Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Brez skrbi da vem kaj gledam In vem kaj bom vozil. Ko sem leta 1984 vozil Kawasakija ševas veliko ni bilo rojenih. 😀

Objavljeno

Jaz sem prišel do 235, pa bi mogoče še kak km šel več pa ni bilo ceste

Objavljeno

Hvala. Imam namen kupit ta motor pa me je pač zanimal ta podatek. Sedanji motor nama je malo prešibak pa sva prav tako v letu 2023 prevozila Dolomite. 

Hvala za odgovor.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
On 3/2/2024 at 11:12 PM, knedl said:

Brez skrbi da vem kaj gledam In vem kaj bom vozil. Ko sem leta 1984 vozil Kawasakija ševas veliko ni bilo rojenih. 😀

No Knedl, kaj si nabavil, kaj voziš?

Objavljeno

Vozim staro Hondo deauville stara skoraj toliko kot jaz. No malo man(2000).

Objavljeno

Potem še nisi zamenjal na CBF 1000. No, če boš, ti ne bo žal. Moja je 2008, ima skoraj 80 tkm in špila (trkam po lesu) brez problema. Samo redni servisi in gume.... pa lepo vreme.

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam pa eno vprašanje za vse, ki imate CBF1000: zanima me, če vas kaj nervira, ko prestavljate v prvo prestavo, namreč zelo useka?

Objavljeno

No, useka malo manj (ali pa normalno), če imaš olje nalito do zgornje črtice).

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

se prodajajo kakšni aftermarket izpuhi za CBF1000 Mk1?

 

Lp,Aleš

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ob 12. 12. 2023 ob 18:22, a-lex pravi:

A je slučajno že kdo na armaturo (ali na krmilo) zmontiral voltmeter?

Me je rešil, ko je začela napetost padati nekje ob Soči in sem še brez težav pripeljal do doma..  Zgorelo navitje..

 

IMG_1775.JPG

PHOTO_20180618_213914.jpg

  • Žalosten 1
Objavljeno

Welcome to the club!

Na "propelerju" mi je pogorel 2x, ko sem motor prodal je novem lastniku pogorel še enkrat. Sicer sem zadevo vedno rešil sam za relativno "malo" denarja. 

Zlatarji so strigli lepe €urosonge. Honda je za modele z napako podaljšala garancijo na 7 let.:worship:. Pri propelerjih so pa menjavo magneta (vztrajnika, ki je bil drugačen po letu 13 obesili strankam).

Objavljeno

Voltmeter....montiram  na vsak motor....začelo  se je seveda s Hondo ....sicer VFR

Po prvi odpovedi ( ja...kasneje se je zgodilo še  2x😊) sem montiral

1. se je zgodilo,  da sem domov prišel , ob naslednjem zagonu je bil motor mrtev

2 se je zgodilo proti koncu sezone...med vožnjo je filalo, po mestu pa ne ( nad 4k rpm je filalo, sicer ne)

Sem se tako  vozil se cca 1 mesec🙃 in potem menjal

 

3.  Sredi sezone enako, nad 4k rpm je nekaj filalo sicer ne.....komot prišel  domov malo "hitreje"

 

Potem sem odklopili eno prednjo luč in jo vezal na stikalo (ce sem jo rabil), neke dodatne  žice  iz alternatorja za kontrolo.... no pol je bil pa mir do prodaje

.....

Ko sem kupil propeler sem voltmeter vgradil takoj..... za enkrat hvala bogu brez potrebe😘

 

Saj voltmeter niti ni važno,  da je točen  samo da veš  kakšna  je " normalna " napetost.....ce se začne  kaj dogajati hitro porajtš

 

Ps

Kolegu na cbr-ki ze 4x....je ze ene 3 navitja zamenjal....nazadnje original za 500€.... za enkrat  drži  malo dlje kot previjanje....

Ja pa imel probleme s povratkom domov ob defektu

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

sem podobnega mnenja 

takoj montira na nov motor za neka evrov

 

20241230_131835.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam enak voltmeter kot Rdeči, samo v rdeči barvi, zmontiranega direktno na akumulator.

Objavljeno

Če ima kdo na SC58 izpušni cevi Akrapovič, imam odveč polnilo za zamenjavo!

IMG_3514.jpg

IMG_3515.jpg

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ali je že kdo dal na CBF 1000 akumulator z večjo kapaciteto?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Je imel kdo podoben problem: če je akumulator direktno s polnilca motor ok vžge, na postanku je vžig vprašljiv, ker štarter komaj obrne, pri 3500 - 4000 obratih polne 13,8 do 14,1V.

Akumulator je 1,5 leta stara yuasa 12V 8,6 Ah. Ob zagonu pade napetost na akumulatorju na 7,5 V.

Kje začeti?

