Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Na koliko imaš pa ti nastavljeno El B?

Do konca pa 4 klike nazaj :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Na kolko sem pa pred 4 leti napumpal, pa res več ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram zamenjati prednje zavorne ploščice. To nameravam narediti sam, čeprav tega še nisem počel.

Naprošam poznavalce za opis opravila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram zamenjati prednje zavorne ploščice. To nameravam narediti sam, čeprav tega še nisem počel.

Naprošam poznavalce za opis opravila.

Nobena velika znanost:

Odvijačiš dol čeljust (dva vijaka M10 ali M8-ključ 12) vzameš stare ploščice ven, daš notri nove, natakneš čeljust nazaj in jo privijačiš.

Zajebat nimaš v bistvu kej, dela za cca 10min

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne stiskaj zavore, ko imas ploscice zunaj.

zadnjo stran ploscice namaci z bakreno pasto, da ne cvili.

vijake, ki drzijo celjust, zavaruj z loctite. modri je ok.

zavorni disk ocisti, da ni masten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, hvala za dodatne nasvete. Da slučajno ne naredim kakšne neumnosti :blink: , drugače bo pi.....ja. :naughty: . Z mastjo pa moram namazati, ker mi zdaj tko cviljo, da me kar malo sram. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vijake, ki drzijo celjust, zavaruj z loctite. modri je ok.

Ni potrebe ni potrebno še dodatno varovat, ko boš vijake zategnil zagrabijo ko hudič (jeklen vijak- Al nosilec čeljusti) sicer pa saj boš videl kako drži ko boš dol jemal vse skup.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem danes zamenjal olje v vilicah in ko sem odšraufal uno matico gor je ven pihnu zrak.

Ko sem vse naredil fertik sem motor dvignil in spustil ven tlak tako da je bil 0.

Samo motor je bil svinjsko nizek (prenizek) potem sem prebral nalepko na vilicah kjer piše da je maksimalni tlak 2.5bar oziroma 250 kPA.

Nafilal sem ga na 1.5 bar in sicer kar s kompresorjem, tlak pa sem potem točno nastavil z manometrom, motor se je kar precej dvignil in tudi postal je mnogo trši, tak da tisto kar piše v knjigi da je max. tlak 0.3bar ne drži!!!!

Z tlakom 0 je motor za moje pojme skoraj nevozen če se gor naguzita dva človeka, zato je tudi verjetno Dr. MAXXI drgnil po tleh s ščitom od motorja.

Eto motor se pelje povsem drugače (beri bolje)

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem danes zamenjal olje v vilicah in ko sem odšraufal uno matico gor je ven pihnu zrak.

Ko sem vse naredil fertik sem motor dvignil in spustil ven tlak tako da je bil 0.

Samo motor je bil svinjsko nizek (prenizek) potem sem prebral nalepko na vilicah kjer piše da je maksimalni tlak 2.5bar oziroma 250 kPA.

Nafilal sem ga na 1.5 bar in sicer kar s kompresorjem, tlak pa sem potem točno nastavil z manometrom, motor se je kar precej dvignil in tudi postal je mnogo trši, tak da tisto kar piše v knjigi da je max. tlak 0.3bar ne drži!!!!

Z tlakom 0 je motor za moje pojme skoraj nevozen če se gor naguzita dva človeka, zato je tudi verjetno Dr. MAXXI drgnil po tleh s ščitom od motorja.

Eto motor se pelje povsem drugače (beri bolje)

LP

Leteči

Ne bi bil prepričan še vedno ne, sem danes bil na servisu (1.servisu) pri Avto Kšela, pa mi je izkušeni maček rekel, da ne sme biti nad 0.3 bar, teh 2,5 bar je mišljeno ko zaviraš! V nasprotnem primeru so baje semeringi po nekaj 1000 km vožnje fuš, ker spustijo! Pri zaviranju je tlak še večji, pozanimaj se še pri kom, mislim da ni v knjižici kar tako brez veze napisano, sam imam na 0,3 bar, nov motor, visok, se skoraj previsok, sam sem velik 185 cm!

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi bil prepričan še vedno ne, sem danes bil na servisu (1.servisu) pri Avto Kšela, pa mi je izkušeni maček rekel, da ne sme biti nad 0.3 bar, teh 2,5 bar je mišljeno ko zaviraš! V nasprotnem primeru so baje semeringi po nekaj 1000 km vožnje fuš, ker spustijo! Pri zaviranju je tlak še večji, pozanimaj se še pri kom, mislim da ni v knjižici kar tako brez veze napisano, sam imam na 0,3 bar, nov motor, visok, se skoraj previsok, sam sem velik 185 cm!

