ton Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 185 km/h, z kovčkom, mojih 84 kg, ne vem kakšni so bli obrati (beri nisem gledal). Izpuh originalen, odstopanja števca pa ne vem.
simon Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Malce čez 180 km/h obratov cca 9000 , teža motorja + mojih 80kg, vse orignial.
Leteči Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Po števcu KLE-ja 180-190 km/h pri cca 9000 rpm če sem gor sam (cca 86kg) in imam zadej kufr 160-170km/h pri ne vem kolko rpm če sva gor dva in zadaj poln kufr. To da ti gre sam 150km/h in da ti potegne sam do 7900rpm se mi zdi bolj bogo, sej šele pri 8500rpm najdeš tistih 50 konjičev LP Leteči
HAWKey Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 mene zanima če je res kar sem nekje prebral da KLE rad trese ko se pelješ in ni udoben za potovanja. kok je s tem?? aja pa kok je kaj z višino voznika?? (zanima me zame 178 cm) a je vredu al bi imel probleme. vaše izkušnje??
Leteči Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 mene zanima če je res kar sem nekje prebral da KLE rad trese ko se pelješ in ni udoben za potovanja. kok je s tem?? aja pa kok je kaj z višino voznika?? (zanima me zame 178 cm) a je vredu al bi imel probleme. vaše izkušnje?? Trese????? tega do sedaj še nisem zasledil, trse recimo kak BMW ki je enocilindraš ali pa pegaso. Motor se pelje super in se tako na potovanjih lepo pelje z njim do 130km/h (polno naložen z dvema osebkoma) potegne tam do 170 sam pol že preveč piha. Udoben pa itak da ni tako kot Varadero ali GS sam moraš vedeti da je tudi še enkrat cenejši.Drugače pa se da z njim narest tam do 600km na dan kar je več je problem v sedežu ker te začne rit bolet ko satan pa bi se to dalo enostavno rešit s drugačnim polnjenejm sedeža. Midva potujeva z njim dva pa je čist OK edina zamera mu gre recimo da bi lahko imel enih 10konjev več pa sej konc koncev ko imaš motor na polno naložen tud ne boš hitrostnih rekordov podiral. Je pa njegova zelo dobra lastnost da je okreten in to tudi pri manjših hitrostih pod 40km/h, z njim sem naredil 30 000km in sem zadovoljen. Glede višine jaz imam 177cm in je čist OK LP LEteči
Leteči Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Zelo rado trese krmilo motorja ali cel motor kadar imaš nosilce in kovček(čke)na motorju.Mislim za večino motorjev. Zoran To že, sam se to pojavi pri večjih hitrostih (beri: nad 150km/h)
HAWKey Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 (popravljeno) ne ne, nism to mislu, nevem kje je edn na MotoSvetu napisal da mašina KLE500, GPZ 500, ER5, EN 500 vibrira in zato ni primerna za potovanja. :doze: :hmm: lahka pa da se motim, zam zdi se mi, ne lub se mi pa iskat. sej se mi mal čudn zdi k sta 2 cilindra. pi es:če pa to ne drži pa tk super. :OK: Popravljeno Junij 14, 2004. Popravil HAWKey
simon Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 lari fari, jaz ne čutim nobenih vibracij in se mi zdi da jih tudi ni. Zdi se mi primeren za daljše ture problem je samo v podhranjenosti in v sedežu na katerem me po daljšem času začne bolet rit in mi jo obenem dobesedno omrtviči.
ton Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Zdi se mi primeren za daljše ture problem je samo v podhranjenosti in v sedežu na katerem me po daljšem času začne bolet rit in mi jo obenem dobesedno omrtviči. Za podhranjenost ni rešitve razen drugega močnejšega motorja :D , za rit pa obstaja: kratki postanki ali pa vstaneš med vožnjo, spustiš malo krvi zadnji plati in gasa naprej. :yea2:
Denny Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 lari fari, jaz ne čutim nobenih vibracij in se mi zdi da jih tudi ni. Zdi se mi primeren za daljše ture problem je samo v podhranjenosti in v sedežu na katerem me po daljšem času začne bolet rit in mi jo obenem dobesedno omrtviči. vsi jamrate za sedež, katerega se da za male denarce preuredit...edino usnjena prevleka te bo nekaj stala, pena je pa itak skor zastonj... eden kolega si ga je ful razsiril in je rekel, da se sedi kot na Vari...izgleda tudi fajn KLE je fajn motorcek...par kolegov je zelo zadovoljnih...
Leteči Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 vsi jamrate za sedež, katerega se da za male denarce preuredit...edino usnjena prevleka te bo nekaj stala, pena je pa itak skor zastonj... eden kolega si ga je ful razsiril in je rekel, da se sedi kot na Vari...izgleda tudi fajn KLE je fajn motorcek...par kolegov je zelo zadovoljnih... Eh sej se je treba tud kej ustavit na poti. Mene tale sedež tolk ne moti, z njim lahko naredim tam do 600km na dan, Jep je fajn motorček, če bi imel 15konjev več ga ne zamenjam nikoli. LP Leteči
simonsi Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Jep je fajn motorček, če bi imel 15konjev več ga ne zamenjam nikoli. A si kaj razmišljal o tele predelavi?
