže rezervar, cevi od hlajenja in pokrov ventilov.

Potem se spusti napenjalec in se zavrti mašino da ti pride spojka na zgornjo stran. Odklopiš spojko (paziš da ti ketnca ne zdrsne v mašino)!!!!!

Na en konc ketnce priklopiš novo ketnco in počasi vstiš mašino dokler ne pride ven cela stara ketnca. tako not ostane sam nova že na zobnikih.

Ketnco spojiš in nategneš šponer.

Montiraš kopkrov ventilov. Priklopiš cevi od hlajenja z novimi o-ring tesnili (ker čene ti bo špricala voda vsepovsod) in zalaufaš mašinco .....

Dela!

.)

hja ne vem če bo to držalo, ker jaz sem spojko iskal na tej ketnci sam je nisem najdu.

Pa tud na servisu so mi rekli da je treba mašino podret (Borut ki je včasih šraufal pri elisi). Tak da ne vem, sicer naj bi jo menjal pri 40kkm samo klinc jo gleda, vsaj dokler dela kot treba :D

Pa tud strošek ni tak grozovito majhen.

Me pa zanima nekaj drugega, ko jaz naložim svojo boljšo polovico na KLE-ja in greva čez kake bolj ostre ovinke mi pri malo hujšem zalaganju podrgne po asfaltu zaščita motorja :? :? :?

Is this fucking normal????? Bi krivil vzmetenje sam potem bi se tudi pri vožnji kaj poznalo al pa na kakih kuclih v ovinku. Maksimalna dovoljena teža pa tud ni presežena čeprav nisem glih švohist. A se komu kaj podobnega dogaja.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je s pritiskom v sprednjih vilicah, na koliko morajo biti nastavljene. Če so polne ali prazne se mi ker precej pozna na višini balance.

V čem je smisel pnevmatskih vilic?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je s pritiskom v sprednjih vilicah, na koliko morajo biti nastavljene. Če so polne ali prazne se mi ker precej pozna na višini balance.

V čem je smisel pnevmatskih vilic?

Hvala.

Naj bi bil originalno nastavljen na 0, maksimalno ga lahko napumpaš na 0.3bar, vsaj tako mi piše v knjigi.

Baje naj bi to vplivalo na trdoto samo ne bom trdil ker nisem neki specialist

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja ne vem če bo to držalo,

Me pa zanima nekaj drugega, ko jaz naložim svojo boljšo polovico na KLE-ja in greva čez kake bolj ostre ovinke mi pri malo hujšem zalaganju podrgne po asfaltu zaščita motorja :? :? :?

Is this fucking normal????? Bi krivil vzmetenje sam potem bi se tudi pri vožnji kaj poznalo al pa na kakih kuclih v ovinku. Maksimalna dovoljena teža pa tud ni presežena čeprav nisem glih švohist. A se komu kaj podobnega dogaja.

- Bo skor 99.9% držalo.

- Men je tudi ružlo po asfaltu vse kar je lahko in to ko sm biu sam. Jah mal prenizek je oz. je verjetno zadnji amortizer šel. Sam sem potleh ružu tudi z skor novim ki je mel par 1000 km ..... verjetno je to eden od par minusov KLE-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vilce NE SMEŠ filat zraka!!!! S tem boš zjebal semeringe na vilcah. Tej ventilčki so sam za izenečevat tlak v vilcah!

V eni seriji literature je res napisano do 0.3 sam ne za vilce od KLE-ja!

@JUDO .... ti si pravi ki si dal 1.5 ..... nič nesme bit napumpano not!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje naj bi to vplivalo na trdoto samo ne bom trdil ker nisem neki specialist

Če si hočeš porihtat vilce daj not gostejše olje in podloži vzmeti na zgornji strani za 30mm .... Pol je motor prava norija za kratke in hitre ovinke. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka je zej se fila zrak noter al ne, če ja koliko.

lp

V sam eni literaturi sem zasledil da se lahko not nafila do 0.3 bar. Nikjer drugje tega ni pisalo. Vsi, ki se spoznajo na take vilce so mi rekli da se ne fila zraka not, da so ventilčki sam za občasno odzračevanje. Tako pravi tdu uradni serviser za Kawasaki.

sedaj se pa sam odloči kaj in kok .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem klical na servis...

namen = uravnavanje trdote

podrobnejše info. ko pride mehanik

Že sam ne do 1.5bar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem klical na servis...