Lep pozdrav!

Tale z zaviranjem bo po moje bolj bosa ker ti je to popolnoma neoprijemljiv in neuporaben podatek. Kako boš pa vedel kakšen bo tlak pri zaviranju pri 50% obremenitvi, 70%, 85%?????

Za moje pojme je motor pri 0 barih nevozen in ti povem da odtrgam mašino v prvem ovinku.

Bom jutri poklical barboriča pa bo povedal kaj in kako.

zdej bi rabli Gidla da nam svetuje.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašal Barboriča in mi je rekel da je maksimalni tlak v vilicah 2.5 bar pri mirujočem stanju. Da jih je že razdiral in menjal semeringe in jih nato napumpal na 1.5 bar kar naj bi blo nekak univerzalno.

Rekel je tudi da je motor pri 0 bar skoraj nevozen. Tako da tisto o 0.3 bar ne drži.

Če komu verjamem potem verjamem njemu, ostali pa kakor vam ljubše.

Lp

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izkušeni maček rekel, da ne sme biti nad 0.3 bar,

:notworthy: :notworthy:

ne vem zakaj vsi "neumni" proizvajalci dajajo drage progresivne uzmeti pa vse možne nastavitve vzmeti in ventilčkov pretoka olja ko bi lahko not nabasal 5bar in bi bli najboljši??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rekel je tudi da je motor pri 0 bar skoraj nevozen. Tako da tisto o 0.3 bar ne drži.

Jst sm mel 0 bar v vilcah! ..... mel podložene vzmeti za 30mm in olje sae 20W namesto 10W ...... s ščitom sem potleh vozu ker je bil zadnji amortizer premehek in ker sem predivje vozu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašal Barboriča in mi je rekel da je maksimalni tlak v vilicah 2.5 bar pri mirujočem stanju. Da jih je že razdiral in menjal semeringe in jih nato napumpal na 1.5 bar kar naj bi blo nekak univerzalno.

Rekel je tudi da je motor pri 0 bar skoraj nevozen. Tako da tisto o 0.3 bar ne drži.

Če komu verjamem potem verjamem njemu, ostali pa kakor vam ljubše.

Lp

Leteči

Pokliči malo na servise od kawasaki, Eliso, furmana, kšelo, vsi bojo povedali enako! Delajo to že nekaj let, odkar KLE obstaja! Motor se baje najlepše pelje z 0.4 bara, ne vem pa kako bos ti spravil not 2,5 bar, saj to ni guma ki bi se raztegovala, to je železo in ni prožno! Pri 2,5 ti bo semeringe potrgalo ven in boš imel za 10k takoj škode! Ko zaviras pa se tlak poveča tudi do 10X! Razmisli, sicer pa je to tvoj motor in lahko delas kaj hoces, jaz cez 0.4 ne grem! Imam nov KLE 500 in je 25cm od tal in 20 cm kose vsedem na njega pri 0.3 bara! Glede na to da je maxi drsal z motorjem sam ve kaj je vzrok, prej bi rekel da je bil zadnji amortizer fuč kot pa da je bil kriv tlak v vilicah! Folk zresnite se malo!

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokliči malo na servise od kawasaki, Eliso, furmana, kšelo, vsi bojo povedali enako! Delajo to že nekaj let, odkar KLE obstaja! Motor se baje najlepše pelje z 0.4 bara, ne vem pa kako bos ti spravil not 2,5 bar, saj to ni guma ki bi se raztegovala, to je železo in ni prožno! Pri 2,5 ti bo semeringe potrgalo ven in boš imel za 10k takoj škode! Ko zaviras pa se tlak poveča tudi do 10X! Razmisli, sicer pa je to tvoj motor in lahko delas kaj hoces, jaz cez 0.4 ne grem! Imam nov KLE 500 in je 25cm od tal in 20 cm kose vsedem na njega pri 0.3 bara! Glede na to da je maxi drsal z motorjem sam ve kaj je vzrok, prej bi rekel da je bil zadnji amortizer fuč kot pa da je bil kriv tlak v vilicah! Folk zresnite se malo!

Lep pozdrav

Barborič max 2.5bar (priporoča 1.5)

Mikmekanik max 2.5bar (priporoča 2)

Elisa max 0.7bar (govoril sem z eno žensko tak da ne vem kolk ji je za verjet)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Elisa max 0.7bar (govoril sem z eno žensko tak da ne vem kolk ji je za verjet)

Pejt se z njo pelat, pa boš videl. :devil: :devil:

Vesel bodi, da te jaz okrcam, če se nate spravijo naše punce ....