Leteči Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 A si kaj razmišljal o tele predelavi? Sem. samo vprašanje če se ti tole izplača............ Drugače pa hmmmm bi znalo bit zanimivo vozit KLE-ja s 60KM Kawasaki bi moral narest eno orenk enduro 1000ccm na osnovi KLE-ja (oblika) ne pa da od Suze dobijo motor pol pa gor nalimajo nalepko Kawasaki, kurc pa tak sistem.
HAWKey Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 (popravljeno) mal :topic: : ja sej je res, sam drgač bi naj biu pa KLV :OK: . pa men je izgled tud ful všeč (čeprav sam slike gledal) Popravljeno Junij 16, 2004. Popravil HAWKey
JUDO Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 A ima kdo probleme z sprednjimi zavornimi ploščicami? Mam originalne, z njimi sem naredu 500 km pa še kr cviljo ko ...
matimilko Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Eno vpršanje za KLEjevce... Na auspuhu je zvar pred loncem že lepo napokan. ima mogoče kdo podobne težave? In, ali kdo pozna koga, ki bi prodal WINGSa za priemrno ceno... LP Milko
Leteči Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Sam sem kopijo Wingsa naredil doma za cca. 10kSIT s tem da je zadeva malo bolj zares narejena. LP Leteči
parasit Objavljeno Avgust 20, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2004 Pozdravljeni! Včeraj ko sem bil pri kolegu so mi otroci od njegove sestre podrli motor na desno stran razumel bi če bi padel na levo, ampak na desno pa so ga že morali potisniuti, saj ni tako lahek in to še celo 4 letni otrok, ali pa je tip naredil to iz faušije, in zlomila se je ročica zavore, podrsana zaščita rok, in še neke malenkosti! Ker se s tipom (možem kolegove sestre) nisem mogel dogovoriti, glede popravila in policija tudi nima nič pri tem, bom moral vso škodo kriti sam ali pa nastopiti zasebno tožbo proti njemu! Danes zjutraj pa sem šel na servis in izvedel da je škode za 150 EUR + delo! Omenjeni motor je Kawasaki KLE 500, letnik 2004! Zanima me kako je z montažo ročice, kje jo najceneje dobim, če ima kdo podobno izkušnjo, ali so vse ročice od KLE enake, ali je bila mogoče kakšna sprememhba od 97 leta naprej! Vsem ki ste mi pripravljeni pomagati z nasveti se že v naprej zahvaljujem!
matimilko Objavljeno Avgust 20, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2004 za mene je LOUIS zakon. Sem imel enako težavo, vendar na levi strani in sem plačal ročko za sklopko 5€!!!! montaža je otročje lahka. LP Milko
parasit Objavljeno Avgust 20, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2004 Kako je pa kaj z sčitniki za roke, pa več kaj še me zanima, kaj so vse eneka, ali je mogoče kakšna razlika v letniku, kateri letnik motocikla imaš? Hvala že v naprej!
Denny Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 eno vprasanje bi imel Zadnjic sem s KLE-jem sel na malo daljso turo. Ko sem se ga malce navadil, sem se poskusal nagnit na ovinkih tako kot sem navajen s svojim. In problem. Men se zdi, da se stel zvija. Tako cudno. Tako kot bi sla prvo kolo po svoje, drugo pa po svoje...ne vem sploh se nisem upal nagnit na ovinkih. Lastnik tega KLE-ja je to potrdil in pravi, da z mojo teneretko je tako fajn na ovinkih itd., da bi se upal nagnit do roba gume itd. Sem gledal kako je stel narejen in sem videl, da je privijacen skupaj. Ali je po defaultu tak spagetast obcutek s KLE-jem na ovinkih ali je mogoce, da so se vijaki losali na okvirju? Ali bi lahko bilo kaj tretjega? Lp
simon Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Da bi se ti vijaki losali .) je malo verjetno, najbolj da probaš zategnit pa boš videl kje si. Je pa ta motor zelo mehak, sploh če greš zalagat hitrejše ovike 100-120+ kjer imaš občutek kot da plavaš. Tenerejke ne poznam, sem se pa navadil na to "hibo" pri svojem in ga že kar lepo nagnem (včasih palijo tudi tačke :OK: ).
Avatar Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Tenerejke ne poznam, sem se pa navadil na to "hibo" pri svojem in ga že kar lepo nagnem (včasih palijo tudi tačke :OK: ). He he. Jaz sem priča, da gre KLE kar lepo do tačk. Nekateri to redno prakticirate, ne? .)
Leteči Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Če bi ga jaz vozil še eno sezono bi skoraj mogu menjat štender :P Drugače je pa zadeva zelo mehka v ovinkih kjer je hitrost nad 100km/h sploh če sta dva gor maš občutek kot da bi jadral.SAm se navadiš sčasoma in pol ni panike, je pa strup za zaprte ovinke z mojim auspuhom se počutim kot da bi vozil bombnika. Sicer pa vsaka legenda ma tud kako slabo stran .) LP Leteči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se