Objavljeno
pred 32 minutami, a-lex pravi:

Ob zagonu pade napetost na akumulatorju na 7,5 V.

To je mal malo mislim, da nebi smela pasti pod 11 V. Dvocelindraša niti ne obrne sa tk naredi.

Jaz bi prvo začel z aku in preveri vse spoje kablov.

 

Objavljeno

Bom najprej vzel aku ven in ga nesel testirat Grajzerju ali pa v Top-start, potem pa naprej... thx

Objavljeno
Ob 13. 8. 2025 ob 7:24, a-lex pravi:

Je imel kdo podoben problem: če je akumulator direktno s polnilca motor ok vžge, na postanku je vžig vprašljiv, ker štarter komaj obrne, pri 3500 - 4000 obratih polne 13,8 do 14,1V.

Akumulator je 1,5 leta stara yuasa 12V 8,6 Ah. Ob zagonu pade napetost na akumulatorju na 7,5 V.

Kje začeti?

menjaj akumolator.... ta je fuč ..... razen če...

 

ps:

koliko pa polne pri 1000 obratih oz v prostem teku?

ker Hondice so znane po super alternatorjih🤮

meni je recimo tudi polnilo z 14V pri 4000rpm ali več.... ma je bil problem, da je pri 1000rpm ( torej na semaforjih) polnilo le z par volti oz ni polnilo nič.

če je bila fura daljša, brez semaforjev....je motor delal.... če sem imel več semaforjev ( sem iz mesta doma).... motor ni več vžgal, ker je bil aku prazen.... vzrok je bil seveda skurjeno navitje....ampak samo eno od treh....zato je delalo kot je delalo

po menjavi navitja, je dobro menjati še aku, če je slabši.... z slabim akujem lahko tudi poškoduješ navitje....ker se aku ne napolni, alternator stalno dela na full....vodi zopet v poškodbe navitja zaradi pregretja

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 13. 8. 2025 ob 13:18, a-lex pravi:

Bom najprej vzel aku ven in ga nesel testirat Grajzerju ali pa v Top-start, potem pa naprej... thx

Na BMW motociklu mi je alternator pokurilo 3x v 130kkm. Modeli z Rotax motorjem 800ccm imajo popolnoma enako navitje kot Honda. Na trgu je kopica navitij alternatorja, ki jih lahko vgradiš. 

Problem je, da so alternatorji pri tem principu "proizvodnje elektrike" zelo termično obremenjeni. Honda se je v peteklosti "posula s pepekom" in garancijo za alternator podaljšala na 7 let. To je veljalo za letnike, če se ne motim do 2015. Pri velikem modrem pa so strošek menjave obesili uporabniku.

Zato sem sam menjal sam (opisano v temi F800GS)

Akumulator je očitno res slab, ker je bil slabo polnjen, kot je opisal @Gricko.

Ko boš odstranil Akumulator naj ti nekdo, ki se v stvar razume pomeri navitja pri odklopljenem regulatorju (reglerju). Upornost posameznih faz (trifazni generator v trikot vezavi). Upornost je zelo nizka pod  2 Ohma. Ne sme pa biti kratek stik!

Druga varianta, pri odklopljenem regulatorju  moraš namerit okrog 30V izmenične napetosti med vsako fazo pri prostem teku motorja. napetosti morajo biti enake, v primeru odstopanja pomeni, da imas medovojni stik na enem od navitij. Ko dvigneš obrate na cca 4Kobr/minuto pa več kot 70V izmeničnih.

Najbolje pa se prepričaš, da odviješ alternator in pogledaš v kakem stanju je. Lepa barva bakra posameznih navitij, vse ok, če pa je črno zapečeno katero od navitij pa menjava...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem vzel ven aku in ga nesel pomerit, prej sem ga priključil na polnilec, da je bil poln. Voltmeter je kazal 12,53V, a ko ga je mojster priključil na tester se je sesedel, star 4 leta .... od četrtka sem spet normalno vozen in voltmeter na motorju kaže najmanj 12,7V po vožnji (prej 11,9 do max 12,1 V). 

Je pa glede na dejstvo, da je alternator šibka točka motorja CBF1000 letnik 2006 do 2011, lahko predvidevati marsikaj. Dokler mi pri 3500 obratih polni 14,4V ga še ne bom menjal.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 16 urami, a-lex pravi:

Je pa glede na dejstvo, da je alternator šibka točka motorja CBF1000 letnik 2006 do 2011, lahko predvidevati marsikaj. Dokler mi pri 3500 obratih polni 14,4V ga še ne bom menjal.

Super, samo, da si rešil...

No tule je še nekaj več zapisanega o problemih okrog elektrike in polnjenja akumulatorja. Pripel sem še filmčel iz Tube, ki nazorno prikaže, kako pravilno odkriješ krivca.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!