Sicer pa :topic: Sem že tiho. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejt se z njo pelat, pa boš videl. :devil: :devil:

Vesel bodi, da te jaz okrcam, če se nate spravijo naše punce ....

Sicer pa :topic: Sem že tiho. :xx:

Klical v Eliso, govoril s serviserjem, potrdil da največ 0.4 bar, ne vem kaj je ženska razlagala, kaj jih ona servisira ali je v pisarni?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Glede tlaka v vilicah. V knjižici piše, da je v vilicah zračni tlak, torej se ne sme nič dodatno pumpat.

Druga stvar. Mi lahko kdo pove kaj o izkušnjah z Dunlopovimi gumami Trailmax k760, ki so orgianlno na novem KLEju. Kolegi me prepričujejo, da bi jih bilo dobro zamenjati z bolj cestnimi. Zanima me še vaše mnenje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tlaka v vilicah. V knjižici piše, da je v vilicah zračni tlak, torej se ne sme nič dodatno pumpat.

Druga stvar. Mi lahko kdo pove kaj o izkušnjah z Dunlopovimi gumami Trailmax k760, ki so orgianlno na novem KLEju. Kolegi me prepričujejo, da bi jih bilo dobro zamenjati z bolj cestnimi. Zanima me še vaše mnenje.

LP

Ja z gumami je tako, niso kaj vem dobre, oprijem je povprečen, ko jih bom zamenjal ti bom vedel kaj vec povedati! Zaenrat sem dokaj zadovoljen zaradi terena po katerem se vozim (30 % of road)! Je pa mi tudi veliko lepši z bol cestno verzijo gum! Zaenkrat jih ne bom zamenjal, mogoče pa jih celo še enkrat dam gor, bom videl kje se bom več vozil!

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tlaka v vilicah. V knjižici piše, da je v vilicah zračni tlak, torej se ne sme nič dodatno pumpat.

Druga stvar. Mi lahko kdo pove kaj o izkušnjah z Dunlopovimi gumami Trailmax k760, ki so orgianlno na novem KLEju. Kolegi me prepričujejo, da bi jih bilo dobro zamenjati z bolj cestnimi. Zanima me še vaše mnenje.

LP

V vilicah imam 1.5bar naredil cca 3000km, od tega 2000 v dvoje z polno obteženim motorjem (kufr, nosilec na kufru, tavelika tank torba) tudi malo off roada je bilo vmes.

Vilice še zmeraj držijo, tlak je še vedno isti, se pravi da ne pušča nič.

Glede navodil pa raje ne bi debatiral..........V Kayabi že vejo zakaj je tistih 2.5bar napisanih gor, jest pa tud ostali pa kakor vam ljubo.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja z gumami je tako, niso kaj vem dobre, oprijem je povprečen, ko jih bom zamenjal ti bom vedel kaj vec povedati! Zaenrat sem dokaj zadovoljen zaradi terena po katerem se vozim (30 % of road)! Je pa mi tudi veliko lepši z bol cestno verzijo gum! Zaenkrat jih ne bom zamenjal, mogoče pa jih celo še enkrat dam gor, bom videl kje se bom več vozil!

Lep pozdrav!

In kaj boš dal potem gor ? Si že kaj gledal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hojla!

Pa sem se potrudil in našel pravo temo!

Prošnja! Rabim manual za KLE500. Ima kdo mogoče v digitalni obliki da mi pošlje na mail al pa če je kdo iz MB si sposodim, skopiram in vrnem v pol ure???

LP Milko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla!

Pa sem se potrudil in našel pravo temo!

Prošnja! Rabim manual za KLE500. Ima kdo mogoče v digitalni obliki da mi pošlje na mail al pa če je kdo iz MB si sposodim, skopiram in vrnem v pol ure???

LP Milko

Jaz ga imam, v nemščini in v papirni obliki

Samo sem iz LJ

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Vse ki ste lastniki in ali ste bili lastniki KLE-ja, bi vas prosil, če napišete, kakšna je bila vaša končna hitrost, pogov, v katerem ste jo dosegli in pod kakšnimi obrati! Sem lastnik novega KLE-ja z topcaso-m nisem prekoračil 155 km/h, teža 80 kg, 7900 obratov! Ali res ne potegne več? Pa še izpuh!

Vsem že v naprej hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!