namen = uravnavanje trdote

podrobnejše info. ko pride mehanik

Zanimivo men so pa vsi serviserji in mal bl enduro motoristi povedal drugače. Lahko da si dobu tajnico na servisu ? :P .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik je pršo z malce ter mi objasnil zadevo. Ponavadi se za reguliranje trdote vilic regulira pritisk do 0,3 bara, kar je več načeloma ni nič narobe, če ne moti voznika (višja balanca).vir:top moto celje

Nekako nisem zadovoljen z odgovorom, bom še mal potelefoniral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pritisk do 0,3 bara, kar je več načeloma ni nič narobe, če ne moti voznika (višja balanca).vir:top moto celje

Nekako nisem zadovoljen z odgovorom, bom še mal potelefoniral.

Seveda za njih ni nič narobe ..... zakaj .... ker namesto da boš menjal semeringe na 60.000 km- 80.000 ali pa še kasneje jih bom menjaval zlo pogosto ..... zakaj bi utujal semeringe.

Kupi nove progresivne vzmeti pa menjaj olje pa po možnosti menjaj še ventilčke pretoka olja.

A to pa ne ker te pride tkoj 80k sit ... Zato pa zrak v vilce filat :lol1: ..... zrak je stikljiv in med vožnjo ko obremnjuješ vilce je malo opazit. Opazi se na mestu kako lepo motor v zraku stoji in se ne seseda pod lastno težo ....

1.5 bar je tlak ko je motor na mestu.... kaj misliš kakšen tlak je not ko pred ovinkom zaviraš in zabiješ violce dol za kakih 150 mm ..... verjemi da je tam nekje 10-15bar!

Hočeš met vredu vzmetenje pa nimaš dnarja. .... menjaj olje za vilce z mal v gostim .... originaj je SAE 10W dej not SAE 20W in ker to ti nebo dovolj ker so se vzmeti z leti in kilometri utrudle menjaj še vszemti ... cca 200€ ampak ker je to preveč greš do lokalnega strugarja pa ti bo postružu distančnike da boš lahko prenapel vzmeti (efekt kot da bi dal not nove dobre vzmeti) stem sam hod slrajšaš za 30mm ..... sam to itak ni važno ker KLE- ni hard enduro in ga v ta namen upam da tudi ne voziš.

A je kej bl jasno ..... sicer pa lahko še vedno kličeš naokoli kake serviserje ki ti bodo z veseljem rekli da dej not 2.0 bar čez dav tedna pa boš šel na menjavo semeringov pa te bodo ulupli za 50k sit in ti rekli jah kaj pa hočeš motor je že star.

Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kej bl jasno ..... sicer pa lahko še vedno kličeš naokoli kake serviserje ki ti bodo z veseljem rekli da dej not 2.0 bar čez dav tedna pa boš šel na menjavo semeringov pa te bodo ulupli za 50k sit in ti rekli jah kaj pa hočeš motor je že star.

50k? Pa kaj mas ti to za en motor?

Jaz sem jih ravnokar menjal in pridejo 2.300+DDV kos + delo (1-2 uri max).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50k? Pa kaj mas ti to za en motor?

Jaz sem jih ravnokar menjal in pridejo 2.300+DDV kos + delo (1-2 uri max).

veš kako je to pr takih serviserjih ..... ko vidijo da lahko koga ulupijo je navali narode :P

pa nismo razglabljali kok pride menjava semeringov a ne ? <_<

Popravljeno . Popravil Dr. _MAXXI_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da nebote izumili tople vode, naj tisti, ki ga zanima koliko napumpat, pogleda na teleskop vilce na eno tako lepo nalepko, kjer piše, na koliko se nafilajo vilice.(kolko se spomnim je na desnem)

Sam sem za foro spustu luft ven, motor je spredaj počepnil, jaz sem pa mislu da bo bolj mehek. Greš na pumpo, not malo lufta, pa dalje normalno. še vseh 15000 km...

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koliko imaš pa ti nastavljeno El B?

Men je v bistvu vseen za trdoto, gre se mi za višino, ker če mam spuščene mi je mal prenizko. Ni mi pa neki za razdirat pa podlagat,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi pa neki za razdirat pa podlagat,..

Pol prvič ko greš tankat gorivo nafilaj not 2bar in boš mel mir z višino :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa v čem je pol fora, da mi na servisu reče da je ok, da nima bit kej narobe, da semeringi ne bojo šli.

Ko bo vreme se bom tja zapelu pa mehanika še enkrat vprašu, če bojo pa šli ga bom pa mal za uhe... :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!